شارژ اضطراری ایرانسل + کد دستوری: چگونه از اپراتور ایرانسل اعتبار اضطراری بگیریم؟

شارژ اضطراری دقیقا همان چیزی است که در یک موقعیت حساس و بدون شارژ به آن نیاز پیدا می‌کنید! اما آیا در مورد روش فعالسازی این سرویس اطلاع دارید؟ در ادامه‌ی این مطلب تصمیم داریم در خصوص روش فعالسازی شارژ اضطراری ایرانسل صحبت کنیم.

شارژ فوری و اضطراری برای مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل

احتمالا برای خیلی از ما پیش آمده که بخواهیم خیلی فوری کسی را از مساله‌ای خبردار کنیم؛ پیامکی بفرستیم و یا یک تماس تلفنی ضروری، ولو خیلی کوتاه داشته باشیم. چالش همیشگی سیم کارت‌های اعتباری مدیریت میزان اعتبار باقی مانده است. فرض کنید به هر دلیلی اعتبار سیم کارت ایرانسل شما تمام شده، رمز دوم کارت اعتباری خود را فراموش کرده‌اید و یا اصلا امکان اتصال به اینترنت برای خرید کارت شارژ وجود نداشته باشد؛ چه می‌کنید؟

درست در این شرایط سخت هست که طرح شارژ اضطراری ایرانسل (Irancell emergency charge) به امداد مشترکین اعتباری این اپراتور تلفن همراه می‌آید. اپراتور ایرانسل که پیشرو در ارائه سرویس‌‌های مدرن برای تلفن‌های همراه در ایران است، با طراحی کد دستوری شارژٍ اضطراری ایرانسل و همینطور اپلیکیشن کارآمد ایرانسل من مشترکین خود را در شرایطی که به هیچ ترتیبی امکان شارژ مجدد سیم کارت خود را ندارند، حمایت می‌کند.

اگر سیم کارت دیگری از اپراتور همراه اول یا رایتل دارید؛ سری به مطالب دیگر ما در این زمینه که ویژه‌ی مشترکین این اپراتورها است بزنید. قبلا درباره‌ی طرح شارژ اضطراری همراه اول صحبت کرده‌ایم و امروز نوبت به رقیب شماره‌ یک این اپراتور در ایران است. ما را در جدیدترین مطلب بلاگ درباره‌ی چگونگی استفاده از طرح شارژٍ اضطراری ایرانسل همراه کنید.

آیا استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل دارای شرایط خاصی است؟

همیشه آماده بودن و مجهز بودن بهترین انتخاب است. این همان کاری است که می‌توانید با خرید شارژ ایرانسل یا خرید بسته اینترنت ایرانسل انجام دهید. اما اگر در شرایطی شارژ سیم کارت ایرانسل اعتباری شما تمام شد می‌توانید نسبت به فعالسازی شارژ اضطراری ایرانسل اقدام کنید.

همه‌ی کسانیکه به مدت سه ماه به مجموعه ایرانسلی‌ها پیوسته‌ و ماهانه حداقل 10.000 تومان سیم کارتشان را شارژ کرده‌ باشند، می‌توانند از این روش شارژِ ایرانسل استفاده کنند.

چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم؟

برای اینکه بدون هزینه سیم کارت‌تان را شارژ کنید اپراتور ایرانسل دو روش را به شما پیشنهاد می‌کند:

1. کد دستوری شارژِ اضطراری ایرانسل:

کد دستوری شارژِ اضطراری ایرانسل ‌# 815 * است. یک شماره سه رقمی که به خاطر سپردن آن بسیار راحت است اما توصیه می‌کنم همین الان آن را در تلفن همراهتان ذخیره کنید تا در لحظاتی که شرایط شارژ کردن برایتان مهیا نیست از طریق آن سیم کارتتان را شارژ کنید. وارد کردن کد دستوری، یک روش ساده است که بدون نیاز به اینترنت دیتای موبایل یا همان اینترنت 4g قابل اجرا است.

(از مطلب تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری بازدید کنید.)

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل

2. دریافت اعتبار اضطراری از طریق اپلیکیشن ایرانسل من:

علاوه بر روش آسانِ وارد کردن کد دستوری #815*، می توانید از اپلیکیشن ایرانسل من هم برای گرفتن شارژ، استفاده کنید. با ایرانسل من خیلی راحت می‌توان برای سیم کارت‌های ایرانسل، شارژ اضطراری ایرانسل گرفت؛ اما این روش برای کسانی است که آن را از قبل بر روی گوشی‌شان نصب کرده باشند. توصیه می‌شود در روزهایی که شارژتان رو به راه است دانلودش کنید تا در مواقع ضروری از مزایای آن بهره‌مند شوید.

البته دقت داشته باشید که برای استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، حتما باید اینترنت فعال باشد. (لابد با خودتان می‌گویید زمانیکه شارژ نداریم چطوری اینترنتمان را فعال کنیم؟ برخی اوقات بسته‌ی اینترنت شما هنوز فعال است اما اعتبار مکالمه و پیامک سیم کارت شما به صفر رسیده است.)

اپلیکشن ایرانسل من را باز کرده، از نواری که در پایین صفحه قرار گرفته است، گزینه‌ی شارژ مجدد و بعد از آن از نوار بالای صفحه، تب شارژِ اضطراری را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود به عنوان یکی از مشترکین اعتباری ایرانسل، نرم‌افزار کارآمد ایرانسل من را حتما بر روی گوشی خود نصب کنید.

با استفاده از ایرانسل من می‌توانید روند مصرف بسته‌ی اینترنت خود را بررسی کرده و از انواع خدمات بروز ایرانسل آگاه شوید. در ضمن با اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید بسته یک روزه‌ی اینترنت اضطراری نیز داشته باشید.

(در مورد ردیابی سیم کارت ایرانسل بیشتر بدانید.)

اینترنت و شارژ اضطراری ایرانسل

مبلغ دریافتی شارژ اضطراری ایرانسل

مبلغ شارژِ اضطراری ایرانسل 500 تومان است. با شارژ مجدد سیم کارت در نوبت بعدی، ایرانسل مبلغ شارژِ اضطراری را به اضافه 50 تومان بابت هزینه تراکنش یا کارمزد، از حسابتان کم و طلبش را تسویه می‌کند. از طریق کد دستوری #815* همچنین می‌توانید میزان اعتبار باقی مانده و احیانا مقدار بدهی خود را به اپراتور ایرانسل مشاهده نمایید. به طور کلی منوی کد دستوری اختصاص یافته برای دریافت شارژٍ اضطراری اینترنت همراه یک روزه، هفت روزه و حتی سی روزه هم هست.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

شارژ مستقیم سیم کارت‌های اپراتور ایرانسل – وب سایت ایساج

در این مطلب ایساج در خصوص شارژ اضطراری سیم کارت ایرانسل صحبت کردیم. ایساج به شما پیشنهاد می‌کند همیشه با خرید شارژ و بسته اینترنت همراه آماده‌ی شرایط خاص و غیرمنتظره باشید. بعلاوه اگر صاحب کافه یا کافی‌نت هستید سری به پنل فروشگاهی ما بزنید و از تعرفه‌های مناسب ما مطلع شوید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

نسترن
۰۴ فروردین ۱۴۰۲

عالی

رضا
۰۸ دی ۱۴۰۱

فکر کنم کلا خدمات شارژ اظطراری رو برداشتن...چون نه توس ایرانسل من گزینش حذف شده هم وقتی ستاره ۸۱۵ مربع رو میزنی ارور میده...احتمالا براشون نصرفیده و بیشتر باید جیب مردم رو خالی میکردن..دیدن مردم ندارن دیگه جمعش کردن

  • محمد
    ۰۸ دی ۱۴۰۱

    اکثر گوشی های شیاومی و ردمی و ایفون این مشکل رو دارن و در ضمن برای خدمات دیگر هم به تایپ انگلیسی گیر میده و گرنه ارور میده

محمد
۰۴ آذر ۱۴۰۱

من خودم ماهی ۵۰تومن شارژ میخرم الان دوسال بیشتر دارمش بعد شارژ اصطراری میخوام میگه باید ۳ماه بگذره و ماهی ۱۰۰۰۰شارژ گرفته باشی

مجید رنگی
۲۴ آبان ۱۴۰۱

آقا من یک سیمکارت ایرانسل نزدیک بالای یکسال دارم حداقل فقط ماهی 20یا30 تومان بجز شارژ اینترنت مصرف میکنم ولی شارژ اضطراری نمیده انگار تازه خریدم چه کنم بندازم سیمکارت را دور بهتر نیست من فقط بخاطر شارژ اضطراری خریدم ولی اشتباه کردم

محمد
۱۸ آبان ۱۴۰۱

سلام، من کد دستوری *815#رو میزنم میزنه شما مبلغ 0ریال بدهی دارید.. بدهی خودرا تسویه کنید تا سرویس شارژ اظطراری به شما تعلق بگیرد.

M.z
۱۵ مهر ۱۴۰۱

سلام.خط من رفته روی شارژاضطراری خودکار.چطوری از این حالت خودکار درارمش؟

zahra
۰۸ تیر ۱۴۰۱

10000 تومن بدهی دارم 20000 تومن شارژ میزنم برداشت نمیکنه

افشین
۰۲ خرداد ۱۴۰۱

سلام جطوری شارژاضطراری ایرانسل بگیرم کدش چنده

خالد
۲۱ فروردین ۱۴۰۱

سلام من یه بار شارژ اضطراری استفاده کردم ازاون به بعد خودش فعال میشه چه کدی لغوش بزنم؟

  • مریم
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

    *815#بزنید دوباره شارژ اضطراری رو بزنید با ارسال عدد۲ غیر فعال میشه

ضحا
۲۳ بهمن ۱۴۰۰

سلام من اون روز اومدم با استفاده از کد 815 شارژ اضطراری بگیرم بدش ۰۲ یعنی منوی اصلی رو زدم اشتباهی از اون موقع اسمم توی ایرانسل من ب صورت چینی نوشته میشه و وقتی ک کد رو میزنم گزینه شارژ اضطراری رو میزنم ی نوشته چینی میاد میشه بگید مشکل چیه؟

asrs
۱۹ دی ۱۴۰۰

سلام من اصلا نمیتونم این شارژرو بگیرم من کدش رو زدم اما یه چیز دیگرو میاره میشه بگید چیکار کنم

  • خالد
    ۱۹ دی ۱۴۰۰

    سلام من یه بار شارژ اضطراری استفاده کردم ازاون به بعد خودش فعال میشه چه کدی لغوش بزنم؟

yashat milani
۰۸ دی ۱۴۰۰

باسلام خدمت شما من چند روز است وقتی شارژتموم میشه خودبه خود شارژ اضطراری دریافت میکنم میخوام قطع بشه چه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

شيما حسين زاده هنرور
۰۳ دی ۱۴۰۰

من این شماره #5*815* را میزنم باز میزان بدهی را نمیاره فقط میاره این سرویس برای تمامی مشترکین اعتباری که حداقل سه ماه در شبکه ایرانسل را میاره شماره یا روش دیگه برای استعلام بدهی نیست؟؟

اسدی
۲۲ آذر ۱۴۰۰

سلام من به طور خودکار فعال کردم الان هروقت شارژ نداشته باشم خودکار فعال میشه میخوام غیرفعال کنم لطفا راه حل بگید

شیرزاد
۱۳ آذر ۱۴۰۰

وقتی کد دستوریشو میزنم میزنه request failed.please try again laterبد هرکاری میکنم دیه شارژ نمیده

جنگل
۰۵ آذر ۱۴۰۰

من همراه اولم چیکار کنم لغو کنم تا پیام به اون کس نرسه

نفس
۲۶ مهر ۱۴۰۰

میشه بگین چطوری شارژ اضطراری را لغو کنم نمیخام برام بیاد؟؟؟

  • تیم محتوای ایساج
    ۲۶ مهر ۱۴۰۰

    پس از پرداخت بدهی استفاده شده از شارژ اضطراری تا زمان فعال سازی مجدد سرویس مورد نظر (شارژ اضطراری) غیر فعال میباشد

باران
۰۹ مهر ۱۴۰۰

چگونه شارژ اضطراری لغو کنیم

  • زهره
    ۰۹ مهر ۱۴۰۰

    منم همین مشکلو دارم😕

Ali
۳۱ خرداد ۱۴۰۰

حسابم را شارژ کردم اما بدهی رو کسر نمیکنه ک بتونم دوباره شارژ بگیرم دلیلش چیه لطفا سریع تر راهنمایی ام کنید ممنون

  • تیم محتوای ایساج
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

    سیم کارتهای دائمی ایرانسل مدت زمان اعمال مبلغ پرداختی قبض 24 ساعت میباشد اما در سایت ایساج و از طریق شارژ سیم کارت دائمی ایرانسل در لحظه قبض شما پرداخت و از بدهی شما کسر میگردد.

Ali
۳۱ خرداد ۱۴۰۰

حسابم را شارژ کردم اما بدهی رو کسر نمیکنه ک بتونم دوباره شارژ بگیرم کسی میدونی چرا

  • زینب
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

    من حسابم شارژ دارم ده هزار تومان زدم و پنج هزار بدهکارم باز بدهی رو بر نمیداره وهمچنان من غیر فعال نمیتونم اضطراری بگیرم

  • در حال حاضر
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

    سلام شما که مثلا ۱۰۰۰ تومان شارژ اظتراری می گیری باید ۳۰۰۰ تومان تو حسابت باش که کسر کنه

اضافه کردن نظر جدید