معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی یا آهنگ را برای دوستان یا اطرافیان خود پخش کنید اما صدای بلندگوی آیفون شما انقدر کم است که صدا به گوش کسی نمی‌رسد! برای رفع این مشکلات راه‌حل‌های زیادی وجود دارد تا بتوان افزایش کیفیت صدا در آیفون را هم تجربه کرد. به این ترتیب نصب اپلیکیشن افزایش صدای آیفون می‌تواند یک راه‌حل ساده و کاربردی باشد و ما تصمیم داریم در ادامه‌ی این مطلب ایساج به معرفی چند اپلیکیشن برای تقویت صدای آیفون بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون

بهترین اپلیکیشن ها برای تقویت صدای آیفون

آیا شما هم عاشق گوش دادن به موزیک هستید و دوست دارید هر چند وقت یکبار تغییراتی در تنظیمات صدای گوشی خود ایجاد کنید؟ برنامه‌های تیونر باس در اپ استور انگشت‌شمار هستند و یافتن بهترین برنامه برای تقویت صدا در آیفون هم کار آسانی نیست! اما نگران نباشید؛ انتخاب بهترین برنامه تقویت صدا برای آیفون به اولویت‌های فرد بستگی دارد و ما در این مطلب کار شما را آسان کرده‌ایم. در این مطلب با تمرکز بر ویژگی‌های تقویت‌کننده‌ی صدا در برنامه‌ها و ارزیابی عملکردهای اصلی آنها، چند نمونه از این بهترین برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.

برنامه‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد بر اساس نظرات کاربران و کیفیت و ویژگی‌های تخصصی انتخاب شده‌اند؛ برنامه‌هایی که با ویژگی‌هایی از قبیل با کنترل دستی باس، جلوه‌های صوتی متنوع، بهترین تنظیمات برای اکولایزر و عملکرد کلی تقویت کننده‌ی موسیقی همراه هستند.

(از مطلب آموزش پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده بازدید کنید.)

برنامه تقویت صدای آیفون Equalizer Fx: Bass Booster

برنامه تقویت صدای آیفون: 1. Equalizer Fx: Bass Booster

این برنامه رایگان است و خریدهای درون برنامه‌ای ارائه می‌دهد و بعلاوه با iOS 11.0 و بالاتر سازگار است. اپلیکیشن Equalizer Fx: Bass Booster را می‌توان بهترین اپلیکیشن تقویت صدا برای آیفون با کنترل بیس (Base) عالی دانست. افزایش صدا و تغییر تن کلی به یک سطح قدرتمند با این برنامه آسان و بدون دردسر است. تنها با چند لمس ساده می‌توانید تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی خود را با جلوه‌های صوتی باکیفیت بهتر کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید روی برنامه آهنگ گوش کنید و از آن به عنوان پخش‌کننده‌ی موسیقی پیش‌فرض خود استفاده کنید. سطح بیس، کیفیت صدا و سایر ویژگی‌ها را به سادگی روی برنامه تنظیم کنید و کیفیت مورد نظر خود را ایجاد کنید. این برنامه تقویت کننده صدای بلندگو و هدفون بسیار کارآمد، کاربردی و در عین حال آسان برای استفاده است.

  • تقویت کننده‌ی عالی بیس با تنظیمات دستی
  • اکولایزر 7 باند
  • افکت‌های مختلف موسیقی
  • قابل استفاده به عنوان پخش‌کننده‌ی موسیقی
  • تصاویر گرافیکی زیبا و واضح
  • کنترل کامل بر تنظیمات اکولایزر برای ایجاد تنظیمات از پیش تعیین شده و ذخیره‌ی آنها
  • ذخیره و وارد کردن موسیقی از فضای ذخیره‌سازی ابری مانند iCloud؛ گوگل درایو، Dropbox و غیره

از برنامه‌ی Equalizer Fx: Bass Booster می‌توانید به عنوان یک پخش‌کننده‌ی موسیقی استفاده کنید و موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را از فضای ذخیره سازی ابری مانند iCloud ، گوگل درایو و غیره پلی کنید.

(از مطلبی که در مورد رفع مشکل اتصال وای فای آیفون نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

برنامه‌ی Bass Booster Volume Booster EQ برای تقویت صدای آیفون

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 2. برنامه‌ی Bass Booster Volume Booster EQ

این برنامه نیز کاملا رایگان و برای آیفون 10 به بالا قابل نصب و استفاده است. یکی دیگر از اپلیکیشن‌های خوب برای تقویت صدا در آیفون، برنامه‌ی Bass Booster Volume Booster EQ است. اگرچه نام این اپلیکیشن به نظر غیرمتعارف می‌رسد اما عملکرد بالایی دارد. با تقویت کننده‌ی بیس درون برنامه می‌توانید صدای بلندگو را افزایش دهید تا صدا قوی‌تر شود. در کنار ویژگی‌های اضافی رایج، این برنامه بعلاوه دارای اکولایزر 10 باند و حالت آفلاین نیز هست.

  • آهنگ‌های تقویت‌کننده‌ی بیس با تقویت صدا
  • دارای بیش از 20 پیش‌تنظیم برای استفاده
  • یک پخش‌کننده‌ی موسیقی کامل با لیست‌های پخش سفارشی

اپلیکیشن Bass Booster Volume Booster EQ به عنوان اپلیکیشن تقویت صدای آیفون با ویژگی‌های قدرتمندی مانند تقویت کننده بیس درون برنامه و اکولایزر 10 بانده همراه است.

(با روش های ضبط مکالمه در آیفون آشنا شوید.)

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Volume Booster – Equalizer FX

برنامه تقویت صدا آیفون: 3. اپلیکیشن Volume Booster – Equalizer FX

این برنامه نیز کاملا رایگان و مناسب نصب و استفاده در آیفون 13 به بالا است. اپلیکیشن Volume Booster – Equalizer FX با تنظیمات بیس و اکولایزر برای بهبود پخش موسیقی و صدا در آیفون ارائه می‌شود. شما می‌توانید سطح بیس را از دو دسته‌ی مختلف به راحتی با آیفون خود تغییر دهید. این برنامه همچنین دارای یک پخش‌کننده‌ی موسیقی یکپارچه است که می‌توانید آهنگ‌های خود را با آن پخش کنید و بلافاصله آنها را در برنامه تغییر دهید. رابط کاربری ساده این اپلیکیشن باعث می‌شود یک انتخاب ایده‌آل برای اکثر کاربران آیفون باشد.

  • افزایش راحت صدای موسیقی آیفون
  • پخش‌کننده‌ی صوتی درون برنامه‌ای
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های موسیقی و تقویت آنها به دلخواه
  • امکان باز کردن موسیقی از محل ذخیره‌سازی Cloud برای تغییر و پخش

اگر به دنبال اپلیکیشن برای تقویت صدای آیفون هستید که از تمام فرمت‌های موسیقی شما پشتیبانی کند، اپ Volume Booster – Equalizer FX یک گزینه‌ی ایده‌آل است.

(با بهترین برنامه های تماس صوتی و تصویری اینترنتی آشنا شوید.)

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Max Volume Booster

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 4. برنامه‌ی Max Volume Booster

این برنامه نیز کاملا رایگان و مناسب نصب و استفاده در آیفون 10 به بالا است. برنامه‌ی Max Volume Booster همانطور که از نامش مشخص است، یک برنامه‌ی قدرتمند برای بلندتر کردن صدای موسیقی در آیفون است. درصد افزایش صدا 1000 درصد است، به این معنی که می‌توانید صدا را تا حد ممکن بلند کنید و از نمایش لذت ببرید. این برنامه صرفا برای تقویت بیس آهنگ ساخته شده، بنابراین هیچ ویژگی دیگری جز ویژگی اصلی آن را دریافت نخواهید کرد.

  • رابط کاربری ساده و راحت
  • تقویت بیس موسیقی تا 1000 درصد
  • افزایش صدای ویدئوها و فایل‌های صوتی

برنامه‌ی Max Volume Booster برای تقویت بیس آهنگ طراحی و ارائه شده است و رابط کاربری ساده‌ای دارد.

(در مورد فضای ذخیره سازی ابری مطالعه کنید.)

برنامه تقویت صدا آیفون Bass Booster Volume Power Amp

برنامه تقویت صدا آیفون: 5. برنامه‌ی Bass Booster Volume Power Amp

این اپلیکیشن تقویت صدای آیفون نیز کاملا رایگان و مناسب آیفون 13 به بالا است. این اپلیکیشن یکی از معدود برنامه‌های تقویت‌کننده‌ی صدا با قابلیت تقویت بیس و فیلتر افکت‌های آهنگ به طور همزمان است. آهنگ‌ها را مستقیما از کتابخانه‌ی iTunes پخش کنید و صدای آن را برای یک تجربه‌ی شنیداری دقیق، افزایش دهید. فرکانس‌های موسیقی را متناسب با سلیقه‌ی خود تنظیم کنید و از Dooper Pitch برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد با آهنگ‌هایی که دوست دارید، بازی کنید و بهترین آنها را برای سرگرمی ریمیکس کنید.

  • پخش موسیقی مستقیما از کتابخانه‌ی آیفون یا iTunes
  • افزایش صدا با استفاده از تقویت کننده‌ی بیس قدرتمند
  • تغییر فرکانس موسیقی و میزان صدا
  • طراحی و رابط بصری جذاب

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Bass Booster Volume Power Amp مناسب نصب در آیفون 13 و بالاتر است.

(با روش های کاهش حجم عکس آشنا شوید.)

برنامه تقویت صدا آیفون - اپلیکیشن Boom: Bass Booster & Equalizer

برنامه تقویت صدا آیفون: 6. اپلیکیشن Boom: Bass Booster & Equalizer

این برنامه تقویت صدای آیفون نیز کاملا رایگان است و می‌توان در آیفون 11.2 به بالا آن را نصب و استفاده کرد. این اپلیکیشن از طریق تنظیمات اکولایزر قابل تغییر، تجربه‌ی موسیقی سه بعدی را به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین دارای چندین ایستگاه از پیش تنظیم EQ و سفارشی‌سازی کامل برای ترجیحات شخصی است. تنظیمات 8 باند EQ گوش دادن به موسیقی را از طریق شخصی‌سازی و رابط کاربر پسند، بهبود می‌بخشد.

  • کیفیت صدای بالا با تقویت‌کننده بیس پیشرفته
  • سیستم پخش صدای سه بُعدی
  • پیش تنظیم‌های اکولایزر سفارشی
  • پخش کردن و باز کردن آهنگ مستقیما از محل ذخیره‌سازی Cloud

تجربه‌ی موسیقی سه بعدی را با استفاده از اپلیکیشن Boom: Bass Booster & Equalizer برای تقویت صدای آیفون تجربه کنید.

(در ایساج بخوانید: اسپم چیست؟)

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Louder Volume Booster

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 7. برنامه Louder Volume Booster

این برنامه تقویت صدا آیفون کاملا رایگان و مناسب آیفون 11 به بالا است. اپلیکیشن Louder Volume Booster یک برنامه‌ی ساده برای بلند کردن صدای موسیقی و یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش و تقویت صدای آیفون است. شما می‌توانید حجم صدا را پس از پخش موسیقی تا 1000 درصد افزایش دهید. این برنامه یک تقویت‌کننده‌ی صدا و کنترل صدا است که می‌توان از آن برای افزایش صدای فیلم، ویدئو، موسیقی یا هر چیز دیگری استفاده کرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید حتی حجم صدای فایل‌های صوتی بسیار بی‌کیفیت و کم را نیز بالا ببرید و با صدایی بلندتر و بهتر به آن گوش دهید.

  • تقویت صدا تا 1000 درصد تنها با یک ضربه
  • افزایش سطح صدای همه‌ی فایل‌های رسانه‌ای از هر نوع
  • باز کردن موسیقی از فضای ذخیره‌سازی ابری مانند گوگل درایو یا دراپ باکس

برای افزایش صدای فایل‌های صوتی کم کیفیت می‌توانید از اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Louder Volume Booster استفاده کنید.

(مطالعه مطلب کسب درآمد از یوتیوب می‌تواند برای شما مفید باشد.)

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون AmpMe – Speaker & Music Sync

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 8. برنامه‌ی AmpMe – Speaker & Music Sync

این برنامه رایگان و مناسب ایفون 11 و بالاتر است. اپلیکیشن AmpMe – Speaker & Music Sync یک برنامه‌ی منحصربفرد برای افزایش صدا است که موسیقی را در میان دستگاه‌ها برای پخش همزمان، همگام‌سازی می‌کند. شما می‌توانید موسیقی را مستقیما از یوتیوب، اسپاتیفای، SoundCloud و کتابخانه‌ی آیفون پخش کنید و صدا را تا حد مناسب افزایش دهید.

  • همگام‌سازی همزمان از طریق دستگاه‌های مختلف
  • تقویت‌کننده‌ی صدا با ویرایشگر موسیقی برای افزایش کیفیت موسیقی
  • پخش مستقیم موسیقی و ویدئو از برنامه
  • کشف آهنگ‌های جدید از طریق پیشنهادات برنامه

برنامه‌ی AmpMe – Speaker & Music Sync که برای تقویت صدا در گوشی‌های آیفون بکار برده می‌شود، برای پخش موسیقی از برنامه‌های مختلفی مانند یوتیوب، اسپاتیفای، کتابخانه‌ی آیفوتن و غیره کاربرد دارد.

(با روش های ساخت اپل آیدی اشنا شوید.)

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون Bass Booster 3D + Volume Boost

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 9. برنامه Bass Booster 3D + Volume Boost

این برنامه تقویت صدای آیفون نیز کاملا رایگان و با آیفون 13 و بالاتر سازگار است. برنامه‌ی Bass Booster 3D + Volume Boost یک اکولایزر موسیقی همه‌جانبه و یک برنامه‌ی کامل برای طرفداران موسیقی است. تنظیمات تقویت‌کننده‌ی بیس عمیق به شما کمک می‌کند تا موسیقی را تنظیم کنید و سطح آن را بالا ببرید. تنظیمات دستی اکولایزر دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیش‌تنظیمات خود را سفارشی‌سازی و تنظیم کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق برنامه آهنگ دانلود کنید و به راحتی به صورت آفلاین به آنها گوش دهید.

  • تقویت‌کننده‌ی صدا و تقویت‌‌کننده‌ی حجم صدا
  • کیفیت صدای سه بُعدی و آسان
  • طبقه‌بندی آهنگ‌ها بر اساس هنرمندان، آلبوم‌ها و غیره

(در مورد تنظیمات نوتیفیکیشن اندروید مطالعه کنید.)

برنامه تقویت صدای آیفون Equalizer+ Music amplifier EQ

اپلیکیشن تقویت صدای آیفون: 10. اپلیکیشن Equalizer+ Music amplifier EQ

این اپلیکیشن تقویت صدای آیفون کاملا رایگان و سازگار با آیفون 12.3 و بالاتر است. برنامه‌ی Equalizer+ Music amplifier EQ یک اپلیکیشن تقویت صدا آیفون محبوب و کارآمد است. با استفاده از این برنامه، بهترین نسخه‌ی آهنگ‌ها، پادکست‌ها، فایل‌های صوتی و غیره را دریافت کنید و کیفیت کلی صدا را بهبود ببخشید. لیست آلبوم‌های محبوب خود را با برچسب‌ها سازماندهی کنید و یک مجموعه‌ی ارزشمند بسازید.

  • رابط کاربری ساده و آسان برای حرکت در سرتاسر برنامه
  • قابلیت حجم بیس و تغییر صدا
  • سفارشی‌سازی ترکیب صدا برای تجربه‌ی کاربری جدید در هر بار گوش دادن به موسیقی

از برنامه‌ی Equalizer+ Music amplifier EQ می‌توانید به عنوان تصویرساز موسیقی استفاده کنید و یک مجموعه‌ی گرافیکی برای پخش در حین گوش دادن به موسیقی اضافه کنید.

(از مطلب زیپ کردن فایل در گوشی آیفون بازدید کنید.)

افزایش صدای موزیک در آیفون

افزایش صدای موزیک در آیفون

در این مطلب ایساج بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش صدای موزیک در آیفون را معرفی کردیم؛ اگرچه این برنامه‌ها تا حدی با یکدیگر متفاوت هستند اما هدف همه‌ی آنها یکسان است. تقویت صدای آیفون صوتی و گوش دادن به موسیقی، پادکست و سایر فایل‌های صوتی و تصویری با نصب یک برنامه تقویت صدا برای آیفون و تغییر تنظیمات صدای آیفون امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع مطلب 

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات