طرح مکالمه و اینترنت همراهی

یکی از خدمات جذاب اپراتور همراه اول، ارائه‌ی طرح بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه همراه اول است که برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور قابل استفاده است. با طرح اینترنت همراهی و مکالمه همراهی همراه اول می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با ایساج همراه باشید تا بیشتر در خصوص طرح مکالمه و اینترنت همراهی همراه اول اطلاعات کسب کنید.

طرح مکالمه و اینترنت همراهی

اپراتور همراه اول یکی از اپراتورهای برتر کشور است که طی سال‌ها در تلاش برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مشترکین خود بوده است. مشترکین همراه اول می‌توانند از هدایا و طرح‌های مختلفی که برای آنها طراحی شده استفاده کنند و در هزینه‌های مکالمه، اینترنت یا پیامک خود صرفه‌جویی کنند. یکی از این طرح‌ها، طرحِ مکالمه و اینترنت همراهی است که در آن مشترکین می‌توانند از هدایای اینترنت، مکالمه و پیامک استفاده کنند.

طرح مکالمه و اینترنت همراهی همراه اول

طرح مکالمه و اینترنت همراهی: طرح مکالمه همراهی همراه اول چیست

شاید شما هم بپرسید چگونه مکالمه رایگان بگیرم یا اینکه بخواهید در هزینه‌های مکالمه خود صرفه‌جویی کنید. برای این کار می‌توانید از طرح های مکالمه همراهی همراه اول استفاده کنید. اما طرح بسته مکالمه همراهی چیست؟ در این طرح مشترکین اپراتور همراه اول می‌توانند از تخفیف مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) با قیمت مقرون به صرفه استفاده کنند. این تخفیف‌ها توسط هوش مصنوعی و بر اساس الگوی مصرف به مشترکین ارائه می‌شود.

طرح مکالمه همراهی به طور اختصاصی برای هر مشترک تعیین می‌شود و افراد می‌توانند حتی تا 90% در هزینه‌های مکالمه خود نسبت به بسته‌های عادی مکالمه صرفه‌جویی کنند.

(با روشهای مختلف شارژ سیم کارت همراه اول آشنا شوید.)

کد مکالمه همراهی همراه اول

برای خرید طرح مکالمه همراهی همراه اول یا فعالسازی این طرح لازم است کد دستوری #11*1000* را شماره‌گیری کنید و سپس از میان بسته یا بسته‌های پیشنهادی یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب با انتخاب شماره بسته مورد نظر، آن بسته برای شما فعال می‌شود.

برای استعلام بسته مکالمه همراهی همراه اول می‌توانید کد دستوری #10*1000* را شماره‌گیری کنید.

(از مطلب کم شدن شارژ همراه اول بازدید کنید.)

کد دستوری فعالسازی مکالمه همراهی

نکات مهم در خصوص طرح مکالمه همراهی همراه اول

در مورد بسته‌های مکالمه طرح همراهی لازم است بدانید این طرح‌ها قابلیت تمدید خودکار یا رزرو ندارند و زمانی که بسته مکالمه فعال نداشته باشید، می‌توانید از ان استفاده کنید. برای پرداخت هزینه‌ی این بسته‌ها، مبلغ از شارژ مشترکین اعتباری کم می‌شود و برای مشترکین دائمی نیز، این مبلغ به صورتحساب دوره‌ی آنها اضافه می‌شود.

به یاد داشته باشید که از بسته مکالمه همراهی همراه اول تنها می‌توانید برای مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) استفاده کنید و در گفتگو با اپراتورهای دیگر هزینه طبق نرخ عادی محاسبه می‌شود. در نهایت اینکه امکان لغو طرح مکالمه همراهی همراه اول وجود ندارد و بسته مکالمه پس از اتمام حجم یا زمان به طور خودکار غیرفعال می‌شود.

طرح مکالمه و اینترنت همراهی: با طرح مکالمه رایگان در هزینه‌ی تماس‌های درون شبکه خود صرفه‌جویی کنید.

(با سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول آشنا شوید.)

طرح مکالمه و اینترنت همراهی: اینترنت همراهی همراه اول

طرح اینترنت همراهی نیز یکی دیگر از پیشنهادهای مقرون‌به‌صرفه‌ی اپراتور همراه اول به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود است. در این طرح هر کدام از مشتریان مطابق با الگوی مصرف خود و تشخیص هوش مصنوعی، بسته‌های اینترنت ویژه می‌توانند تهیه کنند. بسته‌های اینترنت همراهی در طرح مکالمه و اینترنت همراهی تا 40% ارزان‌تر از بسته‌های عادی است و کاملا اختصاصی برای هر مشترک ارائه می‌شود.

فعالسازی اینترنت همراهی

برای فعال سازی اینترنت همراهی، مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند کد دستوری #211*1000* را شماره‌گیری کنند. پس از شماره‌گیری این کد دستوری، بسته یا بسته‌های اینترنت پیشنهادی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب و فعال کنید.

اگر در زمان خرید بسته اینترنت همراهی، بسته اینترنت دیگری داشته باشید، بسته اینترنت همراهی برای شما رزرو خواهد شد.

(از مطلب کد دستوری آوای انتظار همراه اول بازدید کنید.)

اینترنت همراهی همراه اول

نکات مهم در خصوص طرح اینترنت همراهی همراه اول

اگر بسته اینترنت همراهی را فعال کرده‌اید برای استعلام باقی‌مانده حجم یا مهلت استفاده می‌توانید کد دستوری #210*1000* را شماره‌گیری کنید. ضمنا محدودیتی در خرید بسته همراهی وجود ندارد و در صورت اتمام بسته می‌توانید باز هم بسته‌های دیگری تهیه کنید.

تمام مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند از طرح اینترنت همراهی استفاده کنند اما این ویژگی برای مشترکین سیم‌کارت‌های انارستان وجود ندارد. ضمنا امکان استفاده همزمان از بسته اینترنت عادی و اینترنت همراهی وجود ندارد و اگر شما بسته فعالی داشته باشید، با خرید بسته اینترنت همراهی این بسته برای شما به حالت رزرو قرار می‌گیرد. البته حین استفاده از بسته اینترنت همراهی نیز می‌توانید برای رزرو بسته عادی تهیه کنید.

شاید جالب باشد بدانید طرح مکالمه و اینترنت همراهی با توجه به الگوی مصرف مشترکان به مرور زمان تغییر می‌کند و به روزرسانی می‌شود.

(با روشهای خرید شارژ همراه اول برای دیگران آشنا شوید.)

طرح مکالمه و اینترنت همراهی: پیامک همراهی

طرح پیامک همراهی نیز مشابه با طرح مکالمه و اینترنت همراهی است و مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی می‌توانند با توجه به الگوی مصرف خود از بسته‌های اختصاصی پیامک استفاده کنند. برای فعالسازی بسته پیامک همراهی می‌توانید کد دستوری #41*1000* را شماره‌گیری کنید.

این بسته‌ها قابلیت رزرو خودکار ندارند. البته تنها مشترکینی می‌توانند از بسته پیامک همراهی استفاده کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها گذشته باشد و هر مشترک در ماه حداکثر می‌تواند سه بسته پیامک همراهی تهیه کند.

کد دستوری فعالسازی اینترنت همراهی

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص طرح مکالمه و اینترنت همراهی و همینطور بسته‌های پیامک همراهی اپراتور همراه اول نکاتی را بیان کنید. با خرید بسته از این طرح‌های تشویقی و تخفیفی می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مشترکین همراه اول همچنین می‌توانند برای خرید شارژ همراه اول یا تهیه بسته اینترنت همراه اول به ایساج رجوع کنند. امکان خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه برای مشترکین سایر اپراتورها نیز وجود دارد.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات