غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول: روش‌های قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول + عکس

پیشتر در ایساج در خصوص  کدهای دستوری پرکاربرد اپراتور همراه اول صحبت کرده‌ایم. در این مطلب می‌خواهیم قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول و غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول را بررسی کرده و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه مصرف آزاد اینترنت همراه اول را قطع کنیم؛ کدهای مربوط به آنرا معرفی نماییم و به تمام جزئیات مربوط به این موضوع بپردازیم.

روش‌های غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول

فعال بودن مصرف آزاد اینترنت معضل و مشکلی است که ممکن است با آن مواجه شده باشید. پس از پایان یافتن بسته‌های اینترنتی معمولا اینترنت به صورت آزاد مصرف می‌شود. برای مشترکین اعتباری همراه اول این مساله به تمام شدن شارژ سیم‌کارت می‌انجامد و مشترکین دائمی ایرانسل نیز آخر ماه با فیشی پربار مواجه خواهند شد! با غیرفعال ساختن مصرف آزاد اینترنت همراه اول می‌توانید هزینه‌های مربوط به اینترنت خود را مدیریت کنید.

  • چرا به قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول نیاز داریم؟

زمانی که اینترنت با تعرفه‌ی آزاد روی تلفن شما فعال است به محض پایان یافتن بسته‌های اینترنت، مصرف دیتا به طور خودکار از شارژ شما انجام خواهد شد. ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد روش‌های قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول و یا همان غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول صحبت کنیم.

برای خرید شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول چه روشی را پی گرفته‌اید؟ اگر به دنبال یک مسیر امن با پشتیبانی 24 ساعته هستید که انحصارا فقط و فقط روی خرید شارژ تمرکز دارد، پنل فروشگاهی ایساج عالی است.

غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول

غیر فعال سازی تعرفه آزاد اینترنت همراه اول

اگر از مشترکین همراه اول هستید و نیاز به اینترنت همراه دارید بهتر است برای خرید بسته اینترنت همراه اقدام کنید. در غیر این صورت، هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد محاسبه می‌شود که نسبت به بسته‌های اینترنتی گران‌تر خواهد بود. تعرفه‌های مصرف آزاد اینترنت همراه اول برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت زیر است. در هر صورت شما می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد اقدام به قطعِ مصرف آزاد اینترنت همراه اول و غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول اقدام کنید.

  • تعرفه‌ی اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های اعتباری

اینترنت تعرفه‌ی عادی برای سیم‌کارت‌های اعتباری برای هر کیلوبایت تبادل داده 0.6 ریال است. اینترنت تعرفه‌ی عادی برای سایت‌های منتخب داخلی نیز برای هر کیلوبایت تبادل داده 0.3 ریال تعیین شده است.

  • تعرفه‌ی اینترنت آزاد سیم‌کارت‌های دائمی

برای سیم‌کارت‌های دائمی تعرفه‌ی عادی اینترنت برای هر کیلو بایت تبادل داده 0.4 ریال و برای سایت‌های منتخب داخلی 0.3 ریال تعیین شده است.

برای خرید شارژ مستقیم حواستان باشد که هر اپلیکیشنی امن نیست! ایساج با یک دهه سابقه موفق، فراهم ساختن زیر ساخت امن و پشتیبانی 24 ساعته، روشی ایمن است.

روش‌های قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

تمام مشترکین اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن همراه از جمله اپراتور همراه اول می‌توانند از بسته‌های اینترنتی ارائه شده از ایساج استفاده کنند. هزینه‌ی استفاده از بسته‌های اینترنتی معمولا کم است و هرکسی می‌تواند با توجه به نیازهای خود از میان بسته‌های اینترنتی متنوع، یکی را انتخاب کند. اما اگر کسی بدون خرید بسته‌های اینترنتی با استفاده از سیمکارت اعتباری یا دائمی خود به اینترنت متصل شود مصرف اینترنت برای او به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

در برخی موارد پس از پایان یافتن بسته‌های اینترنتی، مصرف اینترنت به صورت خودکار از روی شارژ سیمکارت انجام خواهد شد. به همین خاطر شما برای مدیریت هزینه‌های خود می‌توانید اقدام به قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول و غیر فعالسازی مصرف آزاد اینترنت همراه اول کنید.

غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

1. استفاده از کد دستوری برای قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

برای غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول خود می‌توانید کد دستوری #11*100* را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد دستوری کادری برای شما نمایش داده می‌شود که از میان گزینه‌های موجود در آن باید شماره‌ی 3 یعنی قطع تعرفه‌ی آزاد را انتخاب کنید. سپس پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که نشان می‌دهد درخواست شما با موفقیت انجام شده است و مصرف آزاد اینترنت همراه اول شما غیرفعال شده است.

مشترکین همراه اول می‌توانند از کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* برای انجام غیرفعال کردن اینترنت آزاد استفاده کنند.

2. قطع مصرف آزاد اینترنتِ همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من

یکی دیگر از راه‌های غیرفعال ساختن مصرف آزاد اینترنت همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است. برای انجام این کار با استفاده از اپلیکیشن همراه من لازم است ابتدا وارد منوی خدمات من شوید. سپس با انتخاب گزینه‌ی قطع و وصل تعرفه‌ی آزاد می‌توانید این گزینه را فعال یا غیرفعال کنید.

روش فعال‌سازی دوباره‌ی مصرفِ آزاد اینترنت همراه اول

اگرچه همانطور که گفتیم مصرف اینترنت به صورت آزاد هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت اما در برخی مواقع شاید برای خرید مجدد بسته‌های اینترنتی نیاز به اینترنت داشته باشید. در این صورت اگر قبلا نسبت به قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول اقدام کرده‌اید، می‌‌توانید با فعالسازی دوباره‌ی مصرف آزاد اینترنت به آن دسترسی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از همان دو روش قبلی استفاده کنید.

  • کد دستوری #11*100*

با شماره‌گیری این کد دستوری و انتخاب شماره‌ی 4 یا وصل تعرفه‌ی آزاد، اینترنت مصرف آزاد شما دوباره فعال خواهد شد.

  • اپلیکیشن همراه من

در اپلیکیشن همراه من همانطور که پیشتر گفتیم می‌توانید وارد منوی خدمات من و سپس قطع و وصل تعرفه‌ی آزاد شده و مصرف آزاد اینترنت خود را دوباره فعال کنید.

روش فعال‌سازی دوباره‌ی مصرف آزاد اینترنت همراه اول

با ایساج همیشه شارژ باش!

ایساج، شرکت سفیر ارتباطات جوانان، بیش از یک دهه است که به عنوان اولین نماینده رسمی ایرانسل و فروشنده رسمی شارژ و بسته اینترنت همراه در ایران فعالیت می‌کند. اگر برای خرید شارژ بصورت انبوه در مراکز مختلف مثل کافی‌نت و دفاتر پیشخوان به دنبال اینترنت با تعرفه‌های مختلف هستید، همین حالا با ایساج مشورت کنید.

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات

مهدی شاکری
۰۳ آذر ۱۴۰۱

مرسی از راهنمایی کاملتون🙏🙏🙏👍

Moh3en
۱۵ آبان ۱۴۰۱

یه بار برام 317,000 هزار تومان قبض اومد 🙄

محسن
۲۱ مهر ۱۴۰۱

ممنونم

علی
۰۳ مهر ۱۴۰۱

عالی

امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۱

ممنون از راهنمایی تون.

mohamad
۰۸ شهریور ۱۴۰۱

ممنون

کریستال
۰۵ مرداد ۱۴۰۱

خیلی عالی

اضافه کردن نظر جدید