سرویس پشت خطی ایرانسل : فعال سازی سرویس انتظار مکالمه ایرانسل

اگر مشغول مکالمه با گوشی خود باشید و فردی در همان زمان با شما تماس بگیرید، متوجه تماس او نخواهید شد. این مساله زمانی ناجور است که منتظر تماس مهمی باشید. اما با فعالسازی سرویس پشت خطی ایرانسل یا سرویس انتظار مکالمه با شنیدن یک بوق متوجه تماس پشت خطی می‌شوید. در ادامه این مطلب بیشتر در خصوص سرویس پشت خطی ایرانسل صحبت خواهیم کرد.

سرویس انتظار مکالمه (پشت خطی) ایرانسل : دیگر هیچ مخاطبی را از دست ندهید

یکی از اولین خدمات جالبی که توسط مخابرات ارائه می‌شد و مشترکین را شگفت زده می‌کرد، سرویس پشت خطی بود. اگر خط ثابت به سرویس پشت خطی مجهز بود دیگر مادرها با آرامش خاطر به مکالمه‌های طولانی مدت خود ادامه می‌دادند و مطمئنن بودند که دیگر هیچ کسی از اشغال بودن تلفن عصبانی نخواهد شد. سرویس انتظار تماس ایرانسل نیز برای اینکه خیال شما را بابت از دست ندادن مخاطب در زمان اشغالی خط، آسوده کند، ارائه می‌شود.

برای استعلام اینکه خط شما به سرویس پشت خطی ایرانسل مجهز است یا برای فعال کردن سرویس پشت خطی تماس ایرانسل در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن، می‌توانید برای آشنایی با نحوه‌ی فعال کردن سرویس تماس‌های از دست رفته ایرانسل و مواردی اینچنینی، اطلاعات خوبی را در وبلاگ ایساج به دست آورید.

سرویس پشت خطی ایرانسل

خدمات پشت خطی ایرانسل

امان از مکالمه‌های دو نفره دو آدم هم فرکانس! چون مکالمه‌ی آن‌ها بدون کوچک‌ترین توجهی به گذر زمان ساعت‌ها به طول می‌انجامد و اصلا به فکرشان هم خطور نمی‌کند که کسی پشت خط منتظر است. اما عصر ارتباطات است و تکنولوژی پیشرفته کرده، خط‌تان را به سرویس پشت خطی تماس مجهز کنید تا مخاطبانتان را اینطوری پشت خط عصبی و ناراحت نکنید! برای فعال کردن سرویس انتظار تماس ایرانسل روش های ساده‌ی زیر را امتحان کنید.

(در ایساج به راحتی می‌توانید نسبت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل اقدام کنید.)

فعال کردن پشت خطی ایرانسل

چگونه سرویس انتظار تماس ایرانسل را فعال کنیم؟

سرویس انتظار تماس یکی از رایج‌ترین خدمات اپراتورها است، به همین منظور به راحتی می‌توانید با وارد کردن یک کد دستوری پشت خطی یکسان، سیم کارت خود را (از هر اپراتوری که باشد) و یا خط ثابت‌تان را به آن مجهز کنید. البته توجه داشته باشید که در گوشی‌های دو سیم کارته باید این مرحله برای هر دو سیم کارت اعمال شود. برای فعال کردن سرویس پشت خطی دو سیم کارت ایرانسل ، بهترین و تنها روش وارد کردن کد دستوری است:

  • در شماره گیر گوشی خود، کد دستوری #43* را وارد کنید.
  • اپراتور ایرانسل، دستور شما را بررسی کرده و با نمایش پیام Call waiting service was enabled به شما اعلام می‌کند که سرویس انتظار مکالمه ایرانسل برای شما فعال شده است.

فعال سازی سرویس پشت خطی (انتظار مکالمه) ایرانسل

‌‌‌فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل بر روی گوشی

خرید شارژ مستقیم یا بسته اینترنت همراه از همه اپراتورها با استفاده از سایت ایساج بسیار سریع و راحت شده است اما آیا در مورد نحوه فعالسازی سرویس پشت خطی ایرانسل چیزی می‌دانید.

تنظیمات مربوط برای فعال سازی سرویس پشت خطی در اکثر مواقع فقط با آماده سازی خط، بر روی گوشی (مخصوصا گوشی‌های جدید) قابل تطبیق است. اما در برخی از گوشی‌ها باید یک سری تنظیماتی به صورت دستی اعمال شود. در این بخش به فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی اندروید و گوشی آیفون می‌پردازیم.

(برای خرید شارژ مودم tdlte به ایساج رجوع کنید.)

فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی اندروید

برای فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل در گوشی اندروید، مراحل زیر را اجرا کنید:

  • قسمت تماس‌ها (Contacts) را باز کنید.
  • در بالای سمت راست صفحه، سه نقطه را ضربه بزنید.
  • از منوی باز شده گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.
  • در برخی از گوشی‌ها گزینه more setting و در برخی دیگر گزینه Supplementary services باید انتخاب شود.
  • در این صفحه قطعا گزینه Call waiting را خواهید یافت. با روشن کردن این گزینه، گوشی شما برای دریافت پشت خطی آماده است.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل بیشتر بدانید)

فعال سازی انتظار مکالمه ایرانسل برای گوشی های اندرویدی

فعال سازی سرویس پشت خطی تماس ایرانسل در گوشی های آیفون

برای فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی آیفون، مراحل زیر را اجرا کنید:

  • به تنظیمات (Setting) گوشی وارد شوید.
  • در صفحه‌ی تنظیمات گزینه Phone را انتخاب کنید.
  • در این صفحه قطعا گزینه Call Waiting را خواهید یافت و با روشن کردن این گزینه، گوشی شما آماده‌ی دریافت سرویس پشت خطی است.

البته برای استعلام گرفتن از وضعیت گوشی برای فعال شدن سرویس پشت خطی، می‌توانید همان کد استاندارد # 43* را در قسمت شماره گیر گوشی وارد کنید تا از طرف اپراتور وضعیت برایتان ارسال شود. ‌

(با روش‌های استعلام سیم کارت آشنا شوید.)

فعال سازی سرویس انتظار تماس یا پشت خطی ایرانسل برای آیفون

غیر فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل

خیلی‌ها هم دوست ندارند که از فاز خوب مکالمه‌های دو نفره بیرون بیایند. برای غیر فعال کردن سرویس پشت خطی مکالمه ایرانسل مراحل زیر پیشنهاد می‌شود:

غیر فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل با کد دستوری

کد دستوری # 43* یک کد دستوری استاندار است که برای تمامی اپراتورها استفاده می‌شود. فقط کافی است این کد دستوری را بر روی شماره گیر گوشی خود وارد کنید. آنگاه با پیغام Call waiting service has been disabled به شما اعلام می‌کند که خدمات سرویس پشت خطی بر روی خط شما غیر فعال شده است. بنابراین فعال و غیر فعال سازی خدمات پشت خطی ایرانسل به آسانی با وارد کردن این کد دستوری انجام می‌شود.

(مطالعه مطلب آوای انتظار ایرانسل نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.)

‌غیر فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل از روی گوشی

علاوه بر غیر فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل بر روی خط، همانطور که گوشی را برای دریافت سرویس پشت خطی فعال کردید، برای غیر فعال سازی آن نیز باید بصورت دستی اقدام کنید.

غیرفعال سازی انتظار تماس ایرانسل (پشت خطی)

غیر فعال سازی سرویس پشت خطی ایرانسل در گوشی اندروید:

  • به صفحه تماس ها (Contacts) وارد شوید.
  • گزینه سه نقطه را انتخاب کنید
  • از منوی باز شده گزینه تنظیمات (Setting).
  • سپس گزینه more setting یا Supplementary services یا Additional Setting
  • خاموش کردن Call waiting

همانطور که پیش از این هم ذکر شد، تمامی گوشی‌های اندروید نیاز به فعال سازی و غیر فعال سازی دستی ندارند و فقط فعال سازی و غیر فعال سازی خط از طرف اپراتور کفایت می‌کند.

(با روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران آشنا شوید.)

غیر فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی آیفون:

  • به صفحه تنظیمات(Setting) رفته
  • گزینه (Phone)
  • و غیر فعال کردن گزینه (Call waiting)

هزینه سرویس پشت خطی ایرانسل

هزینه سرویس پشت خطی ایرانسل

سرویس پشت خطی ایرانسل بدون ارائه خدمات ویژه مثل مکالمه کنفرانسی و این جور موارد، برای تمامی مشترکین (دائمی و اعتباری) کاملا رایگان است. بنابراین بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از خدمات انتظار مکالمه ایرانسل بهره‌مند شوید.

با ایساج موبایلت را شارژ کن!

ایساج شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه فروش آنلاین شارژ الکترونیکی سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را از ایساج تهیه فرمایید. بعلاوه در سایت ایساج امکان خرید سریع و انبوه شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه برای دفاتر خدمات ارتباطی، شرکت‌ها و غیره از طریق پنل فروشگاهی فراهم شده است.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

سبحان
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مرسی از راهنمایی خوبتون

اضافه کردن نظر جدید