ضبط لایو اینستاگرام: با نحوه ضبط و ذخیره سازی لایو اینستاگرام آشنا شوید + عکس

لایو اینستاگرام بخش هیجان‌انگیز این برنامه است. خیلی‌ها دوست دارند که لایو خود و دیگران را بعد از پخش، چند باره ببینید و آنالیز کنند! اینستاگرام این برنامه را برای اشتراک گذاشتن لحظات طراحی کرده است و امکان ضبط آن از طریق خود برنامه مقدور نیست و شاید حتی تدبیری بیاندیشد تا ذخیره سازی لایو را هم به اطلاع کاربر برساند! اما برنامه‌های زیادی هستند که ضبط لایو اینستاگرام دیگران را انجام می‌دهند.

چگونه لایو اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم؟

ضبط ویدئو بصورت زنده و همزمان اشتراک‌گذاری آن، از ویژگی منحصر به فرد اینستاگرام است. ضبط ویدئو زنده از درخواست‌های کاربران است که در پلتفرم برنامه اینستاگرام بخاطر رعایت حریم شخصی کاربر تا کنون به آن پرداخته نشده است.

‌البته که ذخیره لایو اینستاگرام با قابلیت ضبط صفحه نمایش از طریق گوشی خیلی سریع و بدون دغدغه امکان‌پذیر است. اما بخاطر اینکه کیفیت بالایی ندارد، شاید دلچسب‌تان نباشد. در این متن از ایساج با روش‌های مختلف اما آسان ضبط لایو اینستاگرام دیگران آشنا می‌شوید.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: نمایش ویدیو زنده یکی از ویژگی‌های جذاب اینستاگرام است ولی فقط تا 24 ساعت زمان داریم که آن را ببینم و آنالیز کنیم و بعد از آن محو می‌شود! مگر اینکه برای سیو کردنLive اینستاگرام فکری کنیم.

(برای خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه به ایساج سر بزنید.)

نحوه ذخیره لایو اینستاگرام دیگران

ضبط لایو اینستاگرام دیگران

اگرچه امکان سیو کردن لایو ویدئو با قابلیت ضبط صفحه نمایش از گوشی شدنی است اما آشنایی با انواع ترفندها برای ذخیره لایو اینستاگرام برای حرفه‌ای‌ها و به قولی شاخ‌های اینستاگرام از الزامات است!

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: ذخیره Live اینستاگرام از طریق برنامه‌های جانبی با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه دردسری در گوشی اندروید، آیفون و حتی روی سیستم کامپیوتر، به راحتی امکان‌پذیر است.

(بسته پیشنهاد ویژه ایرانسل را در این صفحه استعلام بگیرید.)

ذخیره لایو دیگران در گالری گوشی بدون برنامه جانبی

یک روش کاربردی و در دسترس، ضبط و ذخیره لایو اینستاگرام از طریق قابلیت ضبط صفحه نمایش گوشی است. اما به دو دلیل این روش چندان باب دل نیست: اول اینکه کیفیت پایینی دارد و دوم حجم فایل دانلود شده خیلی بالا است. ولی اگر بدون نیاز به برنامه‌ی خاصی سریعا می‌خواهید این کار را انجام دهید، روش خوبی است.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: برای ذخیر لایو اینستاگرامکافی است که از قابلیت ضبط صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید، خیلی راحت و دردسترس!

ذخیره لایو دیگران در گالری گوشی

ضبط لایو اینستاگرام دیگران : چگونه لایو را در استوری ذخیره کنیم؟

ضبط و ذخیره لایو خود از روی اینستاگرام انجام می‌شود. یعنی شما می‌توانید پیش از آنکه لایو را بصورت استوری نمایش دهید، در بالای صفحه سمت راست با لمس کردن گزینه‌ی Save ویدئو لایو را در گالری ذخیره کنید. با انتخاب گزینه‌ی save تمامی نظرات و لایک‌ها برایتان ضبط خواهد شد و شما می‌توانید بعدا آن را پست یا استوری کنید.

اما برای ذخیره لایو اینستاگرام دیگران باید دست به دامان برنامه‌های جانبی شوید. چون اینستاگرام نسبت به حریم خصوصی دیگران حساس است و همانطور که اجازه کپی کپشن را نمی‌دهد، آپشنی برای ضبط لایو دیگران نیز ندارد.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: در پاسخ سوال اینکه چگونه لایو را پست کنیم، باید گفت که اینستاگرام قابلیت آرشیو و ضبط لایو شخصی خودمان را دارد. پیش از آنکه لایو را استوری کنید در بالای صفحه سمت راست گزینه Save را لمس کنید.

(برای رمزگذاری برنامه‌ ها در اندروید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ذخیره لایو در استوری

ضبط لایو اینستاگرام با برنامه +StorySaver

برنامه‌های جانبی اندروید تمامی قانون‌ها را بدون محدودیت دور می‌زنند. نمونه‌اش همین برنامه +StorySaver است. که به راحتی لایو دیگران را ذخیره کرده در دسترس شما قرار می‌دهد. کار با این برنامه بسیار ساده است فقط اینکه باید به حساب اینستاگرام شما لاگین شود:

  1. برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.
  2. به حساب کاربری‌تان وارد شوید (اگر از لحاظ امنیتی تردید دارید یک حساب کاربری دیگری بسازید.)
  3. در بخش Live، لیست ویدیو لایوهای در حال پخش و در بخش Replay لیست لایوهای ذخیره شده را مشاهده می‌کنید.
  4. لایو مورد نظرتان را انتخاب کنید تا بصورت تمام صفحه نمایش شود و برای ضبط روی گزینه فلش رو به پایین (علامت دانلود) در پایین صفحه ضربه بزنید.
  5. پس از اتمام دانلود، به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروید و گزینه گالری Gallery را انتخاب کنید تا ویدئوهای دانلود شده در گالری نمایش شوند.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: برای ذخیره لایو در استوری بعد از پایان یافتن آن روی گزینه share Video کلیک کنید و طی گذراندن مراحل لایو را به استوری اضافه کنید.

(آموزش فعالسازی Voice over در آیفون را این صفحه بخوانید.)

ضبط لایو اینستاگرام با برنامه +StorySaver

دانلود لایو اینستاگرام دیگران با کامپیوتر

ذخیره لایو اینستاگرام از طریق کامپیوتر خیلی راحت‌تر از گوشی‌های موبایل است.

  1. مرورگر کروم خود را باز کنید و روی گزینه‌ی سه نقطه در گوشه سمت راست آن کلیک کنید. از منوی باز شده گزینه More tools و سپس گزینه Extension را انتخاب کید.
  2. در صفحه Extension روی گزینه سه خط کلیک کنید تا منو باز شود. در پایین منوی باز شده روی گزینه open chrome web store کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید، روی کادر سرچ IG Stories for Instagram را جستجو کنید.
  4. بعد از انجام سرچ، با انتخاب گزینه Add to chrome افزونه مورد نظر را به مرورگر خود اضافه کنید.
  5. پس از پایان دانلود، افزونه را در گوشه بالای سمت راست صفحه مرورگر خود مشاهد می‌کنید.
  6. برای ضبط لایو اینستاگرام روی افزونه مورد نظر کلیک کرده و با لمس گزینه Go to instgram.com به سایت اینستاگرام رفته و حساب کاربری خود را لاگین کنید.
  7. از لیست لایوهای موجود، لایو مورد نظرتان را انتخاب کنید و با ضربه زدن بر روی گزینه Download در بالای صفحه، برای ذخیره آن اقدام کنید.
  8. چون برای ذخیره لایو مورد نظر اگر نیاز به یک برنامه دانلودر باشید، پیغامی با این منظور بر روی صفحه ظاهر می‌شود، بر روی دکمه آبی رنگ Get downloader را انتخاب کنید.
  9. با دانلود نرم افزار مورد نظر، گزینه Run را برای شما نمایش می‌شود، آن را انتخاب کنید.
  10. در پیغام بعدی نیز Yes را انتخاب کنید.
  11. در پیغام بعدی محل ذخیره لایو از شما پرسیده می‌شود، آن را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران: برای ذخیره Live اینستاگرام در گوشی آیفون با استفاده از برنامه Screen recording خیلی راحت فیلم را در گالری گوشی ذخیره کنید.

(برای تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ضبط لایو اینستاگرام دیگران : ربات ذخیره لایو اینستاگرام

یک روش دیگر استفاده از ربات تلگرام برای ذخیره سازی استوری و لایو اینستاگرام است. ربات‌های تلگرام نه تنها برای ضبط لایو از بلکه برای دانلود پست‌ها و عکس پروفایل نیز قابل استفاده هستند.

ضبط لایو اینستاگرام دیگران با ربات تلگرام

  1. وارد برنامه اینستاگرام، صفحه لایو مورد نظر شده و لینک آن را کپی کنید.
  2. وارد برنامه تلگرام شده و ربات Instasave را در تلگرام جستجو کنید. (ربات را به اینصورت instasave@ جستجو کنید.)
  3. در صفحه ربات مورد نظر، لینک را وارد کنید، بعد از انتخاب زبان و برخی سوالات دیگر، لایو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ربات ذخیره لایو اینستاگرام

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات