استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل

قطع شدن تماس در میانه‌ی یک مکالمه چندان خوشایند نیست! اما چکار کنیم که در این موقعیت قرار نگیریم؟ اطلاع از مانده اعتبار حساب و خرید شارژ پیش از اتمام موجودی حساب از مشکلات این چنین جلوگیری می‌کند. در ادامه مطلب در خصوص روش استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل صحبت خواهیم کرد.

استعلام شارژ یا مانده اعتبار حساب سیم کارت

ایرانسل یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خطوط تلفن همراه است و افراد زیادی از سیمکارت‌های اعتباری یا دائمی ایرانسل استفاده می‌کنند. مشترکین خطوط اعتباری لازم است برای برقراری تماس یا ارسال پیامک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کنند. خرید شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه پیش از تمام شدن شارژ یا بسته‌ی اینترنت ایده‌ی خوبی برای جلوگیری از مشکلاتی مانند قطع شدن تماس یا مصرف اینترنت آزاد است.

شارژ سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از روش‌های مختلفی انجام می‌شود که ساده‌ترین و سریع‌ترین آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل از وب سایت ایساج است.  در هر صورت مواقعی هست که در میانه‌ی یک مکالمه‌ی تلفنی ممکن است اعتبار حساب تمام شده و تماس قطع شود. برای جلوگیری از چنین شرایطی بهتر است همیشه اعتبار حساب خود را چک کنید تا از موجودی آن اطلاع داشته باشید و در صورت کم بودن اعتبار حساب نسبت به افزایش آن اقدام کنید.

برای استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل می‌توان از چند روش استفاده کرد که در ادامه‌ی این مطلب به این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

(شما می‌توانید در وب سایت ایساج برای خرید بسته اینترنت ایرانسل نیز اقدام کنید.)

استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل

روش‌‌های استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل

برای اطلاع از میزان شارژ باقیمانده‌ی سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل سه روش متفاوت وجود دارد که می‌توانید با استفاده از هر کدام از آنها موجودی حساب خود را چک کرده و مدیریت کنید. این روش شامل موارد زیر است:

  • استفاده از کد دستوری
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  • تماس با تلفن گویا

طریقه استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل با استفاده از کد دستوری

یکی از روش‌های ساده و پرکاربرد اطلاع از میزان مانده حساب استفاده از کدهای دستوری است. کدهای دستوری برای استعلام اعتبار حساب ایرانسل شامل دو مورد زیر است:

  • کد دستوری #1*140*
  • کد دستوری #2*1*555*

با شماره‌گیری این کدهای دستوری میزان اعتبار حساب روی صفحه‌ی تلفن همراه نمایش داده می‌شود.

برای مطالعه تمام کدهای دستوری ایرانسل هم می‌توانید سری به این مطلب وبلاگ ایساج بزنید؛ در این مطلب تلاش کردیم تمامی کدهای دستوری کاربردی را برای کاربران این اپراتور گردآوری کنیم.

استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل با استفاده از کد دستوری

استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من برنامه‌ای بسیار کاربردی برای مشترکین خطوط دائمی و ایرانسل است که خدمات مختلفی از جمله استعلام شارژ باقیمانده ایرانسل را ارائه می‌دهد. روش کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و ثبت نام در آن می‌توانید وارد برنامه شده و در صفحه‌ی اول میزان اعتبار باقیمانده‌ی حساب خود را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت‌های برنامه‌ی ایرانسل من می‌توان به امکان مشاهده باقی‌مانده‌ی بسته‌ی اینترنت، پرداخت قبوض خطوط دائمی ایرانسل، خرید بسته‌های شگفت‌انگیز مکالمه و اینترنت و غیره اشاره کرد.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

استعلام مانده شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا

علاوه بر استفاده از کدهای دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من، کاربران خطوط اعتباری ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن گویای ایرانسل نیز نسبت به استعلام شارژ باقی‌مانده ایرانسل اقدام کنند. برای این کار کافی است شماره‌ی 700 را شماره‌گیری کنید. این سیستم تلفن گویا برای تمام کاربران ایرانسل رایگان است و با شماره‌گیری 700 می‌توانید از مانده حساب خود مطلع شوید.

خدمات ایساج

ایساج در ابتدا به عنوان نمایندگی رسمی ایرانسل فعالیت خود را اغاز کرد اما اکنون تمام مشترکین سیم کارت‌های همراه اول، آپتل، رایتل و شاتل نیز می‌توانند به سادگی در این وب سایت بسته‌های اینترنت و شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند. بعلاوه خدمت جدید ایساج، ارائه‌ی فوری و انبوه شارژ و بسته اینترنت برای شرکت‌ها، کسب و کارها و غیره از طریق پنل فروشگاهی است که می‌توانید در صفحه‌ی مربوط آن بیشتر بخوانید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

علی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام . برای اطلاع از میزان باقی‌مانده شارژ سیم کارت ایرانسل از طریق خط همراه اول چه باید کرد ؟

حمید
۲۳ اسفند ۱۴۰۱

برای باقیمانده شارژ سیم کارت gps ک تو موبایلمون نیست چکار کنیم؟ از ایرانسل من هم نمی توانیم استفاده کنیم، زیرا کد بر روی خط ارسال میکند که به سیم کارت دسترسی نداریم

  • تیم محتوای ایساج
    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

    سلام در زمان ثبت نام سیم کارت ایمیل معتبر به فروشنده بدهید که موقع وارد کردن شماره سیم کارت در برنامه ایرانسل من رمز به ایمیل ارسال گردد

Mery
۲۹ آذر ۱۴۰۱

برای باقیمانده شارژ سیم کارت gps ک تو موبایلمون نیست چکار کنیم؟

  • تیم محتوای ایساج
    ۲۹ آذر ۱۴۰۱

    سلام از طریق برنامه ایرانسل من میتوانید مانده اینترنت را مشاهده نمایید

غلام الدین
۰۸ مهر ۱۴۰۱

خیلی ممنون

ماندانا
۱۰ مهر ۱۴۰۰

خیلی سایت خوبی دارین .

گلبیز
۰۵ مهر ۱۴۰۰

میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟ .

  • تیم محتوای ایساج
    ۰۵ مهر ۱۴۰۰

    با اعلام منبع مطلب ایرادی ندارد

اضافه کردن نظر جدید