دریافت اینترنت هدیه با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از اپراتورهای بزرگ تلفن همراه در ایران است و دومین جایگاه از لحاظ ارائه خدمات اپراتور را دارد. در سالهای فعالیتش، ایرانسل خدمات متنوعی را به مشترکین خود ارائه کرده است. کیفیت این خدمات باعث شده تا ایرانسل رقیب سرسختی برای همراه اول در ارائه سیم کارت و خدمات آن باشد. یکی از این خدمات مبتکرانه ایرانسل دریافت اینترنت هدیه با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل است. با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، شما مزیتهای دیگری را هم دریافت خواهید کرد که در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در موردشان توضیح خواهیم داد.

دریافت اینترنت هدیه با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و مزایای دیگر

با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، شما می‌توانید ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید که مهلت استفاده آن ۶ ماه خواهد بود. همچنین، شما امکان استفاده از 900 دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای و ارسال ۹۰۰ پیامک رایگان درون شبکه را به مدت ۶ ماه خواهید داشت.

به علاوه، به مدت ۶ ماه مکالمه‌های درون شبکه‌ای شما به میزان نیم بها محاسبه خواهند شد. توجه داشته باشید که برای مشترکینی که سیم کارت دائمی خریده‌اند، حد مصرف مجاز 60 هزار تومان و برای مشترکینی که سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کردند ۵۰ هزار تومان است.

دریافت اینترنتِ هدیه با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل امکان‌پذیر است.

(برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا تهیه بسته اینترنت همراه ایرانسل می‌توانید به وب سایت ایساج رجوع کنید. )

دریافت اینترنت هدیه با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

از کجا می‌توان سیم کارت دائمی ایرانسل را تهیه کرد؟

چند راه برای تهیه سیم کارت ایرانسل وجود دارد. اولین کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که به فروشگاه آنلاین ایرانسل مراجعه و از آنجا یک سیم کارت دائمی ایرانسل تهیه کنید. دومین کار این است که شما می‌توانید به نمایندگی‌های فروش ایرانسل در شهر خود مراجعه و از آنجا سیم کارت ایرانسل تهیه کنید.

اگر هم هیچ کدام از این روشها را نمی‌خواهید امتحان کنید، می‌توانید از یک خط ایرانسل شماره ۶۰۰ را شماره گیری کنید. اگر هم از خط دیگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، می‌توانید شماره ۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ را شماره بگیرید.

برای خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنتی همراه ایساج یک درگاه مطمئن برای شماست.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات