طرح X50 سیم کارت دائمی: بسته اقتصادی ویژه برای رایتلی ها

اپراتور رایتل یکی از اپراتورهای جدید در ایران است که اخیراً پیشرفت قابل توجهی داشته است. این اپراتور مانند اپراتورهای دیگر به مشترکین خود بسته‌ها و پیشنهادات ویژه را عرضه می‌کند. یکی از این پیشنهادات طرح X50 سیم کارت دائمی است که یک طرح ویژه اقتصادی و مقرون به صرفه با امتیازهای عالی محسوب می‌شود. در این طرح، شما بسته‌های اینترنت و مکالمه و حتی یک سیم کارت دائمی رایتل را می‌توانید دریافت کنید. چنین مزایایی باعث جذب مشترکین و خرید بیشتر این طرح شده است. ما در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در مورد سیم کارت دائمی x50 و خصوصیات آن توضیح خواهیم داد.

سیم کارت دائمی x50: جزئیات طرح ایکس 50

اپراتور رایتل با کاهش هزینه‌ها و قیمت خیلی از تعرفه‌های خود نسبت به اپراتورهای دیگر در این زمینه پیشی گرفته است. برای مثال، رایتل برای مکالمه‌های درون شبکه‌ای کمترین تعرفه را اعمال کرده است. این تعرفه تعیین می‌کند که برای هر دقیقه مکالمه شما فقط باید ۷ تومان هزینه بپردازید. با خرید سیم کارت دائمی X50 رایتل نیز می‌توانید از مزایای متعدد این طرح بهره‌مند شوید.

سیم کارت دائمی x50 رایتل


طرح X50 سیم کارت دائمی رایتل، یک طرح اقتصادی و به صرفه

جزئیات طرح X50 رایتل نشان می‌دهد که این طرح ویژه مقرون به صرفه و اقتصادی است. شما با خرید سیم کارتِ دائمی X50 می‌توانید ۵۰ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل و بیرون شبکه‌ای را در مدت ۳۰ روز داشته باشید.

همچنین، ۵۰۰ دقیقه تماس در خارج از شبکه و ارسال ۵۰۰ پیامک از بیرون شبکه از دیگر ویژگی‌های این طرح هستند که شما بعد از خرید سیم کارت دائمی رایتل می‌توانید آنها را فعال کنید. با فعال کردن طرحX50 رایتل شما می‌توانید با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان یک سیم کارت رایتل هدیه را هم دریافت کنید.

برای خرید شارژ مستقیم و تهیه بسته اینترنت می‌توانید به وب سایت ایساج رجوع کنید.

سیم کارت دائمی رایتل X50


دریافت سیم کارت رایتل اعتباری و دائمی و مزایای آن با طرح X50 رایتل

یک خوبی طرح ویژه ۵۰ ایکس رایتل و خرید سیم کارتِ دائمی X50 رایتل این است که شما یک سیم کارت رایتل دائمی هدیه با گزینه انتخاب کردن شماره آن را خواهید داشت. برای اینکه شما بتوانید شماره دلخواه را برای سیم کارت رایتل خودتان انتخاب و ۵۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه آن را دریافت کنید باید به سایت رایتل مراجعه کنید.

علاوه بر این، مشترکین رایتل مجبور نیستند زیاد نگران قیمت اینترنت آزاد آن باشند. اگر شما نمی‌خواهید بسته اینترنتی را از رایتل بگیرید می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از اینترنت آزاد آن استفاده کنید. در حقیقت، رایتل کمترین تعرفه را برای اینترنت آزاد خود اعمال می‌کند. تعرفه رایتل برای هر گیگابایت استفاده از اینترنت آزاد خود چهار هزار تومان است که این میزان از تعرفه هر اپراتور دیگر ایران کمتر است.

با این حال به همه مشترکین سیم‌کارت‌های رایتل پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ مستقیم رایتل یا خرید بسته اینترنت رایتل سری به وب سایت ایساج بزنند.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات