ارسال پیام به خود در واتساپ

پیام‌رسان‌هایی مثل تلگرام و واتس اپ علاوه بر قابلیت ارسال سریع پیام، ویژگی به اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. خود تلگرام یک چت روم مخصوص کاربر دارد که کاربران تلگرام می‌توانند در آن هر نوع پیام و فایلی را با قالب‌های مختلف را در آن ذخیره کند. اما آیا واتس اپ هم این ویژگی را دارد؟ چطوری در واتساپ به خودمان پیام دهیم؟ در ادامه، روش‌های ارسال پیام به خود در واتس اپ و آموزش پیام به خود در واتساپ را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا یاد بگیریم چگونه در واتساپ به شماره خودمان پیام دهیم!

نحوه ارسال پیام به خود در واتساپ با نصب پی وی واتساپ

چگونه در واتساپ به خودمان پیام بدهیم؟ یکی از راه‌ها برای پیام دادن به شماره خود در واتس اپ درست کردن پی وی شخصی است. اما دقیقاً پی وی شخصی در واتساپ چیست؟ پی وی شخصی در واتس اپ شبیه چت خصوصی در تلگرام است. با ساخت پیوی شخصی در واتس اپ می‌توانید فایل‌ها و پیام‌های خود را به آن ارسال کنید.

برای درست کردن پی وی جدید باید بر روی آیکون درست کردن گفتگوی جدید در واتس اپ کلیک کنید. در دستگاه‌های اندروید این آیکون در سمت راست پایین صفحه واقع شده است. در دستگاه‌های ios و آیفون این آیکون در سمت راست بالا موجود است.

بعد از کلیک بر روی این آیکون، صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در آن باید روی گزینه New Contact کلیک کنید. در آنجا  نام و شماره خود را وارد کنید و در آخر روی گزینه Save کلیک کنید. در نهایت، دوباره روی آیکون گفتگو کلیک کنید. در اینجا، با ثبت شماره تلفن، واتس اپ چت روم شما را نشان می‌دهد. شما باید در این چت روم یک پیام ارسال کنید و بعد از ارسال این پیام صفحه چت شخصی در فهرست چت باقی خواهد ماند.

روش ارسال پیام به خود در واتساپ: یکی از روش‌های پیام دادن به شخص خود در واتس اپ، ساخت پیوی شخصی است.

(با روش انتقال استیکر از تلگرام به واتس اپ اشنا شوید.)

نحوه ارسال پیام به شماره خود در واتساپ با نصب پی وی واتساپ

روش ارسال پیام به خود در واتس اپ در دسکتاپ

اما نحوه فرستادن پیام به خود در واتساپ در دسکتاپ چگونه است و چگونه در واتس اپ به خودم پیام بدم؟ برای این کار باید در کامپیوتر خود یک مرورگر باز کنید و سپس وارد نسخه واتس اپ وب شوید. در مرحله اول ورود به نسخه وب واتس اپ، باید شماره اکانت واتس اپ خود را وارد کنید. بعد از آن، با اسکن QR نمایش داده شده، واتس اپ گوشی را به واتس اپ دسکتاپ وصل کنید و وارد اکانت واتس اپ در وب شوید.

در قسمت بالای چت‌ها آیکون گفتگو را می‌توانید مشاهده کنید که باید بر روی آن کلیک کنید. در صفحه بعدی که نمایش داده می‌شود، در بخش Contacts on Whatsapp شماره خود را خواهید دید. صفحه چت آن را باز کنید و به آن پیام ارسال کنید. به این صورت، پیام ذخیره شده در واتس اپ شما باعث می‌شود که صفحه چت شما در فهرست چت‌های واتس اپ بیاید.

روش ارسال پیام شخصی در واتس اپ: برای پیام دادم به خود در واتس اپ دسکتاپ لازم است در بخش مخاطبان به شماره موبایل خودتان پیام ارسال کنید.

(از مطلب بک آپ گرفتن از واتس اپ بازدید کنید.)

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ: ایجاد یک گروه جدید

چطوری در واتس اپ به خودم پیام بدم؟ یک روش پیام دادن به خود در واتس اپ درست کردن یک گروه است. اگر گروهی درست کنید که خودتان تنها عضو آن باشید، می‌توانید تمام پیام‌ها و فایل‌های ذخیره شده در آن را خودتان ببینید. برای درست کردن گروه باید روی آیکون گفتگوی جدید کلیک کنید. در صفحه بعد، روی گزینه New Group کلیک کنید.

برای درست کردن گروه جدید، اول باید خودتان و بعد مخاطب دیگری را انتخاب کنید. در مرحله بعدی نام گروه را تایپ کنید. با حذف مخاطب دوم یک گروه اختصاصی برای خود به وجود می‌آورید. پس از انتخاب نام گروه، با کلیک بر روی نام گروه وارد منوی آن شوید و روی نام مخاطب دوم کلیک کنید و چند لحظه انگشتتان را نگه دارید. با انتخاب گزینه‌ی Remove مخاطب دوم از گروه شما حذف می‌شود. به این صورت، شما تنها عضو گروهتان خواهید بود و فقط شما می‌توانید پیام‌هایی که به آن ارسال می‌کنید را ببینید.

چگونه در واتس اپ به شماره خودم پیام بدم؟ برای استفاده از ویژگی پیام به خود در واتساپ می‌توانید یک گروه ایجاد کنید و مخاطب یا مخاطبانی که افزوده‌اید را حذف کنید.

(با روش ساخت استیکر در واتس اپ آشنا شوید.)

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ: ایجاد یک گروه جدید

چگونه در واتس اپ به شماره خودمان پیام دهیم: آموزش پیام به خود در واتس اپ با ساخت گروه جدید

در آموزش ارسال پیام به خود در واتس اپ یا فرستادن پیام به خود در واتساپ با ایجاد یک گروه، این را به یاد داشته باشید که بعد از درست کردن پی وی شخصی در واتس اپ، شماره شما نشان داده می‌شود نه اسم اکانت‌تان. اگر می‌خواهید که فقط اسمتان نمایان باشد، باید اول وارد صفحه چت خود شوید و بر روی اسم چت کلیک کنید.

سپس، در صفحه بعدی، بر روی گزینه‌های edit یا Contact Details کلیک کنید. در صفحه بعد که به شما نشان داده می‌شود، باید اسمتان را وارد و بر روی دکمه save کلیک کنید.

چطور در واتساپ به خودم پیام بدم: لینک پیام به خود در واتساپ

اگر شما هم می‌پرسید چطور در واتساپ به خودم پیام بدم، یکی از روش‌هایی که برای ارسال پیام به خود در واتساپ بدون ذخیره شماره کاربرد دارد، استفاده از کد پی وی واتس اپ WA.ME است. با این حال این روش برای ارسال پیام به خودمان در واتس اپ نیز کاربرد دارد. برای این کار لازم است شماره موبایل و کد کشور ار در لینک https://wa.me/phonenumber قرار دهید. با ایجاد این لینک، بدون ذخیره شماره تماس افراد می‌توانید به آنها پیام بدهید و بعلاوه به عنوان کد پیام به خود در واتس اپ یا لینک ساخت پی وی در واتس اپ نیز کاربرد دارد.

چطور در واتس اپ به خود پیام دهیم؟ برای وارد کردن شماره تماس نیازی به نوشتن صفر کد سیم کارت و دو صفر کد پیش شماره کشور وجود ندارد و شماره تلفن باید ده رقمی باشد.

(در مورد تغییر شماره در واتس اپ بیشتر مطالعه کنید.)

چگونه پیام های ذخیره شده واتساپ را پیدا کنیم؟

تا اینجا در این خصوص پیام به خود در واتساپ صحبت کردیم و گفتیم که چگونه در واتس اپ به شماره خود پیام دهیم. اما بعد از اینکه مراحل درست کردن پی وی شخصی را انجام دادید، حالا شاید با خودتان فکر کنید که در کجا می‌توانم به پیام‌های ذخیره شده دسترسی داشته باشم؟ پاسخ این است که کافی است فقط واتس اپ را باز کنید. سپس، در آنجا وارد جلسه چت خود شوید و تمام پیام‌ها و فایل‌هایی که به شماره خودتان ارسال کرده‌اید را می‌توانید ببینید.

نحوه پیام به خود در واتساپ

در این مطلب بلاگ ایساج در خصوص پیام به خود در واتس اپ ایفون و اندروید و همینطور دسکتاپ صحبت کردیم و به این پرسش پاسخ دادیم که چگونه در واتس اپ پیام های ذخیره شده درست کنیم و چطور در واتس اپ به خودمون پیام بدیم. شما می‌توانید با روش‌های ساده‌ای همچون ایجاد گروه و یا استفاده از لینک برای پیام دادن به خود در واتس اپ استفاده کنید. این ویژگی برای ذخیره‌ی پیام‌ها یا فایل‌های شخصی می‌توانید بسیار کاربردی باشد. در نهایت اینکه اگر می‌پرسید چگونه در واتس اپ به پیوی دیگران برویم، اگر شماره تماس فرد را در اختیار دارید، با ایجاد لینک امکان‌پذیر است.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات