نحوه گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام + عکس

اگر در اینستاگرام کسب و کاری بهم زدید، برای شیک‌تر شدن ویترین فروشگاه‌تان، تگ قیمت اینستاگرام را فعال کنید. با تگ قیمت یا تگ محصول اینستاگرام کاربران بصورت مستقیم قیمت را مشاهده کرده و برای خرید اقدام می‌کنند. در ادامه با ایساج همراه شوید.

تگ محصول اینستاگرام در ایران

قرار دادن تگ محصول در اینستاگرام شبیه به تگ کردن افراد است. با این روش به راحتی می‌توانید اجناس خود را قیمت‌گذاری کنید. اگرچه دسترسی به این نوع قابلیت هنوز در ایران قابل انجام نیست و باید اکانت خود را تحت کشورهای دیگری بسازید، اما بهره‌مند شدن از آن در فروشگاه‌های اینستاگرامی ایرانی چندان دردسرآور نیست.

مثلا پیش از این، باید حتما تعداد فالوئرهای فروشگاه شما حدود 10 هزار نفر بود تا اینستاگرام به شما اجازه افزودن لینک سایت را در استوری‌ها می‌داد؛ اما حالا با انجام چند دستورالعمل ساده، به راحتی می‌توانید از تگ قیمت اینستاگرام بهره‌مند شوید.

تگ قیمت اینستاگرام: برای خرید آسان از اینستاگرامو برای اینکه یک فروشگاه شیک و حرفه‌ای تدارک ببینید تگ قیمت محصول را به اجناس خود اضافه کنید.

(برای خرید بسته اینترنت همراه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

تگ قیمت محصول اینستاگرام

تگ قیمت اینستاگرام: فوت و فن فروش در اینستاگرام

گاهی چند ترفند ساده، فروش در اینستاگرام را بالاتر برده و حتی باعث جذب فالوئرهای بیشتری می‌شود! افزودن تگ قیمت در اینستاگرام از همان ترفندهای ساده و کاربرپسند است. کاربر بمحض لمس کردن تگ قیمت را می‌بیند و می‌تواند برای خرید اقدام کند. برخلاف زمانیکه کاربر مجبور است که به بیو لینک شما رفته و لینک سایت را پیدا کند و کافی است که این کار را برای دو محصول دیگر انجام دهد! مشتری شما باید خیلی صبور باشد تا پروسه خرید را آنا پشت سرهم انجام داده و آن را به زمان دیگری موکول نکند!

تگ قیمت اینستاگرام: تگ قیمت محصول اینستاگرام را فقط می‌توان روی عکس اعمال کرد و این قابلیت بر روی ویدئوامکان‌پذیر نیست.

(برای خرید بسته اینترنت همراه اول به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

تگ قیمت اینستاگرام: فعال سازی تگ محصول اینستاگرام

برای فعالسازی تگ محصول اینستاگرام باید پیج شما واجد شرایط باشد، در غیر اینصورت استفاده از آن امکان‌پذیر نیست:

  • برنامه اینستاگرام شما باید ارجینال و بروز باشد.
  • حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.
  • قابلیت فعال کردن تگ قیمت اینستاگرام تحت حساب کاربری در تمامی کشورها امکان‌پذیر نیست. (باید حساب کاربری در یکی از کشورهای مجاز مثل کره، پرو، کرواسی و امثالهم داشته باشید.)
  • صفحه تجاری در فیس بوک ایجاد کرده و آن‌را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید.
  • در آخر باید منتظر تأییدیه از سوی اینستاگرام باشید.

تگ قیمت اینستاگرام: تگ خرید محصول با یک آیکن سبد کوچک در پایین صفحه پست نمایش داده می‌شود. کاربران با لمس کردن آن، اطلاعات محصول و قیمت آن ظاهر می‌شود. با لمس تگ خرید، گزینه View on website شما را به فروشگاه محصول هدایت می‌کند.

(برای خرید بسته اینترنت ایرانسل به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

فعالسازی تگ قیمت‌ها در اینستاگرام

تگ قیمت اینستاگرام: نحوه گذاشتن تگ در اینستاگرام

بعد از اینکه از بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود مطمئن شدید، اکانت اینستاگرام خود را به حساب Business تغییر دهید.

  • به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید. بر روی گزینه سه خط در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.
  • از منوی باز شده، گزینه Setting را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید، گزینه Account را انتخاب کنید.
  • گزینه آبی رنگ Switch to Professional Account را لمس کنید. در این مرحله اکانت شخصی‌تان را به اکانت تجاری Business تغییر دهید.

تگ قیمت اینستاگرام: حواستان باشد که فروش محصولاتی از قبیل دارو، تنباکو، سلاح سرد و گرم، مواد مخدر و سیگار و ارزهای دیجیتالی ممنوع است و انتظار دریافت تگ محصول از جانب اینستاگرام را نداشته باشید.

(رفع مشکل باز نشدن فایل ورد به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نحوه اتصال حساب اینستاگرام به بخش تجاری فیس بوک

برای ایجاد تگ قیمت محصول در اینستاگرام مجبور هستید که فیس بوک را هم برای پشتیبانی بیشتر به فروشگاه اینستاگرام پیوند دهید. با گزینه Link accounts اینستاگرام تجاری خود را به صفحه تجاری فیس بوک متصل کنید.

  • در صفحه فیس بوک روی گزینه create ضربه زده و از منوی باز شده گزینه Page را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید، گزینه Business or Brand را برای ساخت پیج تجاری انتخاب کنید. در این صفحه از شما درخواست می‌شود که نام و دسته بندی تجاری خود را مشخص کنید و سپس روی گزینه‌ Create ضربه بزنید.

(برای ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

اتصال اینستاگرام به فیس بوک تجاری

ساخت کاتالوگ در اینستاگرام و ایجاد فروشگاه فیس بوک

برای ایجاد تگ بر روی محصولات در صفحه اینستاگرام پروفایل کسب و کار خود را به یک کاتالوگ از محصولات در فیس بوک متصل کنید:

  1. یک فروشگاه فیس بوکی بسازید.
  2. از صفحه اصلی در فیس بوک، روی گزینه Setting ضربه بزنید.
  3. در صفحه جدید روی گزینه Template and Tabs ضربه بزنید.
  4. در سمت راست صفحه، گزینه Setting، تب Shop را انتخاب و روی لینک ظاهر شده ضربه بزنید.
  5. در صفحه Shopping، با ضربه زدن روی گزینه add product، محصولات خود را یک به یک اضافه کنید. حواستان باشد که واحد پول و نحوه پرداخت را مشخص کنید. (برای افزودن محصول باید منتظر تأییدیه فیس بوک باشید، اگر تأیید نشد محصول را کمی ویرایش کنید.)

تگ قیمت اینستاگرام: دقت داشته باشید که فقط محصولاتی می‌تواند در صفحه اینستاگرام شما تگ قیمت داشته باشند که در کاتالوگ فروشگاه فیس بوک ثبت شده باشند.

(برای انتقال چت از واتساپ به تلگرام به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

گذاشتن تگ قیمت در اینستاگرام

با ایجاد فروشگاه فیس بوکی و تهیه یک کاتالوگ از محصولات در فروشگاه فیس بوکو اتصال آن به اکانت اینستاگرام، تقریبا تمامی کارها از جانب شما انجام شده است، فقط باید منتظر تأییدیه از جانب اینستاگرام باشد. در صورت تأیید، پیغام Start tagging product on Instagram برای شما ارسال خواهد شد.

برای پر کردن تگ محصول، گزینه Tag Product در زیر tag People در زمان انتشار پست اضافه شده است. حواستان باشد که امکان تگ محصول و تگ افراد در یک پست، مقدور نیست.

قابلیت تگ محصول با اکانت اینستاگرام ایران قابل اجرا نیست، برای استفاده از این قابلیتی باید اکانت شما تحت کشورهای مجاز از جمله کشورهای اروپایی، آفریقای جنوبی، ژاپن و کره ساخته شود.

منبع مطلب

تک‌گذاری قیمت در اینستاگرام

ما تلاش میکنیم تا یک پایگاه محتوایی قابل اعتماد برای مخاطبان باشیم!

مقالات مرتبط

نظرات