افزایش سرعت اینترنت در اندروید: چگونه سرعت اینترنت گوشی را بالا ببریم؟

تقریبا تمام کارها در این دنیای مدرنی که در آن زندگی می‌کنیم، وابسته به اینترنت است و البته از سهم سرگرمی و ارتباط آن با اینترنت نیز نمی‌توان گذشت. با این حال یکی از دغدغه‌هایی که کاربران با آن مواجه هستند، کم بودن سرعت اینترنت است و شاید این سوال برایشان پیش بیاید که چگونه سرعت اینترنت گوشی را افزایش دهیم؟ به همین خاطر در این مطلب ایساج تصمیم داریم به این پرسش پاسخ دهیم که چگونه سرعت اینترنت در گوشی را بالا ببریم؟ پس با ما همراه باشید تا ترفندهای افزایش سرعت اینترنت در اندروید و به طور کلی افزایش سرعت اینترنت در موبایل اشنا شوید.

افزایش سرعت اینترنت در اندروید: دغدغه ی اصلی کاربران اینترنت ایرانی

اینترنت بخش جدایی‌نا‌پذیر زندگی ماست؛ تقریبا همه‌ی کارها به وسیله‌ی اینترنت انجام می‌شود اما گاهی اوقات سرعت پایین اینترنت کاربران را کلافه می‌کند. دانش‌آموزان و دانشجویان برای کلاس‌ها و تحقیقات درسی خود نیاز به اینترنت دارند، هر کدام از مشاغل به نوعی به اینترنت مرتبط هستند. حتی کارهای ساده‌ای مانند چک کردن شبکه‌های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، دانلود آهنگ، فیلم یا برنامه‌ها همگی مستلزم اتصال به اینترنت پرسرعت است اما وقتی سرعت اینترنت در گوشی ما پایین است چکار می‌توانیم بکنیم؟

آیا راهی برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید وجود دارد؟ چگونه سرعت اینترنت موبایل را افزایش دهیم؟ از آنجایی که اتصال به اینترنت برای همه‌ی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است در این مطلب تصمیم داریم در خصوص روش‌های افزایش سرعت اینترنت در اندروید صحبت کنیم؛ اگر شما هم فکر می‌کنید سرعت اینترنت در گوشی شما نسبت به قبل کاهش چشم‌گیری داشته است با ما و ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا بتوانید این مشکل را سریعا رفع کنید.

راه‌های مختلفی برای بالا بردن سرعت اینترنت موبایل وجود دارد که می‌توانید آنها را بکار برده و از کیفیت بهتر اینترنت بهره‌مند شوید.

(با روش ضبط لایو اینستاگرام آشنا شوید.)

ترفندهای افزایش سرعت اینترنت در اندروید

ترفند افزایش سرعت اینترنت در اندروید: 1. فعال کردن حالت Data Saving در مرورگر کروم

یکی از پراستفاده‌ترین مرورگرهای گوشی‌های اندرویدی مرورگر کروم است که به طور پیش‌فرض در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. یکی از قابلیت‌هایی که در این مرورگر وجود دارد فعال کردن Data Saver و کاهش حجم مصرفی اینترنت است. به این ترتیب با فعال کردن این ویژگی گوگل کروم سرعت اینترنت در گوشی اندرویدی بالا می‌رود.

اما فعال کردن Data Saver در گوشی‌های اندرویدی چگونه انجام می‌شود؟ برای این کار لازم است ابتدا مرورگر کروم را روی گوشی همراه خود باز کنید. با لمس آیکون سه نقطه‌ای در سمت راست مرورگر وارد تنظیمات (Setting) شوید. در مرحله‌ی بعد باید گزینه‌ی Data Saver که معمولا با گزینه‌ی Lite Mode مشخص شده است را فعال کنید.

وقتی از حالت Lite استفاده می‌کنید، برخی از ترافیک‌های وب پیش از بارگیری روی دستگاه از سرورهای گوگل عبور می‌کند. اگر صفحه به آرامی بارگیری می‌شود، سرورهای گوگل آن را ساده می‌کنند تا داده‌های کمتری در دستگاه شما بارگیری شود. البته لازم به ذکر است که کاربر متوجه هیچ تغییری نمی‌شود و صفحات به صورت قبل کار می‌کنند. با وارد شدن به تنظیمات و باز کردن گزینه‌ی Lite Mode می‌توانید لیست سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید و میزان صرفه‌جویی اینترنت خود را مشاهده کنید.

یکی از روش‌های بالا بردن سرعت اینترنت گوشی اندروید یا افزایش سرعت اینترنت در اندروید، فعال کردن حالت data saver در کروم است.

(در مورد روش خرید شارژ شاتل برای دیگران مطالعه کنید.)

اولین روش افزایش سرعت اینترنت در اندروید یعنی غیر فعال کردن data saver

ترفند افزایش سرعت اینترنت در اندروید: 2. استفاده از برنامه افزایش سرعت اینترنت گوشی

سرعت اینترنت در گوشی اندرویدی به ISP پشتیبان سرویس اینترنت بستگی دارد. برای افزایش پهنای باند اینترنت و متعاقبا افزایش سرعت اینترنت در اندروید می‌توانید با نصب برنامه افزایش سرعت اینترنت گوشی، بیشترین استفاده از پهنای باند را داشته باشد. از جمله برنامه‌هایی که برای افزایش سرعت اینترنت نرم افزار اندروید کاربرد دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم‌افزار Faster Internet 2X: با نصب این نرم‌افزار می‌توانید سرعتی دو برابری را در مرورگر خود تجربه کنید. این برنامه به علاوه دریافت سیگنال و آنتن‌دهی گوشی را نیز ارتقا می‌دهد.
  • نرم‌افزار Internet speed booster: این نرم‌افزار باعث سرعت بیشتر و اتصال سریع‌تر به اینترنت 3G و 4G می‌شود. این نرم‌افزار کاربردی فضای کمی را اشغال می‌کند و با استفاده از آن می‌توان سرعت اینترنت را بین 30 تا 40 درصد افزایش داد.
  • نرم‌افزار Internet Booster & Optimizer: این برنامه نیز با افزایش سرعت اینترنت در مرورگر باعث می‌شود وب‌گردی بهتری را تجربه کنید. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پاک کردن حافظه‌ی پنهان، تمیز کردن RAM و غیره اشاره کرد که با افزایش سرعت اینترنت در اندروید است.

چگونه سرعت اینترنت گوشی را بالا ببریم؟ برای افزایش سرعت اینترنت در موبایل می‌توانید از نرم‌افزارهای مربوط به این کار استفاده کنید. به این ترتیب با استفاده از برنامه بالا بردن سرعت اینترنت گوشی هواوی، شیائومی، سامسونگ و غیره می‌توانید تجربه‌ی بهتری داشته باشید.

(از مطلب روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران بازدید کنید.)

اپلیکیشن‌های مناسب برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید

ترفندهای افزایش سرعت اینترنت در اندروید: 3. حذف فایل‌های اضافی

اگر دقت کرده باشید وقتی حافظه‌ی داخلی و یا Ram گوشی پر است، سرعت باز کردن برنامه‌ها روی گوشی به شدت کاهش پیدا می‌کند. این مساله در مورد مرورگرها هم صادق است؛ کمبود فضا در گوشی باعث می‌شود سرعت اینترنت در مرورگرها کاهش پیدا کند چرا که این برنامه‌ها نیازمند فضای مناسب هستند. به این ترتیب چطور سرعت اینترنت گوشی را بالا ببریم؟

اگر برنامه‌های متعددی روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید، این مشکل حتی بیشتر هم خواهد بود. به این ترتیب اگر برنامه‌هایی در گوشی خود دارید که به ندرت از آنها استفاده می‌کنید، بهتر است آنها را حذف کنید و یا از گزینه‌ی Force Stop برای آنها استفاده کنید تا از اینترنت گوشی استفاده نکنند.

راهکار دیگر نیز پاک کردن حافظه‌ی پنهان یا همان کش (Cache) مرورگر یا سایر برنامه‌ها است. لازم است گاهی اوقات وارد تنظیمات گوشی شوید و از قسمت برنامه‌ها (Apps) برنامه مورد نظر خود را باز کنید. در قسمت ذخیره یا Storage روی گزینه‌ی Clear Cache کلیک کنید تا حافظه‌ی پنهان اپلیکیشن مربوطه پاک شود.

برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی یا افزایش سرعت اینترنت در اندروید، یکی از روش‌ها پاک کردن حافظه پنهان یا کش برنامه‌ها در اندروید است.

(با روش خرید شارژ رایتل برای دیگران آشنا شوید.)

پاک کردن فایل‌های اضافی پیدا و پنهان مانند کش برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید

ترفندهای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی: 4. استفاده از مرورگرهای مسدودکننده‌ی تبلیغات

یکی دیگر از روش‌های افزایش سرعت اینترنت در گوشی‌های اندروید نصب برنامه‌های مسدودکننده‌ی تبلیغات یا Adblocking است. حتما شما هم با باز کردن یک صفحه‌ی وب با حجم زیاد تبلیغات در این صفحات مواجه شده‌اید. اگر در این صفحات تبلیغات باز نشود، سرعت اینترنت در مرورگر تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

برای این هدف می‌توانید به سراغ مرورگرهایی بروید که متعلق به سیستم عامل گوشی شما نیستند؛ برای مثال مرورگر Opera می‌تواند تبلیغات را مسدود کند و ضمن فشرده ساختن عکس‌ها، برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید و بالا بردن سرعت اینترنت گوشی a12 نیز کاربردی و موثر باشد.

اگر می‌پرسید چگونه سرعت اینترنت گوشی سامسونگ را بالا ببریم؟ باید بگوییم که برای افزایش سرعت اینترنت گوشی سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره می‌توانید از مرورگرهای مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید.

(از مطلب سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول بازدید کنید.)

مسدود سازی تبلیغات برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید

چگونه سرعت اینترنت گوشی را افزایش دهیم:  5. استفاده از اینترنت همراه به جای Wi Fi

بسته‌های اینترنت همراه که توسط اپراتورهای مختلفی مانند ایرانسل یا همراه اول ارائه می‌شود، از سرعت بیشتری نسبت به اینترنت ثابت خانگی برخوردار است. به این ترتیب اگر در مواقعی نیاز دارید اینترنت با سرعت بیشتر داشته باشید یا به دنبال روشی برای افزایش سرعت اینترنت در بازی آنلاین اندروید و بالا بردن سرعت اینترنت همراه اول گوشی سامسونگ هستید، بهتر است به اینترنت همراه خود متصل شوید. اگرچه روش‌هایی نیز برای بالا بردن سرعت اینترنت ایرانسل، همراه اول و شاتل نیز وجود دارد که بررسی خواهیم کرد.

اینترنت‌های 4G و 4.5G تقریبا در هر مکانی قابل دسترس است و سرعت اینترنت نامحدودی را ارائه می‌دهد. در مورد اینترنت ثابت برای خرید بسته‌هایی با سرعت بالاتر باید هزینه‌های بسیار بیشتری را پرداخت کنید.

(از مطلب سیم کارت الکترونیکی بازدید کنید.)

بالا بردن سرعت اینترنت گوشی با وای فای

اگر به دنبال روشی برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی سامسونگ یا افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی و هواوی در زمان اتصال به وای فای هستید، می‌توانید از روشی که در ادامه معرفی می‌کنیم، استفاده کنید. برای این کار لازم است اندروید بالاتر از 5 باشد:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه‌ی Developer Options را انتخاب کنید.
  • اگر Developer Options برای شما فعال نیست، در بخش تنظیمات گزینه‌ی About Decice را انتخاب کرده و به سراغ گزینه‌ی Software Information بروید. در ادامه روی گزینه‌ی Build Number چند بار ضربه بزنید. سپس به عقب برگردید تا در منوی تنظیمات گزینه‌ی Developer Options را مشاهده کنید.
  • در مرحله بعدی در منوی Developer Options گزینه‌ی Aggressive Wi-Fi to Cellular handover را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

در مورد افزایش سرعت اینترنت در اندروید در زمان اتصال به وای فای که معرفی کردیم، اگر اینترنت وای فای ضعیف باشد، گوشی به طور خودکار به اینترنت موبایل متصل خواهد شد. این روش بالا بردن سرعت اینترنت گوشی با وای فای برای اکثر مدل‌ها قابل استفاده است.

(با روش خرید شارژ همراه اول برای دیگران آشنا شوید.)

افزایش سرعت اینترنت ایرانسل در اندروید

استفاده از اینترنت دیتا یا سیم کارت برای مواقعی که وای فای دردسترس نیست، بسیار رایج است اما ممکن است کاربران با کاهش سرعت اینترنت مواجه شوند. بنابراین اگر برای شما هم این سوال مطرح است که چگونه سرعت اینترنت ایرانسل را افزایش دهیم؟ می‌توانید با چند نکته ساده، سرعت بالاتری را تجربه کنید.

  • بروزسانی گوشی: این مساله برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید بسیار مهم است. بنابراین اگر فایل آپدیت برای دستگاه شما ارائه شده، آن را دانلود و نصب کنید.
  • بررسی پیکربندی شبکه: با بررسی بخش Network Manager Settings بررسی کنید که از بالاترین نسل شبکه استفاده می‌کنید.
  • نصب اپلیکیشن‌های مرتبط و یا غیرفعال کردن ویژگی Use Less Data در اپلیکیشن‌های پرکاربردی مانند اینستاگرام یا واتساپ
  • بالا بردن سرعت اینترنت ایرانسل در اندروید و آیفون با شماره‌گیری کد افزایش سرعت اینترنت ایرانسل: در این روش می‌توانید کد #۲*۴*۵۵۵* را شماره‌گیری کرده و تنظمیات سیم کارت ایرانسل خود را دریافت کنید.

روش‌های گفته شده برای افزایش سرعت اینترنت گوشی ایرانسل را امتحان کنید. بعلاوه شما می‌توانید برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی ایرانسل از سایر روش‌های گفته شده در این مطلب استفاده کنید.

(شما برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید سری به وب سایت ایساج بزنید.)

چگونه سرعت اینترنت همراه اول را افزایش دهیم: افزایش سرعت اینترنت همراه اول

پایین بودن سرعت اینترنت می‌تواند باعث به تاخیر افتادن کارها یا مشکلات دیگر شود. به ویژه کسانی که از اینترنت همراه استفاده می‌کنند، ممکن است این مشکل را بیشتر حس کنند و این سوال برایشان مطرح شود که چگونه سرعت اینترنت سیم کارت همراه اول را افزایش دهیم؟ به این ترتیب برای بالا بردن سرعت اینترنت همراه اول پیشنهاد می‌کنیم یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • ریستارت کردن گوشی: در برخی مواقع خاموش و روشن کردن گوشی می‌تواند به بهبود سرعت اینترنت به ویژه افزایش سرعت اینترنت در اندروید کمک کند.
  • قرار دادن گوشی روی حالت پرواز یا airplane mode: این روش نیز باعث می‌شود اتصال شما رفرش شده و پس از اتصال مجدد، افزایش سرعت اینترنت گوشی همراه اول را حس کنید.
  • ریست کردن تنظیمات شبکه: برای تغییر تنظیمات شبکه وارد بخش General Management شده و گزینه‌ی Reset را انتخاب کنید. سپس گزینه‌ی Reset network setting را بزنید تا تنظیمات شبکه ریست شود.

(برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول نام آن را در ذهن داشته باشید.)

بالا بردن سرعت اینترنت گوشی همراه اول با تغییر نام APN

چطور سرعت اینترنت همراه اول را افزایش دهیم؟ تغییر نام APN نیز یکی از روش‌های کاربردی برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید و آیفون است. APN یا Access Point Name مسیری را نشان می‌دهد که اپراتور برای اتصال به اینترنت باید طی کند. بنابراین برای تغییر APN مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در بخش تنظیمات وارد Connections و یا Wireless & Network شوید.
  • گزینه‌ی Mobile Network را انتخاب کنید.
  • وارد بخش Access Point Names شوید و اپراتور همراه اول را انتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه‌ی APN ضربه بزنید.
  • در نهایت نام APN را به cmcom تغییر دهید و تغییرات را ذخیره کنید.

چگونه سرعت اینترنت همراه اول را بالا ببریم؟ ساخت APN جدید

شما همچنین می‌توانید برای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در اندروید یا آیفون، APN قبلی را حذف کرده و یک APN جدید بسازید. این کار در اکثر موارد موثر است و اگر به دنبال راهی هستید که بدانید چطور سرعت اینترنت همراه اول را بالا ببریم، این روش را دنبال کنید.

در این روش همانند روش قبلی که توضیح دادیم، مراحل را دنبال کنید ولی زمانی که صفحه‌ی APN را باز می‌کنید، به جای تغییر نام، از طریق سه نقطه که در گوشه‌ی سمت راست وجود دارد، آن را حذف کنید. سپس نسبت به ساخت یک APN جدید اقدام کنید.

برای ساخت APN جدید، در بالای صفحه روی گزینه‌ی Add ضربه بزنید تا صفحه‌ای برای ساخت APN برای شما باز شود. سپس در قسمت نام cmcom یا MCCI Internet را وارد کنید و تغییرات انجام شده را ذخیره کنید.

اگر می‌پرسید چگونه سرعت دانلود اینترنت همراه اول را افزایش دهیم، ساخت APN جدید را امتحان کنید. با تعویض دوره‌ای این بخش می‌توانید برای افزایش سرعت اینترنت در اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول یا برای افزایش سرعت اینترنت شاتل موبایل استفاده کنید.

(برای خرید شارژ شاتل موبایل و خرید بسته اینترنت شاتل موبایل، به ایساج سر بزنید.)

استفاده از اینترنت همراه اپراتورها برای افزایش سرعت اینترنت

چگونه سرعت اینترنت گوشی را بالا ببریم: 6. حذف ویجت‌های گرافیکی غیر ضروری!

برای کاربران گوشی‌های هواوی ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه سرعت اینترنت گوشی هواوی را افزایش دهیم؟ برای افزایش سرعت اینترنت گوشی هواوی و البته سایر گوشی‌های اندرویدی از جمله سامسونگ و شیائومی، یکی از روش‌های کاربردی پاک کردن ویجت‌ها است.

ویجت‌ها از جذابیت‌های گوشی‌های اندرویدی هستند اما آیا می‌دانستید این ویجت‌ها معمولا داده‌ها و موارد گرافیکی هستند که اینترنت زیادی هم مصرف می‌کنند؟ بنابراین شاید بهتر باشد از ویجت‌های کمتری در گوشی خود استفاده کنید و در صورت لزوم ویجت‌های اضافی را حذف کنید تا افزایش سرعت اینترنت در گوشی اندروید را حس کنید.

برای افزایش سرعت اینترنت گوشی هواوی g610 و سایر مدل‌های گوشی هواوی می‌توانید روش پاک کردن ویجت‌هایا سایر روش‌های این مطلب را دنبال کنید.

(برای خرید شارژ رایتل و خرید بسته اینترنت همراه رایتل به ایساج رجوع کنید.)

افزایش سرعت اینترنت گوشی برای برند شیائومی

اگر به فکر بالا بردن سرعت اینترنت گوشی شیائومی هستید، دو روش اختصاصی برای شما آورده‌ایم که می‌تواند کاربردی باشد. به این ترتیب با پیکربندی تنظیمات اتصال گوشی شیائومی، می‌توانید به افزایش سرعت اینترنت در اندروید شیائومی کمک کنید. علاوه بر دو روشی که در زیر می‌آوریم، شما می‌توانید از سایر روش‌های گفته شده در این مطلب برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شیائومی نوت 8 و سایر گوشی‌های این برند استفاده کنید.

چگونه سرعت اینترنت گوشی شیائومی را بالا ببریم: 1. تغییر تنظیمات گوشی

همانطور که گفتیم ایجاد چند تغییر در تنظیمات می‌تواند به افزایش سرعت اینترنت موبایل شیائومی کمک کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات و سپس بخش wifi گوشی شیائومی شوید.
  • گزینه‌ی wifi Assistatnt را انتخاب کنید و حالت functon traffic را در آن فعال کنید.
  • پس از این کار دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که باید حالت Extreme را انتخاب کنید.

با دنبال کردن این روش می‌توانید افزایش سرعت اینترنت در اندروید را کاملا احساس کنید.

(برای خرید شارژ آپتل و بسته اینترنت آپتل، ایساج مرجع خوبی برای شماست.)

چگونه سرعت اینترنت گوشی شیائومی را افزایش دهیم: 2. تغییر تنظیمات سیم کارت

اگر روی گوشی شیائومی از دو سیم‌کارت استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم هر دوی آنها را روی شبکه‌ی 4G تنظیم نکنید چراکه با این کار سیم کارت شما به شبکه‌ی 4.5G متصل نمی‌شود و با کاهش سرعت اینترنت مواجه خواهید شد. به این ترتیب می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد بخش تنظیمات شیائومی شده و بخش SIM cards & mobile networks را انتخاب کنید.
  • پرکاربردترین سیمکارت برای اتصال به اینترنت را انتخاب کنید و در بخش SIM card settings گزینه‌ی Prefered network type را روی حالت prefer LTE قرار دهید.
  • سپس سیمکارت دیگر را انتخاب کرده و گزینه‌ی 2G Only را برای آن فعال کنید.
  • در نهایت گوشی خود را ریستارت کنید.

این روش افزایش سرعت اینترنت در اندروید را می‌توانید علاوه بر گوشی‌های شیائومی در سایر گوشی‌ها نیز بکار ببرید.

(با روش‌های ارسال پیامک از طریق اینترنت اشنا شوید.)

چگونه سرعت اینترنت گوشی اپل را افزایش دهیم؟

تا اینجای مطلب در خصوص افزایش سرعت اینترنت در اندروید صحبت کردیم اما کاربران آیفون نیز می‌توانند از روش‌های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی ایفون استفاده کنند. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چگونه سرعت اینترنت گوشی ایفون را افزایش دهیم، با ما همراه باشید. ضمنا می‌توانید از مطلبی که در مورد کاهش مصرف اینترنت در آیفون و آیپد نوشته‌ایم نیز بازدید کنید.

چگونه سرعت اینترنت گوشی آیفون را بالا ببریم؟

  1. فعالسازی حالت LTE: برای این کار وارد تنظیمات و سپس Cellular و Cellular Data Options شده و در بخش VoLTE On، گزینه‌ی ۴G  را انتخاب کنید.
  2. غیرفعال کردن حالت Background Apps Refresh: برای این کار وارد تنظیمات و بخش General شوید و سپس Background App Refresh را خاموش کنید.
  3. خاموش کردن ذخیره داده: برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی ایفون، وارد بخش Cellular Data Options شده و گزینه‌ی Low Data Mode را خاموش کنید.
  4. غیرفعال کردن دانلود خودکار: این روش مشابه با افزایش سرعت اینترنت در اندروید است که برای ایفون می‌توانید وارد تنظیمات و سپس name and profile picture شده و روی iTunes & App Store ضربه بزنید. در نهایت Music, Apps, Books & Audiobooks و Updates را غیرفعال کنید.

برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی ios همچنین می‌توانید از روش‌هایی مانند خاموش کردن حالت پرواز، ری استارت کردن گوشی، بازنشانی تنظیمات شبکه و همینطور بروزرسانی نسخه iOS استفاده کنید.

(از مطلبی که در مورد فعالسازی اینترنت G نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

سخن پایانی در خصوص افزایش سرعت اینترنت در اندروید و ایفون

در این مطلب در خصوص روش‌های مختلف برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی صحبت کردیم. چه از سیمکارت‌های همراه اول، ایرانسل، شاتل و غیره استفاده کنید و یا گوشی شما سامسونگ، شیائومی، هواوی یا گوشی ایفون باشد، روش‌های ساده‌ای را می‌توانید دنبال کنید تا سرعت اینترنت گوشی را بالا ببرید. شما ضما می‌توانید از کد افزایش سرعت اینترنت سامسونگ برای افزایش سرعت اینترنت در موبایل‌های سامسونگ استفاده کنید.

راستی شما برای خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ اگر به دنبال روشی ایمن هستید تا اطلاعات کارت بانکی‌تان را با خیال راحت وارد کنید، پنل فروشگاهی ایساج که با یک دهه سابقه، بصورت اختصاصی فقط برای عرضه شارژ است، درگاه قابل اطمینانی است.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

بنیامین موسی نژاد
۰۹ مرداد ۱۴۰۱

تشکر فراوان عالی وکاربردی...

اضافه کردن نظر جدید