معرفی بهترین برنامه‌های خنک کننده گوشی برای اندروید و آیفون

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند مخصوصا گوشی های اندروید، با آن مواجه هستند، گرم شدن بیش از حد موبایل است که برای سلامت دستگاه مضر است. دلایل متعددی برای گرم شدن گوشی وجود دارد و ما تصمیم داریم در این مطلب ایساج در خصوص برنامه خنک کننده گوشی صحبت کرده و به معرفی انواع بهترین اپلیکیشن خنک کننده گوشی بپردازیم.

بهترین برنامه خنک کننده گوشی: علت داغ شدن موبایل

پیشتر در مطلبی در خصوص علت داغ شدن گوشی به طور مفصل صحبت کرده‌ایم. دلایل زیادی برای گرم شدن بیش از حد گوشی وجود دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به استفاده‌ی طولانی مدت از گوشی در حین شارژ شدن دستگاه، اجرای برنامه‌های مختلف به صورت همزمان و غیره که همگی می‌توانند منجر به افزایش دمای موبایل شما شوند و سلامت باتری گوشی اندرویدی یا آیفون شما را به خطر بیاندازند. این مساله شاید به نظر چندان مهم نباشد اما به مرور زمان می‌تواند تاثیرات منفی بر سیستم موبایل شما داشته باشد.

برنامه‌ی خنک کننده گوشی: برای پیشگیری از مشکل داغ شدن بیش از حد موبایل می‌توانید به سراغ دانلود اپلیکیشن خنک کننده گوشی بروید که از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند و برای مدیریت دما طراحی شده است.

(در ایساج با می‌توانید با بهترین ربات ها برای دانلود از یوتیوب آشنا شوید.)

کنترل دمای موبایل با برنامه خنک کننده گوشی

دانلود برنامه خنک کننده گوشی سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی

با دانلود دماسنج هوشمند اندروید می‌توانید در هر لحظه دمای سیستم خود را تحت نظارت داشته باشید و از افزیش بیش از حد دمای آن حین کار جلوگیری کنید. برخی از این نرم‌افزارها همچنین می‌توانند برنامه‌های پرمصرف را غیرفعال کنند.

البته داغ شدن گوشی همیشه به خاطر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های در حال اجرا نیست و ممکن است این مساله ناشی از شارژ معیوب یا قرار گرفتن موبایل در معرض نور مستقیم خورشید یا هر منبع گرمای دیگر باشد. در چنین شرایطی برنامه خنک‌کننده گوشی نمی‌تواند عملکرد خاصی داشته باشد اما با این حال، با نصب این برنامه‌ها تا حد زیادی از گرم شدن گوشی ناشی از مشکلات نرم‌افزاری جلوگیری می‌شود.

برنامه‌ی خنک کننده گوشی اندروید: سعی کنید هرگز گوشی موبایل خود را در معرض نور خورشید یا هر منبع گرمای دیگر قرار ندهید چرا که این مساله می‌تواند باعث آسیب به سیستم موبایل شما شود.

(با روش ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام آشنا شوید.)

معرفی انواع برنامه‌های خنک کننده گوشی

دانلود بهترین برنامه خنک کننده گوشی آندروید: برنامه‌ی Cooler Master

یکی از بهترین برنامه های خنک‌کننده گوشی برای اندروید، اپلیکیشن Cooler Master است. این برنامه با بیشترین تعداد دانلود و امتیاز بالا در گوگل پلی، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این دماسنج موبایل سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی، وضعیت رم و پردازنده‌ی گوشی شما را به طور لحظه‌ای بررسی می‌کند و وضعیت هشدار دمای بالا را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. شما می‌توانید با لمس کلید آبی روی صفحه، برنامه‌های پرمصرف را مشاهده کرده و آنها را ببندید.

برنامه‌ی Cooler Master به عنوان بهترین نرم افزار دماسنج اندروید، برای مدیریت فایل‌های اضافی نیز کاربرد دارد و می‌توانید فایل‌های کش را با استفاده از این اپ پاک کرده و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. این اپلیکیشن همچنین برنامه خنک کننده‌ی گوشی هنگام بازی نیز هست.

(در مورد حافظه رم مورد نیاز گوشی اندروید بیشتر بدانید.)

دانلود بهترین برنامه خنک کننده گوشی آندروید

برنامه خنک کننده گوشی حرفه ای: برنامه‌ی Phone Cooler CPU Cooler Master

یکی دیگر از انواع برنامه خنک‌کننده گوشی برای اندروید، اپلیکیشن Phone Cooler است که برای مدیریت و کاهش دمای گوشی‌های اندرویدی کاربرد دارد. اگر به دنبال دانلود برنامه نمایش دمای cpu اندروید هستید، این برنامه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. عملکرد اصلی این نرم‌افزار به این گونه است که برنامه‌های پرمصرف شما را شناسایی کرده و آنها را غیرفعال می‌کند. بعلاوه در شرایط خاص نیز می‌تواند به شما هشدار بدهد.

اگر به دنبال بَرنامه خنک کننده‌ گُوشی فارسروید هستید، برنامه Phone Cooler با استفاده‌ی آسان از بهترین‌ها است.

برنامه‌ی Phone Cooler یک برنامه‌ی خنک‌کننده گوشی با رابط کاربری آسان است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ با این حال با تبلیغات درون برنامه‌ای مواجه خواهید شد.

(در مورد وای فای 7 بیشتر بخوانید.)

برنامه‌ی Phone Cooler CPU Cooler Master خنک‌کننده حرفه‌ای

بهترین برنامه خنک کننده گوشیِ شیائومی: برنامه‌ی Battery Doctor

اپلیکیشن Battery Doctor ابزار مدیریت مصرف باتری است اما یکی از امکانات و قابلیت‌های آن، استفاده به عنوان بهترین سیستم خنک‌کننده گوشی است. این برنامه می‌تواند میزان مصرف باتری برای هر برنامه را تخمین زده و نمایش دهد. در نهایت تمام اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این نرم‌افزار برای کاربر نمایش داده می‌شود.

نمایش دمای باتری (Battery temperature) در برنامه‌ی Battery Doctor می‌تواند از گرم شدن بیش از حد گوشی شما جلوگیری کند و با تغییر الگوی شارژ، نقش مهمی در کاهش دمای دستگاه هنگام شارژ شدن داشته باشد.

از سایر ویژگی‌های این برنامه خنک‌کننده موبایل می‌توان به حذف کش و فایل‌های اضافی، مسدود کردن پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های ناخواسته، مدیریت اپلیکیشن‌ها و فایل‌های بزرگ و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است این برنامه بهترین برنامه خنک کننده گوشی ایفون نیز هست.

(در ایساج بخوانید: متاورس چیست و چه کاربردی دارد؟)

بهترین برنامه خنک کننده گوشی اندرویدی

نرم افزار دماسنج و رطوبت سنج اندروید: برنامه Cooling Master – Phone Cooler

برنامه‌ی Cooling Master نیز یکی دیگر از بهترین برنامه خنک کننده گوشیِ هواوی یا سایر گوشی‌های اندرویدی است که کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این برنامه رابط کاربری آسان و ساده‌ای دارد و هدف از طراحی و ساخت آن، کاهش دمای دستگاه و بهبود عملکرد شبکه‌ی بی‌سیم است. این برنامه خنک‌کننده گوشی، اطلاعاتی مانند دمای لحظه‌ای، حجم رم و وضعیت شارژ را نمایش می‌دهد.

داغ شدن بیش از حد گوشی موجب خراب شدن و ذوب شدن لحیم کاری‌های اتصال اجزاء داخل گوشی می‌شود. علت داغ شدن گوشی‌های آندروید مربوط به مشکل سخت افزاری است. البته برای متعادل ساختن دمای گوشی استفاده از اپلیکیشن‌های سرد کننده نیز کارآمد است. اگر به دنبال برنامه خُنک کننده گوشی هواوی هستید، برنامه Cooler Master انتخاب خوبی است.

نرم‌افزار Cooling Master در هنگام گرم شدن بیش از حد گوشی به شما هشدار می‌دهد و می‌توانید با شناسایی اپلیکیشن‌های پرمصرف، آنها را غیرفعال کنید یا از اجرای آنها در پس‌زمینه جلوگیری کنید.

(برای خرید بسته اینترنت همراه از برای خط همراه اول تا رایتل و آپتل با درگاهی امن روی ایساج حساب کنید.)

 مدیریت دما و خنک کردن گوشی‌ها با برنامه  (در ایساج با می‌توانید با بهترین ربات ها برای دانلود از یوتیوب آشنا شوید.)  دانلود برنامه خنک کننده گوشی سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی  با دانلود دماسنج هوشمند اندروید می‌توانید در هر لحظه دمای سیستم خود را تحت نظارت داشته باشید و از افزیش بیش از حد دمای آن حین کار جلوگیری کنید. برخی از این نرم‌افزارها همچنین می‌توانند برنامه‌های پرمصرف را غیرفعال کنند.  البته داغ شدن گوشی همیشه به خاطر برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های در حال اجرا نیست و ممکن است این مساله ناشی از شارژ معیوب یا قرار گرفتن موبایل در معرض نور مستقیم خورشید یا هر منبع گرمای دیگر باشد. در چنین شرایطی برنامه خنک کننده گوشی نمی‌تواند عملکرد خاصی داشته باشد اما با این حال، با نصب این برنامه‌ها تا حد زیادی از گرم شدن گوشی ناشی از مشکلات نرم‌افزاری جلوگیری می‌شود.  سعی کنید هرگز گوشی موبایل خود را در معرض نور خورشید یا هر منبع گرمای دیگر قرار ندهید چرا که این مساله می‌تواند باعث آسیب به سیستم موبایل شما شود.  (با روش ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام آشنا شوید.)  معرفی انواع برنامه‌های خنک کننده گوشی
دانلود بهترین برنامه خنک کننده گوشی آندروید: برنامه‌ی Cooler Master  یکی از بهترین برنامه های خنک کننده گوشی برای اندروید، اپلیکیشن Cooler Master است. این برنامه با بیشترین تعداد دانلود و امتیاز بالا در گوگل پلی، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این دماسنج موبایل سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی، وضعیت رم و پردازنده‌ی گوشی شما را به طور لحظه‌ای بررسی می‌کند و وضعیت هشدار دمای بالا را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. شما می‌توانید با لمس کلید آبی روی صفحه، برنامه‌های پرمصرف را مشاهده کرده و آنها را ببندید.  برنامه‌ی Cooler Master به عنوان بهترین نرم افزار دماسنج اندروید، برای مدیریت فایل‌های اضافی نیز کاربرد دارد و می‌توانید فایل‌های کش را با استفاده از این اپ پاک کرده و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. این اپلیکیشن همچنین برنامه خنک کننده گوشی هنگام بازی نیز هست.  (در مورد حافظه رم مورد نیاز گوشی اندروید بیشتر بدانید.)  برنامه خنک کننده گوشی حرفه ای: برنامه‌ی Phone Cooler CPU Cooler Master  یکی دیگر از انواع برنامه خنک کننده گوشی برای اندروید، اپلیکیشن Phone Cooler است که برای مدیریت و کاهش دمای گوشی‌های اندرویدی کاربرد دارد. اگر به دنبال دانلود برنامه نمایش دمای cpu اندروید هستید، این برنامه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. عملکرد اصلی این نرم‌افزار به این گونه است که برنامه‌های پرمصرف شما را شناسایی کرده و آنها را غیرفعال می‌کند. بعلاوه در شرایط خاص نیز می‌تواند به شما هشدار بدهد.  برنامه‌ی Phone Cooler یک برنامه‌ی خنک کننده گوشی با رابط کاربری آسان است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ با این حال با تبلیغات درون برنامه‌ای مواجه خواهید شد.  (در مورد وای فای 7 بیشتر بخوانید.)  بهترین برنامه خنک کننده گوشی شیائومی: برنامه‌ی Battery Doctor  اپلیکیشن Battery Doctor ابزار مدیریت مصرف باتری است اما یکی از امکانات و قابلیت‌های آن، استفاده به عنوان بهترین سیستم خنک کننده گوشی است. این برنامه می‌تواند میزان مصرف باتری برای هر برنامه را تخمین زده و نمایش دهد. در نهایت تمام اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این نرم‌افزار برای کاربر نمایش داده می‌شود.  نمایش دمای باتری (Battery temperature) در برنامه‌ی Battery Doctor می‌تواند از گرم شدن بیش از حد گوشی شما جلوگیری کند و با تغییر الگوی شارژ، نقش مهمی در کاهش دمای دستگاه هنگام شارژ شدن داشته باشد.  از سایر ویژگی‌های این برنامه خنک‌کننده موبایل می‌توان به حذف کش و فایل‌های اضافی، مسدود کردن پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های ناخواسته، مدیریت اپلیکیشن‌ها و فایل‌های بزرگ و غیره اشاره کرد. لازم به ذکر است این برنامه بهترین برنامه خنک کننده گوشی ایفون نیز هست.  (در ایساج بخوانید: متاورس چیست و چه کاربردی دارد؟)  نرم افزار دماسنج و رطوبت سنج اندروید: برنامه Cooling Master – Phone Cooler

فن خنک کننده گوشی سامسونگ: برنامه‌ی All-In-One Toolbox: Cleaner

اپلیکیشن All-In-One Toolbox یکی از برنامه‌های خنک کننده گوشی قدیمی برای گوشی‌های اندرویدی است که به عنوان بهترین برنامه برای بررسی دمای گوشی سامسونگ و سایر گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن حجم پایینی دارد و در عین حال قابلیت‌های متعددی را در خود جای داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برنامه می‌توان به حذف کش و فایل‌های اضافی و افزایش سرعت گوشی، بهبود عملکرد رم و باتری، خنک کننده پردازنده، مدیریت فایل‌ها و غیره اشاره کرد.

مدیریت دمای CPU توسط اپلیکیشن All-In-One Toolbox به صورت خودکار انجام می‌شود و در صورت لزوم برنامه‌های پرمصرف مسدود می‌شوند. برای دسترسی به ویژگی‌های گسترده‌ی این برنامه باید پرداخت انجام دهید.

(با نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران آشنا شوید.)

فن خنک کننده گوشی سامسونگ

برنامه خنک کننده گوشی: برنامه‌ی CPU Cooler – Antivirus, Clean

نرم‌افزار CPU Cooler یکی از بهترین برنامه‌های خنک‌کننده موبایل است که به طور اختصاصی برای اندروید طراحی شده است. این برنامه قادر به نمایش دمای گوشی شیائومی یا سایر گوشی‌های اندرویدی به طور لحظه‌ای است و می‌توان با عملکردهای مختلف، دمای گوشی را کاهش داد.

از جمله ویژگی‌های این برنامه حذف فایل‌های اضافی و کش برای آزادسازی فضای ذخیره‌سازی گوشی و افزایش عملکرد دستگاه است. شما همچنین می‌توانید از این برنامه برای مدیریت اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها نیز استفاده کنید.

نرم‌افزار CPU Cooler علاوه بر اینکه یک برنامه خُنک کننده گوشی اندوریدی است به عنوان آنتی‌ویروس نیز عمل می‌کند. اما این برنامه تماما رایگان نیست و برای استفاده از ویژگی‌های متعدد آن باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

(با روش زمانبندی پست های اینستاگرام آشنا شوید.)

برنامه CPU Cooler – Antivirus, Clean خنک کننده گوشی

برنامه‌ی خنک کننده موبایل: برنامه Cool Down Phone

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای مورد استفاده برای کاهش دمای گوشی‌های اندرویدی، برنامه‌ی Cool Down Phone است. این برنامه با قابلیت‌های متعددی مانند نمایش لحظه‌ای دمای گوشی و مدیریت برنامه‌ها همراه است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه، وضعیت باتری را نیز تحت کنترل داشته باشید.

نرم‌افزار Cool Down Phone در چند سال اخیر آپدیت و بروزرسانی نشده است اما به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های خنک‌کننده گوشی، می‌توانید آن را نصب کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه به ایساج سر بزنید.)

برنامه خنک کننده گوشی ایفون

اپلیکیشن Cleaner Master برای پاک کردن عکس‌ها، ویدئوها، فایل‌ها و مخاطبین تکراری طراحی شده است و به این ترتیب باعث بهبود عملکرد گوشی شما می‌شود. لازم به ذکر است این برنامه به عنوان برنامه خنک‌کننده گوشی اپل و همینطور گوشی‌های اندرویدی نیز کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است که گوشی های آیفون به دلیل استفاده از تراشه‌های بهینه شده، نسبت به گوشی‌های آندروید آنچنان داغ نمی‌شوند و کمتر به نصب برنامه سرد کننده گوشی نیازمند هستند.

اپلیکیشن سرد کننده گوشی Cleaner Master فایل‌های اضافی را پاک کرده و مشکلات گرمای بیش از حد گوشی را نمایش می‌دهد. برنامه دمای گوشی ایفون شما را نمایش می‌دهد و می‌توانید کارهایی را برای کاهش دما انجام دهید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات