کد دستوری آوای انتظار همراه اول

فرض کنید که شما مالک سیم‌کارت همراه اول هستید و زمانی‌که مخاطبین تماس شما می‌خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، شما می‌خواهید آن‌ها به‌جای بوق عادی تلفن آهنگ مورد علاقه شما را بشنوند. این کار به نوعی تماس گرفتن با خط شما را برای مخاطبین شما جذاب‌تر می‌کند. اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت‌هایش این امکان را به وجود آورده تا بتوانند آوای انتظار یا همان آهنگ پیشواز همراه اول را فعال کنند. بنابراین، آوای انتظار همراه اول سرویسی است که شما با گذاشتن آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول می‌توانید هر آهنگی را که دلتان می‌خواهد برای آوای انتظار بگذارید. ما در ادامه در مورد کد دستوری آوای انتظار همراه اول و فعالسازی آوای انتظار همراه اول صحبت خواهیم کرد.

کد دستوری آوای انتظار همراه اول

کد دستوری آوای انتظار همراه اول: چگونه خدمات آوای انتظار همراه اول را فعال سازیم؟

به غیر از استفاده از کد آوای انتظار همراه اول شما گزینه‌های دیگری هم توسط این سرویس دارید. یکی از این گزینه‌ها استفاده از پیام کوتاه است. شما باید کد آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خود را از طریق پیامک به شماره ۸۹ ۸۹ ارسال کنید.

پس از ارسال این پیامک هزینه مربوط به فعال‌سازی آن از قبض شما کسر و این آن آهنگ برای شما فعال خواهد شد. در روش دوم شما باید با شماره 9990 تماس بگیرید.

با تماس‌گیری با این شماره تلفن گویا برای شما فعال می‌شود و شما در آن‌جا در بخش موردنظر باید کد آهنگ دلخواه خود را وارد کرده و گزینه مربع را انتخاب کنید. روش دیگر استفاده از کد دستوری آوای انتظار همراه اول است که ما در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

برای خرید شارژ از چه روشی استفاده می‌کنید؟ اگر برای شارژ مستقیم همراه اول و همینطور بسته اینترنت همراه اول، به دنبال یک روش امن با پشتیبانی 24 ساعته هستید، پنل فروشگاهی ایساج بهترین است.

فعالسازی آوای انتظار همراه اول

کد دستوری آوای انتظار همراه اول و استفاده از آوای انتظار همراه اول

اگر شما بخواهید برای فعال‌سازی سرویس آوای انتظار از کدِ دستوری استفاده کنید اول باید کد مربوط به آوای انتظار همراه اول خود را پیدا کنید و سپس آن را بعد از این کدِ دستوری *221*10* قرار دهید. فرمت درج این کد به این صورت است:

*221*10*کد آوای موردنظر#

(در ایساج بخوانید: هدیه شتاب در پرداخت همراه اول چیست؟)

کد دستوری آوای انتظار همراه اول

آیا کد تغییر آهنگ پیشواز همراه اول وجود دارد؟

اپراتور همراه اول نه تنها امکان فعال‌سازی سرویس همراه آهنگ پیش نواز و گذاشتن آهنگ پیش نواز را برای مشترکین خود در اختیار گذاشته‌است، بلکه بر طبق قوانین آن شما می‌توانید آوای انتظار خود را هم تغییر دهید.

اگر شما بخواهید آهنگ پیشواز خود را تغییر دهید، باید اول کد دستوری آوای انتظار همراه اول *222*10* را درج کنید. سپس، کد آهنگ پیشواز جدید دلخواه خود را وارد و بعد مربع را در آخر درج کنید. به این صورت، شما کد تغییر آهنگ پیشواز همراه اول را با موفقیت وارد کرده‌اید.

ایساج با یک دهه سابقه بعنوان نماینده رسمی ایرانسل و با ایجاد بستری امن، در حال حاضر فروشنده رسمی شارژ در ایران است. برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه برای اپراتورهای مختلف، با مسیر امن ایساج در دنیای مجازی گشت و گذار کنید.

کد تغییر آهنگ پیشواز همراه اول

کد دستوری لغو آوای انتظار همراه اول

تا اینجا در مورد فعالسازی با کد دستوری آوای انتظار همراه اول صحبت کردیم. اگر زمانی شما دیگر از داشتن آهنگ آوای انتظار خسته شده‌اید و می‌خواستید همان بوق قدیمی انتظار تلفن برای سیم‌کارت شما فعال شود باید فرآیند لغو آهنگ پیشواز همراه اول را انجام دهید.

با استفاده از کد دستوری حذف آوای انتظار همراه اول دیگر آهنگ پیشواز همراه اول برای شما فعال نخواهد بود و همان بوق قدیمی تلفنتان بار دیگر اجرا خواهد شد. کد دستوری لغو آهنگ انتظار همراه اول *223*10* است و شما با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید فرآیند لغو آهنگ پیشواز همراه اول را انجام دهید.

(با روش لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول آشنا شوید.)

کد دستوری لغو آوای انتظار همراه اول

هدیه دادن آهنگ پیشواز همراه اول به دوستان خود

اگر شما از سرویس آوای انتظار همراه اول خوش‌تان آمد و می‌خواستید که آن را به آن دوستتان پیشنهاد هدیه بدهید، باید یکی از کدهای دستوری آوای انتظار همراه اول که #224*10* است را شماره‌گیری کنید.

بعد از شماره‌گیری این کدِ دستوری می‌توانید یکی از با انتخاب منوی ۱ آوای انتظار را به دوست خود پیشنهاد و با انتخاب منوی ۲ آوای انتظار را به دوستتان هدیه دهید. سپس، برای هدیه دادن شما باید شمارهٔ تلفن همراه دوستتان را به همراه کد آوای انتظاری که می‌خواهید هدیه دهید را وارد کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

رضا
۰۳ اسفند ۱۴۰۱

خیلی خوب است

اضافه کردن نظر جدید