خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

اگر جزء خانواده‌ی بزرگ ایرانسلی‌ها هستید و دوست و رَفیق زیاد دارید، این متن از وبلاگ ایساج Esaj که درباره‌ی روش‌ های خرید شارژ ایرانسل برای دیگران است را از دست ندهید. در این متن قرار است که بصورت جزء به جزء مراحل شارژ برای دیگران یا به عبارتی دیگر همان شارژ خط به خط را توضیح دهیم. با روش‌های معرفی شده در این متن حتی خرید شارژ ایرانسل از خارج کشور هم کاری آسان و بی‌دردسر است.

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

با وارد شدن به دنیای مجازی یک کار مهمی که بر عهده‌ی فرزندان خانواده است، گرفتن شارژ برای بزرگ‌ترها است! حالا فرقی نمی‌کند که چه در خانه باشی یا چه در دانشگاه یا سرکار، در هر حال الان آن‌ها نیاز به شارژ دارند و منتظر هستند تا به سرعت دستورشان اجرا شود! نگران نباشید، دیگر شما گوشی هوشمند دارید و قرار نیست با کدهای دستوری پیچیده برای آن‌ها شارژ تهیه کنید.

در اینجا می‌خواهیم که ساده‌ترین روش های شارژ ایرانسل برای دیگران را به شما آموزش دهیم. برای آموزش خریدِ شارژ ایرانسل برای دیگران در ادامه با ایساج همراه شوید. ضمنا می‌توانید به مطالبی که در مورد استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل و کدهای دستوری ایرانسل نوشته‌ایم نیز رجوع کنید.

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم

ایرانسلی‌ها کلا به دو دسته‌ی بزرگ: دارندگان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل و سیم کارت های اعتباری ایرانسل تقسیم می‌شوند و حتما تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری را هم می‌دانید! کاربران سیم کارت های دائمی که تکلیفشان مشخص است، آن‌ها می‌توانند بدون اینکه نگران اتمام شارژ باشند، هر چقدر که دلشان می‌خواهد از تلفن‌شان استفاده کنند و نهایتا در هنگام پرداخت قبض کمی شوکه خواهند شد.

اما دارندگان سیم کارت اعتباری خیلی حسابگرانه تماس‌های خود را مدیریت می‌کنند و هر بار که نیاز به شارژ دارند دست به جیب می‌شوند. مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری هم روش‌های مختلفی برای شارژ سیم کارت ایرانسل خود را دنبال می‌کنند که روش خرید شارژ مستقیم ایرانسل از وب سایت ایساج، روشی ساده و مطمئن و بدون نیاز به حفظ کردن کدهای دستوری یا فرآیندهای پیچیده است که البته امکان خرید شارژ ایرانسل برای دیگران را نیز فراهم می‌کند.

ضمنا شما می‌توانید در ایساج برای خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل نیز اقدام کنید. ضمن اینکه امکان خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول نیز برای مشترکین این سیم‌کارت‌ها وجود دارد.

نحوه شارژ مستقیم ایرانسل

نحوه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

برای خرید شارژ برای دیگران یا خود روش ایمن و آسان خرید از وب سایت ایساج را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه در مورد فرآیند خرید بیشتر توضیح خواهیم داد.

خریدِ شارژ ایرانسل برای دیگران از سایت ایساج

  • برای خرید شارژ ایرانسل ابتدا وارد صفحه‌ی مربوطه شوید و شماره تلفن خود یا فردی که می‌خواهید برای او شارژ بخرید را در کادر داخل صفحه وارد کنید.
  • در مرحله‌ی بعدی مبلغ شارژ مورد نظر خود را از گزینه‌های پیش‌فرض انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را نیز وارد کنید که در این صورت مبلغ شارژ باید ضریبی از 100 و حداقل 1000 تومان باشد.
  • در مرحله‌ی بغدی شما می‌توانید پیش فاکتور خرید شارژ ایرانسل برای دیگران را مشاهده کنید.
  • فاکتور را تایید کنید تا وارد مرحله‌ی پرداخت شوید.
  • با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم خود فرایند خرید شارژ ایرانسل را تکمیل کنید.

(در مورد رومینگ ایرانسل نیز مطالعه کنید.)

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران از طریق ایساج

هزینه انتقال شارژ برای دیگران

طبق قوانینی که در سایت ایرانسل برای سرویس خط به خط آمده است، با هر بار انتقال شارژ (بجزء از سایت اصلی) مبلغ 50 تومان به عنوان کارمزد، علاوه بر مبلغ و مالیات بر ارزش افزوده، از حساب فرستنده کسر می‌شود و ارسال شارژ شگفت انگیز نیز امکان‌پذیر نیست.

اما اگر از طریق وبسایت ایساج به خرید شارژ ایرانسل برای دیگران اقدام کنید، مبلغی از شما (جزء مالیات بر ارزش افزوده) کسر نمی‌شود.

(با روش شارژ اضطراری ایرانسل نیز آشنا شوید.)

هزینه شارژ و انتقال شارژ ایرانسل

شارژتو از ایساج بخر

ایساج در ابتدا فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی ایرانسل آغاز کرد اما امروز تمام مشترکین سیم کارت‌های همراه اول، رایتل، آپتل و شاتل موبایل می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم و همینطور بسته اینترنت همراه به این وب سایت مراجعه کنند. امکان خرید شارژ ایرانسل برای دیگران و خرید شارژ مودم tdlte نیز وجود دارد. بعلاوه ایساج برای تامین نیازهای دفاتر خدمات ارتباطی، کافی نت‌ها و سایر کسب و کارها اقدام به فروش شارژ و بسته اینترنت به صورت انبوه می‌کند که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به پنل فروشگاهی ایساج بزنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات