اینترنت هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی ایرانسل

سیم کارت‌ها معمولا یا اعتباری هستند و یا دائمی که هر کدام هم مزایا و معایب خودشان را دارند. با این حال، اگر سیم کارت اعتباری ایرانسل دارید و ترجیح می‌دهید سیم‌کارت دائمی داشته باشید، نیاز به خرید سیم کارت جدید نیست. شما می‌توانید به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید. شما می‌توانید دوستان خود را نیز به این کار تشویق کنید و از اینترنت هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی هم بهره‌مند شوید. در ادامه این مطلب ایساج بیشتر در خصوص این مساله صحبت خواهیم کرد.

اینترنت هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی

سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری از جهات مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند که در مطلبی دیگر به طور مفصل در مورد تفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری نوشته‌ایم. برای مثال مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری باید نسبت به خرید شارژ اقدام کنند و قیمت بسته اینترنت همراه نیز برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی اپراتورهای مختلف، متفاوت است.

اما خب اگر جزو مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هستید، می‌توانید با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل از مزایا و هدایای ویژه آن بهره‌مند شوید. بعلاوه اینکه با دعوت دوستان خود به تبدیل سیم‌کارت به دائمی، می‌توانید اینترنتِ هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی نیز دریافت کنید.

فعال سازی هدیه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل


اینترنت هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی: مزایای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی مزایای مختلفی برای مشترکین ایرانسل دارد. همانطور که قبلاً گفتیم، اگر مشترک اعتباری باشید، هر ماه باید مبلغی را برای شارژ سیم کارت خود پرداخت کنید. اما با سیم کارت دائمی، می‌توانید هر دو ماه یکبار هزینه‌ی قبض خود را پرداخت کنید. مزیت دیگر تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ایرانسل این است که اپراتور ایرانسل برای سیم کارتهای دائمی پیشنهادات ویژه و بسته‌های خاص در نظر می‌گیرد. بنابراین، شما با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می‌توانید از این طرح‌ها و پیشنهادات بهره‌مند شوید.

روش تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی

حالا که با وعده اینترنتِ هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی، تصمیم به تبدیل سیم کارت خود به دائمی گرفته‌اید، می‌توانید با خط ایرانسل خود، کد دستوری #70* را وارد کنید. روش دیگر مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی‌های ایرانسل است.

هزینه این کار بر اساس قیمت سیم کارت دائمی شما حساب می‌شود. اگر می‌خواهید از این هزینه مطلع شوید می‌توانید کد *70# را شماره‌گیری کنید. اگر سیمکارت اعتباری شما مبلغ شارژ کافی داشته باشد، این هزینه تبدیل از شارژ کارت اعتباری شما کم می‌شود. اگر اعتبار شارژ زیادی دارید، باقی شارژ یا شارژ شگفت انگیز (به غیر از شارژ هدیه شگفت‌انگیز ایرانسل) به سیم کارت دائمی انتقال می‌یابد.

(مشترکین سیمکارت‌های ایرانسل می‌توانند برای خرید شارژ ایرانسل یا تهیه بسته اینترنت همراه ایرانسل به وب سایت ایساج رجوع کنند.)

روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

اینترنت هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی: روند ثبت نام را به درستی انجام دهید

وقتی که می‌خواهید سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی منتقل کنید، حتماً باید چک کنید که ثبت‌نام سیم کارت اعتباری درست انجام شده باشد. برای مثال، اگر کد پستی خود را در روند ثبت نام به درستی وارد نکرده باشید، در روند انتقال مشکل به وجود می‌آید. بعد از درخواست به تبدیل سیم کارت دائمی باید ۲۴ ساعت صبر کنید تا سیم کارت دائمی شما فعال شود.

چطور دوستان خود را به تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی دعوت کنیم؟

اگر می‌خواهید دوستان خود را به سیم کارت دائمی ایرانسل دعوت کنید و از اینترنتِ هدیه برای دعوت دوستان به سیم کارت دائمی بهره‌مند شوید، می‌توانید شماره ایرانسل اعتباری فرد مورد نظر را به شماره‌ی 3192 پیامک کنید و به این طریق آنها را به این کار دعوت کنید. پس از اینکه دوست شما با استفاده از این دعوت، سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کرد، یک بسته 2 گیگابایتی اینترنتِ هدیه به شما تعلق خواهد گرفت. مهلت استفاده از این اینترنتِ هدیه نیز برای شما یک ماه است.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات