معرفی بهترین ربات های تلگرام

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیامرسان شناخته می‌شود و البته این محبوبیت به خاطر ویژگی‌های کاربردی متنوع آن است. یکی از این ویژگی‌های کاربردی، ربات‌ها هستند که می‌توانند برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه‌ی این مطلب ایساج تصمیم داریم به معرفی بهترین ربات های تلگرام بپردازیم.

معرفی بهترین ربات های تلگرام

ربات‌های زیادی برای تلگرام طراحی شده است که هر کدام از آنها عملکرد و ویژگی خاص خود را دارند؛ ربات‌های مختلفی که بعضا کار را برای کاربران تلگرام نیز ساده‌تر می‌سازند. برخی از این ربات‌ها کاربرد و محبوبیت بیشتری دارند که در ادامه تصمیم داریم به معرفی این ربات های محبوب تلگرام بپردازیم.

بهترین ربات های تلگرام

  1. بهترین ربات های تلگرام برای دانلود از یوتیوب

یوتیوب پربیننده‌ترین و کاربردی‌ترین ویدئوها را دارد. به ویژه ویدئوهای آموزشی که در یوتیوب می‌توان پیدا کرد بسیار گسترده هستند. به همین خاطر کاربران این برنامه خیلی اوقات ترجیح می‌دهند ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنند تا بتوانند چندین بار آن را مرور کنند.

خوشبختانه ربات‌های خوبی برای کمک به دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد. این ربات‌ها که برای این کار ساخته شده‌اند، با دریافت لینک ویدئوی مورد نظر، آن را در تلگرام برای شما آپلود می‌کنند. ربات utuberabot یکی از بهترین ربات های تلگرام برای دانلود فیلم از یوتیوب است.

از ویژگی‌های ربات utuberabot می‌توان به امکان دانلود فیلم با کیفیت‌های مختلف اشاره کرد. بعلاوه می‌توان فایل صوتی ویدئوها را نیز استخراج کرد.

(در مورد علت داغ شدن گوشی در ایساج مطالعه کنید.)

ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب

  1. بهترین ربات های تلگرام برای دانلود از اینستاگرام

دانلود و ذخیره ویدئوهای اینستاگرام نیز چالش سختی برای کاربران این اپلیکیشن است اما برخی از بات‌های تلگرام امکان دانلود ویدئوهای اینستاگرام را فراهم کرده‌اند. یکی از بهترین ربات‌ها برای دانلود استوری‌ها، ویدئو و فیلم‌های IGTV از اینستاگرام ربات Instagram Toolbox Bot است.

برای استفاده از این ربات ابتدا عبارت instatoolboxbot را در نوار جستجوی تلگرام پیدا کنید و وارد صفحه‌ی مربوط به آن شوید. با لمس گزینه‌ی Start فعالیت ربات شما آغاز می‌شود. سپس می‌توانید لینک ویدئو یا IGTV مورد نظر خود را برای ربات ارسال کنید و آن را در قالب یک فایل ویدئو دریافت کنید.

با ارسال لینک یک استوری به ربات، تمام استوری‌ها دانلود می‌شود. بعلاوه اگر ویدئوی IGTV طولانی باشد، فایل به صورت لینک مستقیم برای شما ارسال می‌شود.

(از مطلب ترفندهای اینستاگرام نیز بازدید کنید.)

بهترین ربات تلگرام برای دانلود از اینستاگرام

  1. بهترین ربات های تلگرام برای دانلود آهنگ

به دنبال راهی آسان برای دانلود آهنگ‌های مورد علاقه خود و ذخیره‌ی آنها هستید؟ ربات‌های تلگرام این کار را نیز برای شما فراهم ساخته‌اند. اگرچه این ربات‌ها قابل مقایسه با برنامه‌های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای نیستند اما برای پیدا کردن آهنگ‌ها و ارسال انها در تلگرام می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

ملوبات یکی از بهترین ربات های تلگرام برای دانلود آهنگ خارجی و ایرانی است. برای استفاده از این ربات عبارت melobita را در تلگرام جستجو کنید. برای شروع کار نیز می‌توانید نام آهنگ، تکه‌ای از متن یا نام خواننده مورد نظر خود را در این ربات جستجو کرده و لیستی که در مقابل دریافت می‌کنید را بررسی کنید. این لیست می‌تواند شامل نسخه‌های متعددی از یک آهنگ نیز باشد.

ربات آهنگیفای Ahangify نیز یکی دیگر از ربات‌های خوب برای دانلود آهنگ‌ها است.

(در ایساج با تکنولوژی بلوتوث و روش کارکرد آن آشنا شوید.)

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود آهنگ

  1. بهترین ربات های تلگرام برای کانال: ربات تلگرام برای لایک

اگر عضو کانال‌های مختلفی در تلگرام هستید حتما دیده‌اید که برخی از آنها دارای ویژگی لایک کردن هستند تا واکنش و علاقه‌ی مخاطبان خود را بسنجند. برای فعالسازی این قابلیت می‌توانید به سراغ ربات LikeBot بروید. نام این ربات را در تلگرام جستجو کرده و وارد صفحه‌ی اختصاصی آن شوید. سپس گزینه‌ی Start را بزنید تا کار را شروع کنید.

برای کار با این ربات، محتوای مورد نظر خود را برای آن بفرستید. این محتوا می‌تواند شامل متن، تصویر، ویدئو و غیره باشد. در ادامه ایموجی‌های مورد نظر خود را نیز برای آن ارسال کنید. شما می‌توانید حداکثر 6 ایموجی ارسال کنید. در نهایت پست مربوطه با کلید لایک برای شما ارسال می‌شود و با انتخاب گزینه‌ی Publish می‌توانید آن را در گروه یا کانال مورد نظر خود پست کنید.

(در ایساج بخوانید: گوگل ویس چیست و چه کاربردی دارد؟)

ربات تلگرام برای کانال و لایک

  1. بهترین ربات های تلگرام برای گروه: ربات کوییز تلگرام

کوییزها یا پرسش‌ها یکی از روش‌های خوب برای جذب مخاطب در گروه‌ها یا کانال‌های تلگرام هستند. ربات Quiz Bot نیز برای همین منظور طراحی و ساخته شده است که به عنوان دانلود ربات تلگرام رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید و کوییزهای سفارشی خود را برای کانال یا گروه خود بسازید.

برای استفاده از این ربات ابتدا وارد صفحه‌ی آن شده و پس از انتخاب گزینه‌ی Start می‌توانید فرایند ساخت کوییز را شروع کنید. این ربات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

(با بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون اشنا شوید.)

بهترین ربات های کوییز تلگرام

  1. ربات تلگرام برای دانلود از توییتر

اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدئو و عکس از توییتر هستید، ربات‌های تلگرام برای این منظور می‌توانند به شما کمک کنند. روش‌های مختلفی برای دانلود محتوا از این شبکه‌ی اجتماعی وجود دارد که در میان آن‌ها ربات Twitter Media Downloader یکی از کاربردی‌ترین‌ها و بهترین ربات های تلگرام است.

این ربات را با آیدی twittervid bot پیدا کنید و پس از فشردن دکمه‌ی Start کار را شروع کنید. لینک توییت مورد نظر را برای آن ارسال کنید و پس از کمی انتظار، فایل عکس یا ویدئوی مربوطه را دریافت کنید.

(از مطلب کسب درآمد از اینترنت نیز بازدید کنید.)

ربات تلگرام برای دانلود از توییتر

  1. ربات ویرایش آهنگ در تلگرام

یکی دیگر از قابلیت‌های ربات‌های تلگرام، ویرایش فایل‌های MP3 است. ربات MP3 Tools که برای همین هدف ساخته شده است، می‌توانید فایل‌های صوتی را به ویس تلگرام تبدیل کند و بعلاوه برای ویرایش اطلاعات فایل از جمله نام و تگ آنها نیز کاربرد دارد.

برای استفاده از این ربات لازم است mp3toolsbot را در تلگرام جستجو کرده و پس از ورود به صفحه‌ی آن، گزینه‌ی Start را انتخاب کنید. سپس فایل اهنگ را در صفحه‌ی چت این ربات ارسال کنید و پس از بارگذاری کامل آن، در منوی پایین صفحه از بین گزینه‌های مختلف مانند تبدیل به ویس (Voice Converter)، ویرایشگر تگ (Tag Editor) و نیز تنظیم بیت ریت را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌ی MP3 Cutter می‌توانید بخشی از آهنگ که می‌خواهید را به ویس تبدیل کنید.

(با روش مخفی کردن برنامه در اندروید آشنا شوید.)

  1. بهترین ربات های ناشناس در تلگرام

اگر می‌خواهید پیام‌های ناشناس ارسال کنید، ربات‌های تلگرام بهترین راه برای فرستادن چنین پیام‌هایی هستند. یکی از بهترین ربات های تلگرام برای ارسال پیام ناشناس ربات BiChatBot است که می‌توانید آن را در نوار جستجوی تلگرام سرچ کرده و پیدا کنید.

این ربات قابلیت‌های متعددی دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به اتصال به افراد ناشناس به صورت تصادفی اشاره کرد. بعلاوه شما می‌توانید لینک پیام ناشناس را از این ربات دریافت کرده و در سایر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

ربات ناشناس در تلگرام

  1. ربات فیلم و سریال تلگرام

اگر به دنبال یک ربات کاربردی برای دانلود فیلم و سریال‌های خارجی و ایرانی هستید، ربات فیلمیفای (FilmiFy) یک گزینه‌ی عالی برای شماست. برای استفاده از این ربات ابتدا عبارت FilmiFy را در تلگرام جستجو کرده و وارد صفحه‌ی آن شوید. با انتخاب گزینه‌ی Start می‌توانید کار خود را شروع کنید.

منوی پایین صفحه‌ی این ربات طبقه‌بندی‌های مختلفی از فیلم‌های آمریکایی، هندی، ایرانی و کره‌ای دارد. کار با این ربات بسیار آسان است و با انتخاب فیلم مورد نظر خود می‌توانید لینک دانلود آن را دریافت کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات