با خرید شارژ رایتل برای دیگران، دوستی‌تو ثابت کن!

دوست خوب، دوستی است که در همه مواقع یار و پشتیبان دوستش باشد، حتی در خرید شارژ! اگر رایتلی هستی و دوستان زیادی داری، با آموزش خرید شارژ رایتل برای دیگران ، در دنیای مجازی نیز دوستی خود را ثابت کن. اپراتور رایتل اگرچه به قدمت دو اپراتور دیگر نیست، اما از نظر خدمات همپای آن‌ها است. برای آموزش خرید شارژ مستقیم رایتل برای دیگران، در ادامه با ایساج Esaj همراه باشید.

خرید شارژ رایتل برای دیگران

این روزها هر اپلیکیشن و برنامه‌ای را دانلود می‌کنی، در کنار خدمات اصلی خودش، خرید شارژ آنلاین را هم انجام می‌دهد. اما آیا تمامی این برنامه‌ها به اندازه‌ی کافی برای وارد کردن اطلاعات بانکی ما ایمن هستند یا خیر؟ بنابراین بهتر است که برای شارژ به روش‌های استانداردی که خود اپراتور ارائه می‌دهد مراجعه کرد تا همه جوره خیالمان راحت باشد! اپراتور رایتل برای خرید شارژ رایتل مستقیم برای دیگران و خود، روشی ساده و ایمنی را ارائه می‌دهد.

(وبسایت ایساج بعنوان نماینده رسمی خرید شارژ و بسته اینترنت همراه در کشور فعالیت می‌کند.)

نحوه خرید شارژ مستقیم رایتل برای دیگران

نحوه خریدِ مستقیم شارژ رایتل برای دیگران و خودمان

رایتلی‌ها به سه گروه مشترکین سیم کارت های دائمی، سیم کارت‌ های اعتباری و سیم کارت های دیتا هستند. تمامی مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دیتا می‌توانند به آسانی سیم کارت خود را شارژ کنند. در ادامه با جزئیات تمام، مسیر خریدِ شارژ رایتل برای دیگران را توضیح خواهیم داد.

(آیا می‌دانستید صفحه‌ای را به خرید بسته اینترنت رایتل اختصاص داده‌ایم؟)

  نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران از طریق وبسایت ایساج

  • آدرس esaj.ir را در نوار آدرس وارد کنید.
  • با باز شدن صفحه، کادر خرید شارژ مستقیم را در وبسایت اصلی مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی اپراتور رایتل، صفحه‌ی جدیدی برای شما باز خواهد شد، که می‌توانید شماره رایتل خود یا دیگران را وارد کنید.
  • در این مرحله مبلغ شارژ مورد نظرتان را از طریق گزینه‌های پیش فرض انتخاب کرده و یا در کادر سایر مبالغ، مبلغ را به صورت دستی وارد کنید. (اگر از روش سایر مبالغ استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که مبلغ انتخابی باید حداقل 1000 تومان و مضربی از عدد 100 باشد.)
  • بعد از مشاهده پیش فاکتور وارد درگاه بانکی شوید و با وارد کردن شماره کارت، CVV2، تاریخ انقضا و رمز پویا نسبت به خرید شارژِ رایتل برای دیگران اقدام کنید.

پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.

تهیه شارژ مستقیم رایتل برای دیگران از وبسایت ایساج

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات