خرید سیم کارت ارزان

اپراتورهای مختلف، سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی به مشتریان خود ارائه می‌کنند که بسته به نوع سیمکارت (دائمی یا اعتباری) و رند بودن شماره‌ها، قیمت‌های متفاوتی دارند. با این حال هنوز هم می‌توان سیم کارت ارزان پیدا کرد و ما تصمیم داریم در ادامه به روش‌های خرید سیم کارت ارزان اشاره کنیم.

روش خرید سیم کارت ارزان

امروزه استفاده از تلفن همراه بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما است. در اوایل که تلفن‌های همراه وارد بازار ایران شده بودند، سیم کارت‌هایی که تهیه می‌کردیم معمولاً قیمت زیادی داشتند. به مرور زمان و با وارد شدن اسمارت فون های دو سیم کارتی در بازار، کاربران گوشی‌های هوشمند علاوه بر یک سیم کارت از سیم کارت دیگری هم استفاده می‌کردند.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که علاوه‌بر مصارف شخصی برای اهداف کاری به یک خط تلفن همراه دیگر نیاز دارید. ما می‌خواهیم در این مطلب در مورد روش خرید سیمکارت ارزان به شما توضیح دهیم. در بلاگ ایساج در مورد سلب امتیار سیم کارت، تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری و استعلام سیم کارت نیز مطلب نوشته‌ایم که می‌توانید از این مطالب نیز بازدید کنید.

روش خرید سیم کارت ارزان

سیم کارت‌های ارزان چه سیم کارت‌هایی هستند؟

سیم کارت‌های ارزان سیم کارت‌هایی هستند که شمارهٔ تلفن همراهشان رند است. این سیم کارت‌ها می‌توانند دائمی باشند یا اعتباری. برای مثال، برای تهیه سیم کارت ارزانِ اعتباری ایرانسل، همراه اول و رایتل نیازی نیست که شما هزینهٔ زیادی پرداخت بکنید و حتی برخی از آن‌ها رایگان هم هستند. در ادامه ما در مورد انواع سیمکارت ارزان و روش خرید آن‌ها توضیح خواهیم داد.

سیم کارت‌های ارزان

روش خرید سیمکارت ارزان رایگان رایتل

شرکت رایتل برای کاربران و مشترکین سیم کارت‌های رایتل این امکان را به وجود آورده تا سیم کارت‌های رایگان تهیه کنند. شما برای تهیه سیم کارت رایگان یا ارزانقیمت حتماً مجبور نیستید که به صورت حضوری به دفتر خدماتی رایتل مراجعه کنید. در عوض، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رایتل نسبت به خرید آنلاین سیمکارت ارزان و رایگان رایتل اقدام کنید.

شما با مراجعه به آدرس www.rightel.ir می‌توانید وارد این وب‌سایت شوید و بعد از ثبت‌نام در سامانه رایتل برای خرید آنلاین سیم کارت ارزان رایتل اقدام کنید. ضمنا از سیم کارت رایتل می‌توانید برای دریافت اینترنت رایگان نیز استفاده کنید.

از اپراتور رایتل می‌توانید سیم کارت ارزان یا مقرون به صرفه تهیه کنید.

(از مطلب قطع مصرف اینترنت آزاد رایتل نیز بازدید کنید.)

خرید سیم کارت ارزان یا رایگان از رایتل

روش خرید سیم کارت ارزان اعتباری رایتل با طرح تأمین اجتماعی

اگر شما یکی از بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی باشید، می‌توانید با کد بیمه‌ای که دارید یکی از این سیم کارت‌های ارزان یا رایگان رایتل را دریافت کنید. سیم کارت‌های رایگان رایتل طوری هستند که شما با دریافت آن‌ها می‌توانید هم مکالمه رایگان داشته باشید و هم حجم اینترنت رایگان به شما اختصاص پیدا می‌کند. در بخش طرح تأمین اجتماعی وب‌سایت رایتل شما می‌توانید اطلاعات لازم برای دریافت سیم کارت رایگان رایتل را مشاهده کنید.

(مطالعه‌ی مطلب کد دستوری مانده اینترنت رایتل نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.)

روش خرید سیم کارت ارزان اعتباری رایتل با طرح تأمین اجتماعی

روش خرید سیم کارت ارزان اعتباری و رایگان رایتل با طرح هجده‌سالگی

طرح هجده سالگی یکی دیگر از طرح‌های شرکت رایتل برای فروش سیم کارت‌های رایگان و اعتباری ارزان رایتل است. در این طرح نوجوانانی که ۱۸ سالشان تمام می‌شود، می‌توانند در هجده سالگی ثبت‌نام کنند و به این صورت، سیم کارت رایگان رایتل را دریافت کنند.

رایتل علاوه بر ارائه سیم کارت اعتباری ارزان یا رایگان خدمات رایگان را هم برای شما شامل می‌کند. هدیه‌های هجده سالگی رایتل شامل ۶ هزار دقیقه تماس صوتی رایگان، ۶ هزار پیامک رایگان و میزان حجم ۱۲۰۰ مگابایت اینترنت رایگان می‌شود.

رایتل برای هجده‌ساله‌ها طرح سیمکارت رایگان را با 6 هزار دقیقه تماس صوتی و 1200 مگابایت اینترنت رایگان ارائه کرده است.

(از مطلب رومینگ رایتل نیز بازدید کنید.)

طرح هجده سالگی برای خرید سیم کارت ارزان اعتباری و رایگان رایتل

روش خرید سیمکارت ارزان ایرانسل: تهیه سیم کارت رایگان ایرانسل

طرح سیم کارت ایرانسل طرحی است که در آن مشترکین می‌توانند یک سیم کارت رایگان ایرانسل دریافت کنند مناسب افرادی است که تا به حال سیم کارت نداشته‌اند و این سیم کارت اولین سیم کارتشان محسوب می‌شود. با طرح سیم کارت ایرانسل شما می‌توانید بر روی لینک https://shop.irancell.ir/fa کلیک کنید و در آن‌جا وارد قسمت سیم کارت شوید.

سپس، شما باید گزینه بخش سیم کارت اعتباری رایگان برای سیم کارت اولی‌ها را انتخاب کنید و مراحل بعدی ثبت‌نام برای دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل را انجام دهید. در بلاگ ایساج در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، شارژ سیم کارت ایرانسل، سرویس پشت خطی ایرانسل و پیامگیر صوتی ایرانسل نیز مطلب نوشته‌ایم که خواندن آنها می‌تواند برای شما مفید باشد.

سیم‌کارت اولی‌ها می‌توانند از ایرانسل سیمکارت رایگان دریافت کنند.

تهیه سیم کارت رایگان ایرانسل

روش خرید سیم کارت ارزان همراه اول

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن سیمکارت ارزان همراه اول بخرید، استفاده از طرح شبکه سراسری دانشجویی همراه اول است. همراه اول این طرح را برای دانشجویانی فراهم کرده که برای اولین‌بار است که می‌خواهند سیم کارت دانشجویی بگیرند. دانشجویان برای دریافت سیم کارت همراه اول ارزان باید هزینه ۲۰ هزار تومانی را پرداخت کنند و برای شارژ کردن کارت اعتباری همراه اول باید ۴ هزار تومان خرج کنند.

به این صورت، آن‌ها می‌توانند یک سیم کارت ارزان اعتباری تهیه کنند. علاوه‌براین، با تهیه این سیم کارت آن‌ها می‌توانند به میزان ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان داشته باشند، ۶۰ پیامک رایگان داخل شبکه را ارسال کنند و به مدت ۳ ماه ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان را مصرف کنند.

سیمکارت دانشجویی همراه اول یک گزینه‌ی ارزان برای دانشجویان است که با شرایط ویژه مکالمه و پیامک رایگان ارائه می‌شود.

(از مطلب کم شدن شارژ همراه اول نیز بازدید کنید.)

خرید سیم کارت ارزان از همراه اول

روش خرید سیم کارت ارزان ایرانسل با استفاده از سایت مای رند

وب‌سایت مای رند یکی از وب‌سایت‌هایی است که شما در آن می‌توانید علاوه بر پیدا کردن ارزان‌ترین سیم کارت ایرانسل، خرید سیمکارت ارزان 0912 و سیم کارت‌های ارزان دیگر از هر اپراتوری را انجام دهید. در وب‌سایت مای رند، شما با اعمال فیلتر می‌توانید نوع اپراتورهای تلفن‌همراه، نوع شماره، کارکرده یا نو بودن و رند بودن شماره سیم کارت را انتخاب کنید.

بعد از اعمال این فیلترها وب‌سایت مای رند فهرستی از سیم کارت‌ها را با معیارهای مورد نظر شما نمایش می‌دهد تا شما بتوانید ارزان‌ترین سیم کارت ایرانسل یا به دلخواه سیم کارت‌های دیگر را انتخاب کنید.

(از مطلب شارژ اضطراری ایرانسل نیز بازدید کنید.)

روش خرید سیم کارت ارزان از اپراتور ایرانسل

خرید سیمکارت ارزان 0912 از وب‌سایت انار سیم

یکی از انواع روش خرید سیم کارت ارزان 0912 استفاده از سایت انار سیم است. شما در وب‌سایت انار سیم می‌توانید شماره‌ای که می‌خواهید را جستجو کنید. اگر این شماره وجود داشت شما می‌توانید آن را بخرید. اما درصورتی‌که این شماره وجود نداشته باشد، شما می‌توانید با اعمال کردن فیلترهایی مثل قیمت، نوع سیم کارت، وضعیت رند بودن و فیلترهای دیگر سیم کارت‌های ارزان و مربوط به اپراتورها با شماره‌های دیگر را هم تهیه کنید.

خرید سیم کارت ارزان 0912

روش خرید سیمکارت ارزان ۹۱۲ با استفاده از سایت رند باز

سایت رند باز یکی از اولین وب‌سایت‌هایی است که امکان خرید سیم کارت ارزان همراه اول اعتباری، خرید سیمکارت ارزان‌قیمت ایرانسل، رایتل و سیم کارت‌های مربوط به اپراتورهای دیگر را ارائه می‌دهد. وب‌سایت رند باز ۶ فیلتر مختلف دارد که شما با اعمال این فیلترها می‌توانید می‌توانید شماره مورد نظر خود را پیدا کنید.

این فیلترها عبارت‌اند از: نوع خط که همان دائمی و اعتباری است، پیش‌شماره، نوع اپراتور و وضعیت کارکرده یا نو، رند بودن شماره، و قیمت. بعد از اعمال فیلتر، شما برای روش های خرید سیمکارت ارزان 912 می‌توانید شماره سیم کارت مورد نظر خود را مستقیماً در سایت رند باز جستجو کنید. اما اگر این شماره برایتان پیدا نشد، می‌توانید از فیلترهای سایت رند باز استفاده کنید.

روش خرید سیم کارت ارزان ۹۱۲

روش خرید سیم کارت ارزان ایرانسل از سایت رند

برای خرید سیم کارت ارزان‌قیمت ایرانسل و خرید سیم کارت ارزان همراه اول اعتباری وبسایت رند هم یکی دیگر از وب سایت‌های آنلاین خرید سیم کارت است. این وب‌سایت فیلترهای زیادی دارد. شما بسته به نوع اپراتور، نوع دائمی و اعتباری بودن، وضعیت کارکرد، مرغوبیت، نوع رند بودن، فروشنده شخصی یا فروشگاه، استان، شهر و قیمت می‌توانید شماره سیم کارت مورد نظر خود را در نتایج جستجو پیدا کنید.

(مطلب استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.)

سیم‌کارت‌های ارزان اپراتورها

خرید سیم کارت ارزان همراه اول یا ایرانسل از طریق وبسایت سیم کالا

برای خرید سیم کارت ۰۹۱۰ ارزان همراه اول یا سیم کارت‌های اپراتورهای دیگر شما می‌توانید از وب‌سایت سیم کالا هم استفاده کنید. این وب‌سایت نسبت‌به وب‌سایت‌هایی که قبلاً گفتیم فیلترهای زیادی ندارد و دارای سه فیلتر وضعیت، نوع رند بودن و قیمت است. بااین‌وجود، شما می‌توانید با اعمال این فیلترها نتایج جستجوی زیادی را برای سیم کارت‌های مختلف دریافت کنید.

اگر هم این روش‌ها را نخواستید امتحان کنید برای خرید سیم کارت 0910 ارزان یا سیم کارت 0913 ارزان، می‌توانید در بخش شماره سیم کالا شماره سیم کارت مورد نظر خودتان را وارد کنید تا ببینید که این وب‌سایت شماره سیم کارت شما را دارد یا خیر.

خرید سیم کارت ارزان همراه اول یا ایرانسل

روش خرید سیم کارت ارزان همراه اول 0912 با وب‌سایت 912 سیم

برای انجام روش خرید سیم کارت ارزان همراه اول 0912 شما می‌توانید با یکی از نمایندگی‌های رسمی همراه اول که وب‌سایت ۹۱۲ سیم است خرید سیم کارت ۹۱۲ غیر رند ارزان و خرید سیمکارت ارزان ۹۱۲ ارزان کارکرده را انجام دهید. وب‌سایت ۹۱۲ سیم دارای ۳ فیلتر دسته‌بندی است که شما با استفاده از این فیلترها می‌توانید از بین کد ۰ تا ۹ خط ۹۱۲ را انتخاب کنید.

شما می‌توانید وضعیت کارکرد، نوع سیم کارتت اعتباری و دائمی را هم انتخاب کنید. اگر هم هیچکدام از این روش‌ها برای شما رضایت‌بخش نبود می‌توانید شماره سیم کارت ۹۱۲ مورد نظر خود را در قسمت جستجوی وب‌سایت وارد کنید. سایت 912 سیم  در این زمینه سابقه زیادی دارد و وب‌سایت معتبر و قابل‌اطمینانی است.

(مطلب کسب درآمد از یوتیوب نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.)

خرید سیمکارت ارزان

خرید سیم کارت 0900 ارزان

سیم کارت 0900 یکی از پیش‌شماره‌های جدید سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل است. برای خرید سیم کارت 0900 ارزان شما می‌توانید به سایت ایرانسل مراجعه کنید. پیش‌شماره 0900 اعتباری ایرانسل در ۳ سطح ۱ ستاره، ۲ ستاره و ۳ ستاره وجود دارد.

سیم کارت‌های ۱ ستاره‌ای ۴۸ گیگابایت بسته اینترنت همراه، بسته‌های مکالمه ۹۰۰ دقیقه‌ای و بسته پیامک ۵۰۰ عددی شش‌ماهه رایگان دارند. شما می‌توانید بین از این سطوح ستاره یکی را برای خرید سیمکارت 0900 ارزان انتخاب کنید.

خرید سیم کارت 0900 ارزان

روش خرید سیم کارت ۹۱۲ غیر رند ارزان

سیم کارت‌های ۹۱۲ سیم کارت‌های همراه اول دائمی گران‌قیمت هستند. برای همین برای خرید این نوع سیم کارت‌ها شما باید چند نکته را رعایت کنید. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین قیمت را برای این نوع سیم کارت داشته باشید سعی کنید به سراغ سیم کارت‌های کارکرده بروید، نه سیم کارت‌های نو.

علاوه‌براین، از بین کد سیم کارت‌های ۰۹۱۲ کدهای ۰ و ۹ ارزان‌ترین سیم کارت‌ها را دارند. همچنین، سعی کنید شماره‌ها رند را برای خط 912 انتخاب کنید. به این صورت، شما می‌توانید سیم کارت ۹۱۲ را با قیمت خیلی ارزان‌تری را تهیه کنید.

(از مطلب فعالسازی اینترنت همراه اول نیز بازدید کنید.)

 خرید سیم کارت ۹۱۲ غیر رند ارزان

نحوه خرید سیم کارت 0913 ارزان

پیش شماره 0913 مربوط به شهرستان اصفهان است و خیلی از وب‌سایت‌ها این پیش شماره سیم کارت را و به‌صورت آنلاین عرضه می‌کنند. سیم کارت با شماره 0913 هم به صورت اعتباری و هم به صورت دائمی و با کیفیت کارکرده و نو در وب‌سایت‌های مای رند ارائه می‌شود. شما با مراجعه به این وب‌سایت و وب‌سایت‌های مشابه آن می‌توانید این نوع خط سیم کارت را تهیه کنید.

نحوه خرید سیم کارت 0913 ارزان

خرید سیم کارت خارجی ارزان

اگر برای شما هم پیش‌آمده باشد که سفرهای خارج از کشور داشته باشید، تهیه سیم کارت خارجی که قیمت مناسبی داشته باشد یک دغدغه مهم برای خیلی از افراد است. شما به همان اندازه که در کشور خودتان نیاز به ارتباطات از راه دور و تماس با جاهای مختلف دارید، در کشورهای خارجی هم به چنین چیزی نیاز دارید. ما می‌خواهیم در این بخش در مورد خرید سیمکارت خارجی ارزان با شما صحبت کنیم و مثالی برای خرید سیم کارت‌های خارجی می‌زنیم که قیمت مناسبی دارند.

خرید سیم کارت خارجی ارزان

روش خرید سیم کارت خارجی ارزان با سیم کارت‌های worldsim

شرکت worldsim یکی از بهترین سیم کارت‌های بین‌المللی را با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌کند. با خرید سیم کارت worldsim شما می‌توانید هزینه‌های رومینگ تماس‌های خود در خارج کشور را تا حد ۸۵ درصد کاهش دهید. همچنین، با خرید این سیم کارت شما می‌توانید در بیش‌از ۱۱۸ کشور تماس ورودی رایگان داشته باشید.

علاوه‌براین، با این سیمکارت شما می‌توانید در بیش از ۱۹۰ کشور آنتن داشته باشید. سیم کارت بین‌المللی worldsim در ۴ طرح به مشتریان ارائه می‌شود. ارزان‌ترین طرح این سیم کارت طرح اول آن است که مجموع قیمت سیم کارت با هزینه و شارژ را شامل می‌شود و حدود ۴۷ دلار هزینه آن است.

سیمکارت بین‌المللی worldsim در بیش از 190 کشور جهان قابل استفاده است و با خرید این سیمکارت می‌توانید هزینه‌های رومینگ را تا 85 درصد کاهش دهید.

(اگر از مشترکین رایتل هستید به شما مطلب کدهای دستوری رایتل را پیشنهاد می‌کنیم.)

سیم کارت‌های worldsim - سیمکارت خارجی ارزان

روش خرید سیمکارت ارزان ترکیه

ترکیه نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای خیلی از مسافران بین‌المللی ۱ جاذبه توریستی و گردشگری جذاب است. هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران وارد این کشور می‌شوند. طبیعی است که یکی از نیازهای آن‌ها خرید سیمکارت ارزان ترکیه است. شما برای ارتباط با عزیزان خود همیشه نمی‌توانید بر روی ارتباطات اینترنتی وای‌فای در مکان‌هایی مثل رستوران‌ها یا هتل‌ها اتکا کنید.

ممکن است خیلی از این اماکن دارای ارتباط وای فای قابل‌اطمینانی نباشند و اصلاً این ارتباط را نداشته باشند. ما در این بخش مثالی در مورد یکی از ارائه‌کنندگان سیم کارت‌های ارزان ترکی می‌زنیم.

خرید سیمکارت ارزان خارجی برای دسترسی به اینترنت یا برقراری تماس‌های تلفنی می‌تواند قابل اطمینان باشد.

روش خرید سیم کارت ارزان در ترکیه

تهیه سیم کارت‌های ترکی از شرکت ترکسل

در ترکیه ۳ شرکت برای ارائه سیم کارت‌های بین‌المللی وجود دارند که عبارت‌اند از ترکسل، وودافون و ترک تلکام. بر اساس بررسی‌هایی که انجام شده شرکت اپراتور ترکسل بهترین و مناسب‌ترین قیمت سیم کارت را نسبت به مزایایی که ارائه می‌دهد، دارد. شما در ازای خرید یک سیم کارت ترکسل که ۲۰ گیگابایت اینترنت داده همراه با بسته مکالمه‌ای دارد ۲۲۰ لیر هزینه پرداخت می‌کنید.

البته این قیمت بسته به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید متفاوت است اما حداقل هزینه آن ۲۲۰ لیر است. طرح‌های سیم کارت ترکسل ۱ ماهه است. علاوه‌بر این بسته 20 گیگی طرح‌های دیگری هم وجود دارد. طرح ۱ و ۲ بسته اینترنتی اینترنت ۱ گیگابایتی را ارائه می‌دهند. طرح‌های ۳، ۴ و ۵ به‌ترتیب حجم ۲ گیگابایت، ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت را ارائه می‌دهند و طرح ۶ دارای حجم هشت گیگابایت اینترنت است.

سیمکارت ارزان و مقرون به صرفه‌ی ترکیه را می‌توانید از اپراتور ترکسل تهیه کنید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات