استعلام شارژ باقیمانده همراه اول: اطلاع از باقیمانده شارژ اپراتور همراه اول

کد باقی مانده شارژ همراه اول و به طور کلی موضوع استعلامِ باقیمانده شارژ همراه اول و استعلام شارژ باقیمانده همراه اول از کدهای دستوری همراه اول است که حسابی متقاضی دارد. در جدیدترین مطلب وبلاگ ایساج به آموزش نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول پرداخته‌ایم.

استعلام شارژ باقیمانده همراه اول: یکی از کدهای دستوری پرکاربرد!

تا حالا پیش آمده با کسی تماس بگیرید و وسط مکالمه، دقیقا در یک جای حساس، تماس شما قطع شود؟ اگر شما هم خط اعتباری دارید ممکن است حداقل یک بار در این شرایط قرار گرفته باشید. اگر جزو مشترکین خطوط اعتباری همراه اول هستید خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد تا با استعلام شارژ باقیمانده خطوط اعتباری همراه اول از میزان موجودی حساب سیمکارت خود مطلع شوید. (این عبارت در فضای وب گاهی استعلامِ شارژ باقیمانده همراه اول مورد جستجو قرار می‌گیرد.)

به این ترتیب همیشه می‌توانید با یک حساب پر به سراغ تماس‌های خود بروید و در شرایط اضطراری هم نگران شارژ سیمکارت نباشید. در ادامه‌ی این مطلب روش‌های اطلاع یافتن از میزان شارژ باقیمانده‌ی همراه اول را به شما معرفی خواهیم کرد. (به مطلبی که درباره شارژ اضطراری همراه اول نوشته ایم مراجعه کنید.)

استعلام شارژ باقیمانده همراه اول

روش‌های استعلام شارژ باقیمانده همراه اول

برای اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده‌ی خطوط اعتباری سه روش مختلف وجود دارد که در ادامه هر کدام را به اختصار برای استعلامِ شارژ باقیمانده همراه اول توضیح خواهیم داد؛ برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه فقط کافی است که به وبسایت ایساج مراجعه کنید.

1. استفاده از کد دستوری برای استعلام شارژ باقیمانده همراه اول

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای اطلاع از شارژ باقی‌مانده‌ی خطوط اعتباری استفاده از کدهای دستوری است. برای این منظور دو کد دستوری وجود دارد.

  • کد دستوری #11*140*
  • کد دستوری #121*10*

به طور معمول کد دستوری اول (#11*140*) بسیار پرکاربردتر است و افراد زیادی از این کد دستوری برای استعلام میزان شارژ باقی‌مانده همراه اول خود استفاده می‌کنند. در هر دوی این روش‌ها با شماره‌گیری کدهای دستوری، میزان شارژ باقی‌مانده نمایش داده شده و میزان شارژ فوق‌العاده و دیتا نیز به صورت پیامک ارسال می‌شود. (به مطلبی که درباره انتقال تماس همراه اول نوشته‌ایم مراجعه شود.)

کد دستوری برای استعلام شارژ باقیمانده همراه اول

2. تماس با شماره 444 برای استعلام مانده شارژ همراهِ اول

اگر از آن دسته افرادی هستید که کدهای دستوری را نمی‌توانید به خاطر بسپارید و آنها را فراموش می‌کنید راه آسان‌تر شماره‌گیری شماره تلفن 444 است. با تماس با شماره‌ی 444 شما به اپراتور متصل شده و پس از وارد کردن شماره‌ی 2 میزان اعتبار باقی‌مانده‌ی سیمکارت اعتباری شما اعلام خواهد شد.

اگر به دنبال یک روش آسان و ایمن برای شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول هستید، اینبار از پنل فروشگاهی ایساج پیش‌روید. زیر ساخت ایمن، پشتیبانی 24 ساعته و تنوع در ارائه بسته‌های اینترنتی مختلف، همان روش مناسبی است که انتظارش را دارید.

3. استعلام شارژ باقیمانده همراه اول در اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من علاوه بر ارائه‌ی خدمات گسترده برای خطوط همراه اول، راهی ساده برای اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده و استعلام شارژِ باقیمانده همراه اول نیز هست. شما می‌توانید این برنامه را از طریق پلی استور (Play store) یا بازار دانلود کنید.

پس از نصب این اپلیکیشن باید مراحل ثبت نام و عضویت را به طور کامل انجام دهید. با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور، پیام احراز هویت برای شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید تا بتوانید وارد بخش کاربری این اپلیکیشن شوید. در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن همراه من میزان اعتبار شارژ و دیتا نمایش داده می‌شود.

(به مطلبی که درباره فعالسازی سرویس پیامگیر صوتی همراه اول نوشته ایم مراجعه کنید.)

4. مراجعه به سایت mci.ir برای اطلاع از باقیمانده شارژِ همراه اول

اگرچه اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده از طریق سایت همراه اول همیشه بهترین روش نیست اما اگر به اینترنت دسترسی دارید و اپلیکیشن همراه اول نیز ندارید می‌توانید از طریق سایت My.MCI.ir برای استعلام شارژ باقیمانده همراه اول برای خطوط اعتباری اقدام کنید.

در این سایت نیز همانند اپلیکیشن همراه من، نیاز است ابتدا ثبت نام کرده و پس از دریافت کد احراز هویت و تعیین رمز می‌توانید وارد صفحه‌ی مربوط به خودتان شوید. با کلیک روی بخش صفحه‌ی اصلی میزان اعتبار فعلی و بسته‌ی اینترنت نمایش داده می‌شود.

مطالب آموزشی وبلاگ ایساج را دنبال کنید!

امیدواریم که سری مطالب وبلاگ ایساج برای شما حسابی کارآمد بوده باشد. همواره در تلاش هستیم که احتیاجات و درخواست‌ کاربران پرشمار وبلاگ ایساج را با نگارش مطالب کاربردی رفع کنیم. برای ما از تجربیات خودتان در هنگام استفاده از روش‌های اطلاع از باقی مانده شارژ اپراتور همراه اول بنویسید. بزودی با مطالب جدیدتر به سراغ مخاطبان عزیزمان خواهیم آمد.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

نادر
۱۰ تیر ۱۴۰۱

عالیه کد باقیمانده همراه دائمی روخواستم

  • طهرو
    ۱۰ تیر ۱۴۰۱

    اینا ندارن

اضافه کردن نظر جدید