معرفی سیم کارت شاتل موبایل

سیم‌کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل مدت‌های زیادی است که فعالیت می‌کنند و افراد زیادی از این سیم‌کارت‌ها برای ارتباطات و یا اینترنت همراه استفاده می‌کنند. با این حال نسل جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل نیز به بازار معرفی شده و مورد توجه زیادی قرار گرفته است. شاتل موبایل از سال 96 به عنوان اولین و تنها اپراتور مجازی شبکه سیار (Full MVNO) و ارائه‌ی سیم کارت‌هایی با پیش شماره‌ی 0998 فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه‌ی این مطلب بلاگ ایساج تصمیم داریم در خصوص سیم کارت شاتل موبایل صحبت کنیم.

سیم کارت شاتل موبایل

سیم کارت هوشمند شاتل چیست؟

شاتل یکی از بزرگترین شرگت‌های ارائه دهنده‌ی اینترنت است و شاتل موبایل یا شرکت توسعه ارتباطات شاتل یکی از جدیدترین خدمات شاتل است که می‌توان آن را اولین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور نامید. سیم کارت شاتل موبایل و استفاده از فناوری شبکه‌ی هوشمند اولین بار است که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و به سیم‌کارت‌های شاتل این امکان را می‌دهد که بتوانند از شبکه‌ی چندین اپراتور داخلی استفاده کنند.

با فعالسازی شبکه هوشمند شاتل می‌توانند با توجه موقعیت خود به بهترین و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل شوید و به این ترتیب بهترین کیفیت اتصال و پوشش اینترنت 3G و 4G را داشته باشید. سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش‌دهی عالی و کیفیت بالا می‌تواند انتخاب خوبی از نسل جدید تکنولوژی‌ها باشد.

سیمکارت شاتل موبایل یکی از خدمات جدید این شرکت است که با پوشش‌دهی عالی و کیفیت بالا یکی از بهترین انتخاب‌ها در نسل جدید سیمکارت‌ها به شمار می‌آید.

(از مطلبی که در مورد خرید شارژ شاتل برای دیگران نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

سیم کارت هوشمند شاتل

تنظیمات اینترنت سیم کارت شاتل موبایل

همانطور که اشاره کردیم، شاتل موبایل تنها عرضه‌کننده‌ی سیم‌کارت‌های هوشمند است که علاوه بر ارائه‌ی خدماتی مانند مکالمه، ارسال پیامک و اینترنت همراه، امکان اتصال به شبکه‌ی رادیویی هر سه اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل را نیز دارد و به این ترتیب می‌تواند بهترین اتصال و بیشترین سرعت ممکن را برای مشترکین خود به همراه داشته باشد. این تغییر آنتن‌دهی نیز به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند انجام می‌شود و نیازی به تنظیم کردن یا نصب اپلیکیشن خاص ندارد.

با این حال اپراتور شاتل برای ارتقای عملکرد و توسعه‌ی قابلیت‌های سیم کارت خود، راهکار انتخاب دستی شبکه‌ی رادیویی میزبان را نیز به ویژگی‌های سیم‌کارت‌های خود افزوده است. به این ترتیب مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8*1* از وضعیت اتصال خود به شبکه‌های رادیویی آگاه شوند و یا نسبت به تغییر شبکه‌ی رادیویی میزبان اقدام کنند. در حال حاضر مناطق تحت پوشش شاتل موبایل شامل 21 استان می‌شود که بزودی مشترکین در تمام کشور می‌توانند از خدمات شاتل موبایل بهره‌مند شوند.

سیم کارت شاتل موبایل می‌تواند به شبکه‌ی رادیویی هر سه اپراتور اصلی همراه اول، ایرانسل و رایتل متصل شود و قوی‌ترین و بهترین اتصال را برقرار سازد. بعلاوه امکان تنظیمات دستی اتصال این سیمکارت نیز برای کاربران موجود است.

(با تنظیمات اینترنت شاتل موبایل آشنا شوید.)

تنظیمات اینترنت شاتل موبایل

قیمت سیم کارت شاتل موبایل

پیش از اینکه به قیمت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل بپردازیم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این سیم کارت‌ها همگی اعتباری هستند و سیم کارت دائمی شاتل موبایل فعلا به بازار عرضه نشده است. اما قیمت سیم کارت شاتل موبایل کاملا متغیر است. در طبقه‌بندی سیم‌کارت‌ها، سیم‌کارت‌های عادی، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و … تا سیم‌کارت‌های هشت ستاره را داریم که هر چه تعداد ستاره‌ها بیشتر می‌شود، شماره‌ها نیز رندتر خواهند بود. اما قیمت این سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به صورت زیر است:

  • سیم کارت عادی شاتل: شروع قیمت از 24 هزار تومان
  • سیم کارت یک ستاره: 60 هزار تومان
  • سیم کارت دو ستاره: 100 هزار تومان
  • سیم‌کارت 3 ستاره: 150 هزار تومان
  • سیم‌کارت 4 ستاره: 200 هزار تومان
  • سیم کارت 5 ستاره: 300 هزار تومان
  • سیم کارت 6 ستاره: 550 هزار تومان
  • سیم کارت 7 ستاره: 800 هزار تومان
  • سیم کارت 8 ستاره شاتل: 1 میلیون و 100 هزار تومان

قیمت سیمکارت‌های شاتل بسته به رند بودن آن کاملا متفاوت است و در محدوده‌ی قیمتی 24 هزار تومان تا 1 میلیون می‌تواند متغیر باشد.

(مطالعه‌ی مطلب تفاوت سیم کارت اعتباری و دائمی را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

محدوده‌ی قیمتی سیم کارت‌های شاتل موبایل

بسته‌های سیم کارت شاتل

بسته‌های سیم کارت شاتل دارای تنوع زیادی هستند و مشترکین می‌توانند برای مدیریت آسان‌تر هزینه‌های خود، بسته‌هایی متناسب با نیازهای خود را تهیه کنند. اگر همزمان از بسته‌های اینترنت شاتل موبایل مختلف استفاده می‌کنید، اولویت مصرف شما از این دو بسته، گزینه‌ای است که زودتر آن را خریداری کرده‌اید.

شارژ سیم کارت شاتل موبایل و خرید شارژ شاتل موبایل از روش‌های مختلف مانند شماره‌گیری کدهای دستوری، برنامه‌ی شاتل من و همینطور وب‌سایت شاتل امکان‌پذیر است که مشترکین می‌توانند به راحتی، بسته‌های مورد نیاز خود را تهیه کرده و از خدمات این سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل بهره‌مند شوند.

برای شارژ سیمکارت‌های شاتل می‌توانید از روش‌هایی مانند وب سایت ایساج، کد دستوری، استفاده از اپلیکیشن شاتل من و همینطور وبسایت شاتل اقدام کنید. برای خرید شارژ شاتل موبایل به ایساج سر بزنید.

(از مطلب سلب امتیاز سیم کارت بازدید کنید.)

بسته‌های سیم کارت شاتل

فعال‌سازی بسته‌های سیم کارت شاتل موبایل

برای فعال‌سازی هرکدام از بسته‌های شاتل موبایل می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • شماره‌گیری کد دستوری #1*: با شماره‌گیری این کد دستوری با سیم‌کارت شاتل موبایل خود می‌توانید بسته‌ی خریداری شده را فعال کنید.
  • شما می‌توانید برای فعالسازی بسته‌های شاتل موبایل وارد اپلیکیشن شاتل من شوید و یا از خرید بسته در بخش مدیریت حساب اینترنتی این کار را انجام دهید.

فعال‌سازی بسته‌های سیم کارت شاتل موبایل

روش‌های خرید بسته‌های سیم کارت شاتل موبایل

برای خرید بسته‌های شاتل موبایل می‌توانید علاوه بر مراجعه به بخش مدیریت حساب در اپلیکیشن شاتل من و یا خرید بسته‌های اینترنت و شارژ از وب‌سایت شاتل، یکی از گزینه‌های زیر را نیز امتحان کنید:

  • خرید شارژ شاتل موبایل از طریق اپلیکیشن Echarge
  • خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی از طریق اپ هفتادسی
  • خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی از طریق اپ همراه کارت
  • شماره‌گیری کد دستوری #1* با استفاده از سیمکارت شاتل موبایل
  • شماره‌گیری کد دستوری #7* با استفاده از سیم کارت‌های شاتل
  • شماره‌گیری کد دستوری #500* با استفاده از سیم کارت‌های شاتل
  • شماره‌گیری کدهای دستوری مانند #733*، #۷۲۴* و#۷۸۹* از سایر خطوط

برای اطلاع از میزان اعتبار باقی‌مانده از بسته‌های خریداری شده سیم کارت شاتل موبایل نیز می‌توانید از همان کد دستوری #1* استفاده کنید و یا به بخش مدیریت حساب اینترنتی رجوع کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بسته اینترنت همراه شاتل موبایل به ایساج سر بزنید.

روش‌های خرید بسته‌های سیم کارت شاتل موبایل

تعرفه سیم کارت شاتل موبایل

سیمکارت شاتل موبایل از نظر هزینه و قیمت بسته‌های اینترنت و مکالمه، بسیار مقرون به صرفه است. مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور می‌توانند از بسته‌های مختلف انتخاب و خریداری کنند و بعلاوه بسته‌های تشویقی نیز به صورت دوره‌ای به آنها داده می‌شود. اما تعرفه‌های سیم کارت شاتل موبایل برای مکالمه درون شبکه 555 ریال در دقیقه است و مکالمات برون شهری دقیقه‌ای 888 ریال محاسبه می‌شود.

بعلاوه تعرفه پیامک انگلیسی شاتل موبایل 212 ریال و پیامک فارسی 100 ریال است. مشترکین سیم‌کارت شاتل موبایل با ارسال پیامک به خارج از کشور باید مبلغ 25000 ریال پرداخت کنند و همچنین اگر اینترنت به صورت آزاد مصرف شود به ازای هر کیلو بایت 0.6 ریال محاسبه می‌شود.

(در بلاگ ایساج در مورد سیم کارت الکترونیکی مطالعه کنید.)

تعرفه‌های اینترنت، مکالمات و پیامک شاتل موبایل

سیم کارت شاتل موبایل نسل جدید سیم‌کارت‌های هوشمند

در این مطلب در خصوص سیم‌کارت هوشمند شاتل و ویژگی‌ها و کارکرد آن صحبت کردیم. با سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل می‌توانید به راحتی در هر جایی که هستید به بهترین و باکیفیت‌ترین آنتن در نزدیکی خود متصل شوید و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. بسته‌های اینترنت و مکالمه‌ی متنوع با قیمت مناسب نیز برای مشترکین شاتل موبایل در دسترس است. با ثبت نام در شاتل موبایل من به امکانات و ویژگی‌های متنوع این برنامه دسترسی پیدا کنید و سیم‌کارت خود را مدیریت کنید. حالا شاید بتوانید به این سوال پاسخ بدهید که سیم کارت شاتل خوبه یا نه!

با ایساج همیشه شارژ باش!

در نهایت اینکه ایساج مرجعی مطمئن برای خرید شارژ و خرید بسته اینترنت همراه برای اپراتورهای مختلف از جمله شاتل موبایل، همراه اول، ایرانسل، آپتل و رایتل است. بعلاوه اینکه امکان خرید شارژ و بسته اینترنت همراه انبوه برای کافی‌نت‌ها، شرکت‌ها و غیره در ایساج وجود دارد. حتما سری به پنل فروشگاهی ایساج بزنید و  در این مورد اطلاعات کافی کسب کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

وحید
۲۰ آذر ۱۴۰۱

سلام امروز سیم کارت به دستم رسید ولی فعال نیست باید چیکار کنم؟

Hesam900
۲۱ آبان ۱۴۰۱

درود بر شما آیا جایی هست که بتوانیم شماره مورد نظرمان را جستجو کنیم؟

اضافه کردن نظر جدید