روش‌های ارسال پیامک از طریق اینترنت + عکس

اگر به دنبال روشی غیر از روش‌های معمول برای ارسال پیامک هستید، ما در این متن وبلاگ ایساج می‌خواهیم روش ارسال پیامک مخفی یا به عبارتی‌دیگر ارسال پیامک از طریق اینترنت را به شما آموزش دهیم.

ارسال پیامک از طریق اینترنت

اگرچه با روی کار آمدن برنامه‌های سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و تلگرام، ارسال اس ام اس کمی از رونق افتاده، اما همچنان پابرجا و اصیل است. اصلا ارسال پیامک رایگان بدون شماره یک روش تبلیغاتی است، یک روش تبلیغاتی کم هزینه، در دسترس و پربازده. برای آشنایی با روش دریافت اینترنت رایگان مطلب مورد نظر را در ایساج از دست ندهید.)

برای همه‌ی ما زیاد پیش آمده که با دیدن پیامک شما برنده شده‌اید…یا قبولی دکتری.. از یک شماره ناشناس کلی تعجب می‌کردیم، که چطور ممکن است بدون شماره‌ی آشنا از اپراتورهای معروف و فقط با نام شرکت بتوان برای کسی پیام فرستاد؟ ارسالِ اس ام اس از طریق اینترنت با شماره دلخواه روش وسوسه انگیزی است و خیلی‌ها مایل هستند از این روش برای ارسال sms استفاده کنند.

با روش ارسال‌پیامک از طریق اینترنت می‌توانید پیامک‌های خود را بصورت ناشناس برای دیگران ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال‌ sms از طریق اینترنت: ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

امکان ارسال sms از طریق گوگل امکان‌پذیر است، اما این پیامک کاملا هم رایگان برایتان حساب نمی‌شود! چند روش برای ارسال sms از طریق گوگل یا عبارتی از طریق کامپیوتر در دسترس است.

اما باید حتما اپلیکیشن دانلود کنید، باید آنلاین باشید و در آخر اینکه اکثر برنامه‌ها، فقط قادر به ارسال پیام هستند و گیرنده نمی‌تواند از همان طریق به شما پاسخ دهد، در واقع فقط سیستم دریافت اس ام اس از طریق اینترنت فعال است.

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت اکثر اپلیکیشن‌های پیشنهادی فقط قادر به ارسال پیامک هستند و برای دریافت پیامک نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

(برای تفاوت سیم کارت دائم و سیم کارت اعتباری مطلب مفصل برایتان تدارک دیده‌ایم.)

روش‌های ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل

تنها مزیتی که ارسال اس ام اس با استفاده از گوگل دارد این است که ارسال اس ام اس ناشناس با جیمیل و در کل ارسال پیامک ناشناس در ایران به حساب می‌آید. برای ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل، پرکاربردترین‌ها شامل موارد زیر است:

  • افزونه‌های گوگل کروم برای ارسال SMS (البته تمامی افزونه‌ها برای استفاده‌ی رایگان محدود هستند.)
  •  وبسایت‌های رایگان مثل Globfone و یا TxtDr ،Afreesms (که برای باز شدن این سایت‌ها نیاز به وی پی ان است)
  • ارسال اس ام اس از طریق ایمیل که البته به ارسال پیامک با شماره خارجی نیز معروف است. یعنی نیازمند یک شماره خط یا سیم کارت غیر ایرانی هستید.

برای ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل روش‌های زیادی مثل افزونه گوگل کروم، وبسایت‌های رایگان پیشنهاد می‌شود.

(برای ذخیره صفحات وب بصورت PDF به متن مورد نظر مراجعه کنید.)

ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت بدون افتادن شماره

خیلی‌ها دوست دارند که با یک شماره‌ی رند، غیر از شماره‌ی حقیقی خودشان برای مشتری‌ها و مخاطبین‌ پیامک ارسال کنند. متأسفانه در این مورد هم باید گفت که ارسال sms رایگان فقط یک حقه‌ی تبلیغاتی هست و بس! ارسال sms بدون افتادن شماره تلفن به اینترنت نیاز هست و از طرفی برای استفاده از خدمات پنل پیامکی حتما باید هزینه پرداخت کرد و در بیشتر موارد خدمات رایگان مطلوب کاربران نیست! چون یا پیام دیر می‌رسد و یا اصلا نمی‍رسد!

برای ارسال sms رایگان از طریق اینترنت بدون افتادن شماره، به پنل پیامکی نیاز است.

(برای اسکن با گوشی اندروید روش کاربردی و جالب برایتان درنظر گرفته‌ایم.)

ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس از طریق اینترنت: نحوه ارسال sms انبوه رایگان

ارسال‌پیامک انبوه به عنوان یک روش تبلیغاتی مقرون بصرفه و پربازده در دنیا جا افتاده است. پیامک تبلیغاتی اگر در زمان مناسب (مثلا در ساعات بامدادی نباشد!!) ارسال شود و اگر مربوط به محله و منطقه‌ی مشترکین باشد، خیلی خوب جواب می‌دهد.

حالا اگر قصد دارید که با این روش برای اهالی محل اطلاع‌رسانی کنید چیزی بنام ارسال پیامک انبوه رایگان صد در صدی وجود ندارد! چون برای ارسال اس ام اس انبوه بمنظور جلوگیری از کلاه‌برداری حتما نیاز است که مشخصات شخصی ثبت شود و بابت این خدمات از شما هزینه گرفته می‌شود.

ارسال اس ام اس انبوه یک روش تبلیغاتی مقرون بصرفه و پربازده است، اگر که بصورت رایگان انجام شود که دیگر کاملا سود است.

(برای آشنایی با ترفندهای واتساپ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

سرویس رایگان ارسال SMS

البته شرکت‌هایی هستند که سرویس‌ های ارسال اس ام اس از طریق اینترنت را در محدوده‌ی زمان کوتاهی برای تست ارسال اس ام اس رایگان در اختیار کاربران قرار دهند و یا بصورت دائمی فقط برای ارسال تعداد محدودی پیامک کاربر می‌پذیرند.

مثل شرکت پارس گرین که اجازه‌ی ارسال 200 پیامک روزانه را برای کاربران مقدور می‌کند، یا سامانه ملی پیامک که به مدت کوتاهی برای تضمین فعالیت خود، خدمات رایگان در محدوده‌ی زمانی کوتاهی ارائه می‌دهد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت: برای ارسال اس ام اس اینترنتی رایگان شرکت‌های معتبر برای استفاده‌ی محدود خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

(برای آشنایی با فضای ابری متن جالب و کاربردی برایتان تدارک دیده‌ایم.)

ارسال sms رایگان

ارسال‌ پیامک از طریق اینترنت: نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

اپلیکیشن‌هایی هم برای ارسال اس ام اس انبوه طراحی شده‌اند که می‌توان بصورت رایگان آن‌ها را بر روی گوشی خود نصب کنیم. با نصب نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت دیگر نیازی به تهیه‌ی پنل پیامکی ندارید.

ارسال اس ام اس از طریق اینترنت: برای ارسال پیامک انبوه می‌توانید بجای پنل پیامکی از نرم افزار رایگان ارسال sms انبوه استفاده کنید.

(اگر به دنبال روش‌های مختلف ساخت اپل آیدی هستید، صفحه مورد نظر را از دست ندهید.)

ارسال پیامک تکی از طریق اینترنت

یکی از جذاب‌ترین روش برای ارسال sms تکی رایگان به تمام دنیا وبسایت Talksms.com است. از طریق این وبسایت فقط کافی است که شماره موبایل خود را با پیش شماره +98 وارد کنید. با ارسال کد فعالسازی دیگر شما عضو این مجموعه هستید و می‌توانید روزانه یک پیامک رایگان به هر جای دنیا که بخواهید ارسال کنید.

ارسال‌پیامک از طریق اینترنت: برای ارسال اس ام اس تکی رایگان به وبسایت Talksms.com مراجعه کنید.

ارسال پیامک تکی از طریق اینترنت

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات