کسب درآمد از اینترنت: معرفی 29 راه کاربردی برای کسب درآمد از خانه و بدون سرمایه

در دنیای امروزی که ما زندگی می‌کنیم پیشرفت‌های تکنولوژیکی و به وجود آمدن وسایلی که از لحاظ فناوری پیشرفته هستند باعث شده امکانات مختلفی برای ما به وجود بیاید. کسب درآمد از اینترنت یکی از راه‌هایی است که از طریق  استفاده از اینترنت برای کاربران به‌وجودآمده است. خیلی از افراد که کسب درآمد از اینترنت در منزل را انجام می‌دهند به دلایلی نمی‌توانند در محل‌های رسمی کار کنند. در ادامه ی این مطلب با مباحث کسب درآمد در خانه، کسب درآمد از اینترنت در منزل، سایت کسب درامد رایگان، کسب درآمد از اینترنت روزانه 3 تا 5 میلیون تومان، کسب درآمد از اینترنت با گوشی و سایت های کلیکی آشنا خواهید شد.

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

با کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه، افراد مجبور نیستند که خیلی از زحمت‌های رفتن به محل کار رسمی را بکشند. خیلی‌ها هم می‌توانند به این روش کسب درآمد از اینترنت روزانه ۵ میلیون یا حتی بیشتر را داشته باشند. ما در این مقاله در مورد روش‌های کسب درآمد از اینترنت به تومان و دلار صحبت خواهیم کرد.

(از مطلب دریافت اینترنت رایگان نیز بازدید کنید.)

کسب درآمد از اینترنت به تومان و دلار

روش‌های کسب درآمد از اینترنت روزانه ۳ میلیون: 1. تبلیغ کردن در وبلاگ و سایت‌های مختلف

این روش یکی از ساده‌ترین راه کسب درآمد اینترنتی و کسب درآمد در خانه است. برای این کار شما می‌توانید به یکی از سرویس‌های طراحی و به وجود آوردن وب‌سایت یا وبلاگ مراجعه کنید. در آن‌جا شما می‌توانید یک نام را برای دامنه و یک Host رایگان را برای وب‌سایت خودتان انتخاب کنید و به تبلیغ کردن در آن وبلاگ یا وب‌سایت بپردازید.

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید کسب درآمد اینترنتی به دلار داشته باشید استفاده از خدمات Google AdSense است. این سرویس یک سرویس تبلیغاتی است. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید تبلیغات متنوع و گوناگون را در وب‌سایت یا وبلاگ خود بگذارید. استفاده از این سرویس رایگان است. گوگل با توجه به تعداد کلیک‌های که بر روی تبلیغات گذاشته شده بر سایت شما می‌شود، مبلغی را به شما پرداخت می‌کند. بنابراین، تبلیغ کردن در وبلاگ و سایت‌های مختلف یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی است.

(مطلب تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.)

کسب درآمد در خانه

کسب درآمد از اینترنت رایگان: 2. قرار دادن محتوای جذاب در وبلاگ و وب سایت و پولی کردن آن

یکی از روش‌های دیگر کسب درآمد اینترنتی در خانه این است که شما بعد از طراحی و به وجود آوردن سایت یا وبلاگتان می‌توانید محتوایی جالب و چشمگیر را تولید کنید و آن محتوا را در این وب‌سایت قرار دهید. همچنین، یک روش دیگر برای کسب درآمد اینترنتی از این راه این است که شما همان محتوایی را که در وب‌سایتتان قرار دادید پولی کنید. یعنی با قرار دادن یک اشتراک ویژه برای کاربران به آن‌ها وعده محتوای جذاب‌تر یا دسترسی آن‌ها به محتوای بهتر سایت خود را بدهید.

(مطلب استعلام سیم کارت را از دست ندهید.)

کسب درآمد اینترنتی

کیفیت نوع محتوا و سئو وب سایتتان را بهتر کنید

برای این‌که محتوای شما بتواند بازدیدکنندگان زیادی را جذب کند، شما باید سعی کنید که محتوای وب سایتتان با توجه به نوع مخاطبانتان تولید شده باشد. پس در قدم اول سعی کنید مخاطب محتوای خود را مشخص کنید و محتوایتان را با توجه به نیازهای مخاطبان خود تولید کنید.

در قدم بعدی، شما باید سئو محتوایتان را تقویت کنید تا وب‌سایت و وبلاگ شما در موتور جستجوگر گوگل رتبه بالاتری را بگیرد. به این صورت، مخاطبان بیشتری جذب محتوای وبلاگ و وب‌سایت شما می‌شوند. به این ترتیب، با قرار دادن محتوای جالب در وبلاگ و سایت و پولی کردن آن‌ها شما به‌راحتی می‌توانید کسب درآمد از اینترنت روزانه ۵ میلیون و حتی بیشتر را هم داشته باشید.

(از مطلب نصب افزونه در کروم اندروید نیز بازدید کنید.)

کسب درآمد از اینترنت روزانه ۵ میلیون

کسب درآمد از اینترنت رایگان: 3. وب‌سایت طراحی کنید

این روش کسب درآمد در خانه برای افرادی مناسب است که به برنامه نویسی و روش‌های طراحی وب‌سایت آشنایی دارند و به آن مسلط هستند. اگر شما برنامه‌نویسی هستید و در حوزه طراحی وب‌سایت کار می‌کنید، می‌توانید وب‌سایت‌هایی با طراحی‌ها و کارکردهای مختلف را طراحی کنید. مشتریان در حوزه‌های مختلف برای ارائه خدمات یا کالاهایشان نیاز به سایت‌هایی با طراحی و سئو خوب دارند.

(مطلب انتقال بی سیم فایل از ویندوز به اندروید می‌تواند برایتان کاربردی باشد.)

بنابراین، اگر شما در حوزه برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت تجربه دارید و در این زمینه فعالیت می‌کنید، طراحی وب‌سایت می‌تواند یکی از روش‌های خوب برای کسب درآمد اینترنتی در خانه باشد.

کسب درآمد اینترنتی در خانه

روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه: 4. یک فروشگاه آنلاین را به وجود بیاورید

با استفاده از اینترنت خرید از فروشگاه‌های آنلاین خیلی باب شده‌است. شما هم می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین کسب درآمد از اینترنت روزانه ۳ میلیون یا خیلی بیشتر را هم داشته باشید. برای کسب درآمد روزانه از طریق فروش آنلاین دو روش وجود دارد:

کسب درآمد از اینترنت روزانه ۳ میلیون

روش‌های راه اندازی فروشگاه آنلاین

یکی از این روش‌ها این است که شما با فروشگاه‌های آنلاین همکاری داشته باشید که چند سالی است که در این زمینه کار می‌کنند و محصولات فروشگاه‌های دیگر را به سرتاسر کشور ارسال می‌کنند. این روش آسان‌تر است و می‌تواند به کسب درآمد روزانه شما کمک کند. البته باید توجه داشته باشید که زمانی‌که با این فروشگاه‌ها همکاری می‌کنید، اول باید اعتماد آن‌ها را در مورد نوع خدمات و کالاهای خود جلب کنید.

روش دوم این است که شما فروشگاه آنلاین خودتان را به وجود بیاورید. بدی این روش این است که در ابتدای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین باید کمی صبور باشید، زیرا در همان ابتدا شاید سود راه‌اندازی این فروشگاه برای شما به وجود نیاید. اما اگر روش‌های مناسب و درست تبلیغ کردن و تحویل کالاهای خود را بیابید، مطمئناً در این روش موفق خواهید شد.

کسب درآمد از اینترنت با راه اندازی فروشگاه آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به تومان: 5. از دراپ شیپینگ به‌عنوان واسطه معاملات استفاده کنید

دراپ پینگ یک نوع روش است که در آن فردی به‌عنوان واسطه سفارش خرید کالایی را از مشتری می‌گیرد و آن سفارش را به توزیع‌کننده کالا می‌دهد. در این میان، فرد واسطه معامله هزینه‌ای را به‌عنوان پورسانت دریافت می‌کند یا سود حاصل از خرده‌فروشی آن کالا یا خدمات به این فرد می‌رسد. برای همین، دراپ شیپینگ می‌تواند یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی به تومان باشد. بااین‌حال، این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که به حوزه تبلیغات و بازاریابی علاقه‌مند هستند.

روش‌های کسب درآمد اینترنتی به تومان

کسب درآمد از اینترنت رایگان: 6. کالاهای دسته دوم را خرید و فروش کنید

خرید و فروش کالاهای دست‌دوم یکی دیگر از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی در منزل است. وب‌سایت‌هایی مثل وب‌سایت  دیوار وجود دارند که کاربران آن‌ها مردم عادی هستند و کالاهای دست‌دوم یا استفاده‌نشده که در منزل خود دارند. آن‌ها می‌توانند در دیوار یا این نوع وب‌سایت‌ها آگهی این کالاها را زده و نسبت‌به فروش آن اقدام کنند. بنابراین، شما با فروش کالاهای دست دومی که در اختیار دارید یا خرید آن‌ها به قیمتی ناچیز و فروش مجدد آن‌ها می‌توانید پول نسبتاً خوبی را به جیب بزنید.

ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل

روش‌های کسب درآمد از اینترنت به دلار: 7. فروختن عکس‌های هنری

اگر شما ذوق هنری دارید و عکاس هستید، با فروختن عکس‌های خود در وب سایت‌های مخصوص ارائه عکس می‌توانید کسب درآمد اینترنتی به دلار داشته باشید. همچنین، کسانی که در حوزه گرافیک کار می‌کنند و با نرم‌افزار گرافیکی حرفه‌ای سروکار دارند می‌توانند عکس‌های دیجیتالی بسیار زیبایی را به وجود بیاورند. آن‌ها می‌توانند این عکس‌ها را در وب‌سایت‌های ارائه عکس مثل iStockPhoto، Shutter Stock و Shutterfly قرار دهند و از فروش آن‌ها میزان درآمد از اینترنت خوبی را داشته باشند.

این روش کسب درآمد اینترنتی در خانه می‌تواند بسیار پرسود باشد. البته شما باید به این نکته توجه کنید که ایجاد اعتبار و وجهه هنرمندی شما در ابتدای راه ممکن است کمی طول بکشد. بااین‌حال، شما نباید ناامید شوید و سعی کنید که آثار عکس هنری خوب و باکیفیتی را به وجود بیاورید تا مشتریان شما کم‌کم جذب عکس‌هایتان شوند. طبیعتاً چنین وب‌سایت‌هایی برای واریز هزینه شما نیازمند این هستند که شما یک اکانت پولی  بین‌المللی را به وجود بیاورید.

کسب درآمد از اینترنت با فروختن عکس‌های هنری

کسب درآمد از اینترنت رایگان: 8. خدمات فریلنسینگ خود را ارائه دهید

کار کردن در حوزه فریلنسینگ یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل و بدون نیاز به هزینه می‌تواند ممکن باشد. اگر شما مهارت خاصی دارید که می‌توانید از راه دور و با استفاده از اینترنت آن را به مشتریان ارائه دهید، فریلنسینگ می‌تواند حوزه خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه برای شما باشد. حوزه تولید محتوا شاخه‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید برای کسب درآمد اینترنتی در حوزه تولید محتوا یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید.

برای مثال، شما می‌توانید در حوزه‌های تولید محتوای تصویری، ویدئویی، متنی فعالیت کنید. همچنین، کارهای دیگری مربوط به تولید محتوا مثل مدیریت تولید محتواف مدیریت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در این شبکه‌ها هستند که نیاز به سرمایه ندارند و می‌توانند روش‌های خوبی برای کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه باشند.

کسب درآمد از اینترنت در حوزه تولید محتوا

جستجوی کار فریلنسینگ در وبسایت های استخدام کار فریلنسینگ

اگر شما فردی هستید که می‌خواهد خدمات خود را ارائه کند می‌توانید در وب‌سایت‌هایی که آگهی‌های خدمات فریلنسر در آن‌ها پست می‌شوند به‌دنبال کار بگردید. یک روش دیگر این است که در وب‌سایت‌های آنلاینی که این خدمات را ارائه می‌کنند رزومه خود را بفرستید و درخواست استخدام کار کنید.

از سوی دیگر، کارفرمایانی که خدمات را ارائه می‌دهند نیاز ندارند که فضای فیزیکی را برای کارمندانشان ارائه دهند. همچنین، بیشتر این سرویس‌ها بیمه‌ای را برای کارمندانشان هم پرداخت نمی‌کنند. برای همین،  فریلنسینگ می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینترنت به تومان باشد.

فریلنسینگ و کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت رایگان: 9. ویدئوهای باکیفیت و جذابی بسازید و آن‌ها را در سرویس‌های پخش آنلاین مثل یوتیوب و بگذارید

ساختن محتوای ویدیویی مثل ویدئوهای آموزشی یا ویدیوهای جالب و خنده‌دار یوتیوب می‌تواند یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان باشد. اگر شما ویدیوهایی بسازید که آموزشی یا خیلی سرگرم‌کننده باشند و آن‌ها را در یوتیوب آپلود کنید، این روش می‌تواند درآمد نسبتاً خوبی را به دلار برای شما داشته باشد.

میزان و نحوه کسب درآمد از طریق یوتیوب در ازای بازدیدهایی است که ویدئوهای شما دریافت می‌کنند. در هر ویدئوی یوتیوب اگر فردی بیش‌از یک‌هزار ان فالوور داشته باشد، یوتیوب می‌تواند کلیپ تبلیغاتی را روی ویدیوهای او بگذارد. اگر ویدیوهای او و تبلیغ‌های گذاشته شده در ویدیوهایش یک هزار بازدید داشته باشند، یوتیوب می‌تواند حدود ۱ تا 2 دلار هزینه را بابت این هزار بازدید به او پرداخت کند.

کسب درآمد از اینترنت رایگان

کلیپ‌های تبلیغاتی بیشتر، درآمد زیادتر

اگر هم تعداد کلیپ‌های تبلیغاتی در ویدئوی شما بیشتر باشد، درآمد شما به‌ازای هر یک هزار بازدید هم بیشتر خواهد شد. البته این امر به این بستگی دارد که بازدید کنندگان شما حتماً کلیپ‌های تبلیغاتی گنجانده شده شما را ببینند. اگر این بازدید کنندگان دارای نرم‌افزار بلاک کننده تبلیغ باشند یا تبلیغ کنند این مبلغ به شما اختصاص داده نمی‌شود.

بااین‌حال، گذاشتن تولید محتوای ویدیویی برای یوتیوب یکی از ساده‌ترین راه کسب درآمد از اینترنت و یک راه مؤثر برای کسب درآمد اینترنتی به دلار است. این روش کسب درآمد اینترنتی هم برای ایرانیانی که مایل به این روش هستند هم امکان پذیر است. علاوه‌براین، کاربران ایرانی علاوه‌بر یوتیوب می‌توانند از طریق گذاشتن ویدیوهای خود در آپارات هم به این صورت کسب درآمد از اینترنت به تومان را داشته باشند.

 کسب درآمد از اینترنت با محتوای ویدئویی

روش‌های کسب درآمد از اینترنت با گوشی: 10. استفاده از شبکه‌های اجتماعی

استفاده از شبکه‌های اجتماعی هم یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی است. خیلی از افراد عضو شبکه‌های اجتماعی مختلف هستند و در آن‌ها فالوور ها و بازدیدکننده‌های زیادی دارند. برای مثال، میلیون‌ها نفر عضو اینستاگرام هستند و راه درآمد اصلی بسیار از آن‌ها از این طریق است. شما هم اگر در اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگری فعالیت می‌کنید می‌توانید از ابزار این شبکه‌های اجتماعی برای فروش کالاها یا خدمات آن استفاده کنید.

کسب در آمد از اینترنت با گوشی

روش‌های کسب درآمد اینترنتی در منزل: 11. ارائه خدمات آموزش مجازی

در سال‌های اخیر و مخصوصاً در دوران قرنطینه کرونا آموزش مجازی خیلی رایج شد. امروز، برخی از سایت‌های ایرانی مثل سایت فرادرس بسته‌های آموزشی را با قیمت‌های مختلف برای کاربران در اختیار قرار می‌دهند و یکی از بسترهایی مناسب برای ارائه خدمات آموزش مجازی هستند. برای همین، کسانی که در زمینه‌ای مهارت دارند و می‌خواهند آن مهارت را به دیگران آموزش بدهند می‌توانند برای کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه رو به آموزش مجازی بیاورند. این زمینه‌های آموزشی می‌تواند مختلف باشند.

برای مثال، این درس‌ها می‌توانند درس‌های نظری یا مهارت‌های دیگری باشند. اگر شما در زمینه‌ای مهارت دارید و مایل به آموزش مجازی هستید برای کسب درآمد روزانه می‌توانید بسته‌های آموزشی خود را در سایت‌های ارائه خدمات آموزش مجازی بگذارید و از این راه کسب درآمد کنید. بهتر از این، شما می‌توانید فروشگاه آنلاین خدمات آموزش مجازی خود را راه‌اندازی کنید و در آن فروشگاه خدمات تخصصی آموزشی خود را ارائه دهید.

 آموزش مجازی و کسب درآمد از اینترنت

روش‌های کسب درآمد اینترنتی در خانه: 12. ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید

در چند سال اخیر خیلی‌ها وارد حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال شده‌اند و توانسته‌اند از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشند. ارزهای دیجیتال زیادی مثل بیت کوین در بازار وجود دارند و خیلی از افراد می‌توانند این ارزها را با استفاده از تجهیزات مناسب ماین کنند و آن‌ها را به فروشگاهی بفروشند که این نوع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش می‌کنند.

علاوه‌براین، خیلی از افراد هم وارد حوزه بورس شده‌اند و سهام‌های شرکت‌های متفاوت را خرید و فروش می‌کنند. بنابراین، خرید و فروش ارز دیجیتال و بورس در چند سال اخیر تبدیل به یکی از روش‌های کسب درآمد در خانه شده‌است. البته چیزی که در این روش‌ها مهم است این است که کسانی که وارد این حوزه می‌شوند بهتر است کمی مهارت در زمینه اقتصاد و پیش‌بینی مسائل اقتصادی را داشته باشند تا بتوانند در این زمینه موفق باشند.

کسب درآمد از اینترنت با خرید و فروش ارز دیجیتال

ساده‌ترین راه کسب درآمد از اینترنت: 13. ارائه خدمات اقامت و توریستی از طریق اینترنت

خیلی از مردم عاشق مسافرت کردن هستند و چنین افرادی معمولاً به سراغ جاهایی برای اقامت در سفر خود می‌گردند که قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهند. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که پیشنهادهای چنین مکان‌هایی در آن‌ها درج شده‌است. بنابراین، ارائه خدمات مربوط به اقامت و حتی خدمات لیدرهای توریستی هم از طریق اینترنت باب شده‌است.

به‌همین خاطر، اگر شما اقامتگاه یا خانه‌ای در محلی خوش آب‌وهوا دارید که می‌دانید آن‌جا محل مسافرتی است، می‌توانید با درج آگهی مربوط به این محل و قرار دادن هزینه اجاره آن از این راه پول درآورید. علاوه‌براین، خیلی‌ها هم به با یک مکان پر جاذبه آشنایی دارند و می‌توانند مسافران را به جاذبه‌های توریستی یک مکان معرفی کنند. بنابراین، ارائه خدمات توریستی و اقامتی یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت رایگان است.

ساده‌ترین راه کسب درآمد از اینترنت با ارائه خدمات اقامت و توریستی

کسب درآمد از اینترنت: 14. سایت‌های کلیکی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل، کسب درآمد از اینترنت سایت‌های کلیکی است. کاربرانی که دسترسی به اینترنت دارند بدون داشتن هیچ‌گونه سرمایه‌ای می‌توانند از این راه پول دربیاورند. ما در این بخش بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی کلیکی ایرانی و خارجی را برای شما توضیح خواهیم داد. برخی از کاربران که حساب بانکی بین‌المللی ندارند و می‌خواهند به تومان درآمد داشته باشند معمولاً به سراغ سایت‌های کلیکی تبلیغاتی ایرانی می‌روند. ما در این جا اول در مورد بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی کلیکی ایرانی و سپس، در مورد سایت‌های کسب درآمد اینترنتی کلیکی خارجی صحبت خواهیم کرد

کسب درآمد از اینترنت سایت‌های کلیکی

کسب درآمد از اینترنت سایت‌های کلیکی ایران: 15. سایت پارت کلیک

سایت پارت کلیک یکی از بهترین سایت کسب درامد رایگان در زمینه سایت تبلیغات کلیکی است. شما می‌توانید به‌راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه و سرمایه‌ای عضو این سایت شوید و با کلیک بر روی تبلیغ از آن پول در بیاورید. بعد از عضویت در سایت پارت کلیک شما می‌توانید تبلیغات این سایت را به‌طور هم‌زمان در چند صفحه باز کنید و بر آن‌ها کلیک کنید. برای کلیک کردن بر آن‌ها لازم نیست که منتظر بمانید که یک تبلیغ تمام شود و سراغ کلیک بر تبلیغ بعدی بروید.

علاوه‌بر کلیک بر روی تبلیغات شما می‌توانید در این سایت از طریق جستجوی گوگل هم درآمد داشته باشید. در واقع، درآمدی که شما می‌توانید از طریق جستجوی گوگل برای سایت پارت کلیک کسب کنید بیشتر از درآمد حاصل از کلیک بر روی تبلیغات آن است.

روش‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل

آیا کسب درآمد از اینترنت سایت‌های کلیکی ایران: 16. از وب‌سایت فیس نما

کارکرد اصلی وب‌سایت فیس‌نما این است که یک شبکه اجتماعی فارسی است. بااین‌وجود، این وب‌سایت بعد از مدتی کارکرد کسب درآمد از اینترنت سایت کلیکی ایران را هم به عملکرد خود اضافه کرد. البته چند مدت است که این وب‌سایت به دلیل به‌روزرسانی سرورهای خود فعلاً از فعالیت خارج است. اما در شایان‌ذکر است که این وب‌سایت توانسته در حوزه تبلیغات کلیکی و کسب درآمد از آن‌ها استانداردهای خوبی را ارائه دهد. برای کسب درآمد از تبلیغات وب‌سایت فیس نما شما اول باید وارد این وب‌سایت و عضو آن شوید.

کسب درآمد از اینترنت با سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از اینترنت به دلار: 17. کسب درآمد از اینترنت سایت‌های خارجی Neobux

سایت Neobux یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در حوزه تبلیغات کلیکی است. زمانی‌که شما وارد این سایت می‌شوید میزان هزینه‌ای که از درآمد کلیک بر روی تبلیغات برای شما به وجود می‌آید به نوع عضویت در این وب‌سایت و کیفیت تبلیغاتی که بر آن کلیک می‌کنید بستگی دارد. یکی از خوبی‌های وب‌سایت Neobux این است که از لحاظ این‌که شما چقدر بر روی چند تبلیغ می‌توانید هر روز کلیک کنید یا میزان درامدتان چقدر است هیچ محدودیتی وجود ندارد. حداقل میزان برداشت پول شما برای اولین باری که هزینه درآمدتان را برداشت می‌کنید 2 دلار است.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از سایت‌های خارجی: 18. وب‌سایت GPTplanet

با عضویت در وب‌سایت GPTplanet شما با هر کلیک بر روی تبلیغات می‌توانید حدوداٌ ۰٫۰۱ دلار را دریافت کنید. یک راه دیگر کسب درآمد از وب‌سایت GPTplanet این است که شما می‌توانید از انجام بررسی‌ها و پر کردن فرم‌های آنلاین هم درآمد کسب کنید. علاوه‌براین، وب‌سایت GPTplanet یک برنامه آشنایی دارد که شما از طریق این برنامه می‌توانید کاربران دیگر را وارد این پلتفرم کنید. این وب‌سایت بسته به این‌که عملکرد کاربران در آن چگونه است به شما مبلغی را پرداخت می‌کند.

کسب درآمد از اینترنت با سایت‌های خارجی

کسب درآمد از سایت‌های خارجی: 19. وب‌سایت Get-Paid

وب‌سایت Get-Paid یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی است. شما می‌توانید با کلیک کردن تبلیغات در این وب‌سایت پول در بیاورید. وب‌سایت Get-Paid از سال ۲۰۰۵ تابه‌حال کار می‌کند و سیستم پاداش‌دهی آن به مشتریانش یک سیستم سکه‌ای است که به کاربرانی که برخی از کارها را انجام دهند پول می‌دهد. این کارها می‌توانند کلیک کردن بر تبلیغات، پر کردن فرم‌ها، انجام دادن برخی از بررسی‌ها و حتی شرکت کردن در رقابت‌ها باشند. بعد از انجام دادن این کار ها وب‌سایت Get-Paid به اکانت شما پاداش‌های پولی را می‌پردازد.

کسب درآمد از سایت‌های خارجی: 20. وب‌سایت ScarletClicks

وب‌سایت ScarletClicks وب‌سایتی است که با کلیک کردن بر روی تبلیغات آن می‌تواند به میزان 0.01 دلار به شما پول دهد و یکی از آسان‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی است. حداقل میزان پولی را که شما می‌توانید از این سایت برداشت کنید ۲ دلار است. همچنین، بر روی این پلتفرم شما می‌توانید میزان درآمدی را که داشته‌اید و کارهایی را که کرده‌اید را ببینید.

کسب درآمد از اینترنت با سایت‌ خارجی ScarletClicks

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان: 21. کسب درآمد از اینترنت با بازی

حالا که ما کمی در مورد کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی رایگان و سایت‌های ایرانی صحبت کرده‌ایم، می‌خواهیم به سراغ کسب درآمد اینترنتی با بازی برویم. شاید کمی برایتان این مساله تعجب‌آور باشد، اما روش کسب درآمد از اینترنت با بازی یک روش امکان‌پذیر است. شما با بازی کردن بازی‌های  ایرانی و خارجی می‌توانید کسب درآمد اینترنتی به تومان یا دلار را داشته باشید.

کسب درآمد از اینترنت با بازی

کسب درآمد از اینترنت با بازی‌های ایرانی: 22. بازی انفجار

بازی انفجار یکی از بازی‌های آنلاین ایرانی است که توسط یکی از سایت‌های شرط‌بندی ایرانی اسپانسر می‌شود. این بازی الگوریتم خاصی دارد و کسانی که مایل به کسب درآمد از اینترنت با بازی‌های ایرانی این‌چنینی هستند، اول باید فنون این بازی را به‌خوبی یاد بگیرند تا بتوانند در آن موفق‌تر شوند و در آمد بیشتری داشته باشند.

کسب درآمد از اینترنت با بازی انفجار

کسب درآمد از اینترنت با بازی‌های ایرانی: 23. بازی رولت

وبسایت رولت هم یکی دیگر از وب‌سایت‌های بازی شرط بندی ایرانی است. کازینوهای رولت اروپایی در این وب‌سایت برای کاربران قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در این وب‌سایت با رولت‌های آمریکایی، روسی و انواع دیگر رولت‌ها بازی کنید.

کسب درآمد از اینترنت با بازی‌ رولت

کسب درآمد از اینترنت با موبایل بازی: 24. کسب درآمد با بازی کردن اپلیکیشن Mistplay

اپلیکیشن Mistplay نرم‌افزاری است که به شما پول می‌دهد تا بازی‌های آنلاین را انجام دهید. پلتفرم اصلی این اپلیکیشن اندروید است و به کاربران اجازه می‌دهد که برای گرفتن گیفت کارت بازی‌های آنلاین را بازی کنند. زمانی‌که کاربران با بازی کردن آنلاین امتیازاتی را کسب می‌کنند، آن‌ها می‌توانند گیف کارت‌های وب سایت‌هایی مثل آمازون یا گوگل پلی دریافت کنند.

کسب درآمد از اینترنت با بازی کردن اپلیکیشن Mistplay

کسب درآمد از اینترنت با موبایل بازی: 25. وب‌سایت Blitz

اپلیکیشن Blitz یک اپلیکیشن بازی کردن رقابتی است. شما این اپلیکیشن می‌توانید با شرکت در بازی‌هایی مثل Solitaire, Bingo, Helix Jump, Ball Blast پول دربیاورید. این بازی‌های رقابتی ۲ نفره هستند. اپلیکیشن Blitz از زمانی که انتشار یافته حدود ۱۰۰ هزار دانلود داشته‌است. یکی از خوبی‌های اپلیکیشن Blitz این است که کاربران دیگر مجبور نیستند با تبلیغات مزاحم اپلیکیشن‌ها دست‌وپنجه نرم کنند.

کسب درآمد از اینترنت با وب‌سایت Blitz

روش‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه: 26. روش‌های کسب درآمد از اینترنت با گوشی

پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌هایی مثل اسمارت فون در بازار باعث شده که خیلی‌ها بتوانند به روش‌های کسب درآمد اینترنتی با گوشی روی بیاورند. علاوه برای اسمارت فون، اینترنت باعث شده که افراد از نقاط مختلف دنیا بتوانند کسب درآمد از اینترنت با گوشی را انجام دهند. روش‌های کسب درآمد اینترنتی با موبایل خیلی متنوع  هستند. ما در این بخش چند تا از این روش‌ها را توضیح خواهیم داد.

روش‌های کسب درآمد از اینترنت در منزل بدون سرمایه

کسب درآمد از اینترنت با موبایل: 27. تماشای ویدیوهای آنلاین

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که شما در آن‌ها با کلیک کردن بر کلیپ‌های تبلیغاتی یا با تماشای ویدیو می‌توانید پول در بیاورید. برای مثال، وب‌سایت Swagbucks یکی از این وب‌سایت‌ها است. شما در این وب‌سایت می‌توانید با خرید کردن، تماشا کردن ویدئو و جواب دادن بررسی‌های آنلاین پول در بیاورید. سپس، شما می‌توانید از طریق اکانت پی پال یا استفاده از کارت‌های اعتباری بین المللی پول خودتان را برداشت کنید.

کسب درآمد از اینترنت با تماشای ویدیوهای آنلاین

کسب درآمد از اینترنت با موبایل: 28. کالاهای دست دومی که در خانه به آن‌ها نیازی ندارید را بفروشید

شما در خانه ممکن است چیزهایی را داشته باشید که از آن‌ها خیلی وقت است استفاده نمی‌کنید. به جای این‌که آن‌ها را دور بیندازید می‌توانید در سایت‌هایی که این اشیاء را می‌فروشند آگهی فروش آن‌ها را بگذارید و از این راه بتوانید پول در بیاورید. یک روش مؤثر برای انجام  این کار این است که شما از  وسایلتان عکس‌های واضحی بگیرید و قیمت آن‌ها را مشخص کنید، شمارهٔ گوشی خود را در وب‌سایت درج کنید و از این راه پول در بیاورید. وب‌سایت دیوار یکی از وب‌سایت‌هایی است که در آن‌ها چنین وسایلی خرید و فروش می‌شوند.

کسب درآمد از اینترنت با فروش کالاهای دست دوم

روش کسب درآمد اینترنتی با موبایل: 29. انجام دادن بررسی‌های آنلاین

انجام دادن بررسی‌های آنلاین یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی با موبایل است.  در واقع، این روش هم یکی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت از سایت‌های خارجی است. خیلی از سایت‌های خارجی مثل Opinion space و InboxDollars بررسی‌های آنلاین را پست می‌کنند و در آن‌جا شما می‌توانید با پر کردن این بررسی‌های آنلاین و به اشتراک گذاشتن نظرتان پول دربیاورید. پر کردن این فرم‌ها برای شرکت‌هایی که این بررسی‌ها را به اشتراک می‌گذارند خیلی مهم است و راه خوبی برای کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی محسوب می‌شود.

روش کسب درآمد از اینترنت با انجام دادن بررسی‌های آنلاین

 نتیجه‌گیری

ما در این مقاله در مورد روش‌های مختلف کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان صحبت کردیم. روش‌های کسب درآمد اینترنتی مختلف هستند و همه آن‌ها را نمی‌توان در این مقاله گنجاند. اما ما سعی کردیم در این مقاله به شما نشان دهیم که کسب درآمد از اینترنت در منزل شما بدون داشتن سرمایه خاصی و فقط با اسمارت فون و دسترسی به اینترنت امکان پذیر است.

شما برای کسب درآمد دلاری می‌توانید روش‌های کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی رایگان مثل سایت‌هایی که بررسی‌ها را به اشتراک می‌گذارند یا اپلیکیشن‌هایی که شما با بازی کردن می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید را انجام دهید. البته در برخی از روش‌های کسب درآمد، مثل کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی و ایرانی شما باید حواستان باشد که این سایت‌ها تقلبی نباشند و به اعتبار آن‌ها حتماً دقت کنید. بااین‌وجود، روش‌های کسب درآمد اینترنتی در خانه متنوع هستند و برای کسانی که می‌خواهند د در وقت آزادشان این کارها  را انجام دهد می‌توانند منبع درآمد خوبی باشند.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

امینی
۱۲ دی ۱۴۰۱

سلام . سایت شما بسیاز مفید و موثر است. من هم از راه "affiliate marketing " دارم کار هایم را پیش می‌برم و با مشاهده‌ ی سایت شما من می توانم راه های بیشتری را امتحان کنم🥰🙏

اضافه کردن نظر جدید