تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل: آنلاین و یا از طریق کد دستوری

تا حالا برایتان پیش آمده در یک شرایط خاص بخواهید تماسی بگیرید ولی سیم کارت اعتباری شما شارژ نداشته باشد؟ این مساله‌ای است که معمولا مشترکان سیم کارتهای اعتباری با آن مواجه هستند و تصور می‌کنند خرید سیمکارت دائمی نیاز به هزینه‌ی زیادی دارد. اما در این مطلب ایساج تصمیم داریم در مورد نحوه‌ی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل و روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل صحبت کنیم. به سادگی با دائمی کردن خط ایرانسل رایگان، از مزایای یک سیمکارت دائمی استفاده کنید.

تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل

نحوه تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل

سیمکارت‌های اعتباری و دائمی هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود را دارند. اگر جزو مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل هستید می‌توانید برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل به سایت ایساج مراجعه کنید.

یکی از خدمات اپراتور ایرانسل به مشتریان خود این است که به آنها امکان می‌دهد به سادگی سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به سیم‌کارت‌های دائمی تبدیل کنند. به این ترتیب نیاز نیست دائما وضعیت شارژ سیمکارت خود را چک کنید و به جای خرید شارژ ایرانسل، می‌توانید هر دو ماه یک بار قبض سیمکارت خود را پرداخت کنید و البته از مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل نیز بهره‌مند شوید.

با ما همراه باشید تا با این روش های تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل آشنا شوید.

(مقاله انتقال شارژ خط به خط ایرانسل نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

روش‌ تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل: 1. اپلیکیشن ایرانسل من و نسخه‌ی وب ایرانسل من

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن همه‌کاره‌ی ایرانسل من است. اپلیکیشن ایرانسل من یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای اطلاع از موجودی حساب، خرید اینترنت، مکالمه و موارد دیگر است اما برای تبدیل سیمکارت ایرانسل به دائمی لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه‌ی ایرانسل من را روی گوشی خود باز کنید.
  • از منوی سه نقطه‌ی پایین صفحه، گزینه‌ی خدمات سیم‌کارت را انتخاب کنید.
  • در این صفحه از منوی تبدیل به دائمی، با تایید شرایط و ضوابط می‌توانید نسبت به تبدیل سیمکارت خود به سیم کارت دائمی اقدام کنید.

بعلاوه اگر برنامه‌ی ایرانسل من را روی تلفن همراه خود ندارید، می‌توانید از نسخه‌ی وب این برنامه استفاده کنید. وارد نسخه وب ایرانسل من شوید. پس از وارد کردن شماره تلفن و کد ارسالی از طرف اپراتور ایرانسل وارد برنامه شوید و سپس از منوی سمت راست گزینه‌ی خدمات را انتخاب کنید. با انتخاب تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی این فرآیند را می‌توانید تکمیل کنید.

(از مطلب استعلام سیم کارت نیز بازدید کنید.)

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل با برنامه ایرانسل من

روش تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل: 2. کد دستوری تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

برای کسانی که ترجیح می‌دهند به روشی ساده‌تر از اپلیکیشن یا وب‌سایت ایرانسل من، سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند، استفاده از کدهای دستوری می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد. برای این کار می‌تواند کد دستوری #70* را شماره‌گیری کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود گزینه‌ی تبدیل اعتباری به دائمی را انتخاب کنید و ادامه‌ی مراحل را با پرداخت هزینه در این کد دائمی ایرانسل انجام دهید.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب رومینگ ایرانسل نیز بازدید کنید.)

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل کد

هزینه تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل

هزینه تبدیل سیم‌ کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، مسئله حائز اهمیتی است. هزینه‌ی این کار با توجه به قیمت سیم‌ کارت‌های دائمی تعیین می‌شود و البته ممکن است برای خط‌های مختلف، هزینه‌های مختلفی داشته باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #70* از قیمت اختصاصی تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی مطلع شوید.

پرداخت این هزینه را می‌توانید از طریق شارژ حساب سیم کارت خود انجام دهید که پس از شماره‌گیری کد دستوری یا استفاده از منوی خدمات ایرانسل من، این هزینه از شارژ شما کم خواهد شد. اما اگر شارژ کافی ندارید می‌توانید از طریق حساب بانکی این هزینه را پرداخت کنید.

انتقال شارژ شگفت انگیز به حساب سیم کارت دائمی ایرانسل شما

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما بیشتر از هزینه‌ تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل است، نگران نباشید. چرا که باقیمانده‌ی اعتبار شارژ شده و حتی شارژ شگفت‌انگیز به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می‌شود و می‌توانید از آن برای پرداخت قبض‌ها، خرید بسته‌های اینترنت یا مکالمه و غیره استفاده کنید.

(مطلب نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل نیز می‌تواند به کارتان بیاید.)

 تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل و هزینه‌ی آن

مزایای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل

یکی از مزایای تبدیل سیم کارت‌ اعتباری به دائمی ایرانسل استفاده از هدایای جذاب آن است. با تبدیل سیم کارت‌ اعتباری به دائمی ایرانسل می‌توانید از هدایای زیر بهره‌مند شوید:

  • 20 گیگابایت اینترنت رایگان سیم کارت دائمی ایرانسل با اعتبار 6 ماه
  • 900 دقیقه مکالمه‌ی رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با مدت اعتبار 6 ماه
  • 900 پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار 6 ماهه
  • مکالمه‌ی نیم‌بها با تمام خطوط داخلی به مدت 6 ماه و سقف مجاز 60 هزار تومان

(به مقاله ردیابی سیم کارت ایرانسل نیز رجوع کنید.)

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل و مزایای آن

تشخیص سیمکارت اعتباری از دائمی ایرانسل

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که فرق سیم کارت اعتباری با دائمی ایرانسل چیست و اصلا چرا بخواهیم سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنیم؟ سیمکارت‌های اعتباری با مزایای قابل‌توجهی همراه هستند و البته هنگام خرید نسبت به سیمکارت‌های دائمی، قیمت کمتری هم دارند.

اما در مقابل، هزینه‌ی تماس و پیامک در سیم کارت اعتباری ایرانسل بیشتر از سیم کارت دائمی است و البته همه چیز محدود به میزان اعتبار این سیمکارت‌های اعتباری است. با این حال کاربران سیمکارت‌های اعتباری کنترل بیشتری بر حساب خود دارند و این مزیت سیم کارت اعتباری درواقع یکی از معایب سیم کارت دائمی ایرانسل محسوب می‌شود!

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

سیمکارت دائمی ایرانسل خوب است؟

به این ترتیب این سوال که آیا سیمکارت دائمی ایرانسل خوب است یا خیر، کاملا بستگی به خود شما دارد. اگر ترجیح می‌دهید همه چیز کاملا تحت کنترل باشد و هزینه‌های شارژ خود را محدود نگه می‌دارید، سیم کارت اعتباری گزینه‌ی بهتری است اما اگر می‌خواهید همیشه خیالتان راحت باشد که نیازی به خرید شارژ نداشته باشید، می‌توانید با تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل از این مزیت و البته سایر مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل استفاده کنید.

مشترکین سیم کارت‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، آپتل، رایتل و شاتل موبایل می‌توانند برای خرید شارژ یا خرید بسته اینترنت همراه به سایت ایساج مراجعه کنند. ضمنا امکان خرید شارژ انبوه و بسته های اینترنت برای دفاتر خدمات ارتباطی، کافی نت‌ها و شرکت‌ها نیز در پنل فروشگاهی ایساج وجود دارد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

مژگان
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام من در سیم کارت اعتباری خودم هم شارژ داشتم و هم حدود ۲۵ گیگ اینترنت ولی الان که به دائمی تبدیل کردم در اینرانسل من هم شارژ و هم اینترنت زده صفر باید چکار کنم که بر گرده دو باره

علیرضا
۲۳ فروردین ۱۴۰۲

سلام من سیمکارتم رو تبدیل کردم به دائمی ولی اینترنت هدیه و هیچگونه هدیه و مزایای دیگری برام فعال نشده هرچقدر تو ایرانسل من چک میکنم هیچ چیز فعالی برا م ثبت نشده دلیلش چیه؟

علی
۰۶ اسفند ۱۴۰۱

بله به خاطر شارژ اضطراری که گرفتی

sahar
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

من سیم کارت اعتباری ایرانسل را به دائمی تبدیل کردم ولی هنوز اینترنت هدیه من فعال نشده

  • علیرضا
    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

    منم همین مشک رو دارم واسه شما هنوزم فعال نشده

ژاله
۰۹ بهمن ۱۴۰۱

سلام من می‌خوام سیم کارتم رو دائمی کنم ولی میگه به دلیل بدهی ممکن نیست. مگه سیم کارت اعتباری بدهی داره؟

  • Mahdiyeh azari
    ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

    دقیقا منم همین مشکل رو دارم نه از طریق کد میتونم دائمی کنم نه ایرانسل من همش میگه به علت بدهی ممکن نیست.

Bahar
۰۷ بهمن ۱۴۰۱

سلام من چندوقته خطمو دائمی کردم بعد ایرانسل من داشتم یه چندروز بود پاک کردم الان نصب کردم میگه باید جدیدترشو نصب کنی وقتی نصب کردم تمام خدمات رایگانم صفرشده چرا من اینارنت رایگانم هنوز داشتم ۱۵تا واینکه پیامکم ۷۰۰تاش مونده بود ولی الان زده برام صفر

Amir
۲۷ دی ۱۴۰۱

آقا چقدر طول می‌کشه تا فعال بشه من الان130تومن دادم ولی چیزی نیومده برام 5گیگ اینترنت داشتم اونم معلوم نشد چیشده لطفا راهنمایی کنید

مرضیه
۲۰ دی ۱۴۰۱

سلام من سیم کارتمو دائمی کردم ۵۰۰۰۰ تومن هم پرداخت کردم اما مزایا و هدیه هاش برای من نیومد باید چکار کنم راهنمایی بفرمایی

Mahdi
۰۹ دی ۱۴۰۱

سلام من دائمی کردم به شماره #70* زدم ۲۵هزار تومان هم از حسابم کم شد ولی چیزی نداد

  • صادق مقدم
    ۰۹ دی ۱۴۰۱

    زنگ بزنید به اپراتور . فکر کنمک شماره 444 باشه.

  • مریم
    ۰۹ دی ۱۴۰۱

    دقیقا. من هم همینطور

فیاض
۰۹ دی ۱۴۰۱

سلام من 10000 تومان شارژ داشتم میخواستم اینترنت شبانه بگیرم بعد از تبدیل به دائمی الان نیستم لطفاً راهنمایی کنید

  • تیم محتوای ایساج
    ۰۹ دی ۱۴۰۱

    سلام در صورتی که سیم کارت شما دایمی شده باشد به عنوان بستانکاری به حساب شما افزوده خواهد شد. با تشکر

رضا
۲۳ آذر ۱۴۰۱

من سیمکارت رو دائمی کردم و ۵۰تومن هزینه کردم ولی خبری از ۲۰گیگ اینترنت نیست

  • تیم محتوای ایساج
    ۲۳ آذر ۱۴۰۱

    سلام بعد از تببدیل شدن سیم کارت به دایمی و طی 24 ساعت 20 گیگ اعمال میشود و جهت مشاهد بسته 20 گیگ از طریق برنامه ایرانسل من میتوانید بررسی نمایید.

شهرام
۲۱ آذر ۱۴۰۱

اگخ منظور دیدگاه در مورد خط دائمی هستش ،که میتونم بگم خیلی بهتره چون همش بفکر شارژ ردن نیستی

مهلا جوان مرد هدایت ابادی
۲۲ آبان ۱۴۰۱

چون دیگه لنگ شارج نیستم

اضافه کردن نظر جدید