روش های پرداخت قبض موبایل

برقراری تماس، استفاده از اینترنت همراه یا ارسال پیامک با موبایل و یا استفاده از تلفن ثابت با هزینه‌هایی همراه است که در نهایت در قبض پرداخت شما را غافلگیر خواهد کرد! اما مگر چاره‌ای جز پرداخت قبض موبایل و پرداخت قبض تلفن ثابت هست؟ در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص روش های پرداخت قبض موبایل، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، پرداخت قبض موبایل دیگران و موارد دیگر بیشتر صحبت کنیم.

روش های پرداخت قبض موبایل

مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض موبایل برای افرادی که از تلفن ثابت یا خطوط دائمی استفاده می‌کنند، یک اتفاق عادی است. در مقابل افرادی که از سیم کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند، تنها لازم است برای خرید شارژ یا خرید اینترنت همراه اقدام کنند و فقط حواسشان باشد که کف‌گیر به تک دیگ نخورد و ناغافل بی‌شارژ نمانند.

در هر صورت برای دارندگان سیم کارت‌های دائمی هم فرایند پرداخت صورتحساب چندان کار دشواری نیست و راه های پرداخت قبض موبایل آنقدر متنوع است که بتوانند آسان‌ترین را انتخاب کنند. از روشهای پرداخت قبض موبایل می‌توان به پرداخت از طریق سامانه‌های الکترونیکی، کدهای دستوری، تلفن بانک و اپلیکیشن‌ها اشاره کرد که مشترکین می‌توانند بهترین و آسان‌ترین روش را برای خود انتخاب کنند.

روش های پرداخت قبض موبایل به صورت غیرحضوری از جمله پرداخت قبض تلفن همراه با تلفن ثابت باعث شده مشترکین بدون اتلاف وقت بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز قبض‌های خود را پرداخت کنند و نگرانی از نظر تاخیر و دیرکرد در پرداخت قبوض تلفن نداشته باشند.

روش های پرداخت قبض موبایل همراه اول

مشترکین سیم‌کارت‌های همراه اول برای مشاهده قبض همراه اول و پرداخت آن روش‌های مختلفی را می‌توانند دنبال کنند که در ادامه در مورد هر کدام بیشتر توضیح خواهیم داد. مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همراه اول نیز می‌توانند برای خرید شارژ همراه اول و یا خرید اینترنت همراه اول به ایساج سر بزنند.

پرداخت قبض موبایل همراه اول از طریق سایت

یکی از روش های پرداخت صورتحساب همراه اول مراجعه به سایت همراه اول است. برای این کار ابتدا وارد سایت شده و منوی محصولات و خدمات را انتخاب کنید. سپس روی گزینه‌ی سرویس‌ها کلیک کرده و گزینه‌ی رویت صورتحساب را انتخاب کنید.

در مرحله‌ی بعدی لازم است شماره موبایل و کد پستی آدرس خود را وارد کنید و پرداخت پایان دوره یا میان دوره را انتخاب کنید و در آخر کلید تایید را بزنید. در نهایت صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید صورتحساب خط خود را مشاهده کرده و از طریق یکی از درگاه‌های بانکی موجود نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

شما می‌توانید از طریق سایت نسبت به پرداخت صورتحساب همراه اول دیگران نیز اقدام کنید. برای این کار لازم است شماره تلفن فرد مورد نظر را وارد کرده و مراحل را دنبال کنید.

(از مطلب خرید شارژ همراه اول برای دیگران بازدید کنید.)

روش پرداخت قبض موبایل همراه اول از طریق اینترنت بانک

مشاهده قبض کاغذی همراه اول خیلی وقت است که منسوخ شده است؛ بنابراین برای پرداخت قبض موبایل همراه اول خود باید از روش‌های دیگر استفاده کنید. مراجعه به اینترنت بانک را می‌توان روش پرداخت قبض موبایل بدون رمز دوم دانست. برای این کار تنها لازم است وارد آدرس بانک مورد نظر خود شده و به بخش بانکداری الکترونیکی را انتخاب کنید.

در بخش پرداخت الکترونیکی، گزینه‌ی پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کنید. برای پرداخت قبض موبایل از طریق شناسه،  فرم پرداخت قبض را بر اساس قبض موبایل تکمیل و تایید کنید. به این ترتیب بانک حساب قبض شما را پرداخت می‌کند.

پرداخت قبض تلفن همراه با شناسه قبض: شما می‌توانید در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض را انتخاب کرده و گزارش تاییدیه‌ی پرداخت را مشاهده کنید.

(مطلب استعلام شارژ باقی مانده همراه اول برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری می‌تواند مفید باشد.)

روش پرداخت قبض موبایل همراه اول از طریق اینترنت بانک

پرداخت قبض همراه اول با موبایل

شماره پرداخت قبض همراه اول یا پرداخت از طریق سامانه‌ی اطلاع‌رسانی 9990 یکی دیگر از روش های پرداخت قبض تلفن همراه اول است. برای پرداخت قبض سیم کارت دائمی همراه اول از این طریق می‌توانید با شماره 9990 تماس بگیرید و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی، قبض موبایل خود را پرداخت کنید.

در این روش پرداخت قبض موبایل با گوشی، پرداخت در لحظه انجام می‌شود و اگر تلفن همراه شما به علت بدهی قطع شده است، با پرداخت از طریق 9990 بدون نیاز به مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، خط شما وصل خواهد شد.

روش پرداخت قبض موبایل با تلفن ثابت: برای پرداخت قبض همراه اول (روش های پرداخت قبض موبایل همراه اول) می‌توانید از تلفن ثابت با شماره ۹۹۹۰-۰۹۱۲ تماس بگیرید. این روش برای پرداخت قبض سیم کارت مسدود شده نیز کاربرد دارد.

(با روش‌های شارژ سیمکارت همراه اول آشنا شوید.)

کد پرداخت قبض همراه اول دائمی – پرداخت قبض تلفن همراه با کد دستوری

با کد استعلام قبض همراه اول دائمی (ستاره ده مربع) می‌توانید از میزان بدهی قبض خود مطلع شوید اما کد پرداخت قبض همراه اول دائمی چیست؟ برای پرداخت قبوض همراه اول خود از طریق کد دستوری می‌توانید کد دستوری ستاره 1 مربع (#1*) را شماره‌گیری کنید. برای پرداخت قبض سیمکارت دائمی همراه اول، کد دستوری مورد نظر را شماره‌گیری کرده و وارد منوی قبض شوید. در منوی قبض نوع قبض (میان دوره یا پایان دوره) را انتخاب کنید و شماره موبایل را برای پرداخت قبض وارد کنید.

یکی دیگر از روش های پرداخت قبض موبایل، تماس با تلفن گویای 100* است که می‌توانید به صورت کاملا رایگان این شماره را بگیرید و پس از تایید شماره موبایل با وارد کردن کارت بانکی و رمز دوم، نسبت به پرداخت قبض سیمکارت دایمی همراه اول خود اقدام کنید.

(از مطلب شارژ اضطراری همراه اول بازدید کنید.)

پرداخت قبض سیم کارت سازمانی همراه اول

یکی از خدمات اپراتور همراه اول برای مشتریان خود، ارائه سیم کارت‌های سازمانی است که می‌تواند ارتباط دوسویه بین کارکنان و سازمان را تسهیل سازد. سیم‌کارت‌های سازمانی همراه اول در سه نوع اعتباری، دائمی و پیامرسان ارائه می‌شوند و هزینه‌های ارتباطی بین کارکنان را کاهش می‌دهند. این سیمکارت ها قیمت مناسبی دارند و سازمان‌ها می‌توانند سیم‌کارت‌ها را به صورت فعال شده دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های سیمکارت‌های سازمانی همراه اول، امکان افزایش شارژ گروهی سیم کارتها است. البته می‌توان برای هر فرد مقدار مشخصی شارژ در نظر گرفت تا بیش از آن از خدمات مکالمه، پیامک و غیره استفاده نکند و هزینه‌های سازمان را زیاد نکند.

روش های پرداخت قبض موبایل ایرانسل

روش های پرداخت صورتحساب ایرانسل نیز متنوع است و دارندگان سیم کارت‌های دائمی این اپراتور می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی، برای پرداخت قبض سیمکارت ایرانسل خود اقدام کنند. مشترکین سیم کارتهای اعتباری معمولا نیازی به پرداخت قبض موبایل ایرانسل اعتباری ندارند و صرفا می‌توانند در هر زمان نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام کنند.

مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز می‌توانند برای خرید شارژ ایرانسل یا خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل سری به ایساج بزنند. پرداخت قبض سیم کارت اعتباری ایرانسل با خرید شارژ انجام می‌شود.

روش پرداخت قبض موبایل ایرانسل به صورت آنلاین

مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند از طریق اینترنت و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای پرداخت صورتحساب خط دائمی خود اقدام کنند. در این روش هیچ کارمزدی از حساب مشترکین کسر نمی‌شود. مشترکین همچنین می‌توانند با مراجعه به اینترنت بانک و از طریق تب صورتحساب و پرداخت قبوض، بدون نیاز به رمز دوم، قبض ایرانسل دائمی خود را پرداخت کنند.

از روش های پرداخت قبض موبایل ایرانسل می‌توان به استفاده از کارت‌های بانکی و اینترنت بانک اشاره کرد. در این روش پرداخت قبض سیم کارت دائمی ایرانسل شما می‌توانید از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا اینترنت بانک بدهی خود را پرداخت کنید.

(از مطلب خرید شارژ ایرانسل برای دیگران بازدید کنید.)

روش های پرداخت قبض موبایل ایرانسل

روش پرداخت قبض موبایل ایرانسل دائمی با کد دستوری

یکی دیگر از روش های پرداخت قبض ایرانسل دائمی یا پرداخت صورتحساب ایرانسل دائمی، استفاده از کدهای دستوری است. برای پرداخت قبض سیمکارت دائمی ایرانسل می‌توانید کد دستوری #1*7* را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید شماره خود یا شماره فرد دیگر را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی از این روش پرداخت صورتحساب خط دائمی ایرانسل، میان گزینه‌های قبض دوره‌ای، قبض میان دوره ای و مبلغ دلخواه یکی را انتخاب کرده و میزان بدهی خود را مشاهده کنید. در این مرحله در صورت تمایل به پرداخت بدهی باید عدد 1 را وارد کنید و سپس با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم باقی مراحل پرداخت قبض سیم کارت دایمی ایرانسل را دنبال کنید.

(در مورد روش های شارژ سیم کارت ایرانسل بازدید کنید.)

روش های پرداخت قبض موبایل با اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از روش های پرداخت صورتحساب قبض ایرانسل از جمله پرداخت قبض موبایل دائمی ایرانسل یا پرداخت قبض سیم کارت ثابت ایرانسل، استفاده از برنامه کاربردی ایرانسل من است. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند برنامه ایرانسل من را به صورت رایگان دانلود و نصب کنند. سپس با ورود و ثبت نام در برنامه، می‌توانند پرداخت قبض خط دائمی خود را انجام دهند.  

روش های پرداخت قبض موبایل رایتل

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل برای خرید شارژ رایتل یا خرید بسته اینترنت رایتل می‌توانند به ایساج مراجعه کنند و به سادگی از این درگاه اینترنتی ایمن برای خرید شارژ و اینترنت اقدام کنند. اما روش پرداخت صورتحساب رایتل دائمی چطور است؟

روش پرداخت قبض موبایل دائمی رایتل با استفاده از سامانه تلفن گویا یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی این اپراتور است. مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری 200 یا 09022000000، برای خرید و افزایش اعتبار و پرداخت قبض موبایل رایتل خود اقدام کنند. در این روش پرداخت قبض سیم کارت رایتل، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی می‌توانند قبض پایان دوره و میان دوره خود را با استفاده از کارت‌های عضو شتاب پرداخت کنند.

روش های پرداخت قبض تلفن همراه رایتل: مشترکین دائمی رایتل همچنین می‌توانند برای پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره خود به وب سایت این اپراتور رجوع کنند.

(در مورد شارژ اضطراری رایتل بیشتر بدانید.)

روش پرداخت قبض سیم کارت شاتل

مشترکین سیم کارت‌های شاتل موبایل نیز می‌توانند برای پرداخت صورتحساب شاتل موبایل خود از روش‌های گفته شده در این مطلب از جمله پرداخت از طریق کارت بانکی یا اینترنت بانک و غیره استفاده کنند. بعلاوه اینکه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری شاتل موبایل برای خرید شارژ شاتل موبایل و خرید بسته اینترنت همراه شاتل موبایل می‌توانند به سایت ایساج رجوع کنند.

مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

از آنجایی که قبض کاغذی تلفن ثابت مدت‌ها است که حذف شده، مشترکین خطوط ثابت تلفن در پرداخت قبض با مشکل مواجه می‌شوند و ممکن است خط آنها یک طرفه شود. صورتحساب تلفن ثابت به صورت یک‌ماهه صادر می‌شود و راه های پرداخت قبض تلفن ثابت متفاوت، این کار را برای مشترکین آسان ساخته است.

از روش های پرداخت قبض تلفن ثابت یا پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می‌توان به شماره‌گیری کد دستوری، استفاده از مخابرات من و تماس تلفنی اشاره کرد.

(از مطلب سیم کارت الکترونیکی بازدید کنید.)

مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

روش پرداخت قبض تلفن ثابت با کد USSD

تا اینجا در خصوص روش های پرداخت قبض موبایل صحبت کردیم اما برای پرداخت قبض تلفن ثابت نیز می‌توانید کد دستوری #2020* را شماره‌گیری کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از منوی نمایش داده شده گزینه‌ی 3 (پرداخت قبض) را انتخاب کنید.
  2. سپس شماره تلفن ثابت را به همراه کد شهر خود وارد کنید.
  3. در مرحله بعدی قبض تلفن ثابت را انتخاب کنید.
  4. سپس می‌توانید قبض بروز، قبض پایان دوره یا پرداخت با شناسه قبض و شناسه پرداخت را انتخاب کنید.
  5. در انتها اطلاعات حساب بانکی و رمز دوم را وارد کنید تا پرداخت قبض نهایی شود.

برای پرداخت قبض تلفن ثابت و وصل سریع و آنی تلفن می‌توانید با شماره 2000 نیز تماس بگیرید.

(در مورد شکایت از خدمات ارزش افزوده بیشتر بدانید.)

سخن پایانی در خصوص روش های پرداخت قبض موبایل

در این مطلب بلاگ ایساج در خصوص روش های پرداخت قبض تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و رایتل، پرداخت قبض تلفن همراه دیگران و همینطور پرداخت خطوط ثابت تلفن صحبت کردیم. ایساج درگاهی امن برای خرید شارژ و اینترنت برای اپراتورهای مختلف همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل و آپتل است. 

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات