طرح معرف سیم کارت اعتباری همراه اول

راه‌های مختلفی برای دریافت هدیه از اپراتورهای مختلف وجود دارد و هدیه‌ها معمولا شامل اینترنت همراه رایگان، مکالمه یا ارسال پیامک و غیره هستند. اما آیا در مورد طرح معرف سیم کارت اعتباری همراه اول چیزی می‌دانید؟ شما می‌توانید با معرفی سیم‌کارتِ اعتباری همراه اول به دوستان خود از این اپراتور هدیه بگیرید. با ما همراه باشید تا در مورد این طرح بیشتر بدانید.

معرف سیم کارت اعتباری همراه اول

طرح ویژه‌ی اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، طرح معرفِ سیم کارت اعتباری همراه اول است که مشترکین می‌توانند از خدمات ویژه این طرح استفاده کرده و هدیه اعتباری دریافت کنند. به این ترتیب مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با معرفی همراهِ اول به دوستان خود می‌توانند هدایای ویژه‌ای از این اپراتور دریافت کنند.

طبق این طرح مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با معرفی این اپراتور به دوستان خود می‌توانند تا یک سال مبلغ شارژ هدیه دریافت کنند.

(با روشهای انتقال شارژ همراه اول آشنا شوید.)

طرح معرف سیم کارت اعتباری همراه اول

معرفی سیم کارت اعتباری همراه اول به دوستان

طرح معرفِ سیم کارت اعتباری همراه اول مختص مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور است. طبق این طرح، افرادی که به تازگی به جمع مشترکین اعتباری همراه اول پیوسته‌اند تا 30 روز پس از فعال‌سازی یا ترابرد به همراه اول، می‌توانند شماره یک مشترک اعتباری سیم کارت همراه اول که این اپراتور را به آنها معرفی کرده، به عنوان معرف ثبت کنند.

درواقع اگر شما دوست خود را به خرید سیم‌کارت اعتباری همراه اول دعوت کنید و او این دعوت را بپذیرد، می‌تواند شما را به عنوان معرف ثبت کند. این کار از طریق شماره‌گیری کد دستوری #3411*10* انجام می‌شود. به این ترتیب تا یک سال با هر بار خرید شارژ توسط دوست تازه به همراه اول پیوسته شما، به میزان 10 درصد حساب اعتباری شما شارژ می‌شود.

 هر بار خرید شارژ، 10 درصد هدیه به معرفِ سیم کارت اعتباری همراه اول اهدا می‌شود. پس از هر تراکنش این هدیه با یک پیامک برای معرف ارسال می‌شود.

(با روشهای شارژ سیم کارت همراه اول آشنا شوید.)

معرفی سیم کارت اعتباری همراه اول به دوستان

هدیه معرف سیم کارت اعتباری همراه اول

هدیه معرفِ همراه اول تا یک سال ادامه خواهد داشت. البته مهلت استفاده از اعتبار هدیه که به معرف اهدا می‌شود، یک ماه است و پس از پایان این مدت، اعتبار شارژ هدیه به پایان می‌رسد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. بعلاوه اینکه هر مشترک جدید تنها می‌تواند یک نفر را به عنوان معرف ثبت کند و امکان تغییر معرف یا ثبت فردی دیگر وجود نخواهد داشت. با این وجود او می‌تواند معرف را حذف کند.

اعتبار هدیه معرف برای مکالمه درون شبکه همراه اول، ارسال پیامک، دیتا و غیره است و خدمات خارج شبکه مانند رومینگ و ارزش افزوده و غیره شامل این طرح نمی‌شود.

(با کدهای دستوری همراه اول آشنا شوید.)

هدیه معرفی سیمکارت اعتباری همراه اول

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص طرح معرف سیم کارت اعتباری همراه اول صحبت کردیم. مشترکین همراه‌اول همچنین می‌توانند از خدماتی مانند دریافت اینترنت رایگان، هدیه شتاب در پرداخت همراه اول، شارژ اضطراری همراه اول و سایر خدمات نیز بهره‌مند شوند. اگر از مشترکین همراهِ اول هستید پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شارژ همراه اول یا خرید بسته اینترنت همراه اول به وب سایت ایساج رجوع کنید. مشترکین اپراتورهای دیگر نیز می‌توانند از خدمات تهیه شارژ مستقیم یا خرید اینترنت همراه در ایساج استفاده کنند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات