دریافت صورت حساب سیم کارت همراه اول از طریق پیامک، وبسایت و کد دستوری + عکس

پرداخت قبض تلفن همراه یکی از موارد ضروری در استفاده از تلفن‌ همراه است. خیلی از ما با استفاده از اینترنت و با مراجعه به وب‌سایت‌های شرکت‌هایی که سیم کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل را ارائه می‌دهند، می‌توانیم قبض تلفن‌همراه خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنیم. اما دریافت صورت‌حساب سیم کارت ما فقط از راه آنلاین امکان‌پذیر نیست و می‌توان دریافت صورت حساب سیم کارت همراه اول از طریق پیامک را هم انجام داد. در ادامه بیشتر در خصوص روش‌های استعلام قبض همراه اول توضیح می‌دهیم.

استعلام قبض همراه اول: دریافت صورت حساب سیم کارت همراه اول از طریق پیامک

روش پرداخت صورت حساب از طریق پیامک، برای کسانی مفید است که طرز استفاده با اینترنت و مرورگرهای اینترنتی را نمی‌دانند و به‌دنبال راه ساده‌تری برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود هستند. با دریافت صورت‌‌حساب سیم کارت همراه اول از طریق پیامک، کاربران سیم کارت همراه اول در ایران می‌توانند اطلاعات مربوط به قبض میان‌دوره و پایان دوره را به وسیله ارسال پیامک دریافت کنند.

در ادامه، ما در مورد روش استعلام قبض همراه اول با پیامک، مشاهده قبض همراه اول، کد USSD استعلام قبض همراه اول، شماره پرداخت قبض همراه اول، کد پرداخت قبض همراه اول و دریافت صورت حساب سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول بیشتر توضیح خواهیم داد.

اگر برای خرید شارژ مستقیم و همینطور خرید بسته اینترنت همراه به دنبال یک روش امن و مقرون بصرفه هستید، به پنل فروشگاهی  ایساج (Esaj) مراجعه کنید. ایساج به عنوان فروشنده رسمی شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای همراه در ایران با بیش از یک دهه تجربه، ارائه زیر ساخت امن و پشتیبانی 24 ساعته همان روش ایمنی است که به دنبالش هستید!

دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول از طریق پیامک

برای مشاهده و استعلام قبض همراه اول از طریق پیامک چه پیام‌هایی باید ارسال کنیم؟

برای این‌که بتوانید صورت حساب همراه اول خود را از طریق پیامک دریافت کنید اول باید متن خاصی را در قالب پیامک ارسال کنید. این متن دارای حروف خاصی است که ما در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که با ارسال هر کدام از این حروف شما می‌توانید روش دریافت صورت‌حساب سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری را انجام دهید.

برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و همینطور بسته اینترنت همراه اول هر روشی ایمن نیست. ایساج با ایجاد بستری امن، پشتیبانی 24 ساعته و بیش از یک دهه تجربه، روشی قابل اطمینان است.

 مشاهده قبض همراه اول از طریق پیامک

حروف مورد نیاز برای دریافت صورت حساب سیم کارت همراه اول با پیامک

اگر بخواهید قبض پایان دوره، قبض میان‌دوره و خلاصه قبض خود را برای سیم کارت همراه اول دریافت کنید، باید به ترتیب برای این خدمات حروف لاتین s, m, g را در پیامک تایپ کنید. شما می‌توانید این حروف را هم به صورت بزرگ و هم به صورت کوچک بنویسید. اگر می‌خواهید که قبض تلفن همراه خود را شخصی‌سازی کنید باید حرف t را به صورت بزرگ یا کوچک در پیامک درج کنید.

برای مشاهده جزئیات کارمزد خدمات، جزئیات خدمات مبتنی بر محتوا و جزئیات خدمات دولت الکترونیک باید به ترتیب حرف‌های d, k , c را تایپ کنید. برای اطلاع از رومینگ همراه اول و راهنمای قبض چاپی باید به ترتیب حروف rh و p را در  پیامک ارسال کنید.

برای افزایش مبلغ بستانکاری باید حرف b را در پیامک تایپ کنید. برای ثبت آدرس ایمیل، نشان‌دادن ایمیل قبض پایان دوره، ایمیل قبض میان‌دوره و دریافت راهنمای سیستم هم باید به ترتیب حروف لاتین h, em, eg, e را در پیامک درج کنید.

حروف مورد نیاز برای دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول با پیامک یا به طور کلی استعلام قبض همراه اول می‌توانید به صورت حروف بزرگ و یا حروف کوچک ارسال کنید و تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

(با سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول آشنا شوید.)

دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول با پیامک

برای دریافت صورت‌ حساب سیم کارت همراه اول با پیامک چه شماره‌ای باید تایپ کنیم؟

در بخش قبلی گفتیم که برای مشاهده قبض همراه اول شما باید در پیامک ارسالی چه حروفی را بنویسید. حالا که حروف لازم برای دریافت صورت‌حساب همراه اول را در پیامک درج کردیم شماره‌ای که باید برای ارسال آن پیامک بنویسیم شماره 990009 است.

وقتی که در پیامک حرف لازم را نوشتید و شماره 990009 را در بخش شماره ارسالی پیامک درج و پیامک را ارسال کردید، باید مدتی منتظر بمانید تا اپراتور همراه اول پیامی را در جواب پیامک ارسالی شما بفرستد.

به‌طورکلی، در هر ماه اپراتور همراه اول صورت حساب همراه اول پایان دوره و میان‌دورهرا با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین ارسال می‌کند. اما اگر موفق به مشاهده یا استعلام قبض همراه اول نشدید و این پیامک برای شما ارسال نشد، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

(از مطلب هدیه شتاب در پرداخت همراه اول بازدید کنید.)

دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول با پیامک

روش‌های دیگر دریافت صورت حساب و استعلام قبض دائمی همراه اول و پرداخت آن‌ها

علاوه‌بر دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول از طریق ارسال پیامک، راه‌های دیگری هم وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توانید قبض همراه اول خود را ببینید و آن‌ها را پرداخت کنید. یکی از این راه‌ها استفاده از اینترنت و دیگری استفاده از کد دستوری است که در مورد هرکدام از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

روش‌های متنوع دریافت صورتحساب سیم کارت دائمی همراه اول

استعلام قبض همراه اول: دریافت صورت حساب سیم کارت همراه اول از طریق وب‌سایت

یکی از راه‌های آسان و سریع برای استعلام قبض همراه اول این است که شما به وب‌سایت https://shop.mci.ir/billing مراجعه کنید. در آن‌جا شما ۲ گزینه را مشاهده می‌کنید: یکی مشاهده و پرداخت صورت حساب و دیگری پرداخت با شناسه قبض پرداخت.

اگر بخواهید دریافت صورت‌حساب سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری خود را انجام دهید، در همان بخش مشاهده و پرداخت صورت حساب باید شمارهٔ تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس، باید از بین گزینه‌های میان‌دوره و پایان دوره یکی را انتخاب کنید. بعد از آن، شما باید کد امنیتی را وارد کرده و به این صورت، می‌توانید صورت‌حساب خود را مشاهده کنید. در پایین هم یک گزینه پرداخت وجود دارد که اگر مایل به پرداخت قبض خود باشید، می‌توانید آن را از طریق همین وب‌سایت پرداخت کنید.

دریافت صورت‌حساب سیم کارت همراه اول از طریق وب‌سایت همراه اول

دریافت صورت حساب سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی از طریق کد دستوری

یک روش دیگر برای استعلام قبض همراه اول و دریافت صورت حساب سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی استفاده از کد USSD استعلام قبض همراه اول است. کد USSD استعلام قبض همراه اول #111*10* است. برای این‌که بخواهید قبض پایان دوره سیم کارت همراه اول خود را شاهد کنید باید این کد USSD استعلام قبض همراه اول را شماره‌گیری کنید.

بعد از شماره‌گیری این کد پیامی برای شما ارسال خواهد شد که شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض را نشان می‌دهد. در این‌جا شماره پرداخت قبض همراه اول شماره ۱ است. با ارسال این شماره می‌توانید قبض سیم کارت دائمی همراه اول را به صورت غیرحضوری پرداخت کنید. اگر بخواهید قبض میان‌دوره همراه اول را مشاهده کنید، باید کد دستوری #112*10* را شماره‌گیری کنید. شماره پرداخت قبض همراه اول هم در این‌جا همان شماره ۱ است.

(در مورد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول بیشتر بدانید.)

 سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول و استعلام قبض

کد استعلام و پرداخت قبض همراه اول دائمی

برای پرداخت قبض همراه اول می‌توانید از کد پرداخت قبض همراه اول دائمی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید کد #10* را شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری این کد منوی خدمات قبض نمایش داده می‌شود که در آن‌جا باید گزینه مشترکین دائمی را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب این گزینه  وارد منویی به نام منوی صورت حساب می‌شوید و در آن‌جا باید شماره خود را وارد کنید. بعد باید بین قبض میان‌دوره و پایان دوره یکی را انتخاب کرده و شماره ۱ را انتخاب کنید.

در مرحله آخر استعلام قبض همراه اول باید شماره کارت بانکی را وارد کنید و با درج کردن رمز دوم می‌توانید قبض همراه اول را انتخاب کنید. علاوه‌براین، شماره کد پرداخت قبض همراه اول دائمی شماره‌های  #۱* و #۹*هم هستند که در آن‌ها مراحل پرداخت قبض هم مثل همان مراحل پرداختی است که توضیح دادیم.

(در مورد لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول نیز مطالعه کنید.)

کد پرداخت قبض همراه اول دائمی

با ایساج همیشه شارژ باش!

ایساج، شرکت سفیر ارتباطات جوان، با بیش از یک دهه تجربه، پشتیبانی 24 ساعته و امنیت زیر ساخت به‌عنوان اولین توزیع کننده رسمی محصولات اپراتور ایرانسل و در حال حاضر فروشنده رسمی شارژ و بسته اینترنت اپراتورهای همراه در ایران فعالیت می‌کند.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات