انتقال شارژ خط به خط ایرانسل – لنگه کفش 1000 تومانی که غنیمت است!

انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

شاید شمایی که الان مقاله وب سایت ایساج درباره انتقال شارژِ خط به خط ایرانسل را می خوانید زیاد درک نکنید که روزگاری بدون وجود داشتن امکان خرید آنلاین شارژ، ادامه­ ی حیات اجتماعی آدم ها چقدر به مبلغ شارژ باقی مانده خط هایشان بستگی داشت. مردم روزی دو هزار بار مبلغ شارژ باقی مانده خود را چک می کردند تا مبادا وسط مکالمه های حیاتی رشته کلامشان پاره شود 😊

ما در این مقاله می خواهیم روش های انتقال خط به خط شارژ در اپراتور ایرانسل را بررسی کنیم. خیلی اوقات در مواقع ضروری ممکن است از دوستان یا خانواده، کسی از شما بخواهد برایش شارژ بفرستید. فرقی نمی‌کند شما مشتری دائمی ایرانسل هستید یا اعتباری، در هر صورت به یکی از شیوه‌های تعیین شده می‌توانید برای دوستانتان شارژ بفرستید یا حساب اعتبار آنها را بپردازید. شاید فکر کنید کسی که دارای خط ثابت از یکی از اپراتورها است، چگونه می تواند برای یک خط اعتباری از همان اپراتور شارژ بفرستد؟ این را نوشتم که بدانید این مساله کاملا شدنی است. ما مطالب ما در وبلاگ ایساج همراه باشید.

انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

روش های انتقال شارژ خط به خط ایرانسل

نکته‌ی مهم برای مشترکین سیم‌کارت‌ها، به ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری این است که سر فرصت شارژ یا بسته اینترنت مورد نیاز خود را تهیه کنند. اگر شما جزو مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل هستید، می‌توانید برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل به وب سایت ایساج مراجعه کنید. بعلاوه شما می‌توانید بسته اینترنت همراه ایرانسل را نیز از بین گزینه‌های پیشنهادی ایساج با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

حالا که مطمئن هستید شارژ کافی دارید می‌توانید خیلی جوانمردانه وارد میدان شده و برای دیگران شارژ منتقل کنید. برای انتقال شارژ از خطوط دائمی یا اعتباری ایرانسل چند روش وجود دارد که در اینجا برایتان توضیح خواهم داد:

  1. انتقال شارژ خط به خطِ ایرانسل از طریق برنامه‌ی ایرانسل من

اگر تا حالا از برنامه‌ی ایرانسل من استفاده نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما این برنامه را دانلود کنید و از امکانات آن استفاده کنید. در برنامه‌ی ایرانسل من گزینه‌ای با عنوان شارژ برای دیگران وجود دارد. وارد این قسمت شوید و در قسمت شارژ خط به خط، شماره تلفن دوست خود و همچنین مبلغ مورد نظر را وارد کنید. برای ورود به برنامه ایرانسل من لازم است حتما دیتای خط شما فعال باشد، به این ترتیب اگر نت گوشی شما فعال نباشد نمی توانید از این روش استفاده کنید.

انتقال شارژ خط به خط - روش ایرانسل من

  1. انتقال شارژ خط به خط اپراتور ایرانسل به روش کد دستوری

یکی دیگر از روش های انتقال شارژِ خط به خط ایرانسل استفاده از کد دستوری است. در وهله ی اول شما برای انتقال اعتبار نیاز به یک رمز  داخلی در شبکه‌‌ی ایرانسل دارید. با شماره‌گیری یکی از کدهای دستوری #1*142* یا #1*3*1*555* از خط ایرانسل‌تان باید ابتدا این رمز 4 رقمی را تعیین کنید. این رمز یکجورایی کلید انتقال اعتبار از خط شما به سایر خطوط ایرانسل است، در صورت فراموشی آن می توانید آنرا از طریق شماره­‌گیری کد #2*142* بازیابی کنید. حواستان باشد که برای بازیابی رمز انتقال شارژ خط به خط، لازم است شماره ملی و شماره شناسنامه صاحب سیم کارت را بدانید.

پس از تعیین رمز 4 رقمی، مجددا یکی از دو کد دستوری گفته شده را شماره گیری کنید سپس با وارد کردن شماره‌ی دریافت‌کننده‌ی اعتبار، مبلغ مورد نظر و رمز 4 رقمی خط به خط، اعتبار خود را ارسال نمایید. هزینه کارمزد هربار انتقال شارژ مبلغ 50 تومان و همچنین در این روش سقف انتقال شارژ 1000 تومان درنظر گرفته شده است.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

انتقال شارژ خط به خط ایرانسل - کد دستوری

  1. انتقال شارژ خط به خط ایرانسل از طریق پیامک به سامانه 1112

روش دیگر انتقال شارژ ایرانسل ارسال پیامک به شماره ی 1112 است. در این روش لازم است به ترتیب «شماره دریافت کننده‌ی اعتبار»، «مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)» و «شماره رمز 4 رقمی» را بدون اضافه کردن فاصله یا حروف و در حالی که با استفاده از “:” از هم جدا شده‌اند، به شماره‌ی 1112 ارسال کنید. این ترتیب باید از چپ به راست باشد، به این صورت:

شماره رمز 4 رقمی:مبلغ اعتبار مورد نظر به ریال:شماره‌ی دریافت کننده‌ی اعتبار
         09030000000:1000:1234 

در انتقال شارژ خط به خط ایرانسل به چند نکته توجه کنید.

  • مشترکان دائمی ایرانسل در هر دوره‌ی قبض خود می‌توانند تا مبلغ 5000 تومان اعتبار انتقال دهند.
  • اگر مشترک دائمی ایرانسل هستید و قبض خود را به موقع پرداخت نکنید نمی­‌ توانید از سرویس خط به خط انتقال شارژ استفاده کنند.
  • اگه رمز 4 رقمی خود را فراموش کرده اید به شما پیشنهاد می کنم حتما رمز خود را بازیابی کنید، در غیر این صورت با اشتباه وارد کردن رمز 4 رقمی تا 20 بار این سرویس برای شما غیر فعال می شود! البته خیلی نگران نباشید، راه حلی هم برای آن هست. شما برای فعال‌سازی مجدد می‌توانید با شماره‌گیری 700 از خطوط ایرانسل یا 7000000-0937 از سایر خطوط با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کنید و برای تعیین مجدد رمز 4 رقمی اقدام کنید.
  • همچنین حواستان باشد که مبلغ شارژ شگفت انگیز قابل انتقال نیست.

شارژتو منتقل کردی؟ بعدش یکسر به وب سایت ایساج هم بزن رفیق!

امیدواریم توانسته باشیم روش‌های انتقال شارژ و روش شارژ خط به خط ایرانسل را برایتان به خوبی تشریح کرده باشیم. روش‌هایی که گاها در سایت های دیگر آنقدر پیچیده توضیح داده شده اند که آدمی سردرگم می شود. اگر تا الان درباره‌ی وب سایت ایساج و حوزه فعالیت ما اطلاعاتی بدست نیاورده اید سری به سایت ما بزنید. خرید و فروش انواع شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل، با امکاناتی که تدریجا در مقالات بعدی برایتان توضیح خواهیم داد.

اگر قصد خرید شارژ یا خرید بسته اینترنت همراه دارید، حتما سری به وب سایت ایساج بزنید. ایساج در زمره‌ی توزیع کننده‌های بی واسطه شارژ از شرکت ایرانسل بوده و به همین دلیل خرید شارژ از آن برایتان ارزان‌تر میفتد. بعلاوه برای خرید شارژ یا بسته اینترنت انبوه که برای دفاتر خدمات ارتباطی، شرکت‌ها و غیره می‌تواند نیاز باشد، می‌توانید سری به پنل فروشگاهی ایساج بزنید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

غلامرضااوغر
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه شارژ خط به خط را باطل کنم

اضافه کردن نظر جدید