بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری: معرفی برنامه تماس اینترنتی رایگان

ارمغان گوشی‌های هوشمند و استفاده‌ی فراگیر اینترنت، نزدیک شدن آدم‌ها به یکدیگر است. حالا به سادگی یک تماس از طریق برنامه‌های مختلف می‌توان دوستان و عزیزان را از هزاران کیلومتر دورتر دید و با آنها صحبت کرد و داستان تماس‌های تلفنی خارج از کشور و هزینه‌های گزاف آن نیز به فراموشی سپرده شده است. با این حال برنامه‌های مختلفی وجود دارد که شاید بخواهید با بهترین آنها آشنا شوید. در این مطلب ایساج به معرفی بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری، بهترین نرم افزار تماس صوتی و تصویری اندروید، کم مصرف ترین برنامه تماس صوتی و تصویری، نرم افزار تماس تصویری برای ویندوز و بهترین برنامه تماس صوتی چند نفره می‌پردازیم.

بهترین برنامه تماس تصویری

برنامه‌های مختلفی برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری چند نفره وجود دارد که معمولا به صورت یک پیام‌رسان هستند و کاربردهای متعددی دارند. البته برخی از آنها نیز به طور اختصاصی برای تماس‌های صوتی و تصویری طراحی شده‌اند و نمی‌توان از ویژگی‌هایی مانند ارسال پیام متنی در آنها بهره‌مند شد. برخی از این برنامه‌ها به طور پیش‌فرض روی سیستم‌های اندرویدی وجود دارند و البته موارد زیادی هستند که می‌توان آنها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار داد.

در لیست بهترین برنامه تماس تصویری رایگان حتما با واتساپ آشنا هستید اما واتس اپ تنها گزینه‌ی روی میز نیست! در ادامه با نمونه‌های مختلف اپلیکیشن‌ها و انواع برنامه تماس اینترنتی رایگان که برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده می‌شوند، آشنا می‌شوید.

اپلیکیشن‌های مختلفی برای برقراری تماس تصویری و صوتی وجود دارد که برخی از آنها دارای ویژگی ارسال پیام و فایل نیز هستند.

(در ایساج با سیمکارت شاتل موبایل نیز آشنا شوید.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری: 1. واتس‌اپ (WhatsApp)

اولین و آشناترین و البته محبوب‌ترین اپلیکیشن برای برقراری تماس ویدئویی و صوتی، اپلیکیشن واتس‌اپ است. این برنامه در ابتدا صرفا برای ارسال‌های پیام‌های متنی طراحی شده بود اما با گذر زمان و با آپدیت‌های جدید برنامه، قابلیت‌هایی مانند تماس صوتی و تصویری رایگان نیز به آن اضافه شد. واتس‌اپ محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در جهان است و تقریبا اکثر افراد از آن برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند.

انتخاب از بین گزینه‌ی تماس و صوتی و تصویری در واتس‌اپ ساده است و البته تماس‌های گروهی در این برنامه نیز طرفداران زیادی دارد. تنها کافی است روی علامت دوربین در صفحه‌ی چت یا گروه مورد نظر خود کلیک کنید و یک تماس باکیفیت را در واتس اپ تجربه کنید.

واتساپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه های تماس تصویری و صوتی در بین کاربران شناخته می‌شود.

(در مورد روش‌های صرفه جویی در مصرف اینترنت آیفون نیز مطالعه کنید.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری: 1. واتس‌اپ (WhatsApp)

بهترین برنامه برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 2. اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری تصویر و فیلم است و میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارد. شما می‌توانید صفحات افراد مختلف را دنبال کنید و از فعالیت‌های آن‌ها باخبر شوید. ویژگی جدید این برنامه که با استقبال زیادی نیز روبرو شده، امکان برقراری تماس تصویری است که البته در جدیدترین نسخه‌های اینستاگرام امکان‌پذیر است.

به این ترتیب می‌توانید وارد دایرکت شخص مورد نظر خود شوید و با لمس آیکون دوربین، از این برنامه ویدیو کال استفاده کنید. تماس‌های ویدئویی اینستاگرام همزمان برای 4 نفر امکان‌پذیر است و می‌توانید در حین تماس، به فعالیت‌های دیگری در برنامه‌ی اینستاگرام نیز بپردازید.

ویژگی تماس ویدئویی در اینستاگرام برای مکالمه‌ی همزمان 4 نفر امکان‌پذیر است.

(در ایساج با ترفندهای اینستاگرام نیز آشنا شوید.)

بهترین برنامه‌ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 2. اینستاگرام (Instagram)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری: 3. اپلیکیشن Duo

یکی دیگر از بهترین برنامه ها برای برقراری تماس اینترنتی رایگان، اپلیکیشن Duo است که توسط گوگل توسعه پیدا کرده است. این برنامه ویدیو کال معمولا به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. با این حال اگر تلفن هوشمند شما فاقد این برنامه است می‌توانید آن را به راحتی دانلود و نصب کنید و با ثبت شماره تلفن خود، در اپلیکیشن Duo عضو شوید.

کیفیت تماس‌های ویدئویی با استفاده از برنامه‌ی Duo بسیار بالا است و در آپدیت‌های اخیر، امکان تماس صوتی رایگان نیز به آن افزوده شده است. لازم به ذکر است اپلیکیشن Duo برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است.

رابط کاربری این برنامه ویدیو کال آسان است و برقراری تماس با آن را می‌توانید به سادگی انجام دهید. بعلاوه ویژگی Knock Knock در این اپلیکیشن با این قابلیت همراه است که پیش از قبول تماس، با دیدن تصویر زنده‌ی طرف مقابل، تصمیم بگیرید به تماس پاسخ دهید یا نه.

تماس‌های ویدئویی در اپلیکیشن Duo دارای کیفیت بالایی است و کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون می‌توانند از این برنامه تماس تصویری بدون فیلتر به عنوان یکی از بهترین برنامه ها برای تماس تصویری استفاده کنند.

(از مطلب کسب درآمد از اینترنت نیز بازدید کنید.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری: 3. اپلیکیشن Duo

بهترین برنامه تماس اینترنتی رایگان: 4. نرم‌افزار ایمو imo

ایمو را می‌توان کم‌ مصرف‌ ترین برنامه تماس صوتی نامید. این برنامه ویدیو کال کاربری بسیار ساده‌ای دارد و برای هر دو سیستم‌های اندروید و iOS قابل استفاده است. با اینترنت وای‌فای یا دیتای گوشی خود می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری در اپلیکیشن ایمو را آغاز کنید و نگران سرعت کم اینترنت هم نباشید؛ حتی کیفیت تصویر هم با این شرایط راضی‌کننده است.

ایمو با رمزگذاری تمامی پیام‌ها و تماس‌های صوتی و تصویری، محیطی امن برای کاربران خود فراهم کرده است و البته امکان تماس گروهی، ارسال عکس و استیکر و غیره نیز در این پلتفرم وجود دارد. بعلاوه همانطور که گفتیم ایمو بسیار کم‌مصرف است و برای تماس‌های تصویری و صوتی حجم داده‌ی کمی مصرف می‌کند.

می‌توان گفت ایمو جزو کم مصرف ترین برنامه تماس تصویری در لیست انواع برنامه تماس اینترنتی رایگان قرار می‌گیرد.

(مطالعه‌ی مطلب کسب درآمد از یوتیوب می‌تواند برای شما مفید باشد.)

بهترین برنامه ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 4. نرم‌افزار ایمو  imo

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان: 5. برنامه‌ی اسکایپ (Skype)

اسکایپ، بهترین برنامه تماس صوتی چند نفره است و می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و دستگاه‌های سازگار دیگر استفاده کرد. تماس با کاربران اسکایپ کاملا رایگان است اما برای تماس با شماره‌های واقعی از طریق این برنامه، مستلزم پرداخت هزینه است و به صورت رایگان این قابلیت وجود ندارد.

در برنامه‌ی اسکایپ همزمان چند نفر می‌توانند تماس داشته باشند و امکان برقراری کنفرانس و یا جلسات مجازی در اسکایپ وجود دارد. در مورد نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ مطلبی جداگانه نوشته‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات اسکایپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارسال عکس، متن، فایل و غیره
  • امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری رایگان گروهی حداکثر 25 نفره
  • قابلیت نصب و استفاده روی سیستم‌های مختلف
  • امکان تشکیل گروه‌های چت حداکثر300 نفره

اسکایپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای برقراری تماس‌های تصویری گروهی و کلاس‌های مجازی است و در نسخه‌های جدیدتر حداکثر 50 نفر می‌توانند به طور همزمان در تماس حضور داشته باشند. بعلاوه اینکه اسکایپ یک برنامه تماس تصویری بدون فیلتر است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به فیلترشکن از آن استفاده کنند.

(مطلب تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل می‌تواند برای مشترکین این سیم‌کارت‌ها مفید باشد.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان: 5. برنامه‌ی اسکایپ (Skype)

بهترین برنامه‌ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 6. اپلیکیشن زوم (Zoom)

اپلیکیشن زوم یکی دیگر از بهترین برنامه ها برای تماس تصویری است که البته بیشتر برای نشست‌ها و جلسات مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای تماس‌های اینترنتی هم گزینه‌ی مناسبی است. این برنامه تماس اینترنتی رایگان با دو ویژگی اصلی اتاق گفتگو واشتراک‌گذاری صفحه نمایش تلفن همراه، یکی از جذاب‌ترین پلتفرم‌ها برای برقراری تماس‌های گروهی است.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان افزودن 100 نفر به تماس‌های تصویری اشاره کرد و بعلاوه سیستم عامل‌های مختلف نیز به خوبی از این برنامه ویدیو کال پشتیبانی می‌کنند. این برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان، قابلیت پیام‌رسانی و اشتراک‌گذاری فایل را نیز به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های برنامه‌ی زوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارسال پیام‌های متنی، عکس، فایل صوتی و غیره از موبایل یا دسکتاپ
  • امکان اشتراک‌گذاری تصاویر گوگل درایو، گوگل باکس و وب
  • نمایش مخاطبان آنلاین و دردسترس
  • امکان دعوت مخاطبان تلفن از طریق ایمیل
  • دارای ویژگی حالت رانندگی ایمن است و برای استفاده در جاده نیز می‌تواند کاربردی باشد.

اپلیکیشن زوم امکان حضور همزمان 100 نفر در تماس‌های تصویری را فراهم می‌سازد و بعلاوه کاربران می‌توانند از این اپلیکیشن برای ارسال پیام و فایل نیز استفاده کنند.

(در ایساج بخوانید: هدیه شتاب در پرداخت همراه اول چیست؟)

بهترین برنامه‌ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 6. اپلیکیشن زوم (Zoom)

بهترین برنامه تماس تصویری رایگان: 7. تلگرام (Telegram)

تلگرام نیز یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در دنیاست که می‌توان آن را بهترین برنامه برای تماس صوتی و تصویری نیز نامید. تلگرام گزینه‌ای فوق‌العاده برای ارسال‌های پیام‌های متنی، ارسال فایل‌های مختلف با حجم بالا و غیره است و البته گزینه‌ی خوبی برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری رمزگذاری‌شده نیز محسوب می‌شود.

این برنامه را می‌توان در سیستم‌های مختلف از جمله اندروید، آیفون، آیپد، ویندوز، لینوکس، مک و غیره نصب کرد و نسخه‌ی وب آن نیز در دسترس است. با این حال شاید به خاطر فیلتر بودن تلگرام برقراری تماس صوتی و تصویری با این اپلیکیشن، انتخاب اول نباشد.

تلگرام یکی از نرم افزار های تماس تصویری برای ویندوز است. این برنامه ویدیو کال به خاطر فیلتر بودن ممکن است کمتر در ایران استفاده شود.

(برای خرید شارژ رایتل و خرید بسته اینترنت همراه رایتل به ایساج رجوع کنید.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان: 7. تلگرام (Telegram)

بهترین برنامه ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 8. برنامه‌ی Hangout

اپلیکیشن Hangout یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی شرکت گوگل است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماس تصویری شرکت‌ها به شمار می‌آید. این برنامه تماس اینترنتی رایگان با قابلیت تماس تصویری همزمان 10 نفر همراه است و البته می‌توانید گروه‌های چت 150 نفری نیز بسازید. اگر حساب گوگل دارید دیگر نیازی به ساخت اکانت جدید در برنامه‌ی Hangout ندارید.

برنامه Hangout را می‌توانید روی دستگاه‌های اندروید و iOS نصب کنید و امکان همگام‌سازی آن با تبلت، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه این است که می‌توانید در حساب جیمیل خود با افرادی که در لیست مخاطبان شما قرار دارند، تماس تصویری یا صوتی رایگان برقرار کنید.

برنامه‌ی Hangout بهترین برنامه تماس تصویری برای شرکت‌هاست و همزمان 10 نفر می‌توانند در تماس حضور داشته باشند.

(از مطلب حذف بدافزار از اندروید نیز بازدید کنید.)

بهترین برنامه ها برای تماس صوتی و تصویری رایگان: 8. برنامه‌ی Hangout

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان: 9. فیس تام (Face Time)

فیس تام، نرم‌افزار تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت، به طور اختصاصی برای کاربران iOS طراحی شده است و قابلیت‌های مختلفی مانند تار کردن پس‌زمینه و افزودن افکت بوکه به صورت زنده را به همراه دارد. کیفیت صدای واضح و تصاویر با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری آنلاین است.

هر گروه فیس‌تایم قابلیت تماس گروهی 32 نفره دارد و کاربران اپل و محصولات آیفون S6 به بعد می‌توانند از آن به عنوان بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری چند نفره استفاده کنند.

برنامه‌ی فیس تایم، اپلیکیشن اختصاصی برای کاربران iOS است که می‌توان با ان تماس‌های تصویری گروهی با حداکثر 32 نفر را برقرار کرد.

(برای خرید شارژ آپتل و بسته اینترنت آپتل، ایساج مرجع خوبی برای شماست.)

بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان: 9. فیس تام (Face Time)

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی

با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت و فیلترشدن پیامرسان‌هایی مانند واتساپ و تلگرام که بیشتر برای برقراری تماس تصویری و صوتی بکار برده می‌شدند، این روزها خیلی از افراد به دنبال دانلود برنامه تماس تصویری ایرانی هستند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم برنامه تماس تصویری بدون فیلتر باشد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه به معرفی چند برنامه ویدیو کال ایرانی بپردازیم که در عین حال بهترین برنامه تماس تصویری هم باشند.

(شما برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید سری به وب سایت ایساج بزنید.)

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی: 1. برنامه ویدیو کال و پیام رسان روبیکا (Rubika)

روبیکا یکی از برنامه‌های پیام‌رسان داخلی است که تقریبا مورد توجه زیادی از کاربران قرار گرفته است. کاربران در این برنامه می‌توانند صفحه‌ی اختصاصی خود را بسازند و بعلاوه برای ارسال پیام، تماس صوتی و تصویری، تماشای فیلم و سریال و غیره استفاده کنند. تماس تصویری روبیکا یکی از قابلیت‌های این برنامه تماس تصویری ایرانی است و برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد برنامه روبیکا شده و در نوار پایین صفحه، وارد بخش پیام‌رسان شوید.
  • صفحه چت فردی که می‌خواهید با او تماس بگیرید را باز کنید و در قسمت بالای صفحه روی آیکون تماس ضربه بزنید.
  • با برقراری تماس صوتی می‌توانید با لمس آیکون شروع ویدئو، آن را به تماس تصویری تغییر دهید.

در این بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی، برای برقراری تماس، مخاطب شما باید آنلاین باشد و استفاده از این برنامه تماس اینترنتی رایگان بدون اتصال به اینترنت امکان‌پذیر نیست.

(از مطلب ضبط لایو اینستاگرام بازدید کنید.)

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی: 2. اپلیکیشن بله

اپلیکیشن بله یکی دیگر از برنامه‌های پیام‌رسان محبوب در لیست انواع برنامه تماس تصویری بدون فیلتر است. در این برنامه علاوه بر ارسال پیام و اخیرا برقراری تماس، می‌توانید کارهای بانکی خود از جمله انتقال کارت به کارت، پرداخت قبوض و دریافت شارژ هم انجام بدهید. ویژگی جدیدی که به آخرین نسخه‌ی این برنامه تماس تصویری ایرانی اضافه شده، امکان برقراری تماس تصویری است. بنابراین دقت داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی، ابتدا لازم است آخرین بروزرسانی را دانلود و نصب کنید.

اما چگونه در بله تماس تصویری بگیریم؟ برای این کار لازم است وارد برنامه شده و صفحه چت فردی که قصد برقراری تماس با او دارید را باز کنید. در بالای صفحه سمت چپ می‌توانید آیکون تماس تصویری را مشاهده کنید که به شکل یک دوربین است. با لمس این آیکون می‌توانید از این برنامه تماس اینترنتی رایگان به راحتی استفاده کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول نام آن را در ذهن داشته باشید.)

تماس گروهی در بله

با توجه به افزایش تقاضا برای دانلود و نصب برنامه تماس تصویری بدون فیلتر، توسعه دهندگان اپلیکیشن بله ویژگی تماس تصویری را به آخرین نسخه‌ی این برنامه افزودند. اما آنچه ممکن است همچنان مورد درخواست باشد، برقراری تماس‌های گروهی است که به نظر می‌رسد بزودی امکان تماس گروهی در بله با ظرفیت حداکثر هشت نفر نیز میسر خواهد شد.

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی: 3. برنامه گپ (Gap)

یکی دیگر از برنامه ها برای برقراری تماس اینترنتی رایگان، برنامه گپ (Gap) است. این برنامه ابتدا برای چت‌های دونفره و ارسال پیام‌های متنی طراحی شده بود اما در آخرین نسخه، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری نیز به آن افزوده شده است. در نسخه‌ی 8.7.8 این برنامه قابلیت کنفرانس صوتی و تصویری به آن اضافه شده و مدیران کانال‌ها یا گروه‌ها در این برنامه ویدیو کال می‌توانند کنفرانس برگزار کرده و افراد نیز به آن ملحق شوند.

لازم به ذکر است این برنامه تماس اینترنتی رایگان است و استفاده از گپ به عنوان یک برنامه تماس تصویری بدون فیلتر، کاربردی و راحت است.

(با روش دیلیت اکانت اینستاگرام اشنا شوید.)

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی: 4. اپلیکیشن آی گپ (iGap)

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها در لیست انواع برنامه تماس تصویری بدون فیلتر، برنامه آی‌گپ است. پیام رسان ای گپ به خاطر امنیت بالا بین کاربران بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به خاطر فیلتر شدن برنامه‌های محبوبی مانند واتساپ یا تلگرام، استفاده از برنامه آی گپ به عنوان برنامه تماس اینترنتی رایگان افزایش یافته است.

این برنامه تماس تصویری ایرانی از الگوریتم‌های رمزنگاری قدرتمند برای رمزگذاری اطلاعات استفاده می‌کند و از امنیت بالایی برخوردار است. از این برنامه می‌توانید برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری استفاده کنید و به نظر می‌رسد کیفیت تماس‌ها در این اپلیکیشن ایرانی از کیفیت خوبی برقرار است.

(برای خرید شارژ شاتل موبایل و خرید بسته اینترنت شاتل موبایل، به ایساج سر بزنید.)

بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی: 5. برنامه سروش پلاس

تنوع برنامه ویدیو کال و تماس تصویری ایرانی بسیار زیاد است و در لیست انواع برنامه تماس تصویری ایرانی نمی‌توان سروش پلاس (سروش+) را نادیده گرفت. این برنامه به عنوان پیام رسان و همینطور دستیار صوتی هوشمند نیز کاربرد دارد و از رابط کاربری آسان برخوردار است.

از ویژگی‌های کاربردی پیام رسان سروش پلاس در نسخه‌های آیفون و اندروید می‌توان به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری اشاره کرد که علاوه بر کیفیت و سرعت بالا، ایمن نیز هست.

به این ترتیب با برقراری تماس در این بهترین برنامه تماس تصویری ایرانی، می‌توانید با کمترین هزینه یک تماس باکیفیت داشته باشید.

(از مطلب رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام بازدید کنید.)

بهترین نرم افزار های مکالمه صوتی و تصویری

بهترین نرم افزار های مکالمه صوتی و تصویری

پیشرفت تکنولوژی و استفاده‌ی گسترده از گوشی‌ها و تجهیزات هوشمند باعث شده دریچه‌ی جدیدی از ارتباطات را تجربه کنیم. حالا دیگر مثل دو دهه پیش لازم نیست با تماس‌های تلفنی بی‌کیفیت و خش خش صدا یا حتی هزینه‌های گزاف برای تماس‌های خارج از کشور درگیر باشیم. امروزه گوشی‌های هوشمند، اینترنت پرسرعت و دنیایی از برنامه تماس اینترنتی رایگان، ارتباطات نیز ساده‌تر شده‌اند.

ما در این مطلب ایساج به معرفی چند نمونه از بهترین نرم‌ افزار تماس صوتی و تصویری اندروید و iOS پرداختیم که شاید برخی از آنها پیش از این نیز برای شما شناخته شده بوده‌اند. این برنامه‌ها به سادگی یک لمس ساده، تماس‌های ویدئویی و صوتی باکیفیتی را ارائه می‌دهند.

راستی شما برای خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ اگر به دنبال روشی ایمن هستید تا اطلاعات کارت بانکی‌تان را با خیال راحت وارد کنید، پنل فروشگاهی ایساج که با یک دهه سابقه، بصورت اختصاصی فقط برای عرضه شارژ است، درگاه قابل اطمینانی است.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

نازگل
۲۵ مهر ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر من با مادرم همیشه از طریق واتس آپ و روگاهی روبیکا مکالمه داشتم اما برنامه ی ایرانی رایگانی هست که بدون فیلتر وصل بشم؟ چون روبیکا بسختی امکان پذیره ممنون میشم راهنماییم کنید

Faisal Fulad
۱۹ مهر ۱۴۰۱

قبلاً در وتس اپ ارتباط کاری داشتیم اکنون نمیشه لطفاً رهنمایی نموده ممنون سازید

Faisal Fulad
۱۹ مهر ۱۴۰۱

سلام من میخواهم در ایران با همکاران خود صوتی و تصویری داشته باشم کدام برنامه رو شما تجویز مینمایید؟؟ تشکر

اضافه کردن نظر جدید