سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول

در بعضی موارد پیش می‌آید که شما در اتوبوسی هستید و تلفن همراهتان در جیب مانتو و شلوارتان است. وقتی‌که از اتوبوس پیاده می‌شوید و به‌دنبال گوشی خود می‌گردید می‌بینید که گوشی‌تان گم شده‌است. در این‌جا ممکن است شما اول ناامید شوید یا حتی وحشت کنید که گوشی همراه شما با تمام اطلاعات ارزشمندی که در آن است ازدست‌رفته است. اما خوشبختانه امروز روش‌هایی برای ردیابی گوشی فوری وجود دارد. در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول صحبت کنیم.

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول: روش‌های متنوع ردیابی گوشی دزدیده و گم شده

اگر شما دارای اسمارت فونی باشید که در آن یک سیم کارت همراه اول باشد، اپراتور همراه اول دارای سرویسِ ردیابی سیمکارت همراه اول است و می‌تواند خدمات ردیابی سیم کارت همراه اول را به شما ارائه دهد. همراه اول می‌تواند ردیابی سیم کارت خاموش را هم انجام دهد. علاوه‌براین، یک سامانه ردیابی گوشی به نام سامانه ردیابی گوشی همیاب ۲۴ وجود دارد که این سامانه با ارگان‌های دیگر همکاری می‌کند تا بتواند ردیابی سیم کارت روشن و خاموش اسمارت فون ها را انجام دهد.

سامانه ردیاب گوشی ۲۴ علاوه‌بر ردیابی گوشی شما، شماره سریال و موبایل شما را هم می‌گیرد. به این صورت، این سامانه می‌تواند از فروش موبایل شما جلوگیری کند. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد سرویس ردیابی سیمکارت همراه اول و راه‌های مختلف ردیابی سیم کارت روشن و خاموش همراه اول صحبت کنیم.

(از مطلب رومینگ همراه اول بازدید کنید.)

روش های ردیابی گوشی دزدیده شده

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول: چگونه از خدمات ردیابی سیم کارت همراه اول استفاده کنیم؟

سرویس ردیابی سیم کارت‌های همراه اول اعتباری و دائمی توسط اپراتور همراه اول ارائه می‌شود. شما با استفاده از این سرویس به صورت غیرحضوری و از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری می‌توانید درخواست دهید که گوشی دزدیده شده شما ردیابی شود. برای ردیابی گوشی گم شده و استفاده از سرویسِ ردیابی سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی شما باید اول از همه شماره سریال IMEI تلفن همراه خود را داشته باشید.

شماره سریال IMEI یک شناسه بین‌المللی تجهیزات سیار است و برای شناسایی تجهیزات سیار مثل اسمارت فون تولید شده است. این شماره معمولاً در باتری اسمارت فون‌ها درج می‌شود. همچنین، شما می‌توانید آن را در قسمت تنظیمات اسمارت فونتان مشاهده کنید و با شماره‌گیری کد دستوری *#06# این شماره را مشاهده کنید. علاوه‌براین، این شماره در پشت جعبه گوشی هم وجود دارد.

برای ردیابی سیم کارت خاموش و روشن همراه اول شما می‌توانید با درج کد دستوری *2141*10* و قرار دادن شماره سریال IMEIو گذاشتن مربع بعد از آندرخواست ردیابی گوشی فوری خود را بدهید. فرمت این شماره‌گیری به این صورت است: *10*2141*IMEI#

(در مورد سرویس انتظار تماس همراه اول مطالعه کنید.)

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول با کد دستوری

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول: ارسال درخواست ردیابی گوشی از طریق پیامک

یک راه دیگر هم برای ردیابی گوشی‌های گم شده از طریق شماره تلفن همراه اول وجود دارد. شما می‌توانید به شماره ۱۰ پیامکی را ارسال کنید که در آن کد 2141 را باید بنویسید. به این صورت، درخواست ردیابی سیم کارت همراه اول خاموش و روشن شما به اپراتور همراه اول ارسال خواهد شد. بعد از مدت ۱۰ روز از ارسال شماره سریال گوشی‌تان از طریق پیامک، اگر سرویس همراه اول توانست گوشی شما را ردیابی کند، این نتیجه را از طریق یک پیامک به شما اطلاع می‌دهد.

اگر خدمات ردیابی سیم کارت همراه اول موفق به ردیابی گوشی شما نشد، شما بار دیگر می‌توانید از این راه یا راه دیگر ارسال تلاش کنید. اگر هم از ارسال درخواست خودتان پشیمان شدید، می‌توانید کد دستوری #2141*10* را شماره‌گیری کنید.

(در مورد لغو پیامک تبلیغات همراه اول نیز مطالعه کنید.)

ردیابی گوشی از طریق مخابرات: استفاده از سرویس همیاب ۲۴

علاوه بر خدمات سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی برای ردیابی گوشی خاموش و روشن و استفاده از کد ردیابی سیم کارت همراه اول، راه‌های دیگری هم برای ردیابی سیم کارت همراه اول خاموش و روشن وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده وب‌سایت همیاب ۲۴ است.

سامانه ردیابی گوشی خاموش و روشن همیاب ۲۴ سامانه‌ای است که با اپراتورهای مخابراتی مثل همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره همکاری می‌کند تا شما بتوانید به این صورت ردیابی گوشی از طریق مخابرات و اپراتورهای همراه اول را انجام دهید.

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول از طریق همیاب 24

مشخصات گوشی خود را وارد سامانه همیاب کنید

برای این کار شما اول باید شماره سریال گوشی خود را در این وب‌سایت ثبت کنید. با ثبت شماره سریال اسمارت فون خود در سامانه همیاب، این سامانه اجازه نمی‌دهد که اسمارت فون شما خرید و فروش شود. برای این‌که بخواهید درخواست ردیابی خود را در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنید، باید اول وارد وب‌سایت همیاب ۲۴ شوید، در آن‌جا باید گزینه ردیابی و اعلام سرقت را انتخاب کنید. در مرحله بعدی شما باید اطلاعاتی مثل نوع کالاها، شرکت سازنده و شماره سریال گوشی را وارد کنید. وب‌سایت همیاب ۲۴ هزینه‌ای را بابت ردیابی گوشی از شما می‌خواهد که شما باید آن را پرداخت کنید.

سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول: برای ردیابی گوشی خود می‌توانید از سامانه همیاب 24 استفاده کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول در یک درگاه امن، به ایساج مراجعه کنید.)

ورود اطلاعات گوشی در سامانه همیاب 24

ردیابی گوشی گم‌شده از طریق شماره تلفن همراه اول : انواع کد ردیابی سیم کارت همراه اول

برای ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن همراه اول شما می‌توانید از انواع کد ردیابی سیم کارت همراه اول استفاده کنید. برای مثال، با شماره‌گیری کد دستوری #2121*10* منویی برای شما می‌آید که از شما می‌خواهد شماره سریال اسمارت فون خود را وارد کنید. شما با وارد کردن این شماره درخواست ردیابی گوشی فوری را وارد می‌کنید.

برای غیرفعال ساختن ردیابی گوشی از طریق مخابرات و اپراتور همراه اول، شما باید کد دستوری #2122*10* را وارد کنید. برای این‌که شما بخواهید از سرویسِ ردیابی سیم کارت روشن و خاموش همراه اول مطلع شوید، باید کد دستوری #2123*10* را شماره‌گیری کنید. این کد دستوری مربوط به راهنمای سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول خاموش و روشن است و به شما اطلاعات مربوط به استفاده از این سرویس را می‌دهد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات