طرح روزهای گرم حرفی همراه اول

یکی از خدمات کاربرپسند اپراتور همراه اول ارائه طرح روزهای گرم حرفی است، یعنی می‌توانید یک ساعت مکالمه تخفیفی داشته باشید!

طرح روزهای گرم حرفی همراه اول

اپراتور همراه اول برای اولین بار در سال 73 با ارائه 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، فعالیت خود را آغاز کرد و حالا با پوشش گسترده در شهرها، روستاها و جاده‌ها، مشترکین زیادی در تمام ایران دارد. همراه اول به‌منظور خدمات بهتر، هر از گاهی با ارائه بسته اینترنت یا شارژ مستقیم تخفیفی از کاربران خود قدردانی می‌کند. طرح روزهای گرم حرفی یکی از بسته‌های تخفیفی مکالمه جذاب برای روزهایی است که حرف زیادی برای گفتن دارید.

طرح روزهای گرم حرفی همراه اول

کد بسته یک ساعته همراه اول

طرح روزهای گرم حرفی که با کد مکالمه یک ساعته همراه اول هم معروف است، از اول دی ماه سال 93 شروع شد و بخاطر استقبال زیاد مشترکین، تاکنون ادامه دارد. حالا طرح روزهایِ گرم حرفی چیست و چگونه راه اندازی می‌شود را در ادامه با ارائه جزئیات با آن آشنا خواهید شد. راستی برای خرید شارژ همراه اول و همینطور بسته اینترنت همراه اول اگر به دنبال یک روش ساده و ایمن هستید به وبسایت ایساج سر بزنید.

طرح روزهای گرم حرفی چیست؟

طرح روزهای گرم حرفی یعنی اینکه مشترکین همراه اول دائمی و اعتباری، بتوانند با مبلغی کمتر از تعرفه هر دقیقه مکالمه آزاد، تماس داشته باشند. (تعرفه هر دقیقه مکالمه آزاد سیم کارت دائمی همراه اول برای تماس‌های داخل شبکه یا به سایر اپراتورها مثل ایرانسل و یا رایتل معادل 599 ریال است.)

بنابراین با فعالسازی طرح روزهای گرمِ حرفی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند فقط با پرداخت 2 هزار تومان (+ 9 درصد مالیات) در طول یک روز از ساعت 7 صبح تا 11 شب همان روز، به مدت یک ساعت با تلفن ثابت یا همراه اولی دیگری، مکالمه داشته باشند.

فعالسازی طرح روزهای گرمِ حرفی همراه اول

روش‌های فعالسازی طرح مکالمه همراه اول

برای خرید بسته طرح روزهای گرم حرفی کد دستوری #3361*10* را وارد کنید و با ارسال عدد یک، بسته‌ی شما برای همان روز فعال می‌شود. شما می‌توانید 60 دقیقه را در مکالمات مختلف خود تقسیم کنید.

برای استعلام وضعیت بسته کد دستوری #3360*10* را وارد کنید و برای راهنمایی بیشتر کد دستوری #3369*10* را وارد کرده و سپس عدد 9 را وارد کنید.

شرایط طرحِ روزهای گرم حرفی

  • مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، پس از اولین مکالمه فعال شده و تا ساعت 11 شب ادامه دارد.
  • 60 دقیقه مکالمه را می‌توانید در چندین تماس مصرف کنید. لزومی ندارد که حتما یک تماس شما 60 دقیقه ای باشد.
  • هر مشترک مجاز به خرید فقط یک بسته مکالمه تخفیفی در یک روز است.
  •  قیمت برای کاربران اعتباری و دائمی یکسان محاسبه می‌شود. (مبلغ 2000 تومان فقط برای مشترکین اعتباری 9 درصد مالیات هم لحاظ می‌شود.)
  • تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می‌شود.
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

جهانگیر عباسی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخير من ميخواستم یک سیم کارت همراه اول به شماره ۰۹۱۴۵۱۲۹۳۹۰در خواست کنم آیا امکان دارد اگرمیشه راهنمایی بفرمایید

اضافه کردن نظر جدید