راهنمای کامل نحوه شارژ سیم کارت رایتل + عکس

امروزه روش‌های متعددی برای شارژ سیم‌کارت‌های مختلف وجود دارد. تنوع در روش‌های خرید و فعالسازی شارژ، باعث شده در هر شرایطی بتوانید روش مناسب‌تر و راحت‌تری را انتخاب کرده و نسبت به شارژ سیمکارت خود اقدام کنید. رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه در ایران مشترکین زیادی دارد که می‌توانند از خدمات مکالمه، دیتا و ارسال پیامک استفاده کنند. اگر تازه به جمع رایتلی‌ها پیوسته‌اید و نمی‌دانید نحوه شارژ سیم کارت رایتل به چه صورت است ما اینجا هستیم تا این روش‌ها را به شما معرفی کنیم. در این مطلب علاوه بر شیوه‌های شارژ سیم کارت رایتل می‌توانید با کدهای دستوری باقیمانده‌ی شارژ و اینترنت همراه اپراتور رایتل نیز آشنا شوید.

نحوه شارژ سیم کارت رایتل: خرید اینترنتی کارت شارژ، وبسایت ایساج و عابربانک!

شارژ سیمکارت‌های رایتل همانند سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل کار نسبتا آسانی است. برای این کار می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید؛ همانطوری که در مطلبی با عنوان مشابه برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نوشتیم شارژ اعتبار سیم کارت‌های رایتل هم روندی شبیه به آنها دارد. خرید اینترنتی، خرید کارت شارژ فیزیکی، خرید کارت شارژ از عابربانک‌ها و مراجعه به وبسایت ایساج، نماینده رسمی فروش شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه اپراتورها در کشور، از روش‌های رایج افزایش اعتبار برای سیم کارت‌های این اپراتور است. برای اطلاع از تمام کدهای دستوری اپراتور رایتل می‌توانید سری به این مطلب ما نیز بزنید.

1. نحوه شارژِ سیم کارت رایتل با استفاده از کارت شارژ فیزیکی

یکی از روش‌های قدیمی برای شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری یا دیتای رایتل خرید کارت شارژ فیزیکی است. کارت شارژهای رایتل با اعتبارهای 20,000 ریال، 50,000 ریال، 100,000 ریال و 200,000 ریال موجود است و بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از این‌ها را انتخاب و خریداری کنید. کارت شارژ فیزیکی رایتل شامل دو بخش رمز شارژ و شماره سریال است که هر دو 16 رقمی هستند. پس از خرید کارت شارژ لازم است پوشش روی رمز را بخراشید تا رمز شارژ شما نشان داده شود.

با توجه به زمان‌بر بودن این روش ما به شما استفاده از روش‌های غیر حضوری از جمله خرید شارژ رایتل از طریق وبسایت ایساج را پیشنهاد می‌کنیم.

1. نحوه شارژ سیم کارت رایتل با استفاده از کارت شارژ فیزیکی

2. نحوه شارژِ سیم کارت رایتل از طریق ایساج

یکی دیگر از روش‌های شارژ سیم‌کارت‌های رایتل از طریق وب‌سایت ایساج است. نحوه شارژ سیم کارت رایتل از طریق وب‌سایت به این صورت است که دیگر نیازی به وارد کردن کد شارژ نیست و شارژ مستقیما به حساب شما منتقل می‌شود. برای این کار لازم است شماره تلفن همراه و مبلغ شارژ مورد نظر خود را در وب‌سایت وارد کرده و اعتبار را به صورت مستقیم دریافت کنید. این سرویس رایگان است و عدم نیاز به پین شارژ، ارائه‌ی مستقیم شارژ و انتخاب مبلغ شارژ با توجه نیاز و استفاده، این روش خرید شارژ را بسیار ساده و پرطرفدار ساخته است.

برای شارژ مستقیم از طریق وب‌سایت ایساج لازم است ابتدا وارد وب‌سایت شوید و در منو روی گزینه‌ی خرید شارژ مستقیم کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه دو گزینه شارژ مستقیم عادی و شارژ شورانگیز به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب شارژ عادی لازم است شماره تلفن خط رایتل و مبلغ مورد نظر خود را که مضربی از 100 باید باشد، تعیین کنید. سپس با ورود به درگاه بانکی مورد نظر خود و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی، پرداخت خود را تکمیل کنید. به این ترتیب مبلغ مورد نظر از حساب بانکی شما کسر شده و به طور مستقیم به اعتبار سیم‌کارت شما افزوده خواهد شد.

(شما همچنین برای خرید بسته اینترنت رایتل می‌توانید به ایساج مراجعه کنید.)

 نحوه اطلاع از باقیمانده شارژِ سیم کارت رایتل

تا اینجای مطلب در مورد روش‌ها و نحوه شارژ سیم کارت رایتل صحبت کردیم. اما چطور بدانیم سیمکارت رایتل ما چقدر شارژ دارد؟ شاید بهتر باشد با اطلاع قبلی در مورد میزان باقیمانده شارژ سیمکارت خود بتوانیم هزینه‌های خود را مدیریت کنیم و یا با دانستن این موضوع از تمام شدن شارژ در شرایط بحرانی جلوگیری کنیم.

برای استعلام باقیمانده شارژ عادی سیمکارت رایتل می‌توانید کد دستوری #140* و استعلام باقیمانده شارژ شورانگیر کد دستوری #146* را شماره‌گیری کنید. بعدا در مطلب مفصل‌تری به توضیح روش‌های استعلام باقی مانده شارژ رایتل می‌پردازیم. امیدواریم که توانسته باشیم با این مطلب نحوه شارژ سیم کارت رایتل را به خوبی توضیح داده باشیم. بزودی با مطلب جدیدی به سراغ شما مخاطبان محترم خواهیم آمد.

(پنل فروشگاهی ایساج برای تامین نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کافی‌نت‌ها و هر کسب‌وکار دیگری که نیاز به عرضه آنی و انبوه شارژ و بسته‌های اینترنت داشته باشند، آماده خدمت رسانی است.)

3. نحوه شارژ سیم کارت رایتل از طریق سامانه پاسخگویی خودکار رایتل و یا اپلیکیشن اپراتور

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

منصوری
۱۶ فروردین ۱۴۰۲

سلام چرا کد شارژ عمل نمیکنه.

Mohamad
۲۱ مرداد ۱۴۰۱

سلام من امروز شارژ زدم از طریق مستقیم ولی شارژ را نشان نداد و سیم‌کارت شارژ نشد این چطور میشه،،؟پیام هم برای گوشیم آمد که افزایش اعتبار کردین

Mina
۱۸ خرداد ۱۴۰۱

چرا هر چی کد شارژ میزنم شارژ نمیشه میشه راهنمایی کنید

  • میلاد
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

    منم هرچی کد شارژ میزنم شارژ نمیشه

  • Atefeh
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

    سلام تو سیمکارتم دوهزار تومن شارژ نشون میده ولی استفاده نمیشه

ثریا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

چطوری بسته بخرم که هزینه از شارژ اعتباری کم کنه مثل همراه اول آیا رایتل این طور نمی شود باشد کدش چیه؟

  • مهتاب
    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

    چطوری بسته بخرم که هزینه از شارژ اعتباری کم کنه مثل همراه اول آیا رایتل این طور نمی شود باشد کدش چیه؟

اضافه کردن نظر جدید