راهنمای کامل نحوه شارژ سیم کارت همراه اول + عکس

با اولین اپراتور تلفن همراه در ایران که آشنا هستید؟ همراه اول اولین اپراتوری است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و با بیشترین تعداد مشترکین و همینطور خدمات متنوع به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در ایران شناخته می‌شود. مشترکین دارنده‌ی سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از خدمات این اپراتور از جمله اینترنت پرسرعت 4G و غیره بهره‌مند شوند. اگر به تازگی به جمع مشترکین اعتباری همراه اول پیوسته‌اید شاید بخواهید با روش‌های شارژ سیمکارت همراه اول آشنا شوید. ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد نحوه شارژ سیم کارت همراه اول و اطلاع از باقیمانده شارژ اعتبار برای سیم کارت‌های اعتباری اپراتور همراه صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش روش‌های شارژ سیمکارت همراه اول

شارژ سیم کارت همراه اول: خرید اینترنتی – کد USSD و یا عابربانک!

شارژ سیمکارت‌های اعتباری همراه اول به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که می‌توانید با توجه به شرایط و دسترسی اقدام به افزایش اعتبار کنید. امروزه با وجود دسترسی به اینترنت و خدمات متنوع استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری بسیار آسان شده است. در ادامه چند روش ساده برای شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول را معرفی می‌کنیم.

در چنین مطالبی معمولا در همان ابتدا لینک مقاله جامعی که درباره‌ی کد دستوری همراه اول نوشته‌ایم ارجاع می‌دهیم که تمام کدهای دستوری پرکاربرد این اپراتور را هم یکجا بتوانید مطالعه کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

(با روش های قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول آشنا شوید.)

نحوه شارژ سیم کارت همراه اول: خرید از پنل فروشگاهی ایساج

برای خرید شارژ مستقیم  و  خرید شارژ اینترنت همراه روش‌های زیادی پشنهاد می‌شود، اصلا هر اپلیکیشنی که نصب می‌کنیم، جدا از وظیفه‌ی اصلی که دارد خرید شارژ را هم انجام می‌دهد. اما هر روشی هم که امن نیست! پنل فروشگاهی ایساج با ایجاد بستری امن و پشتیبانی 24 ساعته راهکاری قابل اعتماد و در دسترس است. برای خرید شارژ از ایساج مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به سایت یا پنل فروشگاهی ایساج مراجعه کنید.
  • شماره خود را وارد کنید.
  • مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از مشاهده پیش فاکتور، دکمه تأیید را انتخاب و وارد پنل پرداخت بانکی شوید.

بصورت اختصاصی، برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و خرید بسته اینترنت همراه اول و یا هر اپراتور دیگری، برای خرید شارژ بصورت انبوه برای مراکز مختلف مثل دفاتری پیشخوان دولت و کافی‌نت‌ها، به ایساج مراجعه کنید.

روش افزایش شارژ همراه اول: خرید اینترنتی کارت شارژ

ساده‌ترین نحوه شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول خرید کارت شارژ و استفاده از کد #رمز شارژ 15 رقمی#*140* است. با وارد کردن شماره رمز شارژ 15 رقمی با استفاده از این روش و سپس انتخاب دکمه‌ی تماس، شارژ سیمکارت اعتباری شما انجام خواهد شد.

در صورت داشتن هر گونه مشکل با شارژ سیمکارت خود می‌توانید از خط تلفن همراه اول با شماره‌ی 9990 و از سایر خطوط با شماره‌ی 09129990 با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید تا کارشناسان نسبت به رفع مشکل شما اقدام کنند.

نحوه شارژ سیم کارت همراه اول: 1. خرید اینترنتی کارت شارژ

 نحوه شارژ سیم کارت همراه اول از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا همراه بانک

اگر به دستگاه‌های خودپرداز دسترسی دارید به راحتی می‌توانید برای سیم‌کارت‌های خود شارژ تهیه کنید. نحوه شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های عضو شتاب به صورت زیر است:

  • پس از وارد کردن کارت بانکی و رمز ورود خود از منوی دستگاه گزینه‌ی سایر خدمات را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی خرید شارژ را در صفحه‌ی نمایش داده شده انتخاب کنید.
  • از میان اپراتورهای نمایش داده شده، همراه اول را انتخاب کنید.
  • از میان مبالغ دلخواه یکی را انتخاب کنید.
  • شارژ خود را دریافت کنید و با استفاده از کد دستوری #رمز شارژ 15 رقمی#*140* که در مورد آن پیشتر صحبت کردیم، شارژ خود را انجام دهید.

پس از اطلاع از نحوه شارژِ سیم کارت همراه اول؛ اطلاع از مانده اعتبار هم مهم است!

با اطلاع از میزان شارژ باقی مانده سیمکارت اعتباری همراه اول خود می‌توانید مدیریت حساب بهتری داشته باشید. با چک کردن باقیمانده شارژ از مشکلات احتمالی تمام شدن شارژ و قطع شدن مکالمات می‌توانید جلوگیری کنید و در صورت لزوم پیش از تمام شدن شارژ خود به یکی از روش‌های گفته شده در این مطلب، اقدام به خرید شارژ اضافی نمایید.

یکی از روش‌های ساده برای اطلاع از مانده اعتبار، شماره‌گیری کد دستوری #11*140* است. برای اطلاع از سایر روش‌ها بزودی مطلبی در اینباره خواهیم نوشت.

(با سرویس انتظار تماس همراه اول آشنا شوید.)

 اطلاع از مانده اعتبار هم مهم است!

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

تنها
۰۸ فروردین ۱۴۰۲

سلام چطوری از جیب جت شارژ همراه اول بگیرم

غلام سخی حسنی
۰۶ شهریور ۱۴۰۱

ترز وارد کردن شارژ برای همراه اول

اضافه کردن نظر جدید