معرفی بهترین برنامه‌های تبدیل pdf به word

استفاده از word و pdf برای فایل‌های متنی بسیار رایج است و اغلب از فرمت pdf برای به اشتراک‌گذاشتن فایل‌های متنی استفاده می‌شود. اما اکثر افراد به دلایل مختلف، نیاز دارند تا با تبدیل پی دی اف به ورد در کامپیوتر یا گوشی خود از آن استفاده کنند. در ادامه این مطلب ایساج تصمیم داریم در خصوص برنامه تبدیل pdf به word صحبت کنیم و به معرفی بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد بپردازیم.

معرفی بهترین نرم افزار تبدیل pdf به word

تبدیل برنامه‌ی word به pdf یک فرآیند نسبتا ساده است که کاربران می‌توانند در برنامه‌ی آفیس این کار را به سادگی انجام دهند. با این حال این مساله در مورد تبدیل pdf به ورد (Pdf to word) همیشه صادق نیست و لازم است از برنامه تبدیل pdf به ورد برای کامپیوتر یا گوشی استفاده شود.

برنامه‌ی تبدیلِ pdf به word: با استفاده از برنامه تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی می‌توانید متون را به فایل ورد منتقل کنید.

بهترین نرم افزار تبدیل pdf به word

دانلود برنامه‌ی تبدیل pdf به word برای اندروید و iOS: برنامه‌ی Easy PDF

یکی از برنامه‌های کاربردی، برنامه تبدیل پی دی اف به ورد اندروید یا iOS است که می‌توان با استفاده از آن، فایل‌های قابل ویرایش با فرمت‌های doc و docx را ایجاد کرد. این برنامه تبدیل پی دی اف به ورد قابل ویرایش به شما امکان می‌دهد، بتوانید فایل ورد نهایی را ویرایش کنید. این اپلیکیشن عملکرد خوبی دارد و ساختار متن و جداول را به خوبی حفظ می‌کند.

بَرنامه‌ی تبدیل pdf به word: یک برنامه کاربردی برای تبدیل پی دی اف به ورود آنلاین Easy PDF است که امکان اشتراک‌گذاری فایل ورد نهایی را از طریق ایمیل، دراپ باکس و غیره فراهم می‌کند.

(برای خرید بسته اینترنت همراه از برای خط همراه اول تا رایتل و آپتل با درگاهی امن روی ایساج حساب کنید.)

برنامه‌ی تبدیل pdf به ورد برای اندروید و iOS

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی اندروید و iOS: برنامه‌ی PDF to Word

یکی دیگر از برنامه‌های محبوب، برنامه تبدیل pdf به ورد اندروید و iOS است که کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون می‌توانند از آن استفاده کنند. با این برنامه می‌توانید فایل‌های pdf را به سادگی به سایر فرمت‌ها از جمله doc و docx تبدیل کنید.

این برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در اندروید و iOS عملکرد مناسب و خوبی دارد و ساختار متون، جداول و غیره را در فایل خروجی حفظ می‌کند. لازم به ذکر است این برنامه تبدیل پی دی اف به ورد آنلاین است و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. تبدیل فایل‌ها به صورت پردازش ابری انجام می‌شود و توسعه‌دهندگان برنامه ادعا می‌کنند که فایل پس از بارگذاری به طور خودکار از سرور حذف می‌شود و حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.

بَرنامه تبدیل pdf به word آنلاین: نسخه‌ی رایگان برنامه PDF to Word قابلیت‌های متعددی دارد و تبدیل پی دی اف به ورد رایگان انجام می‌شود؛ با این حال نسخه‌ی پولی این برنامه سرعت بیشتری دارد.

(در ایساج بخوانید: متاورس چیست و چه کاربردی دارد؟)

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی اندروید و iOS

برنامه تبدیل pdf به word برای ویندوز و اندروید : برنامه‌ی  PDF Conversion Suite

اگر به دنبال برنامه تبدیل پی دی اف به ورد برای کامپیوتر خود هستید، اپلیکیشن PDF Conversion Suite یک گزینه‌ی بسیار خوب برای شما است. این برنامه از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید فایل خود را در فضای ابری مانند گوگل درایو یا دراپ باکس ذخیره کنید. این برنامه علاوه بر تبدیل فایل pdf به ورد، از فرمت‌های دیگر مانند اکسل، JPG، پاورپوینت و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه PDF Conversion Suite علاوه بر کامپیوتر و ویندوز، یک برنامه‌ی تبدیلِ pdf به word­ در گوشی آیفون و اندروید نیز هست.

(در مورد وای فای 7 بیشتر بخوانید.)

برنامه PDF Conversion Suite؛ برنامه تبدیل pdf به word

برنامه تبدیل pdf به word در کامپیوتر، اندروید و iOS: برنامه‌ی OfficeSuite

اپلیکیشن OfficeSuite به عنوان برنامه تبدیل pdf به ورد طراحی و ارائه نشده است اما در میان قابلیت‌های متعدد، این ویژگی را نیز به همراه دارد. به این ترتیب شما می‌توانید از این برنامه برای ویرایش انواع فایل‌های آفیس از جمله پاورپوینت و اکسل هم استفاده کنید.

نرم افزار تبدیل pdf به ورد فارسی OfficeSuite امکان اشتراک‌گذاری ابری فایل‌ها روی گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و آمازون کلاد را برای کاربران فراهم می‌سازد و مهم‌تر از همه فضای ابری اختصاصی خود را نیز دارد. ویژگی دیگر این برنامه، قابلیت خوانش دو سند در موبایل یا تبلت است.

برنامه تبدیلِ pdf به word: برنامه تبدیل پی دی اف به ورد OfficeSuite برای استفاده در سیستم عامل‌های مختلف ارائه شده است و می‌توانید آن را برای ویندوز خود نیز نصب و راه‌اندازی کنید.

(در مورد حافظه رم مورد نیاز گوشی اندروید بیشتر بدانید.)

برنامه تبدیل pdf به word در کامپیوتر، اندروید و iOS

برنامه‌ی تبدیل pdf به word ویندوز: برنامه‌ی PDF Candy

برنامه‌ی PDF Candy یک برنامه تبدیلِ pdf به word کامپیوتر بسیار محبوب است که با رابط کاربری آسان، امکان استفاده‌ی راحت برای کاربران را فراهم ساخته است. این اپلیکیشن از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مانند گوگل درایو و دراپ باکس پشتیبانی می‌کند. بنابراین پس از تبدیل فایل پی دی اف به ورد می‌توانید فایل خروجی را روی کامپیوتر یا در فضای ابری ذخیره‌سازی کنید.

برنامه‌ی تبدیل pdf به word: شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن PDN Candy، فایل‌های pdf خود را به فرمت‌هایی مانند اکسل، پاورپوینت یا JPG نیز تبدیل کنید. این برنامه با محدودیت یک فایل در هر ساعت در نسخه‌ی رایگان همراه است که می‌توانید از نسخه‌ی کرک شده و غیررسمی آن استفاده کنید.

(در ایساج با می‌توانید با بهترین ربات ها برای دانلود از یوتیوب آشنا شوید.)

اپلیکشن PDF Candy؛ برنامه تبدیل pdf به word برای ویندوز

برنامه تبدیلِ pdf به word اندروید، iOS و ویندوز: برنامه‌ی WPS Office

برنامه‌ی WPS Office یکی از مشهورترین برنامه‌هایی است که جایگزین آفیس مایکروسافت به شمار می‌رود و البته یک برنامه تبدیل پی دی اف به word خوب نیز هست. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید، iOS و ویندوز ارائه شده است و البته کاربران می‌توانند از نسخه‌ی تحت وب آن به عنوان بهترین سایت تبدیلِ pdf به word استفاده کنند.

این برنامه چه به عنوان سایت تبدیل pdf به ورد و چه به صورت اپلیکیشن، عملکرد بسیار خوبی دارد و در مقایسه با رقبای خود نیز قابلیت‌های بیشتری دارد. کاربران می‌توانند تنها صفحات خاصی را انتخاب کرده و به فایل ورد تبدیل کنند.

نسخه‌ی رایگان برنامه تبدیلِ pdf به word کاربردی WPS Office دارای محدودیت تبدیل 5 صفحه به فایل ورد است اما در نسخه‌ی کرک شده برای ویندوز و اندروید می‌توان از این محدودیت عبور کرد.

(با روش ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام آشنا شوید.)

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در ایفون، مک، ویندوز و اندروید: برنامه‌ی Wondershare PDFElement

اپلیکیشن Wondershare PDFElement یکی از برنامه‌های خوب برای تبدیل pdf به word است که برای سیستم عامل‌های مختلفی از جمله اندروید، iOS، ویندوز و مک در دسترس قرار دارد. با استفاده از این برنامه می‌توان به سادگی فایل‌های pdf را به ورد تبدیل کرد و البته امکان ویرایش فایل‌ها نیز وجود دارد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به همگام‌سازی فایل‌های pdf بین کامپیوتر و موبایل به صورت خودکار و از طریق اینترنت اشاره کرد. بعلاوه شما می‌توانید فایل خروجی را در فضای ابری ذخیره کنید.

نسخه‌ی رایگان این برنامه تبدیلِ pdf به word امکان تبدیل 5 صفحه را دارد و برای گذر از این محدودیت می‌توانید از نسخه‌ی کرک شده‌ی آن برای ویندوز استفاده کنید.

(با نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران آشنا شوید.)

برنامه Wondershare PDFElement؛ برنامه تبدیل pdf به word

دانلود برنامه تبدیل pdf به ورد فارسی برای ویندوز و مک: برنامه‌ی Nitro PDF

این برنامه تَبدیل pdf به word به طور اختصاصی برای استفاده در رایانه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و مک طراحی و ارائه شده است. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان بارگذاری همزمان چند فایل و ورود مستقیم فایل‌ها از طریق ایمیل اشاره کرد.

برنامه‌ی Nitro PDF قابلیت‌های متنوع و خوبی دارد اما در نسخه‌ی رایگان آن تنها می‌توان در ماه 5 فایل را به ورد تبدیل کرد. با این حال در نسخه‌ی کرک شده این مشکل وجود نخواهد داشت.

(در ایساج در مورد روش ساخت گروه در اسکایپ بیشتر بخوانید.)

برنامه تبدیل pdf به word فارسی: برنامه‌ی PDFFiller

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد PDFFiller یکی از بهترین برنامه‌های تبدیلِ pdf به word برای گوشی و کامپیوتر است که می‌توان برای اندروید، iOS، ویندوز و مک از آن استفاده کرد. البته نسخه‌ی وب این برنامه نیز به عنوان سایت تبدیل پی دی اف به ورد کاربرد دارد و با دسترسی سریع می‌توانید فایل مورد نظر خود را بارگذاری کرده و فرمت خروجی مورد نظر خود را دریافت کنید. پردازش این برنامه نیز برای تبدیل فایل‌ها به صورت ابری انجام می‌شود و برنامه‌ی PDFFiller یک برنامه تبدیلِ pdf به word آنلاین است.

در برنامه‌ی PDFFiller تبدیل پی دی اف به ورد آنلاین رایگان انجام می‌شود و بعلاوه امکان مقایسه دو فایل در کنار هم، ادغام یا جداسازی فایل‌هانیز وجود دارد.

(با واتساپ وب و نحوه استفاده‌ی آن بیشتر آشنا شوید.)

PDFFiller برنامه تبدیل pdf به word

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد: برنامه‌ی Smallpdf

اگر به دنبال یک وب سایت رایگان برای تبدیل فایل pdf به ورد هستید، سایت Smallpdf یک گزینه‌ی خوب برای شما است که از فرمت‌های خروجی مختلفی پشتیبانی می‌کند. برنامه اختصاصی برای اندروید، iOS و ویندوز نیز وجود دارد. پردازش تبدیل فایل‌ها در این برنامه در فضای ابری انجام می‌شود و بنابراین برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

برنامه تبدیلِ pdf به word: اپلیکیشن smallpdf حجم کمی دارد و برای بیشتر دستگاه‌های همراه قابل نصب و استفاده است. از ویژگی‌های این برنامه تبدیلِ pdf به word می‌توان به فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد pdf، تبدیل معموس فایل‌ها، ادغام دو یا چند فایل و غیره اشاره کرد.

(از مطلبی که در مورد روت کردن گوشی اندروید نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد pdf grabber

اگر به دنبال دانلود برنامه تبدیل پی دی اف به word هستید، برنامه pdf grabber نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این برنامه قابلیت تبدیل فایل pdf به فرمت‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌سازد و از فونت اصلی به کار رفته شده در سند pdf برای صفحه‌بندی بهتر فایل نهایی استفاده می‌کند. شما می‌توانید با دانلود رایگان نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد فارسی pdf grabber، از ویژگی ویرایش آن نیز استفاده کنید. برای این کار می‌توانید بخش‌هایی از فایل یا کل آن را به فایل ورد تبدیل کنید.

نرم‌افزار pdf grabber از بهترین گزینه‌ی موجود به عنوان برنامه‌ی تبدیلِ pdf به word فارسی است.

 pdf grabber برنامه تبدیل pdf به word

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات