روش های کسب درآمد با تلفن همراه چیست؟

در دنیای آنلاین امروز که خیلی از ما کارهای روزانه‌مان را با اینترنت انجام می‌دهیم، طبیعتاً فرصت‌های بیشتری هم برای درآمدزایی پدید آمده‌ ست. یکی از راه های کسب درآمد در منزل رایگان نیز کسب درآمد از تلفن همراه است. برای این کار به یک تلفن همراه داریم که روزانه از آن خیلی استفاده می‌کنیم. چه بهتر از این‌که وقتی را در روزمان به کسب درآمد با تلفن همراه اختصاص دهیم. شاید فکر کنید که آیا اصلاً راه های کسبِ درآمد با گوشی برای نوجوانان و جوانان با تلفن همراه امکان‌پذیر است یا خیر و چگونه از طریق گوشی کسب درامد کنیم؟ پاسخ این است که بله و ما در ادامه روش های کسبِ درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری و کسب درآمد با گوشی به تومان را برایتان توضیح خواهیم داد.

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی آیفون: 1. در اینستاگرام تبدیل به یک بلاگر شوید

روزانه خیلی از ما ممکن است که وقتمان را صرف پرسه زدن در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی کنیم. اینستاگرام هم یکی از این رسانه‌های اجتماعی است. اما چرا وقت ارزشمندی که داریم را صرف پول در آوردن از اینستاگرام نکنیم؟ اینستاگرام می‌تواند یکی از انواع بهترین اپلیکیشن کسب درآمد باشد، به شرطی که شما بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

بلاگر بودن اینستاگرام راهی مناسب برای کسب درآمد در منزل رایگان است. شما با حرفه بلاگری می‌توانید با درست کردن پست‌هایی برای برندهای دیگر تبلیغ کنید یا کالاهای آن‌ها را بفروشید. البته برای این که بلاگر موفقی باشید باید مهارت‌هایی مثل فتوشاپ کردن عکس‌ها و ساخت ویدیو یا نوشتن کپشن‌های جذاب را بلد باشید.

یکی از روش‌های کسب درامد در خانه با گوشی، بلاگر شدن است. بلاگر بودن اینستاگرام یک روش جذاب برای کسب درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

(در ایساج با اینترنت VDSL آشنا شوید.)

کسب درآمد با گوشی: 2.ساخت ویدئو برای فیس‌بوک

یک روش دیگر برای درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه های اجتماعی درست کردن ویدیو و آپلود کردن آن در فیس‌بوک است. فیس‌بوک هم روشی مشابه با کسب درآمد برای ویدیوها در یوتیوب دارد. اگر شما ویدیویی را آپلود کنید و آن ویدیو شرایطش را داشته باشد فیس‌بوک می‌تواند روی آن تبلیغات بگذارد و به ازای هر کلیک یا هر بازدیدی مبلغ مختصری را به شما پرداخت می‌کند.

برای اینکه بیشترین کسب درآمد با گوشی را از ساخت ویدئو برای فیس بوک داشته باشید، باید کانال فیس‌بوک تان فالوو یا دنبال کننده‌های زیادی داشته باشد.

(در مورد روش های جلوگیری از هک وای فای مطالعه کنید.)

کسب درآمد با موبایل

کسب درآمد با موبایل در منزل: 3. به‌طور فریلنس شروع به مقاله نوشتن کنید

یکی از روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری می‌تواند این باشد که شما در خانه و با گوشی خود مقاله بنویسید و آن را در وبلاگ خود بارگذاری کنید. نوشتن مقاله با گوشی هم امکان‌پذیر است و شما حتماً احتیاج به لپ‌تاپ یا کامپیوتر ندارید.

در گوشی هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا فایل‌های نوشتنی مثل ورد را ویرایش کنید. برای مقاله نوشتن شما به مهارت‌های نگارشی نیاز دارید، اما به‌غیر از آن، این کار به مهارت خاص دیگری احتیاج ندارد و یکی از روش‌های کسبِ درامد با گوشی رایگان است.

کسب درآمد با تلفن همراه اول: 4. سایت کسب درآمد با گوشی رایگان و شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

شما هم به دنبال روشی برای پول دراوردن از اینترنت با گوشی هستید؟ یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی یا تلفن همراه اول و انواع تلفن همراه استفاده از سایت کسب درآمد رایگان است. برای مثال، سایت‌هایی مثل swagbucks فعالیت‌های مختلفی را برای بازدیدکنندگان و کسانی که در آن سایت پروفایل دارند ارائه می کنند، مثل نظرسنجی و تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی. این سایت در ازای انجام دادن هر کدام از این فعالیت‌ها مبلغ کمی را به آن‌ها پرداخت می‌کند.

بعلاوه شما می‌توانید روش کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن را هم انجام دهید. این اپلیکیشن‌ها هم فرم‌های آنلاین نظرسنجی را به شما ارائه می‌کنند و شما با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مبلغی را دریافت کنید.

(با مراحل تغییر رمز وای فای مودم آشنا شوید.)

روش های کسب درآمد با گوشی

روش های کسب درآمد با گوشی : 5. کلاس‌های آنلاین برگزار کنید

کسب درآمد با اینترنت بسیار ساده است و برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌تواند یک روش خیلی خوب برای کسبِ درآمد با گوشی به تومان باشد. فرض کنید که شما بر موضوعی مثل ریاضی، شیمی یا فیزیک مسلط هستید و آن‌ها را خوب می‌دانید. درس دادن چنین موضوعاتی به دانش‌آموزان راهنمایی یا دبیرستان که خیلی‌هایشان در چنین درس‌هایی ضعیف هستند می‌تواند شغل پردرآمدی باشد. امروزه با داشتن اپلیکیشن‌هایی که با آن‌ها می‌توان کلاس آنلاین برگزار کرد این کار خیلی ساده است.

چگونه با گوشی کسب درامد کنیم؟ اپلیکیشن‌هایی مثل واتس اپ، گوگل میت و اسکایپ نرم‌افزارها و برنامه‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا ویدیو کنفرانس را با شاگردان خودتان انجام دهید و به این صورت کلاس را برگزار کنید.

(برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل به ایساج رجوع کنید.)

روش های کسب درآمد با تلفن همراه من: 6. فروختن محصولات دست دوم با گوشی

فرض کنید که شما کالاهایی در خانه دارید که دست دوم هستند و از آن ها استفاده نمی‌کنید. این کالا ها سالم و هنوز قابل استفاده هستند. به جای این‌که شما آن ها را دور بیندازید یک کار مفیدتر که می‌توانید انجام دهید این است که آن ها را به فردی که بهشان نیاز دارد، بفروشید. این یک راه مفید کسب درآمد با تلفن همراه کارت می‌تواند باشد که اصلاً احتیاجی به کار خاصی ندارد و فقط از شما می‌خواهد که آگهی فروختن آن را در سایتی بگذارید و قیمت آن را تعیین کنید.

چطور با گوشی پول در بیارم: سایت‌هایی مثل دیوار برای فروش کالاهای دست دوم در این زمینه فعالیت می‌کنند و می‌توانید از این طریق کسب درامد کنید.

(از مطلبی که در مورد تست سلامت باتری گوشی اندروید نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

روش های کسب درآمد با گوشی

روش های کسب درآمد با گوشی: 7. وارد بازار ارز دیجیتال شوید

مثل معامله‌های ارزی دلار و یورو بازار، ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم هم فروخته می‌شوند. این‌ها ارزهای دیجیتال هستند که خودشان هم ارزش بالایی دارند. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌هایی که در خصوص این ارزها معامله می‌کنند، یک روش کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن را انجام دهید.

بااین‌حال، توجه داشته باشید که اگر بخواهید وارد بازار ارز دیجیتال شوید و بخواهید از این راه معامله کنید باید فوت‌وفن این معاملات را بدانید و با این‌که این کار کمی زمان می‌برد، اگر به آن علاقه دارید حتماً پیشنهاد می‌کنیم که این کار را امتحان کنید.

ورود به بازار ارز دیجیتال نیاز به دانش زیادی دارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از سرمایه‌گذاری در این روش، اطلاعات کافی کسب کنید.

(در مورد فعالسازی اینترنت رایتل بخوانید.)

روش های کسب درآمد با موبایل اندروید: 8. کسب درآمد از سایت‌ها

سایت های کسب درآمد با گوشی سایت‌هایی هستند که وقتی شما وارد آن‌ها می‌شوید و یک پروفایل درست می‌کنید، از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات به شما مبلغی را پرداخت می‌کنند. همان‌طور که گفتیم این روش درآمد بسیار آسان است و فقط شما باید پروفایل را در آن سایت به وجود بیاورید و سپس، شروع به کلیک کردن بر روی تبلیغات آن کنید.

چطور با گوشی کسب درامد کنیم: هرچقدر که تعداد تبلیغاتی که بر روی آن کلیک می‌کنید بیشتر باشد، میزان درآمدش برای شما هم بیشتر خواهد بود.

(در ایساج بخوانید: گوگل ویس چیست؟)

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با تلفن همراه: 9. کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان از طریق ساخت ویدیو برای یوتیوب

در بخش‌های قبلی در مورد فیس‌بوک و آپلود کردن ویدیو در مورد آن صحبت کردیم. آپلود کردن ویدیو در یوتیوب هم نمی‌تواند یک راه جالب برای کسب درآمد از یوتیوب باشد. سیستم درآمدزایی یوتیوب هم به این صورت است که اگر پروفایل شما هزار فالوور پیدا کرد و یوتیوب برای ویدیوهای تان تبلیغ می‌گذارد و به ازای هر بازدید از ویدیوی شما و دیدن تبلیغات مبلغی را به شما پرداخت می‌کند.

البته این برای داشتن چنین راه کسب درآمدی شما باید یک اکانت adsense را برای یوتیوب بسازید که از آن طریق بتوانید مبلغ دلاری که به ازای ویدیوی شما به آن وارد می‌شود را دریافت کنید. ازآن‌جایی‌که ایران تحریم است و شما باید از طریق شرکت‌های واسطه در ایران این کار را انجام دهید.

چطوری با گوشی کسب درامد کنیم: یک روش کسب درآمد دلاری با موبایل، ساخت ویدئو در یوتیوب است. با این حال، این روش کسب درآمد با گوشی در ایران به خاطر تحریم بودن، ممکن است کمی دشوار باشد.

(با سیم کارت شاتل موبایل من آشنا شوید.)

روش های کسب درآمد با تلفن همراه: 10. کسب درآمد با گوشی بازی

آیا به فکر کسبِ درامد با گوشی بازی هستید و می‌خواهید بدانید چگونه با بازی پول در بیاوریم؟! یکی از روش هایی که شما می‌توانید کسب درآمد با بازی را انجام دهید این است که اپلیکیشن‌های بازی را روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید و با بازی کردن آن‌ها مبلغی را از آن‌ها دریافت کنید. سیستم اندرویدی بازی‌های زیادی دارد که شما می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

یک اپلیکیشن کسب درآمد با بازی همین سایت Swagbucks است. در این برنامه کسب درآمد بدون سرمایه شما بازی‌هایی را انجام می‌دهید و این برنامه کسب درآمد بدون سرمایه در ازای انجام دادن این بازی‌ها به شما پول می‌دهد یا جایزه‌هایی را به شما می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد تا از فروشگاهی مثل آمازون و وال مارت خرید کنید.

برای کسب درآمد از طریق بازی موبایل می‌توانید از اپلیکیشن‌های مربوطه و یا سایت‌های کسب درآمد با بازی موبایل استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن کسب درآمد: آموزش کسبِ درآمد با گوشیِ موبایل و تلگرام خیلی ساده

در آموزش کسبِ درآمد با گوشی موبایل و تلگرام خیلی ساده شما می‌توانید از نرم‌افزار تلگرام برای با کسب درآمد با گوشی و موبایل خود استفاده کنید. تلگرام می‌تواند روش خوبی برای کسب درآمد با موبایل باشد، اگر شما بدانید که چگونه با آن کار کنید. تلگرام کاربران زیادی دارد و شما اگر کانالی داشته باشید می‌توانید از طریق راه های مختلف با آن کسب درآمد کنید.

برای مثال، یکی از آن‌ها بازاریابی ارتباطی است. شما می‌توانید از برندهایی که می‌خواهند کالاهایشان را بفروشند تبلیغات را دریافت کنید، پست‌های تبلیغاتی را در کانال تان بگذارید و محصولات آن برند را به این صورت تبلیغ کنید. البته کانال شما باید فالوورهای زیادی داشته باشد و در مورد یک موضوع خاص باشد. برای مثال، اگر شما در مورد این موضوعات توریستی درون کانال پست می‌گذارید، می‌توانید برای شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تبلیغ و از این راه کسب درآمد کنید.

سخن پایانی در خصوص کسب درآمد از طریق موبایل

در این مطلب ایساج در خصوص روش‌های مختلف برای کسب درآمد واقعی با موبایل صحبت کردیم و بررسی کردیم که چگونه با گوشی خود کسب درامد کنیم. روش‌های ساده‌ای مانند کسب درآمد با گوشی تایپ در منزل یا نوشتن مقاله و مطلب می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

بعلاوه اینکه اگر گوشی‌های پیشرفته با دوربین خوب دارید، روش کسب درآمد از عکاسی با موبایل نیز می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد. کسبِ درآمد با گوشی در دنیای مدرن امروزی تقریبا کاری آسان است؛ فقط کافی است روش مخصوص خود را برای این کار پیدا کنید.

منبع مطلب

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات