کد دستوری همراه اول: کدهای دستوری همراه اول سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری

همراه اول یکی از عرضه‌کنندگان عمده‌ی خط تلفن‌همراه در ایران بوده و بسیاری از افراد دارای سیم‌کارت‌های همراه اول هستند. کاربران خطوط تلفن همراه اول برای پرداخت قبض‌های تلفن همراه با استفاده از دیگر خدمات سرویس همراه اول می‌توانند از چند روش استفاده کنند: مراجعه به سایت mci.ir، نصب و استفاده از نرم‌افزار همراه من روی گوشی همراه و استفاده از کد دستوری همراه اول. استفاده از کدهای دستوری همراه اول زمانی بسیار کاربردی و مفید است که شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید.

در این مطلب، ما انواع کد دستوری پرکاربرد که مالکان خطوط تلفنی همراه اول دائمی و اعتباری می‌توانند آن‌ها را برای استفاده از خدمات همراه اول شماره‌گیری کنند ذکر کرده و در مورد برخی از آن‌ها مختصراً توضیح خواهیم داد. قبلا در مطلبی به معرفی کد دستوری ایرانسل پرداخته بودیم و امروز نوبت به اپراتور همراه اول رسیده؛ پس با ما همراه باشید.

کدهای دستوری پرکاربرد همراه اول برای خطوط اعتباری

کد دستوری شارژ باقی‌مانده همراه اول

مالکان خطوط اعتباری همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #121*10* می‌توانند از میزان شارژ باقیمانده خط تلفن همراه خود مطلع شوند.

شما برای خرید شارژ از چه روشی استفاده می‌کنید؟ برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه ایساج را امتحان کنید. پنل فروشگاهی ایساج در بستر امن و پشتیبانی 24 ساعته، راهکاری قابل اطمینان است.

کد دستوری میزان شارژ باقی‌مانده همراه اول

کد دستوری هدیه شارژ وفاداری همراه اول

همراه اول برای مشترکینی که به مدت بیش از یک سال دارای خط تلفن همراه اعتباری بوده‌اند هدیه شارژ وفاداری را ارائه می‌کند. برای دسترسی به این هدیه شما باید کد دستوری #122*10* را شماره‌گیری کنید.

هدیه شارژ وفاداری

کد دستوری هدیه شارژ بانوان سیمکارت‌های اعتباری همراه اول

بانوانی که مالک خط اعتباری همراه اول هستند در ابتدا باید پین شارژ را تهیه کرده و سپس با وارد کردن کد دستوری #123*10* و درج شماره پین خود می‌توانند ۳۰ درصد بیشتر اعتبار را دریافت کنند. مبلغ شارژها متفاوت و میزان مدت استفاده از آنها محدود است.

برای خرید شارژ راهکار امن و مقرون بصرفه‌ی دیگری بنام ایساج است. شما می‌توانید برای شارژ مستقیم همراه اول و همینطور خرید بسته اینترنت همراه اول روی ایساج حساب کنید.

کد دستوری هدیه شارژ بانوان سیمکارت‌های اعتباری همراه اول

کد دستوری هدیه شارژ جوانان همراه اول

مشترکین همراه اول خطوط اعتباری که دارای سن کمتر از ۲۵ سال هستند می‌توانند برای خط خود شارژ و هم بسته‌های اینترنتی را بنابر مبلغ شارژ تهیه کنند. این مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری کد #124*10* به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

کد دستوری هدیه شارژ جوانان همراه اول

کد دستوری وضعیت کارت شارژ همراه اول

کاربران خط اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #125*10* از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود مطلع شوند.

وضعیت کارت شارژ

کد دستوری شارژ هدیه همراه اول

برای دریافت شارژ هدیه همراه اول شما باید کد #126*10* را وارد کنید.

کد دستوری شارژ هدیه همراه اول

کد دستوری تبدیل خط اعتباری همراه اول به دائمی

فعال کردن این ویژگی برای کاربرانی امکان‌پذیر است که حداقل ۶ ماه شماره تلفنشان فعال شده باشد. کد USSD مورد نیاز برای استفاده از این سرویس #142*10* است.

کد دستوری تبدیل خط اعتباری همراه اول به دائمی

کد دستوری اعتبار اضطراری همراه اول

همراه اول دارای سرویسی است که در آن در هر ماه مبلغ شارژ ۶۰۰ تومان به مشترکین خطوط اعتباری اختصاص داده می‌شود. پس از اینکه مشترک خط اعتباری اولین شارژ خط خود را انجام دهد، مبلغ ۶۰۰ تومان علاوه بر ۴۰ تومان هزینه کارمزد از حسابش کم می‌شود.

مشترکین همراه اول که به مدت ۹۰ روز خط تلفن آنها فعال شده و اعتبار شارژ آن‌ها کمتر از ۲۰ تومان است می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. این مشترکین می‌توانند برای اعلام وضعیت، فعال‌سازی راهنمایی اعتبار اضطراری به ترتیب کدهای دستوری #250*10*، #251*10* و #259*10* را شماره‌گیری کنند.

کد دستوری اعتبار اضطراری همراه اول

کد دستوری چتر اضطراری همراه اول

چتر اضطراری دارای دو سرویس درخواست تماس و درخواست شارژ است که هدف این دو سرویس حمایت از کاربران خطوط اعتباری همراه اول در صورت اتمام شارژ خط آنها است. مشترکین خطوط اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #261*10* و اعلام شماره مشترک فرد مورد نظر خود از آن فرد بخواهند که با آنها تماس بگیرد. همچنین، مشترکین همراه اول اعتباری می‌توانند با ارسال کد #262*10* و درج شماره مشترک مورد نظر خود از آن مشترک همراه اول درخواست شارژ اضطراری همراه اول کنند.

چتر اضطراری

کدهای دستوری پر استفاده برای خطوط دائمی همراه اول

کد دستوری برای یک روز مکالمه رایگان همراه اول

همراه اول بنابر طرح هدیه شتاب در پرداخت برای مشترکین خود گزینه فعال‌سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان یک روزه را فراهم کرده است. بنابر طرح هدیه شتاب پرداخت، مشترک همراه اول باید قبض پایان دوره خود را پیش از ششم هر ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کند. مشترکینی که واجد شرایط این طرح هستند می‌توانند با ارسال کد #115*10* از این ویژگی بهره‌مند شوند.

کدهای دستوری پر استفاده برای خطوط دائمی همراه اول

کد دستوریِ همراه اول برای بسته ۲ گیگابایتی اینترنت یک روزه رایگان

این طرح برای مشترکین همراه اولی اعمال می‌شود که قبض پایان دوره خود را تا پایان ششم هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت می‌کنند. کاربران می‌توانند با ارسال کد #1152*10* این بسته را فعال کنند.

کد دستوری همراه اول برای بسته ۲ گیگابایتی اینترنت یک روزه رایگان

کد دستوریِ همراه اول برای فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه‌ای

مشترکین همراه اول می‌توانند پس از عضویت در باشگاه فیروزه‌ای با استفاده از امتیازات آن از جوایز و مزایای متنوعی بهره مند شوند. کسب ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه‌ای نیز مشمول طرح شتاب در پرداخت همراه اول (یعنی پرداخت قبض تلفن همراه پیش از ششم هر ماه) می‌شود. کد فعال‌سازی این ویژگی #1153*10* است.

کد دستوری همراه اول برای فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه‌ای

کد دستوری برای اعتباردهی همراه اول

طرح اعتباردهی یا همان افزایش سقف قطع میان‌دوره مشترکین دائمی طرحی است که همراه اول آن را بنابر ارزش شماره تلفن، امتیاز خوش حسابی، مبلغ قبض پرداختی و مدت حضور همراه اول اعمال می‌کند. اعتبار خط یا سقف قطع افزایش یافته هر سه ماه یکبار و بر اساس امتیاز خوش حسابی و سابقه کارکرد مشترکین اعمال می‌شود. مشترکین همراه اول دائمی می‌توانند با شماره‌گیری کد #117*10* به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

کد دستوری برای اعتباردهی همراه اول

کد دستوری استعلام میان‌دوره و پایان دوره همراه اول

شما می‌توانید برای مشاهده و دریافت صورتحساب همراه اول، قبض میان‌دوره و پایان دوره همراه اول خود به ترتیب کدهای #112*10* و #111*10* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری استعلام میان‌دوره و پایان دوره همراه اول

کد دستوریِ همراه اول برای عدم چاپ قبض

همراه اول با ویژگی عدم چاپ یا همراه طبیعت به مشترکین خود اجازه می‌دهد تا ارسال قبض کاغذی خود را غیرفعال کنند. کد دستوری #11141*10* برای فعال‌سازی این ویژگی لازم است.

کد دستوری همراه اول برای عدم چاپ قبض

کدِ دستوری همراه اول برای دریافت هدیه شتاب در پرداخت

همانطور که قبلاً گفتیم طرح هدیه شتاب در پرداخت همراه اول شامل مشترکینی می‌شود که قبض پایان دوره هر ماه خود را تا پیش از ششم هر ماه به صورت غیرحضوری پرداخت کنند. کاربران همراه اول با ارسال کد #115*10* می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

کد دستوری همراه اول برای دریافت هدیه شتاب در پرداخت

کد دستوری انتقال اعتبار از خطوط دائمی همراه اول به اعتباری

مالکان سیم کارت همراه اول دائمی می‌توانند به مشترکین اعتباری همراه اول اعتبار انتقال دهند و مبلغ این اعتبار در قبض پایان دوره آنها لحاظ خواهد شد. حداکثر میزان انتقال اعتبار از خط دائمی به اعتباری در هر ماه ۵۰ هزار تومان است. مشترکین همراه اول دائمی می‌توانند با شماره‌گیری کد #141*10* از این ویژگی استفاده کنند.

کد دستوری انتقال اعتبار از خطوط دائمی همراه اول به اعتباری

کد دستوریِ همراه اول برای اطلاع از بسته‌های قیمتی

همراه اول دارای سه بسته قیمتی کوچک، متوسط و بزرگ است. در هر کدام از این بسته‌ها مدت زمان معین مکالمه رایگان درون شبکه، تعداد تعیین‌شده پیامک‌های درون شبکه و حجم محدودی از اینترنت همراه اول نوترینو ارائه می‌شود که زمان اعتبار آنها از تاریخ فعال‌شدن یک ماه است.

کد برای فعال‌سازی بسته‌های کوچک، متوسط و بزرگ به ترتیب #351*10*، #352*10* و #353*10* است. شما برای آگاهی از وضعیت بسته خود می‌توانید کد #350*10* و برای لغو تمدید خودکار بسته قیمتی کد #355*10* را شماره گیری کنید.

کد دستوری بسته‌های قیمتی همراه اول

کد دستوری بسته مکالمه خانواده همراه اول

شما می‌توانید با خرید بسته‌های ماهانه 500 یا 1000 دقیقه‌ای درون شبکه و تقسیم دقایق آنها بین دو مشترک همراه اول دائمی، کلیه مکالمات خود را با مشترک دیگر را تا مدت ۳۰ روز رایگان کنید. کد دستوری این سرویس #334*10* است.

کد دستوری بسته مکالمه خانواده همراه اول

کد دستوری تعرفه مکالمات اپراتور همراه اول

مشترکین دائمی همراه اول می‌توانند با استفاده از طرح تعرفه مکالمات و فعال کردن یکی از بسته‌های مکالمه همراه اول برای هر دقیقه از مکالمات خود تعرفه کمتری را به خود اختصاص دهند. کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد #335*10* از این سرویس استفاده کنند.

کد دستوری تعرفه مکالمات اپراتور همراه اول

کدهای دستوری پرکاربرد برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه

موارد زیر کدهای دستوری هستند که مشترکین همراه اول، چه از نوع اعتباری و چه دائمی می‌توانند آنها را شماره‌گیری کرده و از سرویس‌های مربوطه استفاده کنند.

کد دستوری همراه اول برای دریافت کارت هدیه

کارت هدیه اینترنت داخلی همراه اول برای مشترکین همراه اول ارائه شده و دارای حجم اینترنت برای سایت‌های داخلی (مثل روبیکا) است. حجم اینترنت این کارت ۵ گیگابایت و مدت اعتبار آن 90 روز است. کاربران همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد #131*10* و وارد کردن شماره سریال کارت هدیه، بسته‌ی خود را فعال کنند.

کد دستوری همراه اول برای دریافت کارت هدیه

کد دستوری فعال‌سازی آوای انتظار خطوط همراه اول

شما می‌توانید برای فعال‌سازی سرویس آوای انتظار همراه اول کد #221*10* را ارسال کرده و برای استفاده از خدمات استعلام آوای فعال، تغییر آهنگ، غیرفعال‌سازی و پیشنهاد / هدیه به ترتیب اعداد 0، 2، 3 و 4 را به عنوان عدد آخر کد #22*10* اضافه کنید.

کد دستوری فعال‌سازی آوای انتظار خطوط همراه اول

کد دستوریِ همراه اول برای فعالسازی اینترنت

کاربران همراه اول برای فعال‌سازی اینترنت، غیرفعال ساختن آن، خرید بسته اینترنت و راهنما می‌توانند به ترتیب اعداد 0، 2، 3 و 4 را به عنوان آخرین عدد کد دستوری #23*10* اضافه کنند.

کددستوری اینترنت همراه اول

کد همراه اول برای سرویس‌های انتظار مکالمه و پیام‌گیر صوتی

اگر می‌خواهید مطلع شوید که هنگام مکالمه خود دارای پشت خطی هستید یا خیر، باید سرویس انتظار مکالمه همراه اول را فعال کنید. کد فعال‌سازی این سرویس #242*10* است. از سوی دیگر، گاهی اوقات شما نمی‌توانید تماس‌های مخاطبان را پاسخ داده و ترجیح می‌دهید که برایتان پیام بگذارند. برای این کار نیاز به سرویس پیام‌گیر صوتی دارید. با شماره‌گیری کد #241*10* شما می‌توانید سرویس پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید.

کد همراه اول برای سرویس‌های انتظار مکالمه و پیام‌گیر صوتی

کد دستوری فعال‌سازی رومینگ همراه اول

اگر بخواهید در خارج از ایران مکالمه، ارسال پیامک یا دریافت صوت را با تلفن همراه خود انجام دهید و تحت پوشش همراه اول باشید، نیاز به فعال‌سازی ویژگی رومینگ همراه اول آن دارید. کد لازم برای فعال‌سازی رومینگ #291*10* و غیر‌فعال‌سازی آن #292*10* است. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعرفه‌های رومینگ در کشورها به سایت همراه اول مراجعه کنید.

کد دستوری فعال‌سازی رومینگ همراه اول

کدِ دستوری همراه برای فعالسازی اینترنت نوترینو

کاربران همراه اول از کد #32*10* استفاده کرده و اعداد 9،8،2،1،0 را به ترتیب به عنوان عدد آخر آن اضافه می‌کنند تا بتوانند به سرویس‌های وضعیت و بسته‌های آلفا، بسته‌های آلفا +، لغو اینترنت و راهنمای اینترنت دسترسی داشته باشند.

کد دستوری همراه برای فعالسازی اینترنت نوترینو

خرید کارت شارژ و اینترنت همراه اول از فروشگاه اینترنتی ایساج

مطلب امروز وبلاگ ایساج هم به پایان رسید و امیدواریم که توانسته باشیم کد دستوری‌های پرشمار اپراتور همراه اول را به شما مخاطبان همیشگی وبلاگ ایساج توضیح داده باشیم. تیم محتوای وبلاگ ایساج همواره به دنبال پاسخ سوالات کاربران اپراتورهای تلفن همراه در ایران بوده تا بتواند در موقعیت‌های مختلف به کمک شما بشتابد.

برای نگارش موضوعات بعدی می‌توانید از طریق بخش کامنت‌دانی مطلب به ما موضوعات مدنظرتان را پیشنهاد نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ما، برای خرید انواع کارت شارژها و یا بسته‌های اینترنت اپراتورهای همراه اقدام کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

رامین علیدادی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام ببخشید من خط دائمی دارم میخوام بدونم برا کدوم شماره ها تا حالا اعتبار انتقال داده ام . کدش چنده ؟ ممنونم ازتون

امیرحسین
۱۴ دی ۱۴۰۱

خیلی مفید بود ممنونم

صوفيا
۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ممنونم ازمطالبتان.لفطفا کد انتقال شارژ از همراه اول اعتباري ب همزادش را عنايت فرمايد.ممنون

  • رها
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

    برای همراه اول هست:*۱۰*۱۴۲# برای ایرانسل هم ، کد(مثل قبلی، از راست بخونید) :*۵۵۵*۱# رو بگیرید و بعد خط به خط رو انتخاب کنید.

برزگر
۲۰ تیر ۱۴۰۱

سلام، میخواستم بدونم من که دوبسته اینترنت معمولی و نامحدود شبانه دارم، چطوری میشه فهمید شبها نامحدود استفاد میشه و بسته معمولی stop میشه؟

آیدین شجری
۱۷ اسفند ۱۴۰۰

سلام ممنون از شرکت شما کد هایه خوبی بود راضی بودم🙏🏻🌹 ولی یه سوال چگونه بسته اینترنت خود را تمدید خودکار کنیم؟

شکوه رهروشرع
۰۶ اسفند ۱۴۰۰

آخه این چه کاریه یه سؤال، کد غیر فعال سازی اینترنت آزاد چیست؟ رو شما براش یه روزنامه نوشتید تمام این نویسه ها بی دلیل و بی مصرفه، کافیه همه رو در یک جدول کوچک جای بدید، آدمو پشیمون میکنید از وارد شدن به سایتتون👎👎

اضافه کردن نظر جدید