سیم کارت جوانان همراه اول: راهنمای خرید و فعالسازی سیم کارت جوان همراه اول

اگر جوانی و هنوز حتی یک سیم کارت هم به‌نامت نیست دست دست نکن، همراه اول با 80 هزار تومان سیم کارت دائمی با بسته‌های خوش آمد به نام طرح سیم کارتِ جوانان برای شما تدارک دیده است! اما سیم کارتِ جوانان چیست؟ در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در مورد سیم کارتِ همراه اول جوانان صحبت خواهیم کرد.

سیم کارت جوانان همراه اول چیست؟

طرح سیم کارتِ جوانان اپراتور همراه اول مخصوص افراد 18 تا 30 سال است که تا بحال سیمکارت دائمی نداشته‌اند. سیم کارت طرح جوانان همراه اول با پیش شماره‌های متنوع مثل 0910، 0911، 0913 و 0914 ارائه می‌شود و شما می‌توانید در فروشگاه آنلاین همراه اول آن‌ها را با سرشماره‌های ارائه شده انتخاب کنید.

فقط اینکه خرید سیم کارت دایمی جوانان برای هر فرد فقط یکبار امکان‌پذیر است. برای شارژ همراه اول و بسته اینترنت همراه اول هم کافی است به وبسایت ایساج مراجعه کنید. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره خرید سیم کارت دایمی طرح جوانان همراه اول آشنا خواهید شد.

سیم کارت جوانان همراه اول چیست؟

سیمکارت دائمی جوانان همراه اول

اپراتور همراه اول، اولین ارائه دهنده‌ی فناوری تلفن همراه در سال 1373 با نام شرکت ارتباطات سیار کار خود را با عرضه سیم کارت‌های دائمی 0912 آغاز کرد. اپراتور همراه اول با پوشش گسترده‌ در اکثر شهرها و روستاها و گنجاندن سیمکارت‌های اعتباری به پرمخاطب‌ترین اپراتور ایران تبدیل شد. این روزها هم چون خرید شارژ و بسته اینترنت همراه به آسانی هم از دستگاه‌های خودپرداز و هم بصورت آنلاین (مثل وبسایت ایساج) امکان‌پذیر است، هر اپراتوری که در آنتن‌دهی قوی‌تر باشد، طرفداران زیادی خواهد داشت.

همراه اول برای خدمات بهتر و جذب مخاطبان بیشتر، سیم کارت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که سیمکارت دایمی جوانان همراه اول جزء همین دسته است. همراه اول برای پشتیبانی از استارت آپ‌ها و کمک به جوانان سیم کارت‌های دائمی خود را با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

خرید سیم کارت همراه اول طرح جوانان

اپراتور همراه اول بخاطر آنتن‌دهی عالی و پوشش همه گسترده، همیشه جزء اولویت‌های افراد در هنگام خرید سیم کارت است. طرح فروش سیم کارت جوانان همراه اول از دی ماه سال 98 آغاز شد و جوانان 18 تا 30 ساله که تابحال هیچ سیم کارت دائمی به‌نام‌ آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند از این تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند.

(راهنمای خرید شارژ همراه اول برای دیگران)

خرید سیمکارت طرح جوانان

مراحل خرید سیمکارت جوانان همراه اول

سیم کارت دایمی جوانان به افرادی تعلق می‌گیرد که تابحال سیم کارت دایمی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. برای خرید آنلاین می‌توانید به وبسایت فروشگاه همراه اول Shop.mci.ir مراجعه کنید و یا به‌صورت حضوری می‌توانید به مراکز خدمات همراه اول مراجعه کنید:

  • به فروشگاه آنلاین همراه اول وارد شوید.
  • بالای صفحه منوی سیم کارت را باز کنید و در بخش سیم کارت ویژه، جوانان را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید، سه کارد برای شما نمایش می‌شود که در کادر اول انتخاب پیش شماره، در کادر دوم انتخاب سر شماره و در کادر سوم کد امنیتی است. (بعد از وارد کردن کد امنیتی روی گزینه مشاهده شماره‌ها کلیک کنید).
  • با انتخاب شماره مورد نظر گزینه خرید را کلیک کنید تا به سمت درگاه پرداخت هدایت شوید. در صورتیکه سیم کارت اعتباری دارید، شماره آن را وارد کنید تا سیم کارت بصورت رایگان درب منزل ارسال شود در غیر اینصورت باید بصورت حضوری به مراکز خدمات همراه اول مراجعه کنید.

(راهنمای استعلام سیم کارت همراه اول)

مزایای خرید سیم کارت جوانان

  • اینترنت یک ماهه (10 گیگابایت): زمان استفاده از این بسته به‌صورت خودکار همزمان با فعالسازی سیم کارت، محاسبه می‌شود.
  • اینترنت 4 ماهه (10 گیگابایت): این بسته یک ماه بعد از فعال شدن سیم کارت، به مدت 4 ماه متوالی به‌صورت خودکار فعال می‌شود.  
  • مکالمه رایگان درون شبکه (200 دقیقه): بسته 200 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه و تلفن ثابت از زمان فعالسازی سیم کارت، استارت می‌خورد و به مدت یک ماه اعتبار دارد.
  • مکالمه رایگان خارج شبکه (20 دقیقه): بسته 20 دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه که از زمان فعالسازی سیم کارت به مدت یک ماه فعال می‌شود.

(راهنمای سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول)

مزایای خرید سیمکارت طرح جوانان

نکات مهم درباره طرح سیمکارت جوانان همراه اول

  • طرح سیم کارت جوانان شامل افراد در رده‌ی سنی 18 تا 30 سال است.
  • خرید و فعال سازی سیم کارت جوانانِ همراه اول به ازای هر کد ملی یک بار امکان‌پذیر است.
  • امکان ترابرد سیمکارت جوانان در حال حاضر وجود ندارد.
  • تمامی هدایای خوش آمد را می‌توان از طریق کد دستوری #30*1000* استعلام گرفت.
  • فعالسازی همزمان هدایای خوش آمد با سایر بسته‌های ارائه شده توسط اپراتور همراه اول امکان‌پذیر است.
برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات