بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: روش‌های برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده + عکس

از آنجایی که اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هدف هزاران حمله هکری است. این پلتفرم برای تعداد زیادی از کاربران، برای فیشینگ (سرقت اطلاعات) و اقدامات مخرب مشابه، جذاب است. برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام و روش بازگردانی پیج هک شده بدون ایمیل و شماره با کمترین مصرف از حجم بسته اینترنت همراه با این متن از ایساج  همراه شوید.

برگرداندن پیج هک شده اینستاگرام

اگر اخیرا اکانت اینستاگرام شما هک شده و به دنبال روشی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام هستید، به جای مناسبی آمده‌اید! ما هر آنچه را که در مورد این وضعیت ناگوار بدانیم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

صرف نظر از اینکه هنوز رمز عبور خود را دارید یا خیر، اگر سریعا اقدام کنید، این امید وجود دارد که بتوانید حساب خود را تا زمانی که هنوز کاملا حذف نشده است، به دست آورید.

برگرداندن پیج هک شده اینستا: اکثر ما زمانیکه پیج اینستاگرام‌‌مان پاک و یا هک می‌شود تازه متوجه می‌شویم که رمز ورود و ایمیل و هر مسیری که ما را برای دستیابی به آن می‌رساند فراموش کرده‌ایم! نگران نباشید، روش‌هایی وجود دارد که بازگردانی پیج هک شده را با شماره موبایل امکان‌پذیر کند.

(برای خرید شارژ مستقیم تلفن همراه خود از هر نوعی که باشد از همراه اول تا  آپتل و شاتل موبایل روی ایساج حساب کنید.)

روش های برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: اینستاگرام من هک شد چه کار کنم؟

علائمی که نشان می‌دهد اکانت اینستاگرام شما هک شده است، به طرق مختلف ظاهر می‌شود. مثل اینکه یک پست غیر منتظره در پیج شما ظاهر می‌شود. یا شاید وقتی می‌خواهید بخش ورود به سیستم را بررسی کنید، دچار مشکل شوید و  بدترین حالت ممکن این است که متوجه شده‌اید که کاملا دسترسی به اکانت خود را از دست داده‌اید؛ چون هکر رمز عبور و نام کاربری شما را تغییر داده یا حساب کاربری را کاملا حذف کرده است.

به گفته اینستاگرام، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید پس از هک شدن اکانت خود برای بازیابی آن اقدام کنید. ما دستورالعمل‌های دقیق برای هر روش ارائه خواهیم کرد.

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام: اگر متوجه شدید که اکانت شما هک شده، برای اینکه هکر خیلی روی صفحه شما مانور ندهد، خیلی زود برای برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام خود اقدام کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

هک شدن اینستا و بازگردانی پیج

اگر متوجه‌‌ی رفتارهای غیرعادی در پیج خود شدید اکانت اینستاگرام هک شده است. ولی هک شدن اینستاگرام به صورت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثلا یک وقتی هکر رمز ورودی شما را تغییر نداده است و شما هنوز به پیج‌تان دسترسی دارد ولی گاها شرایط خیلی حادتر است.

و اگر شما جزو افرادی هستید که هنوز می‌توانید به حساب خود وارد شوید، جای امیدواری است که با درخواست تنظیم مجدد پسورد از طریق اینستاگرام یا از طریق ایمیلی که برایتان فرستاده شده، می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را نجات دهید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: هک شدن اینستاگرام نه تنها تمامی زحمت‌هایی که تا بحال برای پیج‌تان کشیده‌اید را هدر می‌دهد، بلکه با انتشار عکس‌ و محتوایی غیرقانونی موقعیت شما را بخطر می‌اندازد.

(برای خرید بسته اینترنت رایتل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

راهکارهای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بازیابی پیج هک شده اینستاگرام از طریق برنامه

برای بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده از طریق خود اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و در صفحه اصلی، بر روی علامت سه خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  2. از منوی باز شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدید، گزینه Security را انتخاب کنید.
  4. در این بخش بر روی گزینه Password ضربه بزنید.
  5. با ضربه زدن بر روی گزینه Password، کمی باید منتظر بمانید، تا اجازه‌ی تغییر رمز صادر شود.
  6. حالا صفحه برای ایجاد پسورد جدید برای شما نمایش می‌شود. در گزینه اول پسورد جدید و در گزینه دوم به منظور تأیید، پسورد جدید خود را مجددا وارد کنید.)
  7. حواستان باشد که رمز جدید شما باید ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا به راحتی قابل تشخیص نباشد یا از برنامه‌های احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: اگر هنوز می‌توانید به اکانت خود وارد شوید، به منظور بازیابی پیج هک شده اینستاگرام و قطع دسترسی افراد ناشناس، سریعا برای تنظیم مجدد رمز جدید اقدام کنید.

(برای ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ایمیل امنیتی

در برخی موارد کار یک مقدار پیچیده‌تر می‌شود و شما دیگر نمی‌توانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. اما اگر هکر شما چندان حرفه‌ای نباشد با یک ایمیل از طرف اینستاگرام که حاوی درخواست تغییر آدرس ایمیل است، مواجه خواهید شد. تحت این شرایط، سریعا به ایمیل خود وار شوید، ایمیل ارسالی اینستاگرام را باز کرده و گزینه Revert this change را انتخاب کنید تا از تغییر آدرس جلوگیری شود. با چنین پاسخی، یک ایمیل دیگر از جانب اینستاگرام برای دسترسی به حساب ارسال می‌شود:

  1. ایمیل جدید اینستاگرام تحت عنوان Email Changed on Instagram برایتان ارسال می‌شود. (این ایمیل به شما اطلاع می‌دهد که آدرس ایمیل اکانت شما تغییر کرده است.)
  2. ایمیل را باز کنید و بر روی لینک Secure your account here ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید، اینستاگرام به منظور شناسایی عملکردهای انجام شده، اطلاعات را با شما در میان می‌گذارد. شما در این صفحه‌Username ، Email و Phone Number را مشاهده خواهید کرد، در صورت مغایرت روی گزینه No, Secure My Account ضربه بزنید. (به این معنا که اطلاعات درست نیست و باید از اکانت من محافظت شود.)
  4. اینستاگرام به پیرو درخواست شما، صفحه‌ای برای ایجاد رمز جدید نمایش می‌دهد. (رمز جدید خود را در گزینه‌ی اول و دوم وارد کنید و در آخر روی گزینه Submit ضربه بزنید.)
  5. اینستاگرام به منظور صحت اطلاعات، از شما می‌خواهید که پروفایل خود را بررسی کنید. روی گزینه Review Profile ضربه بزنید.
  6. در این مرحله با دقت اطلاعات خود را بررسی کنید، در صورت مغایرت آن‌ها را تصحیح کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: اگر خوش‌شانس باشید و هکر ایمیل امنیتی اینستاگرام را به منظور تغییر ایمیل پاک نکند، خیلی سریع می‌توانید از طریق ایمیل برای تغییر رمز اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید.

(برای آشنایی با ربات دانلود از اینستاگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام با ایمیل امنیتی

بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده از طریق فیسبوک

اما اگر هکر ایمیل امنیتی اینستاگرام را هم پاک کند، دیگر چگونه اکانت هک شده اینستاگرام خود را برگردانیم؟ نگران نباشید، هنوز مسیرهای دیگری برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود دارید. این بار از طریق فیسبوک اقدام کنید. البته برای استفاده از این روش باید از قبل اکانت اینستا خود را به فیسبوک متصل کرده باشید، در غیر اینصورت این روش برای شما جواب نمی‌دهد.

  1. در صفحه لاگین اینستاگرام گزینه Get help with logging in را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید، در کادر نمایش شده، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Log in with Facebook ضربه بزنید.
  3. در این صفحه، سریعا از شما خواسته می‌شود تا رمز جدیدی تعریف کنید و در آخر روی گزینه Reset password ضربه بزنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: اگر از قبل اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده‌باشید، هنوز امیدی برای برگرداندن پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

(برای آشنایی با دنیای متاورس به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام از طریق پشتیبانی

برای استفاده از پشتیبانی اینستاگرام به چند مورد باید توجه کنید: اول دسترسی به ایمیل‌ و دوم اینکه عکس پروفایل‌ با چهره خودتان! در غیر اینصورت این روش پاسخگو نیست. برای استفاده از پشتیبانی دو روش زیر را بررسی کنید:

بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق ایمیل

برای برگرداندن پیج اینستاگرام به ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام را ساخته‌اید نیاز دارید، اگر به ایمیل‌تان دسترسی دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به صفحه لاگین اینستاگرام بروید و روی گزینه Get help with logging in ضربه بزنید.
  2. در صفحه جدید، از شما نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن جهت اتصال به اکانت خواسته می‌شود. بعد از وارد کردن موارد خواسته شده، روی گزینه Need more help (در پایین صفحه) ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید، مجددا روی گزینه Need more help ضربه بزنید.
  4. در صفحه جدید، اینستاگرام برای کمک به شما، یک ایمیل امنیتی ارسال می‌کند. برای ادامه فعالیت، روی گزینه Send Security Code در پایین صفحه، ضربه بزنید.
  5. حالا به سراغ ایمیل خود بروید، از طرف اینستاگرام یک کد امنیتی برایتان ارسال می‌شود.
  6. کد ارسالی را در جایگاه مشخص شده در برنامه اینستاگرام خود وارد کرده و گزینه Confirm را به منظور تأیید، انتخاب کنید.
  7. در آخر، صفحه‌ای برای وارد کردن رمز جدید برای شما نمایش می‌شود. بعد از وارد کردن رمز و تأییدیه‌ی آن، گزینه Submit را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: برگرداندن پیج اینستاگرامی که توسط هکر حرفه‌ای مسدود شده‌ است، کار آسانی نیست، مگر اینکه در هنگام ثبت اکانت حسابی محکم کاری کرده باشید و آدرس ایمیلی که با آن پیج را ثبت کرده‌اید بخاطر داشته باشید و از آن برای تغییر رمز استفاده کنید.

(برای مخفی کردن عکس از گالری اندورید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بازگرداندن اکانت اینستاگرام هک شده از طریق عکس

اگر آدرس ایمیل خود را فراموش کرده‌اید و یا آدرس ایمیل هک شده، اما عکس پروفایل شما چهره‌ی خودتان هست، هنوز راهی برای بازگرداندن اکانت اینستاگرام وجود دارد!

  1. به صفحه لاگین اینستاگرام بروید، و گزینه Get help with logging in را لمس کنید.
  2. همانند مسیرهای قبل، نام کاربری یا شماره تلفن خود را وارد کنید و روزی گزینه Need more help (در پایین صفحه) ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید، مجددا گزینه Need more help را انتخاب کنید.
  4. در این صفحه، گزینه I can’t access this email or phone number انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدید با گزینه‌های مختلفی از همکاری و پشتیبانی اینستاگرام روبرو می‌شوید:
  • رمز عبور را فراموش کرده‌ام.
  • کد ورود به موبایل یا ایمیل من ارسال شده و امکان دسترسی ندارم.
  • اکانت من هک شده است.
  • اکانت من غیر فعال شده است.
  • فردی دیگر از اکانت من استفاده کرده است.

راهکاری کاربردی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام از طریق پشتیبانی

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام:

بعد از انجام مراحل بالا در ادامه:

  1. در صورت هک شدن، گزینه سوم My account was hacked و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.
  2. با انتخاب این گزینه، صفحه جدید با ارائه دو گزینه اینکه عکس پروفایل چهره خود است یا خیر نمایش می‌شود. اگر عکس پروفایل چهره خودتان است، گزینه Yes, I have a photo of myself in my account را انتخاب کرده و گزینه Next را انتخاب کنید.
  3. اینستاگرام در صفحه جدید، از شما یک ایمیل می‌خواهد، آن را وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب کنید.
  4. ایمیلی از جانب اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود که حاوی کدی 5 رقمی است.
  5. اینستاگرام از شما می‌خواهد که بصورت دست نویس کد را به همراه نام کامل و نام کاربری در کنار صورت خود نگه داشته و یک تصویر شفاف و واضح با فرمت JPEG در پاسخ همان ایمیل، ارسال کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام: فقط کسانی می‌توانند با نمایش عکس پیج اینستاگرامشان را برگردانند که عکس پروفایل خوب و واضحی از چهره‌ی خودشان داشته باشند. بازگردانی پیج هک شده با شماره بسیار آسان‌تر است.

(مقایسه محبوبیت واتساپ و تلگرام را در این صفحه بخوانید.)

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام بدون عکس (بدون ایمیل و شماره موبایل)

سخت‌ترین حالت بازیابی اکانت اینستاگرام، عدم دسترسی به ایمیل و نداشتن عکس پروفایل است، اما باز هم امیدی به بازگشت است، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به صفحه لاگین اینستاگرام خودتان بروید، گزینه Get help with logging in را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید نام کاربری یا شماره تلفن خودتان را وارد کنید و روی گزینه Need more help ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید مجددا روی گزینه Need more help ضربه بزنید.
  4. در پایین صفحه جدید، روی گزینه I can’t access this email or phone number ضربه بزنید.
  5. در این مرحله، از میان گزینه‌های ارائه شده، گزینه‌ی My account was hacked انتخاب کنید و گزینه Next را ضربه بزنید.
  6. در صفحه جدید، گزینه No, I do not have a photo of myself in my account را انتخاب کنید و روی گزینه next ضربه بزنید.
  7. در این مرحله، اینستاگرام از شما یک ایمیل برای مکاتبه می‌خواهد، آن را وارد کنید و روی گزینه Submit ضربه بزنید.
  8. در حدود 24 تا 48 ساعت یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که خیلی مختصر درباره مشکل عدم دسترسی به اکانت‌تان، تاریخ دسترسی به پیج اینستاگرام به همراه وارد کردن آدرس ایمیل و شماره موبایل خودتان در هنگام ثبت اکانت و همینطور وارد کردن مدل گوشی نوشته و در پاسخ آن ایمیل ارسال کنید.

برگرداندن پیج اینستاگرام بدون عکس و رمز عبور، کار خیلی سخت است و باید با اینستاگرام وارد مکاتبه شوید که مشکل شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهد.

(با بهترین ربات دانلود از یوتیوب در این صفحه آشنا شوید.)

بدون ایمیل و شماره موبایل پیج اینستاگرام حذف شده را برگردانید

پاسخ به سوالات رایج درباره بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

آیا امکان بازیابی اکانت اینستاگرام بدون دسترسی به ایمیل یا شماره موبایل وجود دارد؟

  • بله، اگر ایمیل و یا شماره موبایل خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق پشتیبانی که بصورت کامل در بالا توضیح داده شد، اقدام کنید.

آیا امکان بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق فیسبوک وجود دارد؟

  • بله، اما در صورتیکه حساب اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده باشید.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام چگونه از پشتیبانی استفاده کنیم؟

  • با هک شدن حساب اینستاگرام و عدم دسترسی به پیچ می‌توانید در صفحه لاگین اینستاگرام، روی گزینه Get help signing in مشکل خود را پیگیری کنید.

در صورت سوء استفاده از اطلاعات شخصی ما در اینستاگرام، راهی برای پیگیری وجود دارد؟

  • در صورت سوء استفاده یا هک شدن اکانت اینستاگرام، شما می‌توانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام از حریم شخصی خود دفاع کنید.

با انجام مراحل بازگردانی پیج اینستا هیچ کدی روی تلفن دریافت نمی‌شود، چه کنیم؟

  • در صورت عدم دریافت هیچ گونه کدی بر روی ایمیل یا تلفن خود، فقط می‌توان از طریق پشتیبانی اینستاگرام پیگیری انجام شود.

برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام یا دانلود برنامه بازگردانی پیج اینستا هک شده

  • برای بازیابی اکانت اینستاگرام جزو مسیرهای گفته شده، مسیر ایمن دیگری توصیه نمی‌شود. اگر با سایت بازگردانی پیج اینستا هک شده یا برنامه خاصی برای برگرداندن اینستاگرام هک شده آشنا هستید، آن را با ما در میان بگذارید.

منبع مطلب 

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات