هدیه شارژ بانوان

همراه اول با خدمات و تشویقی‌های متنوع خود شناخته می‌شود. یکی از این خدمات که مخصوص خانم‌ها ارائه شده، هدیه شارژ بانوان است. اما منظور از هدیه شارژِ بانوان چیست؟ با فعالسازی شارژ هدیه‌ی بانوان همراه اول با هر بار افزایش اعتبار علاوه بر مبلغ شارژ همراه اول اصلی می‌توانید 30 درصد شارژ بیشتر داشته باشید. در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در مورد این هدیه‌ی شارژ بخوانید.

طرح شارژ هدیه‌ی بانوان همراه اول: هدیه شارژ بانوان همراه اول چیست؟

اگر مالکیت سیم کارت شما به نام یک زن است، می‌توانید از طرح شارژ هدیه‌ی بانوان استفاده کنید! برای افزایش شارژ بانوان روش‌های مختلفی مثل شماره گیری کد دستوری #14*1*، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا تماس با سامانه اطلاع‌رسانی 9990 وجود دارد. برای نحوه فعالسازی شارژ هدیه ی بانوان در ادامه با ما همراه شوید. راستی اگر برای خرید شارژ یا بسته اینترنتی به دنبال روشی ساده در بستری ایمن هستید، وبسایت ایساج عالی است.

هدیه شارژ بانوان همراه اول

کد فعالسازی افزایش شارژ بانوان

برای استفاده از هدیه شارژ بانوان باید سیمکارت در سامانه به نام یک خانم ثبت شده باشد. سیم کارت‌های اعتباری که به نام یک بانو ثبت شده باشد، مجوز استفاده از طرح افزایش شارژ بانوان را پیدا می‌کنند.

  • کد هدیه شارژِ بانوان همراه اول #114*1* است. (با وارد کردن کد دستوری، سیم کارت با 130 درصدِ مبلغ شارژ شده (پس از کسر مالیات) شارژ می‌شود.)
  • اگر برای افزایش اعتبار از پین شارژ استفاده می‌کنید، باید کد دستوری #1222*10* را وارد کنید. بنابراین اول سیم کارتتان مطابق مبلغ پین شارژ شده و سپس کسر شده و بجای آن به ارزش 130 درصد مبلغ پین، اعتبار دریافت می‌کنید.
  • روش سوم، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول است.

(برای فعالسازی شارژ فوق العاده همراه اول به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

 مهلت مصرف اعتبار شارژ هدیه بانوان

بانوان محترم دقت فرمایید، که با لحاظ شدن هدیه، مدت استفاده‌ی شما از تمامی شارژ محدود به یک بازه‌ی زمانی خاص است که در صورت عدم مصرف در آن مدت، اعتبار شما صفر می‌شود. مهلت مصرف اعتبار 5، 10 و 20 هزار تومانی به ترتیب برابر 10، 15 و 20 روز است.  

مهلت استفاده از شارژ هدیه‌ی بانوان

قوانین و شرایط رمز هدیه شارژ بانوان

  • شارژ هدیه را نمی‌توان به سایر خطوط اعتباری انتقال داد.
  • با شارژ هَدیه امکان خرید سایر بسته‌های تشویقی وجود ندارد.
  • 30 درصد شارژ بیشتر فقط مخصوص مشترکین خانم است. با ارسال کد، ابتدا پروفایل مشترک چک شده و در صورتیکه خانم نباشد، مشمول این هدیه نخواهد شد.
  • شارژ دریافتی مشمول رومینگ نمی‌شود. (برای فعالسازی رومینگ همراه اول به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)
  • با 30 درصد شارژ بیشتر می‌توانید از خدمات مکالمه، ارسال پیامک و همینطور خرید بسته اینترنت همراه اول استفاده کنید.
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات