معرفی برنامه‌ی شاتل موبایل من

حتما در مورد اپلیکیشن‌های همراه من، ایرانسل من و رایتل من شنیده‌اید؛ این اپلیکیشن‌ها با ویژگی‌های متعددی که دارند برای مدیریت حساب سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه و خدمات دیگر بسیار کاربردی هستند. اگر شما یکی از مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستید خبر خوب برای شما این است که اپلیکیشن شاتل موبایل من نیز با ویژگی‌های متعدد می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. پس با ما همراه باشید تا در مورد برنامه شاتل موبایل من بیشتر بدانید.

اپلیکیشن شاتل موبایل من

اپلیکیشن شاتل موبایل من

برنامه شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) یکی از برنامه‌های کاربردی و رایگان برای مشترکین سیم‌کارت شاتل است که می‌توان آن را بر روی سیستم‌های اندروید و iOS نصب کرد. با دانلود شاتل موبایل من و نصب آن روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از خدمات غیرحضوری آنلاین از جمله خرید بسته‌های اینترنتی متعدد، مدیریت حساب و هزینه‌های حساب و غیره بهره‌مند شوید. اما امکانات این اپلیکیشن بسیار متنوع است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

اپلیکیشن شاتل موبایل من یک برنامه‌ی کاربردی برای مدیریت بهتر سیمکارت شاتل موبایل است.

(از مطلب تفاوت سیمکارت دائمی و اعتباری نیز بازدید کنید.)

امکانات شاتل موبایل من

امکانات شاتل موبایل من

مشترکین سیم کارت هوشمند شاتل می‌توانند بسته‌های اینترنت و مکالمه یا بسته‌های ترکیبی متنوع را از طریق برنامه‌ی شاتل موبایل من انتخاب و تهیه کنند. بعلاوه ویژگی‌های امکان افزایش اعتبار و مشاهده‌ی میزان اعتبار باقی‌مانده نیز برای مدیریت بهتر حساب می‌تواند کاربردی باشد. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده‌ی جزئیات مربوط به مصرف اینترنت، شارژ و غیره
  • فعال یا غیرفعال کردن سرویس‌های خریداری‌شده
  • مشاهده خدمات ویژه شما
  • مشاهده‌ی پیشنهادات شخصی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت‌های شاتل و همینطور پیشنهادهای روزانه
  • تست سرعت اینترنت و اطمینان از کیفیت سرعت آن
  • بررسی مناطق تحت پوشش برای آنتن‌دهی شاتل موبایل
  • مشاهده‌ی تاریخچه‌ی تراکنش‌ها

از اپلیکیشن شاتل موبایل من می‌توان برای خرید شارژ و بسته‌های اینترنت، بررسی مناطق تحت پوشش آنتن‌دهی و سایر اطلاعات کاربردی استفاده کرد.

(از مطلب استعلام سیمکارت نیز بازدید کنید.)

امکانات اپ شاتل موبایل من

دانلود برنامه‌ی شاتل موبایلِ من برای سیستم‌های اندروید و آیفون

اپلیکیشن شاتل موبایل من برای انجام خدمات غیرحضوری و مدیریت حساب یک گزینه‌ی بسیار عالی و ساده است. همانطور که گفتیم با استفاده از این برنامه می‌توانید بسته‌های مکالمه و اینترنت بخرید، پیشنهادهای ویژه را مشاهده کنید، جزئیات کارکرد و مصرف اینترنت را تحت کنترل داشته باشید و غیره. این برنامه برای سیستم‌های اندروید و آیفون در دسترس است و در ادامه تصمیم داریم در مورد نصب شاتل من و ویژگی‌های کاربردی آن بیشتر صحبت کنیم.

برنامه‌ی شاتل را می‌توانید بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون دانلود و نصب کنید و از خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید.

(در ایساج می‌توانید برای خرید شارژ مستقیم شاتل و خرید بسته اینترنت همراه شاتل اقدام کنید.)

نصب شاتل من روی آیفون و اندروید

نصب شاتل من روی آیفون و اندروید

اپلیکیشن شاتل من را می‌توانید از طریق سایت شاتل موبایل من و یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید و سپس از طریق گزینه‌ی ورود به حساب یک حساب کاربری جدید برای خود بسازید. برای ایجاد حساب کاربری شاتل، لازم است کد ملی، آدرس ایمیلی که در فرآیند ثبت‌نام ثبت کرده‌اید و در نهایت شماره سیم کارت شاتل خود را وارد کنید و پس از موافقت با قوانین و مقررات شاتل موبایل، کدی که در صفحه نمایش داده شده است را وارد کنید.

پس از ورود اطلاعات، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که حاوی نام کاربری و رمز عبور است. با این حال اگر ایمیلی دریافت نکردید می‌توانید با شماره‌ی 09981000000 (مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل) تماس بگیرید. سپس با وارد کردن این نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد اپلیکیشن شاتلِ موبایل من شوید.

نام کاربری معمولا شماره‌ی کد ملی مشترکین است و رمز عبور نیز همان چیزی است که برای شما ایمیل می‌شود. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید می‌توانید گزینه‌ی دریافت رمز عبور، دوباره آن را بازیابی کنید.

با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید از طریق کادر آبی بالای صفحه، شماره‌ی سایر سیم‌کارت‌های شاتل خود را نیز وارد کنید. در صفحه شاتل من میزان اعتبار باقی‌مانده‌ی سیم‌کارت، حجم بسته اینترنت یا مکالمه را می‌توانید مشاهده کنید و از طریق همین صفحه می‌توانید نسبت به خرید بسته‌های اینترنتی یا ترکیبی مختلف اقدام کنید.

(از مطلب کسب درآمد از اینترنت نیز بازدید کنید.)

منوی برنامه‌ی شاتل موبایل من

بخش‌های مختلف منوی سمت راست برنامه‌ی شاتل موبایل من

با باز کردن منوی سمت راست اپلیکیشن شاتل من می‌توانید گزینه‌ی مشخصات من را مشاهده کنید که در آن می‌توانید اطلاعاتی مانند آدرس، ایمیل، شماره تماس و موارد دیگر را تغییر دهید. تغییر رمز عبور شاتل من شما نیز از بخش تغییر رمز امکان‌پذیر است. در نهایت در منوی سیم‌کارت صفحه‌ی مشخصات من می‌توانید اطلاعاتی مانند PUK را بدست آورید و در صورت گم شدن گوشی یا سیم‌کارت خود نسبت به مسدود کردن آن اقدام کنید.

در بخش خدمات سیم‌کارت سرویس‌هایی که روی سیم‌کارت دارید را به سادگی فعال یا غیرفعال کنید و خدمات دریافتی خود را مدیریت کنید. بخش خرید بسته نیز بسته‌های مختلف برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید بسته به نیاز خود آنها را انتخاب و خریداری کنید. با انتخاب بسته‌ی مورد نظر، هزینه‌ی آن را از روش‌هایی مانند کسر از شارژ سیم‌کارت، پرداخت از طریق حساب بانکی و یا شماره‌گیری کد دستوری می‌توانید پرداخت کنید.

بخش مدیریت اعتبار در برنامه‌ی شاتل من، میزان اعتبار شما را نمایش می‌دهد که می‌توانید از این قسمت اعتبار حساب خود را افزایش دهید و یا برای دیگران شارژ بفرستید. حداقل مبلغ قابل شارژ در شاتل من هزار تومان است که با 9% مالیات محاسبه می‌شود. بخش جشنواره‌ها در منوی سمت راست برای اطلاع از جشنواره‌های مختلف شاتل است و از صفحه‌ی خدمات ویژه شما نیز می‌توانید از تخفیفات شاتلی مطلع شوید.

اپلیکیشن شاتل موبایلِ من و کنترل حساب شاتل موبایل من

اپلیکیشن شاتل موبایلِ من و کنترل حساب شاتل موبایل من

برنامه‌ی شاتل من که برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل ارائه شده است تا از طریق آن بتوانند مدیریت حساب خود را داشته باشند و بعلاوه به سادگی از خدماتی مانند خرید و افزایش اعتبار، خرید بسته‌های اینترنتی و غیره بهره‌مند شوند. با نصب اپلیکیشن موبایل من می‌توانید خیلی راحت سیم‌کارت و اعتبار حساب خود را تحت کنترل داشته باشید. ضمنا شما می‌توانید برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه برای اپراتورهای مختلف به ایساج رجوع کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات