قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول و اعمال آن برای تمام مشترکین + عکس

برای آشنایی با قطع مصرفِ اینترنت آزاد همراه اول، کد قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول و نحوه‌ی قطع آن، کد دستوری قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول و فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول این مطلب ایساج را دنبال کنید.

قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول

بدون خرید بسته‌، اینترنت نروید! چون حتی یک گشت و گذار چند دقیقه‌ای در دنیای مجازی برایتان خیلی گران تمام می‌شود. برای همه‌ی ما، حداقل برای یکبار هم که شده پیش آمده که بعد از اطلاعیه همراه اول بمنظور اتمام بسته اینترنت، یکی دو ساعتی یا حتی کمتر بدون بسته سرفینگ کردن، متوجه می‌شویم که کل شارژ ته کشیده است!

مخاطبان سیم‌کارت‌های اعتباری با یکی دو بار تجربه‌ی این اتفاق تلخ، خیلی زود حساب کار دست‌شان می‌آمد؛ اما طفلی مخاطبان دائمی، با خیال خوش که این بار زیاد مکالمه نداشتم و فقط چند بار از اینترنت آزاد استفاده کردم، رقم قبض پایان ماه، حسابی آن‌ها را شوکه می‌کرد. اما حالا با قابلیت قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول و قطع استفاده از اینترنت آزاد همراه اول فقط و فقط مصرف اینترنت، منوط به شارژ بودن بسته است و تمام!

برای خرید شارژ مستقیم چه روشی را پیشنهاد می‌دهید؟ برای خرید بسته اینترنت همراه چطور؟ یک بار پنل فروشگاهی ایساج را امتحان کنید. مطمئنا با پشتیبانی 24 ساعته، ایمنی بالا و کمی هزینه‌ی کمتر، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول

مصرف اینترنت آزاد همراه اول

با مصرف اینترنت آزاد، برای چند دقیقه گشت و گذار در دنیای مجازی، کام خود را در دنیای واقعی تلخ نکنید. مصرف اینترنت آزاد هر چند برای لحظه‌ای، چندین برابر گران‌تر از مصرف اینترنت با بسته‌های تعریف شده‌ی اپراتور است. از ما به شما نصیحت که همین الان با اجرای دستور قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول، جلوی هزینه‌های اضافه را بگیرید تا موقع استعلام صورت حساب همراه اول یا بررسی شارژ باقیمانده همراه اول چندان شوکه نشوید.

برای اینکه بیشتر متوجه عمق مطلب شوید، بگذارید این گونه برایتان تعریف کنیم، مثلا شما سیم کارت‌تان را به مبلغ 10 هزار تومان شارژ کرده‌اید. اگر بخواهید فقط برای نیم ساعت در اینترنت باشید، این مبلغ را کاملا از دست می‌دهید؛ اما فقط با شارژ بسته یک روزه 60 مگابایتی همراه اول، که مبلغ 1.600 تومان است، شما می‌توانید (بدون دانلود عکس و کلیپ) فقط سرفینگ در گوگل و چک کردن پیغام‌های برنامه‌های پیغام رسان دقیقا یک روز کامل، از این بسته نهایت استفاده را ببرید.

برای اینکه با خیالی آسوده در فضای مجازی گشت و گذار کنید، از ایساج بسته اینترنت همراه اول و همینطور شارژ مستقیم همراه اول را خریداری کنید.

نحوه قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول

در گیر و دار فعالیت‌های اجتماعی و کاری، خیلی وقت‌ها خودمان را هم فراموش می‌کنیم چه برسد به اینکه حواسمان به زمان اتمام بسته اینترنتمان باشد. برای قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول را بگیریم، با اجرای یکی از دستورالعمل‌های زیر یک بار برای همیشه برای قطع مصرف اینترنت آزاد اقدام کنید.

(البته فعالسازی پیامگیر صوتی همراه اول نیز خیلی کارآمد است که می‌توانید آن را در متنی که در وبلاگ ایساج منتشر شده مطالعه کنید.)

نحوه قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول: چگونه مصرف اینترنت آزاد همراه اول را قطع کنیم؟

کد قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول :

یکی از آسان‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای خدمات اپراتورها، وارد کردن کد دستوری است. برای قطع مصرف اینترنت آزاد از طریق کد دستوری مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از طریق شماره گیر گوشی خود، کد دستوری #113*100* را وارد کنید.
  • اپراتور همراه اول بمحض دریافت پیام شما، اعلام می‌کند ” دستور شما در حال بررسی است و نتیجه از طریق پیامک ارسال می‌شود.”
  • بعد از چند ثانیه اپراتور همراه اول نتیجه را با ارسال پیامک: ” اینترنت تعرفه آزاد شما (با درج تاریخ و ساعت) به درخواست شما، غیرفعال گردید” اعلام می‌کند.

(در مورد فعالسازی و غیرفعالسازی رومینگ همراه اول نیز مطالعه کنید.)

کد دستوری قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

غیرفعالسازی اینترنت آزاد همراه اول از طریق برنامه همراه من:

با وجود اپلیکیشن اختصاصی همراه من، نظارت و کنترل خدمات این اپراتور، بسیار آسان‌تر از قبل شده است. شما برای بررسی صورت حساب، باقیمانده حساب و همینطور اطلاع از خدمات اپراتور همراه اول دیگر لازم نیست که صفحات وب‌های مختلف را جستجو کنید، فقط با ورود به این برنامه، تمام آنچه بخواهید بدانید، مهیا است.

  • در صورت نصب اپلیکیشن همراه من، آنرا باز کرده و از منوی پایین صفحه اصلی، تب خدمات را انتخاب کنید.
  • در این صفحه، تمامی خدمات بصورت تفکیک شده در دسترس هستند. گزینه‌ی اینترنت تعرفه آزاد را باز کنید.
  • در این قسمت با خاموش کردن گزینه، مصرف اینترنتِ آزاد همراه اول را قطع کنید.

 فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول

اگر در شرایطی هستید که می‌خواهید بدون فعال کردن بسته‌‌ای، از تبادل داده‌های خط خود استفاده کنید یا به عبارتی قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول را لغو کنید، باید اول مصرفِ اینترنت آزاد همراه اول را فعال کنید. چون در صورت غیر فعال بودن، اپراتور اجازه مصرف اینترنت را بصورت آزاد، یعنی با هزینه شارژ موجود، امکان پذیر نمی‌سازد. برای فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول مراحل زیر را امتحان کنید:

کد فعال سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول

پیش از آنکه اقدام به فعال سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول اقدام کنید، مجددا توصیه می‌کنیم که با انجام این کار هزینه مصرف اینترنت چندین برابر هزینه مصرف اینترنت از طریق بسته‌های تعریف شده است:

  • کد دستوری #114*100* را بر روی شماره گیر گوشی خود وارد کنید.
  • اپراتور همراه اول بمحض دریافت دستور، با ارسال پیامک نتیجه را اعلام می‌کند.
  • بعد از چند دقیقه، پیامکی با درج تاریخ و ساعت، به شما اعلام می‌کند که اینترنت تعرفه آزاد شما، با موفقیت فعال شده است.

(از مطلب آوای انتظار همراه اول بازدید کنید.)

کد فعال سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول

فعال سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول از طریق برنامه همراه من

روش دیگری که برای فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول پیشنهاد می‌شود، فعال سازی از طریق اپلیکیشن کاربردی همراه من است:

  • اپلیکیشن همراه من را باز کرده و در پایین صفحه اصلی، تب خدمات را انتخاب کنید.
  • در صفحه خدمات، گزینه اینترنت تعرفه آزاد را فعال کنید. (با فعال کردن اینترنت تعرفه آزاد، به محض اتمام بسته اینترنت، اتصال شما بر اینترنت از طریق شارژ اصلی برقرار می‌ماند).

قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول : تعرفه مصرف اینترنت آزاد همراه اول

طبق قوانین مربوطه، تعرفه مصرف اینترنت آزاد به قرار زیر است:

هزینه خدمات فعال سازی و غیر فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول

هزینه خدمات فعال سازی و غیر فعال سازی اینترنت آزاد همراه اول، برای تمامی مشترکین (دائمی و اعتباری) کاملا رایگان است.

(با کدهای دستوری همراه اول آشنا شوید.)

تعرفه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین دائمی همراه اول

در صورت فعال سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول، مشترکین دائمی می‌توانند بدون خرید بسته، منتها با هزینه‌ی گران‌تر، از اینترنت آزاد استفاده کنند. تعرفه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین این اپراتور با نرخ آزاد 0.2 ریال به ازای هر کیلو بایت در سایت‌های داخلی و 0.4 ریال به ازای هر کیلو بایت در سایر سایت‌ها حساب می‌شود. بنابراین اگر از اینترنت زیاد استفاده می‌کنید بهتر است نسبت به قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول اقدام کرده و بسته اینترنت بخرید.

در حال حاضر بسته یک روزه اینترنت همراه اول با ارزش 6.400 تومان ارائه می‌شود و بر طبق تعرفه آزاد هزینه یک گیگا بایت حدودا چیزی معادل 10 برابر هزینه‌ی تعرفه بسته‌های تعریف شده است.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول را هم در وبلاگ ایساج مطالعه کنید.)

تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه اول

تعرفه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین اعتباری همراه اول

هزینه مصرف اینترنت آزاد برای مشترکین اعتباری، با نرخ آزاد 0.3 ریال به ازای هر کیلو بایت در سایت‌های داخلی و 0.6 ریال برای سایر سایت‌ها لحاظ می‌شود. طبق محاسبات انجام شده هزینه هر گیگا بایت اینترنت آزاد حدود 12 برابر تعرفه بسته‌های اینترنت تعریف شده در این اپراتور است.

قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول

با قطع اینترنت آزاد، بدون خرید بسته اینترنت تعریف شده در اپراتور، اتصال به اینترنت و تبادل داده برای تمامی مشترکین (دائمی و اعتباری) امکان‌پذیر نیست.

( برای فعالسازی اینترنت همراه اول به این مطلب در وبلاگ ما مراجعه کنید.)

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این متن از ایساج سعی داشتیم که با آشنایی با نحوه‌ی قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول، شما را برای لذت بردن بیشتر از دنیای مجازی با هزینه‌ی کمتر راهنمایی کنیم. ایساج شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه فروش آنلاین شارژ الکترونیکی اپراتورهای رایتل، آپتل، شاتل، همراه اول و ایرانسل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را از ایساج تهیه فرمایید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

رامین
۰۷ شهریور ۱۴۰۱

عالی و سپاس از شما

اضافه کردن نظر جدید