انتقال شارژ رایتل: چگونه از سیم رایتل به سیم کارت دیگر شارژ منتقل کنیم؟

تصور کنید یکی از دوستانتان که از سیم کارت رایتل استفاده می‌کند به شما پیامک می‌دهد و می‌گوید کارت بانک و کیف پولش را جا گذاشته، رمز دوم کارت بانکی‌اش را فراموش کرده و رمز پویا هم برای او پیامک نمی‌شود؛ خلاصه که از شما می‌خواهد از سیم کارت رایتل خودتان برایش اعتبار انتقال دهید. مطلب امروز وبلاگ ایساج را به نحوه انتقال شارژ رایتل اختصاص داده‌ایم. در مطالب پیشین وبلاگ ایساج به نحوه استفاده از طرح شارژ اضطراری رایتل پرداخته بودیم و امروز می‌خواهیم به چگونگی انتقال شارژ رایتل بپردازیم.

سوالاتی که درباره‌ی جابه‌جایی اعتبار رایتل مطرح می‌شود!

خب؛ انتقال شارژ از سیم کارت رایتل به سیم کارت رایتل چگونه است؟ آیا این انتقال برای کسی که انتقال را انجام می‌دهد هزینه‌بر است یا استفاده کننده باید بعدا هزینه‌ی این انتقال را بپردازد؟ چه کسانی می‌تواند شارژ رایتل انتقال دهند؟ محدودیت‌های جابه‌جایی شارژ از سیم کارت رایتل به سیم رایتل دیگر چه مواردی است؟ ما امروز به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم.

نحوه فعالسازی انتقال شارژ رایتل: فعلا فقط مشترکان اعتباری!

در حال حاضر فقط مشترکان اعتباری و دیتای رایتل می‌توانند انتقال شارژ رایتل را انجام دهند. البته به زودی این امکان برای مشترکان دائمی نیز فراهم خواهد شد. اما الان فقط دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا می‌توانند شارژ رایتل انتقال دهند. برای اینکه بتوانید میزان شارژ دلخواهتان را انتقال دهید، اول لازم است این سرویس را برای خود فعال کنید. کافی است با تلفن همراه کد #133* را شماره‌گیری کنید.

در مرحله بعد پیش از استفاده از این سرویس از شما خواسته می‌شود یک کد چهار رقمی برای خود به عنوان رمز فعال کنید. یادتان باشد این رمز نباید زیادی ساده باشد. مثلا شما نمی‌توانید 1234 را به عنوان رمز خود تعیین کنید. باید رمزی انتخاب کنید که به راحتی قابل حدس زدن نباشد. در عین حال نباید از خاطر خودتان هم برود. بعد از این مرحله به راحتی می‌توانید از تمامی خدمات انتقال شارژِ رایتل استفاده کنید.

امکانات انتقالِ شارژ رایتل

قبل از انجام انتقالِ شارژ رایتل باید به چند نکته توجه کنید. وقتی انتقال شارژ انجام می‌دهید، باید حداقل 500 تومان اعتبار مکالمه برای خودتان هم باقی بماند. مثلا اگر قرار است 2000 تومان بفرستید، باید دستکم 2500 تومان شارژ داشته باشید؛ شما با استفاده از همین کد، می‌توانید گزارش انتقالِ شارژ رایتل خود را نیز مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید میزان اعتبار باقی‌مانده رایتل خود را هم ببینید. با همین کد هم می‌توانید سرویس انتقال شارژِ رایتل خود را غیرفعال کنید.

انتقال شارژ رایتل

محدودیت‌های روزانه انتقال شارژ رایتل

حداقل میزان شارژِ رایتل انتقالی در هر بار می‌تواند 1000 تومان و حداکثر 10 هزار تومان باشد. به علاوه به خاطر داشته باشید در روز نمی‌توانید بیش از 100 هزار تومان اعتبار منتقل کنید.

مهلت استفاده از اعتبارِ شارژ رایتل منتقل شده چقدر است؟

همانطور که گفته شد، شما می‌توانید از 1000 تا 100 هزار تومان اعتبار جا به جا کنید. اما اینکه این شارژها تا چند روز اعتبار داشته باشند و شما بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید یا از اینترنت استفاده کنید، بستگی به میزان آن دارد. مثلا اگر شارژِ انتقالی رایتل شما 2000 تومان یا کمتر از آن باشد تا 90 روز، مقدار شارژ 2000 تا 5000 تومان 270 روز و شارژ 5000 تا 10000 تومان 540 روز اعتبار دارد.

این را هم بدانید که مثلا اگر در جریان انتقالِ اعتبار رایتل یکبار مبلغ 500 تومان اعتبار دریافت کرده‌اید و دوستتان برایتان اعتبار 2000 تومانی منتقل کند، مهلت استفاده از شارژ رایتل انتقالی از 90 روز به 270 روز افزایش پیدا خواهد کرد. این ویژگی برای کسانی مفید است که می‌خواهند از اعتبار موجود خود مطمئن باشند و در طولانی مدت از آن استفاده کنند.

کارمزد انتقالِ شارژ رایتل

فرقی ندارد 1000 تومان شارژ انتقال دهید یا 10000 تومان. در هر صورت با انجام هر بار انتقالِ شارژ رایتل، 50 تومان کارمزد از شما کم خواهد شد. این مبلغ هم هنگام انجام جابه‌جایی اعتبار، خود به خود از حساب شما کسر می‌شود. این کارمزد تنها به حساب انتقال‌دهنده منظور می‌شود و فرد دریافت کننده کارمزدی پرداخت نمی‌کند

خرید شارژ مستقیم رایتل از وب سایت ایساج

ایساج یکی از توزیع‌کنندگان اصلی شارژ مستقیم و بسته اینترنت همراه برای انواع سیم‌کارت‌های اپراتورهای مختلف است. در صورتی که قصد خرید اینترنتی شارژ رایتل دارید، می‌توانید سری هم به ایساج بزنید و با اطمینان برای خود اعتبار بخرید. مهم‌ترین سرویس وب سایت ایساج تا امروز عرضه پنل‌های فروشگاهی شارژ انبوه برای صاحبان کافی‌نت بوده و هست؛ اما فروش کارت شارژهای اعتباری اپراتورهای مختلف و نیز بسته‌های اینترنت نیز از سایر خدمات ایساج است که می‌توانید با نسبت بیشتری در مقایسه با سایر عرضه‌کنندگان کارت شارژ، سیم کارت خودتان را شارژ کنید.

خب موضوع امروز وبلاگ ایساج هم تمام شد اما ما بزودی با تاپیک‌های بعدی باز خواهیم گشت. امیدواریم که در موضوع انتقال شارژ رایتل تمام اطلاعات مدنظر شما را فراهم کرده باشیم.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

امیر علی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

من کد #133* رو میزنم ولی میگه کد اشتباهه لطفا راهنمایی کنین

Mahsa
۰۶ دی ۱۴۰۱

اصلا کار نمیکنه فعال نیست

  • ناهید😊
    ۰۶ دی ۱۴۰۱

    سرویس غیر فعال است چند تا کد بزارید اگر یکی کار نکرد از بقیه استفاده کنیم مممون

تارا پیری خواه
۱۶ آبان ۱۴۰۱

آیا من با خط رایتل میتونم برای دوست رایتلی خود بسته خریداری کنم ؟؟

تارا پیری خواه
۱۶ آبان ۱۴۰۱

چطور میشه با چه کدی انتقال شارژ رایتل به رایتل را داد

احمدرضا
۱۹ شهریور ۱۴۰۱

سلام چطوری میشه انتقال اعتبار داد

شیدا
۳۱ تیر ۱۴۰۱

من کد‎*133#رو میزنم منو رو نمیاره

  • روناهی
    ۳۱ تیر ۱۴۰۱

    *210#

علی نظامی
۲۸ خرداد ۱۴۰۱

مطلب بسیار عالی بود. سیم کارت بین المللی آمریکا رو من از اینجا تهیه کردم services724.ir

اضافه کردن نظر جدید