طرح دعوت از دوستان شاتل موبایل

اغلب مردم در ایران شاتل را به عنوان ارائه کننده خدمات اینترنت در کشور می‌شناسند. برای همین، شاید این که شاتل خدمات تلفن همراه را هم ارائه می‌دهد برای برخی چیز جدیدی باشد. اما شاتل مصمم است که در عرصه تلفن همراه خدمات و پیشنهاداتی را ارائه کند. طبیعتاٌ اپراتور شاتل موبایل هم مثل اپراتورهای دیگر در تلاش است که طرح‌ها و پیشنهادات ویژه را به مشترکین خود ارائه دهد. یکی از این طرح‌ها طرح دعوت از دوستان است. در این طرح اگر شما دوست و آشنایی را دعوت کنید که به شاتل موبایل بپیوندد، می‌توانید 20 هزار تومان اعتبار شاتل هدیه را دریافت کنید. در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در مورد طرح دعوت از دوستان شاتل موبایل توضیح خواهیم داد.

طرح دعوت از دوستان شاتل موبایل


مزایای شرکت در طرح دعوت از دوستان شاتل موبایل

شرکت کردن در طرح ویژه شاتل برای دعوت به شاتل موبایل مزایایی هم دارد. برای مثال، شما با دعوت یکی از دوستانتان به طرح شاتل موبایل می‌توانید ۲۰ هزار تومان مبلغ اعتبار به عنوان هدیه دریافت کنید. همچنین، دوستانتان هم می‌توانند ۲۰ هزار تومان هدیه را دریافت کنند.

اگر مشترکین شاتل در طرحِ دعوت از دوستان شاتل موبایل، لینک اختصاصی را به دوستانشان ارسال و از آنها دعوت به شاتل موبایل کنند، آن‌ها می‌توانند هدیه ۲۰ هزار تومانی را از شاتل دریافت کنند. اگر هم دوست شما با استفاده از لینک دعوت اختصاصی که برایش فرستادید سیم کارت شاتل را خریداری کند، هر دوی شما ۲۰ هزار تومان اعتبار هدیه خواهید گرفت.

شما می‌توانید برای این کار یک دعوتنامه اختصاصی به دوستانتان ارسال کنید. اما چطور می‌توان به این دعوتنامه اختصاصی دسترسی داشت؟

(برای خرید شارژ شاتل موبایل یا تهیه بسته اینترنت شاتل موبایل حتما به وب سایت ایساج سر بزنید.)

مزایای شرکت در طرح دعوت از دوستان شاتل


چطور می‌توانیم به دعوت نامه اختصاصی دعوت به شاتل موبایل دسترسی داشته باشیم؟

برای گرفتن لینک اختصاصی طرح دعوت از دوستان شاتل موبایل شما چند گزینه دارید. برای مثال، شما می‌توانید از اکانت شاتل موبایل خود اقدام کنید. بعد از اینکه شما وارد اکانت خود شدید، باید وارد بخش دعوت از دوستان شوید و در آن جا لینک اختصاصی خود را دریافت کنید.

راه دیگر شماره گرفتن کد دستوری #۱*۷*۱* سیم کارت شاتلتان است که وقتی شما این کد دستوری وارد می‌کنید و درخواست لینک می‌دهید، لینک دعوت به شاتل موبایل از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

دعوتنامه اختصاصی برای دعوت دوستان به شاتل موبایل


چگونه می‌توانیم با پشتیبانی شاتل تماس بگیریم؟

اگر سوالی در مورد طرح دعوت از دوستانِ شاتل موبایل دارید، پشتیبانی شاتل شبانه روز در خدمت شما است. شما با تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰می‌توانید با کارشناسان شاتل تماس بگیرید. اگر هم مایل به تماس تلفنی نیستید، می‌توانید به صورت آنلاین با آنها در همان سایت شاتل موبایل چت کنید. مشترکین اپراتورهای مختلف می‌توانند برای خرید شارژ مستقیم یا بسته اینترنت همراه به وب سایت ایساج رجوع کنند.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات