رومینگ همراه اول در امارات

با خروج از کشور، از پوشش آنتن‌دهی اپراتور خود خارج می‌شوید و دیگر نمی‌توانید از سیم‌کارت گوشی استفاده کنید. اگرچه خرید سیم کارت در کشور مقصد می‌تواند یک راه‌حل کاربردی باشد اما همیشه عملی نیست. بنابراین شاید بهتر باشد از قبل قابلیت رومینگ سیم کارت خود را فعال کرده باشید. در ادامه این مطلب ایساج در خصوص رومینگ همراه اول در امارات صحبت خواهیم کرد.

رومینگ همراه اول در امارات

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور در کشور فعالیت می‌کند و خدمات گسترده‌ای را به مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود ارائه می‌دهد. پیش‌تر در خصوص رومینگ همراه اول و روش فعالسازی و غیرفعالسازی آن مطلبی نوشته‌ایم که می‌توانید به آن رجوع کنید.

همراه اول برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود که قصد سفر به کشور امارات متحده عربی یا دبی دارند و یا دائما در رفت و آمد به این کشور هستند، شرایط ویژه‌ای از رومینگ را ارائه داده است. این شرایط شامل تخفیف‌های استثنایی در طرح‌های رومینگِ همراه اول در امارات یا اینترنت رومینگِ همراه اول در دبی است که همه‌ی مشترکین سیم‌کارت‌های همراه اول می‌توانند از آن استفاده کنند.

امکان برقراری مکالمه، ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت در هنگام سفر به خارج از کشور وجود ندارد و برای استفاده از سیم‌کارت در خارج از محدوده‌ی جغرافیایی تحت پوشش، باید از سرویس رومینگِ بین‌الملل استفاده کنید.

(در مورد قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول مطالعه کنید.)

رومینگ همراه اول در امارات

بسته رومینگ همراه اول امارات: بسته‌های ویژه رومینگِ همراه اول دبی و امارات

اپراتور همراه اول برای مشترکین تمام سیم‌کارت‌های خود امکان استفاده از تخفیف 90 درصدی در رومینگ کشور امارات را فراهم ساخته است. بنابراین اگر به فکر صرفه‌جویی و کاهش هزینه های رومینگِ همراه اول در دبی یا کاهش هزینه رومینگِ همراه اول در امارات هستید، طرح ویژه همراه‌اول می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

با استفاده از رومینگ همراه اول می‌توانید از امکانات زیادی استفاده کنید. از جمله اینکه شما می‌توانید در خارج از محدوده‌ی اپراتور شبکه مبدا، از خدمات شبکه اپراتور استفاده کنید.

(با روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول آشنا شوید.)

رومینگ همراه اول در امارات: طرح رومینگ همراه اول برای کشور امارات

همانطور که گفتیم، تمام مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از طرح تخفیف رومینگ همراه اول در امارات استفاده کنند. تمام مشترکین همراه اول که می‌خواهند به امارات یا دبی سفر کنند، با فعال کردن این سرویس از تخفیفات 90 درصدی این اپراتور بهره‌مند خواهند شد. به این ترتیب مسافران به مقصد امارات یا دبی می‌توانند در هزینه‌های ارتباطی خود تا حد زیادی کاهش داشته باشند.

روش فعالسازی رومینگ همراه اول برای کشور امارات

طرح تخفیف رومینگ همراهِ اول برای کشور امارات از 27 اردی‌بهشت ماه سال 1401 برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم شده است. اگر قصد خروج از کشور دارید، بهترین زمان برای فعالسازی این طرح، یک روز قبل از سفر است. متقضیان همچنین می‌توانند چند طرح متفاوت را همزمان خریداری کنند.

برای فعالسازی این طرح و بهره‌مندی از خدمات رومینگ همراه اول در امارات می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین همراه‌اول اقدام کنید. همچنین مشترکین سیم کارت‌های همراهِ اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری خرید بسته اینترنت رومینگِ همراه اول یعنی #29133*10* این طرح را برای سفر خود به کشور دبی یا امارات فعال کنند.

رومینگ همراه‌اول در دبی و امارات

بسته‌های رومینگ همراه اول امارات

خرید بسته رومینگ همراه اول راهی خوب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در زمان سفرهای خارجی است. با این حال توجه داشته باشید که فعال سازی رومینگ همراه اول در خارج از کشور امکان‌پذیر نیست مگر اینکه بخواهید به وی‌پی‌ان ایران متصل شوید. بنابراین شما باید پیش از سفر این ویژگی را فعال کرده و بسته‌های مورد نظر خود را بخرید.

بسته‌های تخفیفی قابل استفاده رومینگ همراه اول در امارات شامل این موارد می‌شود:

  • بسته اینترنت 400 مگ 7 روزه با قیمت 180,000 تومان
  • بسته اینترنت 1.1 گیگ 7 روزه و 10 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 390,000 تومان
  • بسته اینترنت 2.2 گیگ 7 روزه و 15 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 590,000 تومان
  • بسته اینترنت 3.3 گیگ 7 روزه و 30 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 790,000 تومان

قیمت رومینگِ همراه‌اول در دبی و امارات بسته به نوع بسته‌ی انتخاب متفاوت است و شما می‌توانید از هدیه مکالمه برای تماس با شماره‌های ایران یا امارات استفاده کنید و یا به تماس‌های دریافتی از ایران و امارات پاسخ بدهید.

(از مطلب انتقال تماس همراه اول بازدید کنید.)

مزایای فعالسازی رومینگ همراه اول در امارات و دبی

اگر قصد سفر به امارات یا دبی را دارید، پیشنهاد ما خرید بسته اینترنت رومینگِ همراه اول در امارات و دبی پیش از سفر است. با فعالسازی و استفاده از رومینگِ همراه اول در امارات می‌توانید از همه‌ی امکانات ارتباطی از جمله برقراری تماس، ارسال پیامک، تماس تصویری، استفاده از اپ‌های داخلی و پرتال بانکی و غیره بهره‌مند شوید. با خرید هر یک از این 4 طرح، سرویس رومینگ در کشور امارات برای شما فعال می‌شود.

مزایای فعالسازی رومینگ همراه اول در کشور امارات

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این مطلب در خصوص رومینگ همراه اول در امارات صحبت کردیم. اگر از گوشی اندروید یا آیفون استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مطالبی که در خصوص فعالسازی رومینگ اینترنت اندروید و فعالسازی رومینگ اینترنت آیفون نوشته‌ایم، بازدید کنید. بعلاوه برای تهیه شارژ همراه اول و بسته اینترنت همراه اول و وب سایت ایساج رجوع کنید. برای مشترکین سایر اپراتورها نیز امکان خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه وجود دارد.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات