دریافت اینترنت رایگان: روش‌های دریافت اینترنت از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل

اینترنت در زندگی مدرن، بخشی مهم و ضروری است و بیشتر کارها و فعالیت‌ها و ارتباط‌ها از طریق اینترنت امکان‌پذیر می‌شود. اگرچه این روزها در اکثر خانه‌ها مودم و اینترنت خانگی یافت می‌شود و یا اینترنت همراه اپراتورهای مختلف در بسته‌های متنوع ارائه می‌شود اما گاهی اوقات اینترنت رایگان نیز توسط اپراتورها ارائه می‌شود که می‌توان از آنها استفاده کرد. برای آشنایی با روش دریافت اینترنت رایگان در ادامه با ما همراه باشید.

دریافت اینترنت رایگان

دریافت اینترنت رایگان همراه اول

همراه اول یکی از پرطرفدارترین اپراتورها در ایران است و سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی را به مشترکین خود ارائه می‌کند. برای دریافت اینترنت هدیه یا بسته‌های مکالمه و پیامک رایگان همراه اول روش‌های مختلفی وجود دارد.

(از مطلب هدیه پرداخت در شتاب همراه اول نیز بازدید کنید.)

دریافت اینترنت رایگان سیم کارت همراه اول

دریافت اینترنت رایگان از باشگاه فیروزه‌ای همراه اول

روش دیگر برای دریافت اینترنت هدیه از همراه اول این است که با هر بار پرداخت قبض، شارژ و غیره، از امتیاز فیروزه‌ای باشگاه مشتریان همراه اول بهره‌مند شوید. سپس با امتیازهایی که جمع کرده‌اید، می‌توانید از بسته‌های پیشنهادی مدار فیروزه‌ای، از جمله بسته‌های اینترنتی رایگان، استفاده کنید.

برای دریافت اینترنت هدیه از همراه اول با هر بار پرداخت قبض از امتیاز فیروزه‌ای باشگاه مشتریان همراه اول بهره‌مند شوید.

(از مطلب قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول نیز بازدید کنید.)

دریافت اینترنت رایگان از طریق باشگاه فیروزه‌ای همراه اول

دریافت اینترنت رایگان با پرداخت به موقع قبوض

اگر دارنده‌ی سیم کارت دائمی همراه اول هستید، با پرداخت قبض پایان دوره‌ی خود تا 6 دی ماه و به صورت غیرحضوری، 2 گیگابایت اینترنت هدیه یک روزه دریافت خواهید کرد. البته به جای این 2 گیگابایت اینترنت هدیه می‌توانید 75 امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای همراه اول دریافت کنید و بسته‌های اینترنتی با حجم بیشتر را انتخاب کنید.

یک روش آسان با امنیت بالا برای خرید شارژ همراه اول و همینطور خرید بسته اینترنت همراه اول اول وجود داد و آن پنل فروشگاهی ایساج است که بصورت 24 هم پشتیبانی می‌شود.

دریافت اینترنت رایگان از طریق پرداخت به موقع قبوض

طرح دوشنبه سوری همراه اول

دوشنبه سوری یکی از طرح‌های جذاب همراه اول برای مشترکین خود است. مشترکین همراه اول می‌توانند در دوشنبه‌ی آخر هر ماه کد دستوری #64*100* را شماره‌گیری کنند تا برنده‌ی یکی از هدایای این سرویس شوند. هدایای طرح دوشنبه سوری متنوع است و در برخی از ماه‌ها به صورت تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان به مشترکین ارائه می‌شود.

مشترکین همراه اول می‌توانند در دوشنبه‌ی آخر هر ماه کد دستوری #64*100* را شماره‌گیری کنند تا برنده‌ی یکی از هدایای این سرویس از جمله دریافت اینترنت رایگان شوند. دوشنبه سوری یکی از طرح‌های جذاب همراه اول برای مشترکین خود است.

(با روش‌های فعالسازی پیامگیر صوتی همراه اول آشنا شوید.)

دریافت اینترنت رایگان از طریق طرح دوشنبه سوری همراه اول

دریافت اینترنتِ رایگان همراه اول با هدیه‌ی شارژ جوانان

یکی دیگر از راه‌های دریافت اینترنت رایگان همراه اول، هدیه‌ی شارژ جوانان است. مشترکینی که کمتر از 25 سال سن دارند با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، علاوه بر دریافت شارژ، یک بسته‌ی اینترنتی نیز دریافت می‌کنند؛ هرچه مبلغ شارژ خریداری‌شده بیشتر باشد، حجم بسته‌ی اینترنت هدیه و مدت اعتبار آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای اینکه از این سرویس همراه اول استفاده کنید باید یک بار آن را فعال کنید. برای فعال‌سازی طرح تشویقی هدیه‌ی شارژ جوانان می‌توانید کد دستوری #15*1* و #124*10* را را شماره‌گیری کنید.

(مطلب اطلاع از تماس های از دست رفته همراه اول نیز می‌تواند برایتان کاربردی باشد.)

دریافت اینترنت رایگان همراه اول از طریق هدیه‌ی شارژ جوانان

دریافت اینترنتِ رایگان اوانو (ewano)

اپلیکیشن اوانو یک فروشگاه آنلاین بزرگ است که فرآیندهای پرداخت قبوض، انتقال وجه و خدمات دیگر را ساده‌تر و کارآمدتر می‌سازد. شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن یا کیف پول دیجیتال روی گوشی هوشمند خود، از هدیه‌ی 10 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه آن بهره‌مند شوید.

دریافت اینترنت رایگان از طریق برنامه اوانو (ewano)

دریافت اینترنت رایگان بعنوان هدیه‌ی روز تولد مشترکین همراه اول

علاوه بر تمام مواردی که تا اینجا گفتیم، اپراتور همراه اول در روز تولد مشترکین خود به آنها سه هدیه‌ی مکالمه، بسته‌ی اینترنت و امتیاز باشگاه فیروزه‌ای می‌دهد که می‌توانید از میان این هدایا، بسته‌ی اینترنت رایگان 2 گیگابایتی را دریافت کنید که البته مهلت استفاده از آن نیز تنها 1 روز است.

برای فعالسازی هدیه‌ی اینترنت رایگان روز تولد خود می‌توانید کد دستوری #4121*10* را شماره‌گیری کنید و یا هدیه‌ی خود را از طریق منوی خدمات من در اپلیکیشن همراه من دریافت کنید.

دریافت اینترنت رایگان از طریق هدیه‌ی روز تولد مشترکین همراه اول

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از آن اپراتورهایی است که با بسته‌های هدیه‌ی متنوع، مشترکین خود را همیشه غافلگیر می‌کند. بزرگترین هدیه‌ی ایرانسل برای مشترکین خود، اینترنت رایگان 50 گیگابایتی یک روزه است.

(مشترکین ایرانسل می‌توانند برای خرید شارژ ایرانسل و خرید بسته اینترنت ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنند.)

امتیازات ویژه از جمله دریافت اینترنت هدیه برای مشترکین دائمی

یکی از امتیازات ویژه‌ای که برای مشترکین دائمی ایرانسل در نظر گرفته شده این است که این افراد می‌توانند با حذف قبض کاغذی و مشاهده‌ی صورتحساب الکترونیکی، یک گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک روز دریافت کنند. نصب برنامه‌ی لنز و دعوت دوستان به استفاده از آن نیز راه دیگری برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل است و بسته‌ی اینترنت 1 گیگابایتی هدیه با اعتبار 1 روز قابل استفاده است.

دریافت اینترنت رایگان اپراتور ایرانسل

دریافت اینترنت رایگان رایتل

در نهایت می‌رسیم به اپراتور رایتل و مشترکینی که از سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری رایتل استفاده می‌کنند. اولین و ساده‌ترین راه برای دریافت اینترنت رایگان رایتل، نصب برنامه‌ی رایتل من است که با این کار مشترکین 1 گیگابایت اینترنت یک روزه هدیه می‌گیرند.

بعلاوه با نصب این اپلیکیشن مشترکین رایتل می‌توانند هر هفته شانس خود را برای دریافت بسته‌ی اینترنت تا 30 گیگابایت یا بسته‌ی مکالمه، امتحان کنند. مهلت استفاده از این هدایا نیز 1 روز است.

(برای خرید بسته اینترنت رایتل و شارژ رایتل به ایساج رجوع کنید.)

دریافت اینترنت رایگان اپراتور رایتل

ایساج روشی آسان برای شارژ!

شرکت سفیر ارتباطات جوانان که با نام ایساج معروف است از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه آغاز کرده است. همچنین مشترکین سیم‌کارت‌های آپتل و شاتل موبایل نیز می‌توانند برای خرید شارژ آپتل و بسته اینترنت آپتل و همینطور خرید شارژ شاتل موبایل و خرید بسته اینترنت شاتل موبایل، به ایساج رجوع کنند.

ایساج بعنوان فروشنده رسمی شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای همراه روشی مطمئن و مقرون بصرفه است. ضمنا دفاتر خدمات ارتباطی، شرکت‌ها، کافی‌نت‌ها و غیره نیز برای خرید شارژ انبوه و بسته های اینترنت می‌توانند به پنل فروشگاهی ایساج مراجعه کنند.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

حسین بخشی
۰۶ دی ۱۴۰۱

خیلی خوب است من گرفتم

  • اسی
    ۰۶ دی ۱۴۰۱

    چطور گرفتی

حسین بخشی
۰۶ دی ۱۴۰۱

2گیگ اینترنت رایگان

امیر
۲۷ آبان ۱۴۰۱

عالی

علی اکبر
۲۰ آبان ۱۴۰۱

به نام خدا خداروشکر ک خوشتان امده است با سرویس های بیشتر میتوانید نت رایگان بیشتر بدست اورید

Mirmehdisharifi
۱۹ آبان ۱۴۰۱

فکررمیکنم خوشایندباشه

Basmallah
۲۹ مهر ۱۴۰۱

من از این برنامه بسیار خوشم امد

Basmallah
۲۹ مهر ۱۴۰۱

بسیار برنامه عالی

امیر سبحان
۱۳ تیر ۱۴۰۱

من از من از این برنامه اینترنت رایگان گرفتم خیلی خوب است

  • ممد
    ۱۳ تیر ۱۴۰۱

    با چه کدی

اضافه کردن نظر جدید