لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول: راهکاری برای حذف پیامک‌های ناخواسته

برای خیلی از ما، اطلاع از تخفیف فروشگاه‌ها و آشنایی با کسب و کارهای مختلف در اطراف محل زندگی‌مان لذت بخش است و برای خیلی‌ها هم مزاحم و آزاردهنده، اگر شما جزء دسته‌ی دوم هستید، برای حذف پیامک های ناخواسته و کد غیرفعالسازی پیامک‌ های تبلیغاتی همراه اول این متن از وبلاگ ایساج را از دست ندهید. البته برای افرادیکه دوست دارند از تبلیغات کسب و کارهای مختلف در منطقه و شهرشان آشنا شوند، در این متن علاوه بر لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول، روش فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول، کد ارسالی برای لغو پیامک تبلیغاتی، عدم دریافت پیامک همراه اول، لغو سرویس‌های همراه اول نیز گنجانده شده است.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

پیامک های تبلیغاتی همان پیامک‌هایی هستند که وقت و بی‌وقت (صبح زود و نیمه شب) شما را ازفعالیت‌های کسب و کارهای مختلف در اطراف شهر و منطقه‌ی محل سکونت‌تان مطلع می‌کنند. اطلاع رسانی بهترین قالیشویی شهر در صبح الطلوع و دانستن مقرون بصرفه‌ترین کلینیک کاشت مو در نیمه شب، از نمونه‌های بارز اس ام اس های تبلیغاتی است که همه‌ی ما با آن آشنا هستیم.

البته موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود، برخی اوقات پیامک ‌های تبلیغاتی خلاقیت بیشتری بخرج می‌دهند و پا فراتر گذاشته و با فرستادن لینک، برای شرکت در مسابقه و ثبت نام در قرعه کشی، (در خوشبینانه‌ترین حالت) ما را تا ورطه‌ی اتمام شارژ به چالش می‌کشند. در این متن از وبلاگ ایساج Esaj، می‌خواهیم با معرفی روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول، شما را از شر این مدل تبلیغات نجات دهیم.

برای خرید شارژ مستقیم و خرید بسته اینترنت همراه اگر به دنبال روشی امن با پشتیبانی 24 ساعته هستید، پنل فروشگاهی ایساج را امتحان کنید! ایساج با بیش از یک دهه سابقه و ایجاد بستری امن، رضایت کاربران در اپراتورهای مختلف را به خود جلب کرده است.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب سلب امتیاز سیم کارت را از دست ندهید.)

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

لغو اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول

در همین گیر و دار که شما دارید برای لغو تمامی اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول تلاش می‌کنید، یک عده مصرانه، در حال آماده سازی و ارسال پیامک های تبلیغاتی هستند. بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های صنعت تبلیغات است و در خیلی از موارد، با در نظر گرفتن ترفندهای مختلف، مزایای زیادی دارد و خوب هم جواب می‌دهد.

و البته این راه هم نباید فراموش کرد که در برخی موارد خود ما با ارائه شماره خود به فروشگاه‌ها و مراکز مختلف، مسبب دریافت این مدل اس ام اس‌ های تبلیغاتی هستیم، که این مورد مربوط به اپراتور همراه اول نیست و باید از طریق خود همان مرکز در صدد حذف آن‌ها برآمد.

روش‌های ارائه شده در این متن روش‌های ساده برای حذف یا لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول است که بصورت کاملا ناخواسته ارسال می‌شود.

(با کدهای دستوری همراه اول آشنا شوید.)

حذف پیامک یا SMSهای تبلیغاتی همراه اول

روش های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

پیامک‌ های تبلیغاتی بصورت انبوه برای معرفی کسب و کار؛ با در نظر گرفتن فیلترهای مختلف، از طریق اپراتور برای افراد ارسال می‌شود. کسب و کارهایی که مایل به روش تبلیغات از طریق پیامک هستند، اقدام به خرید نرم افزاری بنام پنل اس ام اس می‌کنند که با ارائه آپشن‌های مختلف، مثل ارسال به لیست سیاه، ارسال منطقه ای و محله ای، ارسال رده سنی و جنسی، ارسال به مشاغل و اصناف خاص و مواردی از این قبیل، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را انجام می‌دهند.

با روش‌هایی که در این متن ارائه می‌شود علاوه بر عدم دریافت پیامک همراه اول، می‌توانید متوجه شوید که چه سرویس‌های تبلیغاتی روی سیم کارت شما فعال هستند و اینکه حتی چه میزان هزینه‌ای بابت آن‌ها کسر می‌شود. برای پاسخ سوال اینکه چگونه اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول را لغو کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ایساج بعنوان اولین نماینده رسمی ایرانسل و در حال حاضر فروشنده رسمی شارژ در ایران، برای شارژ مستقیم همراه اول و بسته اینترنت همراه اول بستری ایمن و قابل اطمینان است.

(مطلب لغو تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول را از دست ندهید.)

عدم دریافت پیامک تبلیغاتی

لغو اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول از طریق ارسال پیامک به اپراتور

پیش از شروع، شما را خاطر نشان کنیم که روش‌های ارائه شده در این متن، فقط و فقط به منظور لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول است و شامل پیامک ‌های مربوط به بانک (همراه بانک) یا عضویت در باشگاه مشترکین خودمان مایل به دریافت پیامک شدیم و همینطور پیامک‌های خدمات همراه اول، نمی‌شود. بنابراین با خیال راحت برای عدم دریافت پیامک همراه اول دست بکار شوید.

برای لغو تمام اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول با ارسال پیامک روش زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا قسمت پیامک تلفن خود را باز کنید.
  2. در قسمت ارسال به شماره: شماره 8999 را وارد کنید.
  3. عدد 1 را در متن نوشته و پیامک را ارسال کنید. (اگر گوشی شما دو سیم کارت دارد، حواستان باشد که باید این پیامک را با سیم کارت همراه اول ارسال کنید).
  4. بمحض ارسال، پیامکی از جانب اپراتور با مضمون (مشترک گرامی، دریافت پیام تبلیغاتی برای شما تا 24 ساعت آینده غیر فعال خواهد گردید)، دریافت خواهید کرد.

(از مطلبی که در مورد پیامگیر صوتی همراه اول نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

کد ارسالی برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

برای غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول با کد دستوری مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. قسمت شماره گیر گوشی خود را باز کنید.
  2. کد دستوری *8999# را وارد و ارسال کنید.
  3. بمجرد ارسال، دستور شما با نمایش یک پیام دو گزینه‌ای از جانب اپراتور اجرا می‌شود: اگر درصدد حذف پیام تبلیغاتی هستید عدد 1 و اگر خواهان دریافت پیامک تبلیغاتی هستید عدد 2 را وارد کنید.
  4. بعد از انتخاب گزینه‌ی مورد نظر، اپراتور همراه اول به شما اعلام می‌کند که تا 24 ساعت آینده درخواست شما اجرا می‌شود.

کد برای لغو پیامک تبلیغاتی

نحوه لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول با اپلیکیشن همراه من

آسان‌ترین روش برای لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من MY MCI است. برای عدم دریافت اس ام اس تبلیغاتی از روش اپلیکیشن همراه من مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن همراه من را از وبسایت رسمی همراه اول بر روی گوشی نصب کنید.
  2. در صفحه اصلی اپلیکیشن همراه من، در پایین صفحه، گزینه خدمات را انتخاب کنید.
  3. در صفحه جدید، در بخش خدمات پیامک، پیامک انبوه را انتخاب کنید.
  4. برای لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول، گزینه دوم یعنی دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کنید.

(مقاله قطع مصرف اینترنت آزاد همراه اول نیز می‌تواند برایتان جالب و کاربردی باشد.)

اطلاع از سرویس‌ های فعال همراه اول

با وارد کردن کد دستوری #800* یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من (بخش خدمات)، می‌توانید از تمامی سرویس هایی که روی سیم کارت شما فعال است مطلع شوید. معمولا با ارسال کد ارسالی برای لغو پیامک تبلیغاتی #800*، اپراتور با نمایش پیامی سه گزینه ای: 1. قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول، 2. قطع خدمات محتوایی (همان پیامک‌هایی که بنا به درخواست و برخی موارد عدم درخواست مشترکین، به منظور سرگرمی ارسال می‌شود) 3. استعلام خدمات فعال شما را در اجرای دستور مورد نظر راهنمایی می‌کند.

با انتخاب گزینه‌ی استعلام خدمات فعال، اپراتور با ارسال پیامی به مضمون “مشترک گرامی نتیجه درخواست شما از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.” به این ترتیب شما می‌توانید از سرویس‌های فعال روی سیم کارتتان مطلع شده و نسبت به لغو سرویس‌های همراه اول یا لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید.

(از مطلب لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول بازدید کنید.)

سرویس های فعال همراه اول

نحوه لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول با تماس مستقیم

اگر هیچکدام از مراحل بالا، در لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول و خدمات مبتنی بر محتوا (همان پیامک‌هایی که به درخواست مشترکین به منظور سرگرمی ارسال می‌شود)، جوابگو نبود، یک روش دیگری هم هست و آن تماس با شماره تلفن 9990 است. با تماس مستقیم به اپراتور همراه اول، مشکل خود را رفع کنید. پیشنهاد می‌شود این شماره را روی تلفن خود ذخیره کنید، تا در صورت نیاز در دسترس باشد.

تماس مستقیم به اپراتور همراه اول یکی از راه‌های لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول اعتباری می‌باشد.

(در مورد انتقال تماس همراه اول مطالعه کنید.)

حذف پیامک تبلیغاتی

با ایساج همیشه شارژ باش!

در این متن از ایساج سعی داشتیم که با آشنایی با روش‌های حذف پیامک تبلیغاتی و کد لغو اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول، شما را برای داشتن دنیای الکترونیک بهتر همراهی کنیم. ایساج شرکت سفیر ارتباطات جوان، سال‌ها است که در زمینه فروش آنلاین شارژ اپراتور رایتل، آپتل، شاتل، همراه اول و ایرانسل در حال فعالیت است. شما می‌توانید بسته‌های اینترنتی برای گوشی و مودم خود را از ایساج تهیه کنید.

برچسب :
ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات