پنهان کردن لست سین از واتساپ

نرم‌افزار واتس‌اپ یکی از برنامه‌های پرکاربرد و محبوب بین کاربران است که امکان برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام را فراهم می‌کند. این اپ دارای ویژگی‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا مخفی کردن آخرین بازدید واتساپ را فعال کنید. به این صورت، افراد دیگر نمی‌توانند بفهمند که آنلاین هستید. ما در این مطلب ایساج تصمیم داریم در مورد لست سین واتس‌اپ و این‌که ویژگی لست سین واتس‌اپ یعنی چه، پنهان کردن لست سین واتس‌اپ در اندروید و مخفی کردن آخرین بازدید واتس اپ در آیفون و همچنین، برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان توضیح صحبت کنیم.

پنهان کردن لست سین از واتساپ

لست سین واتس‌اپ یعنی چه؟

واتساپ ویژگی دارد به نام لست سین (Last seen). اگر شما به صفحه واتس‌اپ خود بروید و بالای پروفایل یکی از مخاطبان تماس خود را مشاهده کنید، لست سین در این‌جا به آخرین زمانی اشاره می‌کند که آن مخاطب از واتساپ استفاده کرده است. وضعیت لست سین با وضعیت آنلاین در واتس‌اپ فرق می‌کند. اگر فردی آنلاین باشد این به این معنی است که نرم‌افزار واتس‌اپ در گوشی آن فرد باز است یا در پس‌زمینه دارد کار می‌کند و به اینترنت متصل است.

اما آنلاین بودن به این معنی نیست که اگر شما به آن فرد پیامی ارسال کنید آن فرد لزوماً پیام شما را خوانده باشد. بنابراین، لست سین به معنای آخرین باری است که مخاطب مورد نظر شما از واتس‌اپ استفاده کرده است.

از طریق لست سین می‌توان متوجه شد مخاطب ما آخرین بار چه زمانی از واتساپ استفاده کرده است.

(در مورد راهنمای نصب واتساپ بیزینس نیز مطالعه کنید.)

لست سین واتس‌اپ یعنی چه؟

چگونگی مخفی کردن لست سین واتساپ

ویژگی لست سین ویژگی است که همیشه در نرم‌افزار واتس اپ وجود داشته است و لازم نیست که آن را فعال کنید. بااین‌حال، بعضی اوقات پیش می‌آید که لست سین واتس‌اپ هم نشان داده نمی‌شود. در این زمان ممکن است فکر کنید که چرا لست سین واتس‌اپ نمیاد؟ در این مواقع برخی از مخاطبین تماس یا کانتکت‌های شما شاید از طرف خودشان تنظیمات حریم شخصی را به گونه‌ای تغییر داده باشند که باعث پنهان کردن لست سین واتساپ خود از شما شده باشند.

در این زمان است که شما وضعیت لست سین آن‌ها را نمی‌توانید مشاهده کنید. شاید هم شما تنظیمات حریم شخصی خود را به‌گونه‌ای تغییر داده‌اید که نمی‌خواهید وضعیت لست سین خود را نشان دهید. در این صورت، مخاطبان تماس شما هم نمی‌توانند لست سین شما را ببینند.

با مخفی کردن لست سین واتساپ خود دیگر قادر نخواهید بود وضعیت لست سین سایر مخاطبان را نیز مشاهده کنید.

(در ایساج با ترفند های جالب واتساپ آشنا شوید.)

چگونگی مخفی کردن لست سین واتساپ

مخفی کردن لست سین از واتساپ

برای مخفی کردن لست سین از واتساپ اولین کاری که می‌کنید باید به بخش تنظیمات واتس اپ رفته و در آن‌جا تنظیمات حریم شخصی را تغییر دهید. فرض پیش‌زمینه واتس اپ به‌گونه‌ای است که پروفایل شما را تنظیم کرده تا کاربران و مخاطبان تماس شما بتوانند وضعیت لست سینتان را مشاهده کنند. بنابراین، شما برای پنهان کردن لست سین از واتس اپ باید این تنظیمات را تغییر دهید.

(مطلب رمزگذاری فایل پشتیبان واتساپ نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.)

مخفی کردن لست سین از واتساپ

مخفی کردن لست سین از واتساپ بر روی گوشی‌های اندرویدی

بر روی گوشی‌های اندرویدی اول نرم‌افزار واتس اپ خود را باز کرده و بر روی گزینه Options کلیک می‌کنید. در آن‌جا بخش تنظیمات و سپس، اکانت و حریم شخصی (privacy) را انتخاب می‌کنید. در آن‌جا شما به بخش لست سین رفته و می توانید بین گزینه‌های مخاطبان تماس من (My Contacts)، همه (Everybody) و هیچکس (Nobody) یکی را انتخاب کنید.

(در مورد کاهش مصرف اینترنت اندروید مطالعه کنید.)

مخفی کردن لست سین از واتساپ بر روی گوشی‌های اندرویدی

مخفی کردن لست سین از واتساپ در آیفون

پنهان کردن لست سین واتس اپ در آیفون هم مشابه با سیستم‌های اندرویدی است. فقط برای پنهان کردن لست سین واتس اپ در آیفون باید وارد بخش تنظیمات و سپس اکانت و بعد حریم شخصی شوید. در آن‌جا بر روی گزینه لست سین کلیک کرده و سپس می‌توانید از بین گزینه‌های مخاطبان تماس من (My Contacts)، همه (Everybody) و هیچکس (Nobody) یکی را انتخاب کنید.

(از مطلب ریکاوری گوشی اندروید نیز مطالعه کنید.)

مخفی کردن لست سین از واتساپ در آیفون

مخفی کردن لست سین از واتساپ برای یک نفر

زمانی‌که می‌خواهیم آخرین بازدید حود از واتس‌اپ را از یک نفر پنهان کنیم چه کار باید بکنیم؟ به‌طورکلی واتس‌اپ برای مخفی کردن لست سین از واتساپ گزینه‌های مخاطبان تماس من (My Contacts)، همه (Everybody) و هیچکس (Nobody) را در اختیار کاربران قرار داده است. اما اگر بخواهید وضعیت لست سین خود را فقط از یک مخاطب پنهان کنید چکار باید بکنید؟ خوشبختانه واتس اپ دارای ویژگی جدیدی است که بتوانید از طریق آن آخرین بازدید خود را از طرف مورد نظر خود مخفی کنید.

امکان مخفی کردن ویژگی لست سین از مخاطبان خاص در واتساپ وجود دارد.

(در بلاگ ایساج در مورد وای فای دایرکت بخوانید.)

مخفی کردن لست سین از واتساپ برای یک نفر

مراحل پنهان کردن لست سین از واتساپ برای یک نفر

برای فعال‌سازی لست سین واتس‌اپ برای یک نفر همان مراحل مربوط به پنهان کردن لست سین واتساپ را انجام می‌دهید. در بخش Privacy اکنون به‌جای ۳ گزینه، ۴ گزینه را مشاهده می‌کنید. جایگزین عبارت‌اند از مخاطبین تماس من (My Contacts)، همه (Everybody)، هیچکس (Nobody) و مخاطبان من به غیر از (My contacts except). شما برای پنهان کردن لست سین واتساپ از یک نفر باید گزینه “همه مخاطبین من به غیر از” را انتخاب کنید.

سپس، باید مخاطبینی را از بین لیست افراد تماس انتخاب کنید که می‌خواهید وضعیت لست سین خود از آن‌ها را پنهان کنید. با این کار شما فقط می‌توانید افرادی را انتخاب کنید که نمی‌خواهید لست سین واتس‌اپ خود را به آن‌ها نشان دهید. البته نکته‌ای که باید در مورد این ویژگی در نظر بگیرید این است که این ویژگی هنوز در همه نسخه‌های واتس‌اپ وجود ندارد و در واقع، در مرحله‌ی بتای این اپ است. تا این ویژگی به صورت گسترده‌تر برای همه کاربران واتس اپ قرار بگیرد کمی طول می‌کشد.

(از مطلب زیپ کردن فایل در آیفون نیز بازدید کنید.)

مراحل پنهان کردن لست سین از واتساپ برای یک نفر

برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان

ما در بخش‌های قبلی درمورد قابلیت مخفی کردن وضعیت لست سین از واتساپ توضیح دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید این وضعیت را در واتس اپ خود فعال کنید. اما اگر کسی در گوشی خود این وضعیت را فعال کرده باشد و شما بخواهید ببینید که آخرین‌بار که او آنلاین بوده چه زمانی بوده است چطور؟ در صورت عادی، اگر آن فرد این ویژگی را روی گوشی خود فعال کرده باشد، شما نمی‌توانید وضعیت آخرین بازدید او را ببینید. اما راه‌هایی هم برای این مسئله وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کنند تا آخرین وضعیت آنلاین مخاطب تماس خود را ببینید.

انواع برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان برای برنامه‌های اندرویدی و برنامه‌ی دیدن لست سین واتس اپ در آیفون وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا وضعیت آخرین بازدید آنلاین مخاطبان خود را در واتس‌اپ ببینید.

(از مطلب ریکاوری گوشی اندروید دیدن کنید.)

برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان

برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان: Family Track – Online Status : Usage & Last Seen

Family Track یکی از نرم‌افزارهایی که می‌تواند اطلاعات مربوط به فعالیت‌های آنلاین مخاطبان تماس شما در واتس اپ را نشان دهد. نرم‌افزار Family Track داده‌های مربوط به آخرین حضور آنلاین مخاطبان را هم در قالب متن و هم در قالب جدول ارائه می‌دهد. به این صورت، شما می‌توانید فعالیت چندین نفر را به صورت هم‌زمان مقایسه کنید.

برنامه دیدن لست سین واتس‌اپ رایگان: Family Track – Online Status : Usage & Last Seen

برنامه دیدن لست سین واتس اپ در آیفون: Chat Track: Online Tracker & Last Seen

برنامه Chat Track به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های آنلاین و آفلاین مخاطبین مورد نظر خود را پیگیری کنید. نحوه کار با این نرم‌افزار به‌گونه‌ای است که زمانی‌که این نرم‌افزار را باز می‌کنید از شما می‌خواهد تا یک شماره تلفن وارد کنید. سپس، شما باید بر روی دکمه + در بالای صفحه نرم‌افزار کلیک کنید تا دیگر شماره‌های تلفن مخاطبان خود را به آن اضافه کنید.

همین که فهرست شماره تلفن مخاطبانتان تمام شد، آن شماره مخاطبی که می‌خواهید از فعالیتش باخبر شوید را انتخاب کنید. سپس، بر روی دکمه سه نقطه‌ای در پایین صفحه کلیک کنید تا دوره زمانی مشخصی را که می‌خواهید فعالیت آنلاین آن طرف را بررسی کنید را انتخاب کنید.

برنامه دیدن لست سین واتس اپ در آیفون: Chat Track: Online Tracker & Last Seen

برنامه دیدن لست سین واتس اپ در آیفون: Yansa

برنامه Yansa یکی دیگر از برنامه‌های دیدن لست سین واتس‌اپ هم برای اندروید و هم برای آیفون است که اطلاعات وضعیت لست سین کاربران را به صورت آماری نشان می‌دهد. این نرم‌افزار احتیاجی به روند ثبت‌نام ندارد. همین‌که شما این نرم‌افزار را راه‌اندازی کردید می‌توانید با کلیک کردن بر روی دکمه + در بالای صفحه اولین پروفایل مخاطب خود را به وجود بیاورید و اطلاعات لست سین او را به دست بیاورید.

نرم‌افزار Yansa به شما اجازه می‌دهد تا ۱۰ پروفایل مخاطب را درست کنید و داده‌های مربوط به وضعیت لست سین آن‌ها را چک کنید. اگر هم دلتان می‌خواهد می‌توانید زمان مشخصی را برای دریافت این داده‌ها تعیین کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات