نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ایران است که با سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و خدمات اینترنت پرسرعت، مکالمه‌ی مقرون به صرفه و غیره طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به تازگی به جمع مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل پیوسته‌اید، شاید بخواهید با روش‌ها و نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل آشنا شوید. در ادامه‌ی این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص طریقه شارژ سیم کارت ایرانسل و روش شارژ سیم کارت ایرانسل دائمی صحبت کنیم.

نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل

آشنایی با نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل

یکی از دغدغه‌های مشترکین سیمکارت‌های اعتباری خرید شارژ یا بسته اینترنت همراه است. برای بعضی‌ها این کار ساده است و بعضی دیگر هم هنوز راه و روش راحت و سریعی برای این کار پیدا نکرده‌اند. با این حال روش‌های مختلفی برای شارژ سیمکارت اعتباری ایرانسل وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

ما در ادامه به برخی از ساده‌ترین روش‌ها و نحوه شارژ سیمکارت ایرانسل اشاره می‌کنیم که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

(مطلب پیامگیر صوتی ایرانسل را از دست ندهید.)

طریقه شارژ سیم کارت ایرانسل

نحوه شارژ کردن سیم کارت ایرانسل از طریق وب‌سایت ایساج

اگر زمان زیادی از روز خود را پشت لپ تاپ نشسته‌اید، می‌توانید شارژ سیمکارت خود را از طریق وب‌سایت ایساج انجام دهید. ایساج به عنوان اولین نمایندگی رسمی ایرانسل امکان خرید شارژ ایرانسل و بسته اینترنت همراه ایرانسل را برای مشترکین این سیم کارت‌ها فراهم کرد. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا بخش خرید شارژ ایرانسل شوید و در کادر خالی صفحه شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن شماره تلفن، مبلغ شارژ مورد نظر خود را از بین گزینه‌های پیش‌فرض انتخاب کنید.
  • شما همچنین می‌توانید مبلغ را به صورت انتخابی وارد کنید که این مبلغ باید ضریبی از 100 و حداقل 1000 تومان باشد.
  • پس از انتخاب مبلغ مورد نظر و مشاهده‌ی فیش، روی دکمه‌ی انتخاب بانک و پرداخت کلیک کنید.
  • به این ترتیب وارد صفحه‌ی پرداخت خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می‌توانید عملیات را تکمیل کنید.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

شارژ سیم کارت ایرانسل از طریق سایت

اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل است. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برای مشاهده‌ی مانده حساب اعتبار یا مانده اینترنت همراه خود استفاده کنید. این برنامه را می‌توانید از پلی استور یا وب‌سایت رسمی ایرانسل دانلود کنید و از خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید.

(مقاله سرویس پشت خطی ایرانسل نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

برنامه ایرانسل من برای مشاهده مانده اعتبار

شارژ سیم کارت ایرانسل از طریق کد دستوری

همانطور که گفتیم بهترین و سریع‌ترین روش برای شارژ سیم کارت ایرانسل، مراجعه به وب سایت ایساج (نمایندگی رسمی فروش شارژ و بسته اینترنت ایرانسل) است. با این حال اگر می‌خواهید مانده شارژ سیمکارت خود را بررسی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کدهای دستوری استفاده کنید. البته اپلیکیشن ایرانسل من نیز برای این کار بسیار کاربردی است.

شما می‌توانید برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت ایرانسل خود از یکی از کدهای دستوری زیر استفاده کنید:

  • کد دستوری #1*140*
  • کد دستوری #2*1*555*

(مشترکین سیمکارت‌های همراه اول می‌توانند برای خرید شارژ همراه اول یا خرید بسته اینترنت همراه اول به سایت ایساج مراجعه کنند.)

شارژ سیم کارت ایرانسل با کد دستوری

خرید شارژ ایرانسل غیرمستقیم

خرید کد شارژ یکی از روش‌های قدیمی و پرطرفدار در خصوص نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل بود. البته این روش برای زمانی مناسب است که نمی‌خواهید سیم کارت خود را به صورت مستقیم شارژ کنید و یا تصمیم به خرید شارژ ایرانسل برای دیگران دارید و می‌خواهید کد شارژ سیمکارت ایرانسل را برای کسی ارسال کنید. رمز شارژ ایرانسل 12 یا 16 رقمی را می‌توانید با خرید کارت شارژهای فیزیکی یا از طریق عابربانک و دستگاه پوز تهیه کنید.

این رمز شارژ را می‌توانید به چند روش مورد استفاده قرار دهید:

  • شماره‌گیری کد دستوری #رمز شارژ 16 یا 12 رقمی*141*
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من – افزایش اعتبار – منوی از طریق کارت شارژ
  • شماره‌گیری کد دستوری #555*

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب رومینگ ایرانسل نیز بازدید کنید.)

کد شارژ سیم کارت ایرانسل

شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل در وب سایت ایساج

یکی از گزینه‌هایی که در نحوه شارژ کردن سیم کارت ایرانسل، از جمله سیم کارت های اعتباری وجود دارد، شارژ شگفت‌انگیز است. شارژ شگفت‌انگیز به شما امکان می‌دهد مبلغی بیش از مبلغ شارژ مورد نظر دریافت کنید؛ البته به شرطی که آن را در یک مدت زمان مشخص مصرف کنید. این مبلغ بسته به میزان شارژ 30 درصد اعتبار هدیه است. به این ترتیب هنگام خرید شارژ مستقیم سیم کارت ایرانسل در سایت ایساج، گزینه‌ی شارژ شگفت‌انگیز را فعال کنید.

برای مثال اگر شارژ 5000 تومانی خود را به صورت شگفت‌انگیز تهیه کنید، مبلغی بیش از این مقدار شارژ (500 تومان) دریافت خواهید کرد اما باید باید آن را طی 5 روز مصرف کنید؛ در غیر این صورت، پس از گذشت 5 روز، شارژ شما به صفر می‌رسد و منقضی می‌شود.

اگر کد رمز تهیه کرده‌اید و می‌خواهید آن را به عنوان شارژ شگفت‌انگیز مصرف کنید، لازم است کد رمز شارژ را با استفاده از کد دستوری #رمز شارژ 12 یا 16 رقمی*144* وارد کنید.

(به مقاله استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل رجوع کنید.)

نحوه شارژ کردن سیم کارت ایرانسل

نحوه شارژ سیم کارت ایرانسل دائمی

اگرچه معمولا سیمکارت‌های دائمی نیاز به خرید شارژ ندارند و می‌توان بدون محدودیت از آنها استفاده کرد اما خرید شارژ برای این سیمکارت‌های دائمی امکان‌پذیر است. مبلغ شارژی که تهیه می‌کنید به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید بسته‌های مکالمه، اینترنت، پیامک و غیره استفاده کنید.

روش شارژ سیم کارت ایرانسل دائمی مشابه با شارژ سیمکارت‌های اعتباری است. به این ترتیب شما می‌توانید وارد سایت ایساج شوید و پس از ورود شماره موبایل خود، نوع سیمکارت را سیم کارت دائمی انتخاب کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

امیر
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

من با *۱۴۱*نمیتونم شارژ بگیرم ارور میده

  • رضوان میرزایی
    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

    شارژ را اضافه میکنم اضافه نمیشه

محمدامین
۰۵ بهمن ۱۴۰۱

سیم‌کارت دائمی بصورت خودکار بسته نمیده باید اعتبار داشته باشم

محمدامین
۰۵ بهمن ۱۴۰۱

سیم کارت من ایرانسل هست داعمی است الان اعتبار ندارم بسته نمیده

امیر طاها براهویی
۲۵ آذر ۱۴۰۱

عالی

ایرج
۰۹ آذر ۱۴۰۱

در برنامه ایرانسل من نمیتونی کارت جدید وارد کنی کارتها توسط خود ایرانسل من پیشنهاد میشه چطور میتونیم کارت بانکی بانک جدید وارد کنیم

اضافه کردن نظر جدید