شب های روشن همراه اول: فعالسازی طرح مکالمه نامحدود شبانه همراه اول + عکس

اگر اهل شب بیداری‌های عاشقانه هستید، بسته شب های روشن اپراتور همراه اول مناسب شما است! با خرید بسته مکالمه شب های روشن همراه اول می‌توانید از ساعت 11 شب تا 7 صبح هر آنچه دل تنگت می‌خواهد به یار بگویی و از این سرویس مکالمه نامحدود لذت ببری.

بسته شب های روشن همراه اول

اگر شما جزء افرادی هستید که 11 شب، برای شما اول شب است و تازه وقت می‌کنید گوشی دست بگیرید و با دوست و آشنا حرف بزنید، کد بسته شبانه همراه اول را روی گوشی خود ذخیره کنید! بسته شب های روشن همراه اول که همان بسته مکالمه نامحدود همراه اول است با کد دستوری #333*10* فعال می‌شود. با فعال شدن این بسته می‌توانید از ساعت 11 شب تا 7 صبح از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه اپراتور همراه اول بهره‌مند شوید.

برای افزایش شارژ سیم کارت همراه اول و یا خرید بسته اینترنت همراه اول هم می‌توانید خیلی راحت از وبسایت ایساج عمل کنید.

بسته شب های روشن همراه اول

کد مکالمه شب های روشن همراه اول

اپراتور همراه اول با پوشش گسترده‌ی خود در تمامی شهرها و روستاهای کشور، جزء برترین اپراتور تلفن همراه است که موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران شده است. همراه اول فعالیت خود را در ابتدا با عرضه سیم‌کارت‌های دائمی شروع کرد ( واگذاری 4 سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری در سال 73) و در سال‌های اخیر هم با عرضه سیم کارت‌های اعتباری و همینطور سیم‌کارت‌های ویژه مثل سیم کارت نوجوانان، جوانان و سیم کارت رایگان انارستان مشترکین زیادی را به خود جذب کرده است.

همراه اول برای خدمات رسانی بهتر و جلب رضایت مشترکین، هر از گاهی آن‌ها را به طرح‌های تخفیفی مهمان می‌کند. بسته شبانه همراه اول نامحدود که به بسته شب های روشنِ همراه اول معروف است از همان طرح‌های تخفیفی است که با وارد کردن کد دستوری #333*10* در بازه‌ی زمانی 11 شب تا 7 صبح فعال می‌شود. برای افزایش شارژ مستقیم و یا خرید بسته اینترنت همراه می‌توانید به وبسایت ایساج مراجعه کنید تا در بستری امن، سیم کارت‌تان شارژ شود.

نحوه خرید مکالمه نامحدود شبانه همراه اول

بسته شب های روشن برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری در بازه‌ی زمانی تعیین شده، قابل استفاده است، فقط حواستان باشد که اگر ساعت 7 صبح بشود 7 و یک دقیقه آن یک دقیقه با تعرفه آزاد محاسبه می‌شود!

برای فعالسازی طرح شب های روشن همراه اول با وارد کردن کد دستوری #333 *10* بر روی شماره گیر گوشی خود اقدام کنید. انواع بسته مکالمه نامحدود شبانه همراه اول شامل:

  • بسته شبانه یک روزه (:)) با مبلغ 10 هزار تومان
  • هفتگی با مبلغ 6 هزار تومان
  • ماهانه با مبلغ 22 هزار تومان

نکته‌ای که در خرید بسته‌ی مکالمه نامحدود باید در نظر داشته باشید این است که امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع متفاوت وجود ندارد مثلا خرید همزمان بسته شبانه و بسته هفتگی؛ طبق این قانون باید منتظر باشید تا زمان مصرف یک بسته به پایان برسد و بعد برای خرید بسته بعدی اقدام کنید.

خرید مکالمه نامحدود شبانه اپراتور همراه اول
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات