شارژ اضطراری رایتل + کد دستوری: معرفی سرویس به جای من اپراتور رایتل

بارها برای همه ما پیش آمده که در حال صحبت کردن با پدر یا مادرمان هستیم و یک باره شارژمان تمام و ارتباط قطع بشود. این مسئله مخصوصا وقتی در شرایط خاص و شاید نگران‌کننده هستیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر امکان شارژ مجدد هم به راحتی فراهم نباشد که دیگر ماجرا خیلی سخت‌تر از این خواهد شد. ولی اپراتور رایتل، فکر اینجا را هم کرده و سرویس شارژ اضطراری رایتل (Rightel emergency charge) را با نام به جای من راه‌اندازی کرده است. اما سرویس شارژ اضطراری رایتل چیست و چگونه کار می‌کند؟ هزینه‌ی آن چگونه محاسبه خواهد شد؟ این‌ها سئوالاتی است که تازه‌ترین مطلب وبلاگ ایساج به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

کد دستوری شارژ اضطراری رایتل

شارژ اضطراری رایتل یا سرویس “به جای من”

تصور کنید دیر وقت است و شما در حال بازگشت به منزل، مشکلی برایتان پیش آمده و باید با خانواده تماس بگیرید و کمک بخواهید یا آن‌ها را از نگرانی بیرون آورید. اما ناباورانه متوجه می‌شوید شارژ سیم‌کارتتان تمام شده و نمی‌توانید تماس بگیرید. چه کار می‌توانید بکنید؟ البته ملودرام‌های خاص‌تر از این هم میتونه رخ بده! وسط بحث و جدل با دوستتان اعتبارتان ته بکشد! خرید اینترنتی شارژ رایتل؟ بله این هم یک گزینه است اما اگر به هر دلیل امکان برقراری ارتباط اینترنتی وجود نداشته باشد و یا اطلاعات کارت بانکی‌تان را فراموش کرده باشید چه می‌کنید؟

قابلیتی در اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل وجود دارد که تحت یک کد به خصوص این قابلیت را ایجاد می‌کند تا بتوانید به یک مخاطب در شبکه‌ی همان اپراتور متصل شوید و هزینه‌ی برقراری تماس را بر عهده‌ی او بگذارید. در جریان استفاده از این قابلیت درون سیستمی رایتل، مخاطبی که برای برقراری تماس تلفنی و قبول هزینه‌ی مکالمه مدنظر شماست قبل از برقراری تماس مطلع می‌شود و این انتخاب را دارد که این تماس را بپذیرد یا رد کند!

(در وبسایت ایساج، امکان تهیه بسته اینترنت همراه رایتل و دیگر اپراتورها را برای شما فراهم کرده‌ایم.)

سرویس به جای من یا شارژ اضطراری رایتل

کد شارژ اضطراری رایتل

برای استفاده از سرویس شارژ اضطراری رایتل کافیست در همان موقعیت اضطراری و بهم ریخته، قبل از شماره رایتلی که می‌خواهید بگیرید، عدد 444 را به آن اضافه کنید.به طور مثال: 44409201234567. بعد از شماره‌گیری شما، هنگامی که فرد مورد نظر پاسخ می‌دهد، پیامی با این مضمون که آیا تمایل دارد هزینه تماس را متقبل شود یا نه می‌شنود. در این صورت، مخاطب می‌تواند انتخاب کند آن تماس را پاسخ بدهد یا نه. ولی موضوع مهم این است که سرویس شارژ اضطراری رایتل فقط در شبکه داخلی رایتل کار می‌کند. به این معنا که مخاطب تماس شما فقط باید رایتلی باشد تا بتوانید از سرویس به جای من استفاده کنید.

آیا تعرفه تماس رایتل در شرایط اضطراری گران‌تر از تماس عادی است؟

خیر! تماس با استفاده از شارژ اضطراری رایتل هیچ هزینه اضافی نسبت به تماس‌های عادی ندارد. در صورتی که سیم‌کارت مخاطبتان اعتباری باشد، از اعتبار او کاسته می‌شود و در صورتی هم که او مشترک دائمی باشد، هزینه این تماس به صورت عادی روی قبض او خواهد رفت.

شارژ مستقیم رایتل از طریق وب سایت ایساج

امیدواریم که مطلب پیش رو برایتان مفید واقع شده باشد. به انتهای این مطلب از بلاگ ایساج رسیده‌ایم ولی قبل از پایان صحبت امروز می‌خواهیم باز هم به معرفی سرویس‌های فروش آنلاین شارژ مستقیم، بسته اینترنت همراه و پنل فروشگاهی وب سایت ایساج بپردازیم. برای خرید کارت شارژ، بسته اینترنتی و یا شارژ مستقیم سیم کارت رایتل و سایر اپراتورهای ملی به ایساج مراجعه کنید. به امید دیدار به همین زودی‌ها….

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

سارا
۳۰ آذر ۱۴۰۱

منم شارژ استرای برا اس ام اس می خوام نمیده .اه

مبینا
۲۶ آذر ۱۴۰۱

اصلا هم خوب نبود الان من شارژ اضطراری برای اس ام اس میخوام و نمیتونم خرید کنم

محمدرضا
۱۵ شهریور ۱۴۰۱

روش خیلی خیلی خوبیه امروز تو بدترین جای جاده ساوه نجاتم داد. دستون دردنکنه

اضافه کردن نظر جدید